Vroeger was alles beter...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Of naar de VS gaan. Lang geleden maar in mijn herinnering kreeg ik daar veel meer van alles op m'n sub.
Ik vind honing mosterd toch echt het lekkerst......ik vind de sweet onion lekkerder in combi met kip (gegrilde kipfilet bijv.). Als je van zurige sausjes houdt kan je die chipotle southwest proberen. Smaken verschillenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
Dank voor de tip... en welk sausje raad je daarbij aan?
Ik had die Chipotle op de Steak and Cheese. Wil dan nu een andere proberen
Dat zoete uiensausje klinkt hier in het topic als een favorietje, is die lekker op de Sub Club?
Die Chipotle had ik gister, die was lekker iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik vind honing mosterd toch echt het lekkerst......ik vind de sweet onion lekkerder in combi met kip (gegrilde kipfilet bijv.). Als je van zurige sausjes houdt kan je die chipotle southwest proberen. Smaken verschillen
Ik neem meestal de light mayonaise bij de club..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zoete uiensausje klinkt hier in het topic als een favorietje, is die lekker op de Sub Club?
Spicy Italian met zoete uiensaus gaat goed samen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het de laatste paar keer eigenlijk ook veel te duur. En als kind van de jaren '70 heb ik nog steeds de idiote neiging om dingen die ik duur vind om te rekenen in guldensquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef JimmyJames het volgende:
Ik was net bij subway. Beetje een afgezaagde opmerking, maar tering wat is het duur. Bijna 10 euro voor een sub van 30 cm + chips/cookie + drinken![]()
Ik heb maar een broodje tonijn genomen, was erg lekker
Is dat een landelijke actie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:10 schreef silverhill het volgende:
Je moet dan ook alleen 's avonds gaan (na 5en geloof ik, tenzij koopavond). Dan heb je een hele (30) voor de prijs van een halve (15). Dan betaal je max. 4,50 voor je avondeten
Ik heb nog nooit van die actie gehoord en ga wekelijks minstens 1 keer naar de Subway, het wordt ook niet geadverteerd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:20 schreef silverhill het volgende:
Geen idee. Hier is dat iedere avond zo, behalve op koopavond. Lijkt me dat alle subways zich daaraan moeten houden. Maar daar komen we hier in dit topic wel snel genoeg achter denk ik.
Ik zie er op de website ook niets over staan. Het is hier ook niet een speciale actie, maar gewoon de norm (er wordt iig niet mee geadverteerd). Dus zo te horen heb ik mazzel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die actie gehoord en ga wekelijks minstens 1 keer naar de Subway, het wordt ook niet geadverteerd.
Ik heb echt nog nooit van deze actie gehoord, maar gisteren haalden we twee broodjes en bij de kassa dacht ik dat ze een fout maakten! Maar nee, het bleek de normale prijs te zijn voor dat tijdstip. Overigens was dat wel op een koopavond.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:54 schreef Remzz het volgende:
Hier in Almelo hebben ze tussen 4 en 5 gehad 1 halen 2 betalen kreeg je de 2e gewoon gratis(15/30), was ook erg goedkoop.
Het staat tegenwoordig heeeeeel klein achterop zo'n bord. Vroeger kreeg je twee 15 subs voor de prijs van 1 (dus ook verschillende soorten), nu krijg je een 30 sub voor de prijs van een 15 sub.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die actie gehoord en ga wekelijks minstens 1 keer naar de Subway, het wordt ook niet geadverteerd.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:10 schreef silverhill het volgende:
Je moet dan ook alleen 's avonds gaan (na 5en geloof ik, tenzij koopavond). Dan heb je een hele (30) voor de prijs van een halve (15). Dan betaal je max. 4,50 voor je avondeten
Heb een vriendin van me gevraagd. Die werkt ook bij een Subwayquote:
En hoe luidt die actie dan precies? Is het tussen 4-5? Of na vijf?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb een vriendin van me gevraagd. Die werkt ook bij een Subway
ben ik ook benieuwd naar, dan weer ik wat de pot schaft vandaagquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe luidt die actie dan precies? Is het tussen 4-5? Of na vijf?
En is dat altijd, of een bepaalde periode?
Ze heeft nog niet gereageerd. Ik krijg morgen wel antwoordquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe luidt die actie dan precies? Is het tussen 4-5? Of na vijf?
En is dat altijd, of een bepaalde periode?
Wat is dat voor iets dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:27 schreef Trusten het volgende:
The Wheel of Surprise is terug in de app
Wat zit daar allemaal op? Ik neem eigenlijk altijd de Italian BMT, maar wil best eens iets anders proberen. Als 't maar veul vleesch heeftquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:03 schreef Vluuks het volgende:
Ik ben echt gek van de spicy Italian! Zou er zo 3x een 15 cm van op kunnen haha. Ga er niet heel vaak heen, wil het wel speciaal houden voor mezelf.(Plus toch ook wel een beetje op de lijn letten.)
Uhh die twee soorten salami of wat het dan ook mag zijn, ik neem hem met pittige kaas en heel veel groenten (sla, tomaat, komkommer, paprika, augurk, beetje ui) en als saus mayonaise. Volgens mij is het gewoon dezelfde als de de Italian BMT minus de ham ofzo? Weet niet precies wat er op de BMT zit maar ik dacht die salami dingen en ham of nog een andere soort vlees er bij. Dus dan is het voor jou niet zo interessant omdat hij minder vlees bevat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan?
[..]
Wat zit daar allemaal op? Ik neem eigenlijk altijd de Italian BMT, maar wil best eens iets anders proberen. Als 't maar veul vleesch heeft
Soort aanbiedingen wiel in de app op je telefoon, krijg je elke 24 uur een andere aanbieding. Bijv. voordeelmenu 30 cm voor 7,50, tweede 15 cm gratis etcquote:
Ah, thanks. Ik zal eens proberenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:48 schreef Trusten het volgende:
[..]
Soort aanbiedingen wiel in de app op je telefoon, krijg je elke 24 uur een andere aanbieding. Bijv. voordeelmenu 30 cm voor 7,50, tweede 15 cm gratis etc
Alleen de Subprise-app is bij elke vestiging geldig. Wat Scoupy en dergelijke betreft verschilt het.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb antwoord. Ze zegt dat dat niet bij elke Subway zo isHier in Groningen en Emmen is dat dus niet zo. Verder zegt ze ook dat elke Subway andere actie's heeft.
Het ging over dit soort actie's:quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen de Subprise-app is bij elke vestiging geldig. Wat Scoupy en dergelijke betreft verschilt het.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:10 schreef silverhill het volgende:
Schuimpjes haalt in Canada een Subway melt, vraagt de medewerker, van Chinese afkomst, "You want toasted"?quote:
Ja dat vroegen ze hier ook vanmiddagquote:Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Schuimpjes haalt in Canada een Subway melt, vraagt de medewerker, van Chinese afkomst, "You want toasted"?
Hoe wil je anders zorgen dat je gesmolten kaas krijgt
Ook niet hoor, laatst nog een Subway gezien waar bewust bij de kassa aangegeven stond dat ze niet meedoen aan die actie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen de Subprise-app is bij elke vestiging geldig. Wat Scoupy en dergelijke betreft verschilt het.
Gelukkig hangt succes in de wereld niet van jou af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:05 schreef Iwanius het volgende:
Verbaas mij altijd dat deze Subway keten zo succesvol is geworden. Kom altijd wel langs eentje maar binnenlopen om iets te bestellen?
Smaakte als een McDonald's hamburgerquote:Op zondag 18 mei 2014 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Wow dit topic is dood.
Heeft er iemand hier de American Steakhouse Melt al geprobeerd? Ben niet zo'n Subway fan maar die ziet er wel interessant uit.
Heerlijk met Southwest.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Wow dit topic is dood.
Heeft er iemand hier de American Steakhouse Melt al geprobeerd? Ben niet zo'n Subway fan maar die ziet er wel interessant uit.
Is dat iets wat er af en toe is? Ik heb de app nog niet zo langquote:
Geen idee, heb de app ook nog niet zo lang.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is dat iets wat er af en toe is? Ik heb de app nog niet zo lang
Ja, ik kreeg bij mijn laatste bezoek een vel met allerlei bonnen (o.a. een 30cm sub naar keuze voor 5¤, en koffie + een cookie voor 1¤).quote:
meatball marinara is eruit.quote:Op zondag 21 september 2014 13:43 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zag op FB voorbij komen dat de American Steakhouse voortaan altijd in het assortiment zit, geen actie meer.
Ga je niet gewoon met Happy Hour dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:58 schreef Mandéra het volgende:
Subway- heb er al een hoop heerlijke lunches gehad. Pak meestal de Subway Club met pittige kaas, sla, tomaat, komkommer en BBQ saus. Ga eigenlijk altijd bij Subway Maastricht. Wel beun personeel. Moet ook altijd een ander bedrag betalen, broodje + plus drinken is normaal 9,20 maar de afgelopen weken heb ik al verschillende dagen 6,20 moeten betalen. Dan wordt mijn 30 cm als 15 cm aangeslagen door het geweldige personeel aldaar.
Maar wel heerlijke broodjes daarom!
Happy Hour?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga je niet gewoon met Happy Hour dan?
thanksquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:47 schreef CrashO het volgende:
Zijn volgens mij gewoon jalepeno's ja (uit pot/blik), zit namelijk zo'n duidelijk zuur smaakje aan.
doe jij dat toch? Gaan wij lekker naar de sub.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:59 schreef Iwanius het volgende:
Ga je toch naar welke Marokkaanse bakker in je buurt,koop je voor 1 euro zo een overheerlijk stokbrood,beleg je het zelf en eet je het smakelijk op?
Hoeveel tijd kost het om een broodje in elkaar te knutselen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:55 schreef mschol het volgende:
iemand die een redelijk tot goed alternatief weet? (behalve zelf maken, ik heb wel andere dingen te doen)
quote:Subway Japan launches cheesy pizza squares, but will they destroy its fresh and healthy image?
Subway is one of the most popular and successful fast food chains from the US to make it here in Japan. While of course you could always load your sub up with things like meatballs and cheese, the company has succeeded here by carving out a niche for itself as the healthy fast food option. Subway’s brand in Japan is now synonymous with fresh vegetables and lean meats, so what happens when a chain with a reputation for offering healthy, light lunches starts selling gooey, cheesy pizza?
These are not just any pizzas, though; they’re Pizza Subs, but not as Americans might know them.
[...]
Nou ja je moet veel halen als je alles in de supermarkt haalt voor slechts 1 broodje, maar inderdaad even ene lekker broodje maken is minder tijd dan je huis uitgaan en naar de subway te lopenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel tijd kost het om een broodje in elkaar te knutselen?
Jij woont daar?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:35 schreef borisz het volgende:
Zelfs IJmuiden heeft vanaf morgen een Subway.
Chicken fojitaquote:Op zondag 13 december 2015 14:31 schreef ConsoleUser het volgende:
Zo even heen. Welke Sub raden jullie aan?
Laatst al gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |