Ihihi zou grappog zijn ja. Volgens mij kan ik met jou lachen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha jou zou ik wel eens tegen willen komen(dan wel spontaan) Met veel alcohol helemaal, als ik nuchter ben zou ik wel eens verlegen kunnen gaan reageren.
Haha valt me wel op dat iedereen hier gewoon inziet dat het hele Fok-gebeuren eigenlijk nergens op slaat enz. Mja gewoon blijven posten he, 't is ook wel een stukje vermaak. En vluchtgedrag(?) weet ik niet. 't is in ieder geval een voldoeninggevend tijdverdrijf.quote:
Poker je nooit 's nachts?quote:
Dan maar zonder jou.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Trio, stiekem.
Nee, dat zei ik niet, nvm.
Vast wel, maar denk niet dat je iemand van een Fok! snel in ''real-life'' tegenkomt. da's gewoon buitengewoon toevallig.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ihihi zou grappog zijn ja. Volgens mij kan ik met jou lachen.
Jawel, maar nu niet.quote:
Haha houd eens op met overal doodserieus op in te gaan, lullo.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Vast wel, maar denk niet dat je iemand van een Fok! snel in ''real-life'' tegenkomt. da's gewoon buitengewoon toevallig.
Oké oké probeer het, weet vaak niet of ik er nou beter wél of juist niet serieus op in moet gaan. Ik voel dat slecht aan snap je.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha houd eens op met overal doodserieus op in te gaan, lullo.
Je moet gewoon normaal doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oké oké probeer het, weet vaak niet of ik er nou beter wél of juist niet serieus op in moet gaan. Ik voel dat slecht aan snap je.
(sorry voor de serieuze reactie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |