Ihihi zou grappog zijn ja. Volgens mij kan ik met jou lachen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha jou zou ik wel eens tegen willen komen(dan wel spontaan) Met veel alcohol helemaal, als ik nuchter ben zou ik wel eens verlegen kunnen gaan reageren.
Haha valt me wel op dat iedereen hier gewoon inziet dat het hele Fok-gebeuren eigenlijk nergens op slaat enz. Mja gewoon blijven posten he, 't is ook wel een stukje vermaak. En vluchtgedrag(?) weet ik niet. 't is in ieder geval een voldoeninggevend tijdverdrijf.quote:
Poker je nooit 's nachts?quote:
Dan maar zonder jou.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Trio, stiekem.
Nee, dat zei ik niet, nvm.
Vast wel, maar denk niet dat je iemand van een Fok! snel in ''real-life'' tegenkomt. da's gewoon buitengewoon toevallig.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ihihi zou grappog zijn ja. Volgens mij kan ik met jou lachen.
Jawel, maar nu niet.quote:
Haha houd eens op met overal doodserieus op in te gaan, lullo.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:28 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Vast wel, maar denk niet dat je iemand van een Fok! snel in ''real-life'' tegenkomt. da's gewoon buitengewoon toevallig.
Oké oké probeer het, weet vaak niet of ik er nou beter wél of juist niet serieus op in moet gaan. Ik voel dat slecht aan snap je.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha houd eens op met overal doodserieus op in te gaan, lullo.
Je moet gewoon normaal doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oké oké probeer het, weet vaak niet of ik er nou beter wél of juist niet serieus op in moet gaan. Ik voel dat slecht aan snap je.
(sorry voor de serieuze reactie)
Slaap ze.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:39 schreef Aneurysma het volgende:
Nee. Nu nog minder want ik ga slapen. In mijn even rustige bed.
Serieuze manquote:
Alles gaat hier goed, Grolschje erbij en maar rammen op dat toetsenbord he.quote:
Ga werk zoeken danquote:
Ik moet de kar weer trekken om Fok! van kwaliteit te voorzien. Doe ik altijd samen met Hans_van_baalen.quote:
Prostitueer uzelf .quote:
Ja mooi toch? Ze lacht iedere keer zo vrolijk op een manier die totaal niet klinkt alsof ze eigenlijk moet huilen..quote:
Sowieso die webcam voor je neus neerzetten, en dan met z'n tweeën een beetje tegen de computer beginnen te lullen.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:30 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja mooi toch? Ze lacht iedere keer zo vrolijk op een manier die totaal niet klinkt alsof ze eigenlijk moet huilen..
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nachtbagger 3 moet ook vol, vindt je ook niet?
quote:Op maandag 13 juni 2011 03:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
04:00 moet je naar bed van je moeder?
GMTA, op de seconde afquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 03:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
04:00 moet je naar bed van je moeder?
Dezen toeval. Wij denken hetzelfde.quote:
Jij bent echt goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:11 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc
Whihi ik had er net nog 2.. maar eigenlijk is dit best erg.quote:
Wat is dat voor bier?quote:Op maandag 13 juni 2011 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
Die van mij ook, maar het is slechts een fles 25 cl.
Inderdaad, begint weer aardig te wennen de laatste tijd. Vandaag pas om 16u uit bedquote:Op maandag 13 juni 2011 04:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Whihi ik had er net nog 2.. maar eigenlijk is dit best erg.Beetje tot 5 uur s'morgens zitten FOK-ken!
Ik ken het.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, begint weer aardig te wennen de laatste tijd. Vandaag pas om 16u uit bed
Heineken trouwens :p
Welterusten.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:52 schreef Hooidraad het volgende:
Niet dat ik weet...
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Welterusten
Blijf gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik faalde, ik heb mijn welterusten-post allang geplaatst en ik ben er nog
Eigenlijk te laat, de nieuwe ochtendlichting komt het hier waarschijnlijk zo alweer vol spammen.quote:
Ikke dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik faalde, ik heb mijn welterusten-post allang geplaatst en ik ben er nog
Ik ben hulpmoderator, ik laat dit topic open.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk te laat, de nieuwe ochtendlichting komt het hier waarschijnlijk zo alweer vol spammen.
Op dit tijdstip?quote:Op maandag 13 juni 2011 06:19 schreef Floxcie het volgende:
Een maat van me is op dit moment chicks aan het hosselen op Chatroulette, ik zie alles via TeamViewer.
Top, nu nog je Android en BlackBerry.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:20 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, iPhone is eindelijk klaar met synchronisatie.
Doe m'n best, maar moet ook nog aan Marietje denken.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je het topic vol zou hebben gepost met lege berichten. Maar helaas.
wtf, floxcie over de 6000 posts, maar nog nooit zien posten?quote:Op maandag 13 juni 2011 06:20 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Top, nu nog je Android en BlackBerry.
Wat is deze!?quote:Op maandag 13 juni 2011 06:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
wtf, floxcie over de 6000 posts, maar nog nooit zien posten?
Vanaf nou; ''you're in my mind''quote:Op maandag 13 juni 2011 06:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat is deze!?
Toen ik gebanned was heb ik met mijn kloons Floxc en DrFlox ook wat posts gemaakt, onthoud mijn naam, Floxcie.
Ik ook, maar ben nog niet moe.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dit dus, moet ook binnenkort maar gaan slapen.
Dit is eigenlijk gewoon écht erg.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:26 schreef Hooidraad het volgende:
Ik was vanmiddag moe, en 's avonds een beetje. Maar na middernacht is dat altijd helemaal verdwenen.
Succes, tot zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga maar eens slapen
wederom welterusten
Ja nog een keer welterusten.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga maar eens slapen
wederom welterusten
quote:Op maandag 13 juni 2011 06:30 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil niet slapen, maar ben wel een beetje moe.
Ook zo maar even Grolsch halen.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:32 schreef Ikbenserieus het volgende:
Net een ''Leffe'' uit de koelkast gepakt. Grolsch was op.![]()
Wat een vage smaak.
Lijkt wel beetje op die film van Quentin Tarantino. Maar dan 100x slechter.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:32 schreef Floxcie het volgende:
Ik vind dit toch wel een goede matige slechte goede videoclip.
Haha, nja het is ook komedie muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Lijkt wel beetje op die film van Quentin Tarantino. Maar dan 100x slechter.
Je maat is nog bij jou?quote:Op maandag 13 juni 2011 06:35 schreef Floxcie het volgende:
Mijn maat heeft een Amerikaanse aan de haak, ik zou haar drie keer geven.
Ook vermakelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 06:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, praat met hem op Skype, en zie wat er gebeurd op TeamViewer.
Haha, de relatie is alweer geëindigd, omdat:quote:Op maandag 13 juni 2011 06:41 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ook vermakelijkJe maat zit dus ook gewoon tot 07:00 s'ochtends met z'n Amerikaanse vriendin te internetten?
Haha
quote:Op maandag 13 juni 2011 06:19 schreef Floxcie het volgende:
Een maat van me is op dit moment chicks aan het hosselen op Chatroulette, ik zie alles via TeamViewer.
Blijf gewoon op, dan voel je je de hele dag kut maar sta je niet 's avonds op om vervolgens te herhalen wat je nu doet.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 06:42 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, de relatie is alweer geëindigd, omdat:
[..]
Wou je gewoon de hele nacht opblijven, en morgenavond een keer weer naar bed gaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 06:43 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Blijf gewoon op, dan voel je je de hele dag kut maar sta je niet 's avonds op om vervolgens te herhalen wat je nu doet.
Weet ik, heb dit al vaak meegemaaktquote:Op maandag 13 juni 2011 06:43 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Blijf gewoon op, dan voel je je de hele dag kut maar sta je niet 's avonds op om vervolgens te herhalen wat je nu doet.
Adioas amigos.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet ik, heb dit al vaak meegemaakt
Maar boeit me nu niet, ik ga lekker slapenVanaf woensdag word ik toch weer in een ritme gedwongen.
adios
Ja, alleen dan deze avond.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wou je gewoon de hele nacht opblijven, en morgenavond een keer weer naar bed gaan?
Ik heb ook zin in bier, maar dan moet opstaan met mijn brakke kop.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik misschien ook.![]()
Word nu wel heel moeilijk, dat bier ook.
Opstaan zegt iequote:Op maandag 13 juni 2011 06:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in bier, maar dan moet opstaan met mijn brakke kop.
Het is al ochtend, daarom. Maar ik pak zo wel wat.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Opstaan zegt ieJe wou toch niet naar bed?
![]()
Achja met een brakke kop opstaan ben ik onderhand wel gewend, paar flesjes water achter overslaan en't gaat wel weer.
En pak gewoon die GrolschJe weet niet wat je mist op een avond.
Pfff, ga zo maar m'n bed opzoeken.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Het is al ochtend, daarom. Maar ik pak zo wel wat.![]()
Haha, wat doe je ondertussen dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 07:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Pfff, ga zo maar m'n bed opzoeken.
Als ik eerlijk ben, zit hier hele nacht vanaf 1 uur achter het bier beetje te Fok!ken en af en toe peukje buiten op steken.quote:
Haha, zoiets had ik gisteren en twee weken terug ook. Het ergste was dat ik me wel vermaakte.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, zit hier hele nacht vanaf 1 uur achter het bier beetje te Fok!ken en af en toe peukje buiten op steken.![]()
Begin nu wel moe te worden.![]()
Pffff, wat moet ik ook met dat Fok!![]()
Ja dat is het probleem juistquote:Op maandag 13 juni 2011 07:18 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, zoiets had ik gisteren en twee weken terug ook. Het ergste was dat ik me wel vermaakte.![]()
Bedoel je met morgen straks, of morgen morgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 07:20 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem juistMorgen word ik weer rond 3 uur wakker met een zere kop.
![]()
Laten we zeggen; straks.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bedoel je met morgen straks, of morgen morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |