abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98265522
oh, peuterpuberen. tsjek!
inclusief dramaqueengedrag :Y

elke zin begint met "ik wil". --> dat doen we anders. noem me ouderwets en/of streng, maar ik vind het niet leuk en niet netjes. ze mag best dingen vragen. maar precies dat: vragen. niet eisen. we zitten hier in volle fasemode en ik loop tegen wat 2 kinders dingetjes aan ;(

selene is helemaal bezig met het potje en ravi snapt het niet ;( zaterdag gaan we op grote-dozen-jacht om een omheining te knutselen ;) aan de andere kant slokt selene op het moment een berg aandacht op. dat vind ik dan weer sneu voor ravi ;( ze is gelukkig wel heel lief voor ravi. we hebben tot nu toe echt maar een paar peuterpsychopaatacties gehad :') die verhoudingsgewijs meevallen (bekertje water over hem leeggooien, slaan en gezwiept met het vishengeltje)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98265646
Er ligt hier een kaboutervrouwke in bed

aan 1 stuk door

MAMAISLIEFMAMAISLIEFMAMAISLIEF
schattig hoor, maar na een kwartier onophoudelijk ... :P
pi_98265745
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Er ligt hier een kaboutervrouwke in bed

aan 1 stuk door

MAMAISLIEFMAMAISLIEFMAMAISLIEF
schattig hoor, maar na een kwartier onophoudelijk ... :P
ghehehe O+ :P :*

pi_98265788
en nu

ik wor daar zo moe van ik wor daar zo moe van

nanadoe nanadoe

vader jacoooooooob zo doet de vogel zo doet de visssssssssss
mama mama maaaaaaaaaaamaaaaaaaaaa mamama MAMA MAMA MAMA MAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAA

:') tering wat een uithoudingsvermorgen
pi_98265815
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef simmu het volgende:

[..]

ghehehe O+ :P :*

I WANNA HAVE THE TOILETSEAAAAAAT

o tering ik zou t op moeten nemen
pi_98265958
opnemen is leuk ;)
als jij doet, doe ik morgen ook! (kan dat via je mobiel?)

selene slaapt ook pas net hoor. ik negeer alles. zolang ze niet huilt of constant om ons roept is het me best.

edit: never mind :')

[ Bericht 20% gewijzigd door simmu op 16-06-2011 20:56:29 ]
pi_98266183
i just did, zal t ff uploaden
pi_98266489
ik tref selene trouwens ook steevast 's ochtend met ander ondergoed en zonder pijama aan. soms wil ze ook perse een slaapzakje. nou. dan tref ik het slaapzakje aan op de commode en selene onder haar dekbedje ;)

ach ja. tegenwoordig blijft ze gelukkig wel van haar luier af. het was ook een tijdje hip om zelf een andere luier aan te doen. na een paar poepincidentjes doet ze dat gelukkig niet meer :X
pi_98266690
cute but wrong <-- edit :+

[ Bericht 38% gewijzigd door Kleurdoos op 16-06-2011 21:16:40 ]
pi_98267418
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SPTXAE4UW3CV.mp3
test
:(

jaaaaaaaaaaa, wel dnldn maar t werkt iig
pi_98268262
zeggeuh Simmu, ik ben niet voor de katzndinges aan t uploaden geweest eh :( :P
pi_98268304
hoooo boy.
ik hoef niks op te nemen ;)
pi_98268339
jullie klinken trouwens zooooooooooo lief! O+
pi_98268425
ja wolf in schaapskleren is t

'kom maar mama'en dan die armpjes wijd en dan wil ze knuffeleh en dan zegt ze zachtjes dat ze me zo lief vindt enzo :P

maar ze sliep daarna wel :)
pi_98269934
DJMO, knippen is sowieso lastig... Als je zelf het idee hebt dat hij minder ziet zou ik eens overleggen met de KA, anders maar even afwachten. Overigens kan mis knippen ook te maken hebben met dieptezien en dat kan ook verminderd zijn als je ogen wat scheel staan bijvoorbeeld.
Maar als je er zelf geen twijfel over hebt zou ik het nog even aankijken.
Fake it till you make it...
pi_98270144
Tess was vannacht aan het piepen/jammeren. Ik ging bij haar kijken en toen was ze dus uit bed gevallen en lag ze te slapen op het kussen datop de grond lag... Ben blij dat we dat nog hebben liggen.

Leuk filmpje kD
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:02:31 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_98270160
O ja, dat vroeg ik me nog af: kan het 'mis'-knippen ook niet komen door het (nog) gebrek aan (fijne) motoriek van een 2 jarige?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_98270261
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:02 schreef Marie79 het volgende:
O ja, dat vroeg ik me nog af: kan het 'mis'-knippen ook niet komen door het (nog) gebrek aan (fijne) motoriek van een 2 jarige?
lijkt mij wel. Knippen is een behoorlijk moeilijke "handeling"/beweging.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98270397
Joh Linde knipt pas sinds een paar maanden redelijk en dan neemt ze nog af en toe bijna haar vingers mee :D En die is bijna 4. Lijkt me dat je niet van zijn knip-skills hoeft uit te gaan wat betreft zichtvermogen hoor ;)
pi_98270918
Mirte knipt ook pas sinds een paar maanden dat ze uberhaupt knipt zeg maar... dat ze weet hoe ze de schaar en het papier moet houden om te kunnen knippen. En ze begint nu gericht te knippen (eerder waren het alleen willekeurige knipjes, maar nu kan ze plaatjes "uitknippen".
Ik heb sowieso het idee dat ze een soort "sprong" aan het maken is.
Ze is een periode bezig geweest met gezichten tekenen, toen kwam er een tijdje bijna alleen maar gekras en nu zijn het "ineens" poppetjes met gezicht, oren, armen en benen en dan bedenkt ze dat ze een koe gaat tekenen (platgereden koe lijkt het, maar goed...) of vlinders, bloemen en auto's.
Zo uit het niets zeg maar. Heel grappig om dat zo te zien.

Ze zat vanmiddag al te verkondigen dat ze nog 1 keer naar de psz ging en dan naar de basisschool... helaas moet ze nog tot oktober wachten O-)
pi_98271427

in Egypte O+
pi_98272977
Elin, wat doe je dat al goed zeg O+
pi_98273824
O+ schattig eh O+
pi_98273967
Wat schattig zeg!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 juni 2011 @ 23:56:44 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98276128
't gaat sneller dan ik kan bijhouden ..

naja, twijfelen .. ik bedoel, hij pakt 't fijnste kruimeltje zonder problemen op. Ik heb dus niet het idee dat er iets aan zijn zicht mankeert. Ik denk eerder dat wat jullie (allemaal) ook al zeggen: het was de eerste keer dat hij een schaar in handen had en zelf mocht knippen. Als je dan niet weet waar zo'n ding voor dient, dan snap ik ook nog wel dat het vaker fout dan goed gaat qua gericht knippen van een strookje papier.

Ik hoop wél dat hij de ogen van z'n vader heeft (en mijn gehoor) want wat ik al zei, mijn ogen zijn wél slecht, m'n dochter heeft ook al een bril, en zelfs onbreekbare brillen sloopt hij. krijgt hij de pootjes er niet af, frunnikt hij net zo lang tot hij de glazen uit 't montuur gesloopt heeft ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')