Die hoogte in Mei kan dus veranderen omdat er duidelijk is gesteld dat je een voorschot kon aanvragen, ga dus nu niet zielig lopen doen omdat je zelf je zaken niet voor elkaar hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb zoals half Nederland een WAJONG, vroeger werkte ik wel, maar uitkering is beter genieten, jeweettog.
Oke dan!
Maar die zemmels van een UWV gaan nu ineens mijn uitkering bijna 2 weken later storten. Ik citeer deze oplichters:
[..]
Stelletje oplichters. Natuurlijk moet dan de hoogte veranderen in de maand mei, omdat ik met hetzelfde geld niet 1 maand, maar bijna 7 weken moet doen. Moet ik soms 13 dagen binnen blijven en niet eten en drinken?![]()
En ik wilde nu juist meer naar buiten gaan, mooi weer en zo en de hele dag trollen op FOK! gaat ook vervelen.![]()
Ik zou er bijna van gaan werken.
wat is dat nou voor onzinquote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef Shispeed het volgende:
no offence hoor TS, maar als je de hele dag kan zitten spammen of FOK!, dan kun je toch ook gewoon een lichte kantoorbaan aan (eventueel parttime)
Als ze daar nou eens 200% van makenquote:Op maandag 13 juni 2011 09:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nog erger is dat over een uitkering weer belasting wordt ingehouden.
Dat is echt een gigantisch verschil.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef Shispeed het volgende:
no offence hoor TS, maar als je de hele dag kan zitten spammen of FOK!, dan kun je toch ook gewoon een lichte kantoorbaan aan (eventueel parttime)
Omdat je een KUT MENTALITEIT hebt. Op mijn school lopen mensen die slechthorend zijn, blind zijn en slecht ter been. Die mensen kunnen gewoon studeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is echt een gigantisch verschil.
En niet alle mensen met een uitkering zijn lui.
Ik heb een uitkering, maar zou niets liever willen dan studeren en werken.
Maar dat kan ik gewoon niet.
Krijg de klere.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat je een KUT MENTALITEIT hebt. Op mijn school lopen mensen die slechthorend zijn, blind zijn en slecht ter been. Die mensen kunnen gewoon studeren.
Jij hebt een mentaliteitsprobleem
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
TS kan prima hele dagen achter de computer zitten dus moet gewoon kappen met zeiken en aan het werk.
"Ik ben te idealistisch ingesteld om te werken"Flikker toch op man, met je gejank.
Zijn jullie nou echt zo achterlijk, of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan niet werken want dan raak ik in gewetensnood, maar ik kan wel prima mijn handje ophouden en geen ene kutflikker uitvoeren.. Fuckin' priceless.
Doe dat dan ook? hoeven wij weer 1 pool/Roemeen minder te laten deporteren naar Nederland.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb zoals half Nederland een WAJONG, vroeger werkte ik wel, maar uitkering is beter genieten, jeweettog.
Oke dan!
Maar die zemmels van een UWV gaan nu ineens mijn uitkering bijna 2 weken later storten. Ik citeer deze oplichters:
[..]
Stelletje oplichters. Natuurlijk moet dan de hoogte veranderen in de maand mei, omdat ik met hetzelfde geld niet 1 maand, maar bijna 7 weken moet doen. Moet ik soms 13 dagen binnen blijven en niet eten en drinken?![]()
En ik wilde nu juist meer naar buiten gaan, mooi weer en zo en de hele dag trollen op FOK! gaat ook vervelen.![]()
Ik zou er bijna van gaan werken.
Nee , rot zelf op. Jij denkt al dat je het niet kan omdat je zielig bent. Echt wat een mentaliteit. Als je je er nou gewoon even lekker op stort met de gedachte : IK KAN DIT. Moet je eens kijken wat er dan gebeurd. ik heb trouwens lang genoeg tussen de autisten, mongolen, adhd'rs en weet ik wat voor andere klachten die gasten hadden, maar die stonden wel gewoon te zweten om hun centjes te verdienen hoor. Jij wil gewoon niet, anders had je al een baan.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Krijg de klere.
Ik heb heel veel psychiatrische problemen, en werken is dus onmogelijk.
Studeren ook.
Lichamelijke problemen zijn heel iets anders dan geestelijke problemen.
Idioot.
Nee, het is de 5e post van de TS in dit topic. Hij zegt het daar letterlijk. Voortaan even wat beter lezen voordat je begint te roepen dat wij achterlijk zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou echt zo achterlijk, of lijkt dat maar zo?
Laat haar lekker in de waan. Ze zit gewoon in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee , rot zelf op. Jij denkt al dat je het niet kan omdat je zielig bent. Echt wat een mentaliteit. Als je je er nou gewoon even lekker op stort met de gedachte : IK KAN DIT. Moet je eens kijken wat er dan gebeurd. ik heb trouwens lang genoeg tussen de autisten, mongolen, adhd'rs en weet ik wat voor andere klachten die gasten hadden, maar die stonden wel gewoon te zweten om hun centjes te verdienen hoor. Jij wil gewoon niet, anders had je al een baan.
Wij zijn in dit land zo achterlijk dat we dit gewoon steunen. Niet gedogen, nee: stéunen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn jullie nou echt zo achterlijk, of lijkt dat maar zo?
Je bent echt ongelofelijk dom, hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee , rot zelf op. Jij denkt al dat je het niet kan omdat je zielig bent. Echt wat een mentaliteit. Als je je er nou gewoon even lekker op stort met de gedachte : IK KAN DIT. Moet je eens kijken wat er dan gebeurd. ik heb trouwens lang genoeg tussen de autisten, mongolen, adhd'rs en weet ik wat voor andere klachten die gasten hadden, maar die stonden wel gewoon te zweten om hun centjes te verdienen hoor. Jij wil gewoon niet, anders had je al een baan.
Ik heb het hele topic doorgelezen, en ik zie dat er, zoals gewoonlijk, weer ontzettend veel mensen roepen dat iedereen met een uitkering lui is.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee, het is de 5e post van de TS in dit topic. Hij zegt het daar letterlijk. Voortaan even wat beter lezen voordat je begint te roepen dat wij achterlijk zijn.
Als jij de hele dag kan zitten trollen op FOK ben ik er heilig van overtuigd dat je kan werken. Geen advocaat nee, maar je kan wel werken. Oprotten met je zielig doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent echt ongelofelijk dom, hè?
Iets graag willen betekent echt niet dat je het ook kan.
Ik heb last o.a. van paniekaanvallen, ernstige dwangklachten en depressie.
Je kunt me in een kantoor neerzetten, maar dat houd ik nog geen uur vol.
Ik ben laatst nog beoordeeld door de arbeidsdeskundige, en die heeft ook gezegd dat geen enkele vorm van werk geschikt voor mij is.
Maar dat snap jij toch niet.
Je kent me niet eens.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Laat haar lekker in de waan. Ze zit gewoon in de ontkenningsfase.
Nee, ik heb niks tegen uitkeringen, je begrijpt me echt verkeerd. Ik heb wat tegen misbruik maken van de sociale voorzieningen en zielig doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic doorgelezen, en ik zie dat er, zoals gewoonlijk, weer ontzettend veel mensen roepen dat iedereen met een uitkering lui is.
Het heet niet voor niks arbeidsongeschikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |