da's gewoon eenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie plast op de pot![]()
![]()
Ze was al 2 maanden ofzo zonder luier, en als ze moest plassen of poepen kwam ze om een luierbroekje vragen, Toen zijn we begonnen met in de luierbroek plassen op de pot, daarna 1 zijkant los, toen 2 zijkanten los, toen ook niet meer met de handjes vasthouden, daarna de luierbroek over de pot heen gelegd en als laatste stap plaste ze op de pot waar een prematuurluiertje ín zat. En toen viel het kwartje ineens en ging ze gewoon op de pot plassen.
Jeetje wat een lang traject was dat zeg
Ze durft nu ook al eventjes op de wc te zitten, dus ik heb goede hoop dat ze over een tijdje ineens ook op de wc durft te plassen
dat, mijn broertje had een bril met flexibele poten en van zelfdenkend staal ofzoietsquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:39 schreef Kleurdoos het volgende:
daarbij bestaan er ook brillen met flexibele pootjes e.d. maargoed, dat is allemaal ver vooruit denken, eerst maar even checken joh
ghehehequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Er ligt hier een kaboutervrouwke in bed
aan 1 stuk door
MAMAISLIEFMAMAISLIEFMAMAISLIEF
schattig hoor, maar na een kwartier onophoudelijk ...
lijkt mij wel. Knippen is een behoorlijk moeilijke "handeling"/beweging.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:02 schreef Marie79 het volgende:
O ja, dat vroeg ik me nog af: kan het 'mis'-knippen ook niet komen door het (nog) gebrek aan (fijne) motoriek van een 2 jarige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |