echt wat een kanker zielige reactie van je, echt diep en diep triestquote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stoppen met denken dat je zielig bent, zou een begin zijn. Ik weet echter niet wat voor problemen je hebt dus weet niet wat je voor werk zou moeten doen.
Ik vind het simpelweg diep treurig dat er in dit land meer dan een miljoen uitkeringen zijn. Al is 10% onterecht, dan kunnen vrijwel alle bezuinigingen ongedaan worden gemaakt.
Dan hebben we geen mensen meer om te pesten.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stoppen met denken dat je zielig bent, zou een begin zijn. Ik weet echter niet wat voor problemen je hebt dus weet niet wat je voor werk zou moeten doen.
Ik vind het simpelweg diep treurig dat er in dit land meer dan een miljoen uitkeringen zijn. Al is 10% onterecht, dan kunnen vrijwel alle bezuinigingen ongedaan worden gemaakt.
Even gequote voor waarheden.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om even te nuanceren: ik geloof zeker wel dat er mensen zijn die er geestelijk zo slecht aan toe zijn dat werk onmogelijk is, en ik vind zelfs dat die door de maatschappij ondersteund moeten worden. Tevens wil ik nog best aannemen dat dat voor jou geldt, wat kan mij het schelen.
Ik heb alleen grote moeite om TS hierin serieus te nemen, met zijn potentiële gewetensnood "en daarom kan ik niet werken" maar tegelijkitair geen énkele moeite om op kosten van de samenleving te leven. Gimme a fuckin' break..
kan je niet zelf zoeken?quote:
Dat is afhankelijk in hoeverre je bent afgekeurd, maar het is maximaal 75% van het minimum loon (minus een deel van je salaris als je werkt)quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoe hoog is een Wajong uitkering eigenlijk?
Ga dan naar een een kas? Kassen genoeg, die smachten om laaggeschoolde paupers zoals jij.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
echt wat een kanker zielige reactie van je, echt diep en diep triest
Stoppen met 'zielig' doen, verandert niks aan de situatie.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jongen, dat is het nu juist... ook al zoek je zelf, je krijgt geen voorrang ... je kan je dingen wel gevonden hebben, maar je krijgt geen voorrang ... serieus, jullie denken veel te simpelquote:Op maandag 13 juni 2011 16:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Even gequote voor waarheden.
[..]
kan je niet zelf zoeken?
Je maakt hier wel een foutje, want als jij werk hebt... en een wajong, dan hoort deze wajong naar je werkgever te gaan, en hiermee kan hij voor jou extra begeleiding bieden, tot het goed gaat...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Stoppen met 'zielig' doen, verandert niks aan de situatie.
Er zijn ook teveel uitkeringen. Ik ken genoeg mensen die alleen een uitkering hebben gekregen omdat ze bijv. PDD-NOS hebben, maar wel gewoon een baan hebben.
Die mensen horen geen uitkering te hebben.
Daar ben ik het mee eens.
Bovendien gaan mensen op die manier denken dat iedereen die een uitkering krijgt, gerust kan werken.
En dat is echt niet zo.
De voorwaarden moeten gewoon strenger worden.
Waarom zou je voorrang willen hebben dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jongen, dat is het nu juist... ook al zoek je zelf, je krijgt geen voorrang ... je kan je dingen wel gevonden hebben, maar je krijgt geen voorrang ... serieus, jullie denken veel te simpel
omdat we aan het werk willen? pfff...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je voorrang willen hebben dan?
Ga dan naar uitzendbureau, ga naar een kas?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
omdat we aan het werk willen? pfff...
kijk hier zie je al dat je er geen drol van begrijpt...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ga dan naar uitzendbureau, ga naar een kas?
Stuur ons dan je verleden, dan kunnen dit soort situaties zelden nog voorkomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
kijk hier zie je al dat je er geen drol van begrijpt...
dat gaat toch niet als ik geen JOBCOACH in mijn bezit heb????????
jij weet niet wat mijn verleden is, je lult zo makkelijk
je lijkt de VVD wel
En laat jij nou net gelijk hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:29 schreef Nevermind.. het volgende:
Uitkeringtrekkers![]()
Uitkeringtrekkers die prima kunnen werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En laat dat nou net 75 procent van die gevallen zijn
Dat valt tegen hoor. Ben daar zelf dit jaar ook tegen aan gelopen. Was per februari met mijn studie gestopt en ga in september weer beginnen, dus ik moest een tijdelijk baantje hebben. Dat was sowieso al nergens te vinden, ben bij elke winkel, supermarkt, restaurant, zelfs bejaardentehuis geweest die je je kan bedenken. Ok, dan maar "liegen" dat je er langer wil blijven, maar voel me daar natuurlijk niet prettig bij. Kreeg ook vaak te horen dat ik te oud wasquote:
En laat ik nou net tot de 25% behoren die níet kan werken.quote:
Voor jou heb ik respect, jij legde net je problemen duidelijk uit. TS huilt alleenmaar over 'zijn problemen' zonder dat hij zegt wat 'zijn problemen' zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En laat ik nou net tot de 25% behoren die níet kan werken.
Gewetensnood ja, da's heul serieus!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:33 schreef haan33 het volgende:
[..]
Voor jou heb ik respect, jij legde net je problemen duidelijk uit. TS huilt alleenmaar over 'zijn problemen' zonder dat hij zegt wat 'zijn problemen' zijn.
En laat voor mensen zoals jij nou precies ons sociale zorgstelsel gebouwd zijn. Maar mensen die wel kunnen maar niet willenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zou dat percentage nog lager willen zetten hoor. Hoogstens 10%. Trap de andere 90% aan het werk en je kan de uitkering voor die 10% op 3000 per maand stellen, en dat zou goed zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik leen niet, dat is een principekwestie. Dat vakantiegeld wilde ik sparen voor november, dan wil ik naar Afrika.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik vind het ook zo dom van het uwv. Maar heb jij je vakantie geld niet gehad deze maand? Dan krijg je toch bijna ¤400/¤500 meer deze maand. Dus wat is je probleem. En je kon een lening bij hun aanvragen. Ik heb die brief ook gehad en dat vermeld jij er niet bij.
Dus deze maand vakantiegeld en je kon lenen.
Ik hoop dat je nooit meer terug komtquote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik leen niet, dat is een principekwestie. Dat vakantiegeld wilde ik sparen voor november, dan wil ik nar Afrika.![]()
Mijn oma, katholiek, vond altijd dat je nooit rood moest staan en nooit geld moet lenen van mensen of instanties. Je spaart eerst geld en dan geef je dit uit. Heb je geen geld, dan koop je het niet.
Ik mag rood staan van mijn ASN-bank, maar ik heb er nooit gebruik van gemaakt. Is er geen geld, dan stop ik desnoods met eten tot ik weer geld heb.
In elk geval Afrika wordt moeilijk dit jaar en ik wilde daar vrijwilligerswerk doen, dus doe ik toch iets voor de samenleving (ik dacht aan de biologische cacaoteelt, geen idee of het me lukt met mijn gezondheid, ik zie wel hoe ver ik kom).
Ontzettend achterlijk figuur. Leer eens lezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En laat voor mensen zoals jij nou precies ons sociale zorgstelsel gebouwd zijn. Maar mensen die wel kunnen maar niet willen![]()
![]()
Freeriders, beetje verwachten dat andere mensen wel voor ze gaan werken en betalen
ga eens goed lezenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ontzettend achterlijk figuur. Leer eens lezen.
Ik wil wel, maar ik kan niet.
Ik hoop echt dat jij ooit arbeidsongeschikt wordt. Weet jij tenminste wat het is.
Mongool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |