Stelletje oplichters. Natuurlijk moet dan de hoogte veranderen in de maand mei, omdat ik met hetzelfde geld niet 1 maand, maar bijna 7 weken moet doen. Moet ik soms 13 dagen binnen blijven en niet eten en drinken?quote:Pas heeft u van ons een brief ontvangen over het moment waarop wij uw uitkering betalen. Dat moment verandert. Vanaf juni 2011 betalen wij uw uitkering voortaan rond de 23e van de maand.
Wat betekent dit voor u?
In de maand juni moet u ongeveer 8 dagen [is niet waar, het is 13 dagen. N.v.d.redactie] langer wachten op uw uitkering. De hoogte van uw uitkering verandert niet. Uw uitkering geldt namelijk altijd voor de periode van de eerste tot en met een laatste dag van de maand.
Ik ben FOK!ker is dat niet genoeg?quote:Op maandag 13 juni 2011 04:56 schreef hugecooll het volgende:
En wat is er mis met je waardoor je WAJONG krijgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, die vinden dat ik vaker naar de huisarts moet gaan, maar die gast doet gewoon niet, heeft teveel patiënten en daardoor geen tijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:00 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik word al lui als ik dit soort topics over uitkeringen lees.![]()
TS moet trouwens gewoon aan het werk, want zullen je ouders hier wel niet van zeggen.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 05:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker is dat niet genoeg?![]()
Serieus:'T kan altijd nog erger, aan je reacties te lezen ben je een begaafd persoon. Daar geef ik meer om dan een baantje wel of een baantje niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Je bent te laat. Je had dit voor 2010 moeten doen. Nu is de instroom zeer beperkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:03 schreef KevinMalone het volgende:
Hoe zorg ik dat ik in aanmerking kom voor Wajong? Of kan ik al een gewone uitkering krijgen? Ben 19 trouwens? Volgens mij ben ik ook aardig ziek.
ik snap het niet...quote:Op maandag 13 juni 2011 05:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je bent te laat. Je had dit voor 2010 moeten doen. Nu is de instroom zeer beperkt.
Officieel kom je na 52 weken in de ziektewet in aanmerking voor een WAO. Succes.
Dank je. Maar geen werkgever zit op mensen zoals mij te wachten. Alleen achter de pc gaat het wel goed. Maar ik ben ook erg idealistisch en kom snel in gewetensnood. Het lukt me niet loyaal te blijven aan een werkgever als ik merk dat die werkgever dingen doet die gemeen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
'T kan altijd nog erger, aan je reacties te lezen ben je een begaafd persoon. Daar geef ik meer om dan een baantje wel of een baantje niet.
Zó erg? Misschien een idee om er over na te denken om je wat minder idealistisch in te stellen qua beroepsbezigheid. Gewoon met het heldere verstand na denken hoe het gaat in de huidige maatschappij en dan vooral in de beroepssector, en dan kun je heel makkelijk zelf bepalen dat alles niet als ''rozengeur & manenschijn'' is, maar je ook aan te passen aan de ''harde realiteit''quote:Op maandag 13 juni 2011 05:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank je. Maar geen werkgever zit op mensen zoals mij te wachten. Alleen achter de pc gaat het wel goed. Maar ik ben ook erg idealistisch en kom snel in gewetensnood. Het lukt me niet loyaal te blijven aan een werkgever als ik merk dat die werkgever dingen doet die gemeen zijn.
http://www.uwv.nl/wajong/(...)en_via_internet.aspxquote:
Normale uitkering kan ik pas met 23 jaar krijgen lees ik en ik ben niet ziek volgens medici, dus wajong zit er niet in.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
http://www.uwv.nl/wajong/(...)en_via_internet.aspx
hier kan je het aanvragen of bellen met uwv: 0900-9294 of als je geen geld hebt voor 0900 nummers: 088 8982001
Je zou niet de eerste zijn die zich een uitkering in faketquote:Op maandag 13 juni 2011 05:16 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Normale uitkering kan ik pas met 23 jaar krijgen lees ik en ik ben niet ziek volgens medici, dus wajong zit er niet in.
Snap geen kut van al die subsidies, als ze mij gewoon meer per uur betalen dan fix ik het zelf allemaal wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die zich een uitkering in faket
Misschien is een PGB iets voor jou!
Nog nooit van gehoord, maar heb je er iets aan als je gewoon studerende bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
Je ligt nog niet in bed!quote:Op maandag 13 juni 2011 05:35 schreef KevinMalone het volgende:
Ik moet trouwens nog inhoudelijk reageren op dit/deze topic en dan laat ik het hierbij.
Dat is kut voor je TS, hopelijk red je het!
quote:Op maandag 13 juni 2011 05:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker is dat niet genoeg?![]()
Serieus:Gezien je posts in het pedo topic en ben ik over het psychische gedeelte niet verbaasd. Dat je voor de rest van je leven in dat kutdorp in Friesland opgesloten mag blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terecht.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nog erger is dat over een uitkering weer belasting wordt ingehouden.
Ik geloof dat je ook de kans hebt gehad om een voorschot te vragen om die 2 weken te overbruggen. Ook had je wat van je vakantiegeld kunnen reserveren. Maar goed, het verleggen van de uitbetaling met 2 weken levert dit jaar al een enorme besparing op. Ik vermoed dan ook dat dat de achterliggende gedachte was.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb zoals half Nederland een WAJONG, vroeger werkte ik wel, maar uitkering is beter genieten, jeweettog.
Oke dan!
Maar die zemmels van een UWV gaan nu ineens mijn uitkering bijna 2 weken later storten. Ik citeer deze oplichters:
[..]
Stelletje oplichters. Natuurlijk moet dan de hoogte veranderen in de maand mei, omdat ik met hetzelfde geld niet 1 maand, maar bijna 7 weken moet doen. Moet ik soms 13 dagen binnen blijven en niet eten en drinken?![]()
En ik wilde nu juist meer naar buiten gaan, mooi weer en zo en de hele dag trollen op FOK! gaat ook vervelen.![]()
Ik zou er bijna van gaan werken.
Oh ik weet er alles van, heb de gids voor sociale zekerheden hier naast me liggen. 204 pagina´s met gratis geldquote:
Neu, studiematriaalquote:Op maandag 13 juni 2011 09:29 schreef hugecooll het volgende:
De bijzondere bijstands- en minimagids!
Allerlei grappen die je van de gemeente kan krijgen
Meen je dat echt?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:03 schreef hugecooll het volgende:
Trouwens, je hebt ook je vakantiegeld al gekregen, dus die paar daagjes wachten zal wel meevallen
Ik ga nog liever weer plee's soppen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:47 schreef hugecooll het volgende:
Ah, ik dacht dat je snode plannen hadmaar je bedoelde echt materiaal voor een studie
Snode plannenquote:Op maandag 13 juni 2011 09:47 schreef hugecooll het volgende:
Ah, ik dacht dat je snode plannen hadmaar je bedoelde echt materiaal voor een studie
deze user kilt de TS slotje kan er opquote:Op maandag 13 juni 2011 08:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gezien je posts in het pedo topic en ben ik over het psychische gedeelte niet verbaasd. Dat je voor de rest van je leven in dat kutdorp in Friesland opgesloten mag blijven
Die hoogte in Mei kan dus veranderen omdat er duidelijk is gesteld dat je een voorschot kon aanvragen, ga dus nu niet zielig lopen doen omdat je zelf je zaken niet voor elkaar hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb zoals half Nederland een WAJONG, vroeger werkte ik wel, maar uitkering is beter genieten, jeweettog.
Oke dan!
Maar die zemmels van een UWV gaan nu ineens mijn uitkering bijna 2 weken later storten. Ik citeer deze oplichters:
[..]
Stelletje oplichters. Natuurlijk moet dan de hoogte veranderen in de maand mei, omdat ik met hetzelfde geld niet 1 maand, maar bijna 7 weken moet doen. Moet ik soms 13 dagen binnen blijven en niet eten en drinken?![]()
En ik wilde nu juist meer naar buiten gaan, mooi weer en zo en de hele dag trollen op FOK! gaat ook vervelen.![]()
wat is dat nou voor onzinquote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef Shispeed het volgende:
no offence hoor TS, maar als je de hele dag kan zitten spammen of FOK!, dan kun je toch ook gewoon een lichte kantoorbaan aan (eventueel parttime)
Als ze daar nou eens 200% van makenquote:Op maandag 13 juni 2011 09:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nog erger is dat over een uitkering weer belasting wordt ingehouden.
Dat is echt een gigantisch verschil.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef Shispeed het volgende:
no offence hoor TS, maar als je de hele dag kan zitten spammen of FOK!, dan kun je toch ook gewoon een lichte kantoorbaan aan (eventueel parttime)
Omdat je een KUT MENTALITEIT hebt. Op mijn school lopen mensen die slechthorend zijn, blind zijn en slecht ter been. Die mensen kunnen gewoon studeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is echt een gigantisch verschil.
En niet alle mensen met een uitkering zijn lui.
Ik heb een uitkering, maar zou niets liever willen dan studeren en werken.
Maar dat kan ik gewoon niet.
Krijg de klere.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat je een KUT MENTALITEIT hebt. Op mijn school lopen mensen die slechthorend zijn, blind zijn en slecht ter been. Die mensen kunnen gewoon studeren.
Jij hebt een mentaliteitsprobleem
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
TS kan prima hele dagen achter de computer zitten dus moet gewoon kappen met zeiken en aan het werk.
"Ik ben te idealistisch ingesteld om te werken"Flikker toch op man, met je gejank.
Zijn jullie nou echt zo achterlijk, of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan niet werken want dan raak ik in gewetensnood, maar ik kan wel prima mijn handje ophouden en geen ene kutflikker uitvoeren.. Fuckin' priceless.
Doe dat dan ook? hoeven wij weer 1 pool/Roemeen minder te laten deporteren naar Nederland.quote:Op maandag 13 juni 2011 04:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Oke dan!
[..]
Nee , rot zelf op. Jij denkt al dat je het niet kan omdat je zielig bent. Echt wat een mentaliteit. Als je je er nou gewoon even lekker op stort met de gedachte : IK KAN DIT. Moet je eens kijken wat er dan gebeurd. ik heb trouwens lang genoeg tussen de autisten, mongolen, adhd'rs en weet ik wat voor andere klachten die gasten hadden, maar die stonden wel gewoon te zweten om hun centjes te verdienen hoor. Jij wil gewoon niet, anders had je al een baan.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Krijg de klere.
Ik heb heel veel psychiatrische problemen, en werken is dus onmogelijk.
Studeren ook.
Lichamelijke problemen zijn heel iets anders dan geestelijke problemen.
Idioot.
Nee, het is de 5e post van de TS in dit topic. Hij zegt het daar letterlijk. Voortaan even wat beter lezen voordat je begint te roepen dat wij achterlijk zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou echt zo achterlijk, of lijkt dat maar zo?
Laat haar lekker in de waan. Ze zit gewoon in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee , rot zelf op. Jij denkt al dat je het niet kan omdat je zielig bent. Echt wat een mentaliteit. Als je je er nou gewoon even lekker op stort met de gedachte : IK KAN DIT. Moet je eens kijken wat er dan gebeurd. ik heb trouwens lang genoeg tussen de autisten, mongolen, adhd'rs en weet ik wat voor andere klachten die gasten hadden, maar die stonden wel gewoon te zweten om hun centjes te verdienen hoor. Jij wil gewoon niet, anders had je al een baan.
Wij zijn in dit land zo achterlijk dat we dit gewoon steunen. Niet gedogen, nee: stéunen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn jullie nou echt zo achterlijk, of lijkt dat maar zo?
Je bent echt ongelofelijk dom, hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee , rot zelf op. Jij denkt al dat je het niet kan omdat je zielig bent. Echt wat een mentaliteit. Als je je er nou gewoon even lekker op stort met de gedachte : IK KAN DIT. Moet je eens kijken wat er dan gebeurd. ik heb trouwens lang genoeg tussen de autisten, mongolen, adhd'rs en weet ik wat voor andere klachten die gasten hadden, maar die stonden wel gewoon te zweten om hun centjes te verdienen hoor. Jij wil gewoon niet, anders had je al een baan.
Ik heb het hele topic doorgelezen, en ik zie dat er, zoals gewoonlijk, weer ontzettend veel mensen roepen dat iedereen met een uitkering lui is.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee, het is de 5e post van de TS in dit topic. Hij zegt het daar letterlijk. Voortaan even wat beter lezen voordat je begint te roepen dat wij achterlijk zijn.
Als jij de hele dag kan zitten trollen op FOK ben ik er heilig van overtuigd dat je kan werken. Geen advocaat nee, maar je kan wel werken. Oprotten met je zielig doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent echt ongelofelijk dom, hè?
Iets graag willen betekent echt niet dat je het ook kan.
Ik heb last o.a. van paniekaanvallen, ernstige dwangklachten en depressie.
Je kunt me in een kantoor neerzetten, maar dat houd ik nog geen uur vol.
Ik ben laatst nog beoordeeld door de arbeidsdeskundige, en die heeft ook gezegd dat geen enkele vorm van werk geschikt voor mij is.
Maar dat snap jij toch niet.
Je kent me niet eens.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Laat haar lekker in de waan. Ze zit gewoon in de ontkenningsfase.
Nee, ik heb niks tegen uitkeringen, je begrijpt me echt verkeerd. Ik heb wat tegen misbruik maken van de sociale voorzieningen en zielig doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic doorgelezen, en ik zie dat er, zoals gewoonlijk, weer ontzettend veel mensen roepen dat iedereen met een uitkering lui is.
Het heet niet voor niks arbeidsongeschikt.
tot jijzelf in zo'n situatie terecht komt, dan ben je ineens blij met je geld.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als jij de hele dag kan zitten trollen op FOK ben ik er heilig van overtuigd dat je kan werken. Geen advocaat nee, maar je kan wel werken. Oprotten met je zielig doen.
Wat heeft Cohen hier mee te maken?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
tot jijzelf in zo'n situatie terecht komt, dan ben je ineens blij met je geld.
Achterlijke kankermongool
Loop naar de hel.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als jij de hele dag kan zitten trollen op FOK ben ik er heilig van overtuigd dat je kan werken. Geen advocaat nee, maar je kan wel werken. Oprotten met je zielig doen.
Dat ik psychische problemen had? Hangt er een beetje van af hé. Met het merendeel zou je gewoon kunnen werkenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
tot jijzelf in zo'n situatie terecht komt, dan ben je ineens blij met je geld.
Achterlijke kankermongool
JA,. IK WIL OOK WERKEN MAAR ER STAAT EEN WACHTLIJST VAN 3 JAAR IN ZUID HOLLAND, EN DE REGERING WIL DAAR OOK NOG EENS OP BEZUINIGEN. DUS IK KAN NIET WERKEN, OOK AL WIL IK.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat ik psychische problemen had? Hangt er een beetje van af hé. Met het merendeel zou je gewoon kunnen werken
Werkeloos? Dan krijg ik WW zodat ik hard opzoek kan naar een nieuwe baan.
Als het aan de PvdA ligt, staat Nederland vol met windturbines, waarvan 35% stilstaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik stem liever op Cohen dan jouw VVD
Ik ben het gronding oneens met hun beoordeelingsmethodes. Dat mag je best weten.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Loop naar de hel.
Ik zit niet zielig te doen; ik zeg dat echt niet iedereen met een uitkering lui is.
Ik ben allesbehalve lui en kan niet werken, dat zeggen mijn artsen zelfs. En die hebben er heel wat meer verstand van dan jij.
Haal die plaat voor je kop weg.
Je kan ALTIJD werkenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
JA,. IK WIL OOK WERKEN MAAR ER STAAT EEN WACHTLIJST VAN 3 JAAR IN ZUID HOLLAND, EN DE REGERING WIL DAAR OOK NOG EENS OP BEZUINIGEN. DUS IK KAN NIET WERKEN, OOK AL WIL IK.
Je kent me niet eens.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks tegen uitkeringen, je begrijpt me echt verkeerd. Ik heb wat tegen misbruik maken van de sociale voorzieningen en zielig doen.
Om even te nuanceren: ik geloof zeker wel dat er mensen zijn die er geestelijk zo slecht aan toe zijn dat werk onmogelijk is, en ik vind zelfs dat die door de maatschappij ondersteund moeten worden. Tevens wil ik nog best aannemen dat dat voor jou geldt, wat kan mij het schelen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent echt ongelofelijk dom, hè?
Iets graag willen betekent echt niet dat je het ook kan.
Ik heb last o.a. van paniekaanvallen, ernstige dwangklachten en depressie.
Je kunt me in een kantoor neerzetten, maar dat houd ik nog geen uur vol.
Ik ben laatst nog beoordeeld door de arbeidsdeskundige, en die heeft ook gezegd dat geen enkele vorm van werk geschikt voor mij is.
Maar dat snap jij toch niet.
Ja, zoek eens buiten de sociale werkplaats. Die is voor spastische mongolen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
JA,. IK WIL OOK WERKEN MAAR ER STAAT EEN WACHTLIJST VAN 3 JAAR IN ZUID HOLLAND, EN DE REGERING WIL DAAR OOK NOG EENS OP BEZUINIGEN. DUS IK KAN NIET WERKEN, OOK AL WIL IK.
Je capslock staat aan waus.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:13 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
NEE SUKKEL IK HEB EEN JOBCOACH NODIG
Stoppen met denken dat je zielig bent, zou een begin zijn. Ik weet echter niet wat voor problemen je hebt dus weet niet wat je voor werk zou moeten doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kent me niet eens.
Ik maak nergens misbruik van.
Ik ben juist al jarenlang op zoek naar een oplossing voor mijn problemen.
Ik ben zelfs bereid tot elektroshocktherapie als dat me zou kunnen helpen.
Je hebt werkelijk geen idee wat ze ondertussen al 8 jaar lang allemaal hebben geprobeerd om mij te helpen.
Maar niks heeft gewerkt.
echt wat een kanker zielige reactie van je, echt diep en diep triestquote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stoppen met denken dat je zielig bent, zou een begin zijn. Ik weet echter niet wat voor problemen je hebt dus weet niet wat je voor werk zou moeten doen.
Ik vind het simpelweg diep treurig dat er in dit land meer dan een miljoen uitkeringen zijn. Al is 10% onterecht, dan kunnen vrijwel alle bezuinigingen ongedaan worden gemaakt.
Dan hebben we geen mensen meer om te pesten.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stoppen met denken dat je zielig bent, zou een begin zijn. Ik weet echter niet wat voor problemen je hebt dus weet niet wat je voor werk zou moeten doen.
Ik vind het simpelweg diep treurig dat er in dit land meer dan een miljoen uitkeringen zijn. Al is 10% onterecht, dan kunnen vrijwel alle bezuinigingen ongedaan worden gemaakt.
Even gequote voor waarheden.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om even te nuanceren: ik geloof zeker wel dat er mensen zijn die er geestelijk zo slecht aan toe zijn dat werk onmogelijk is, en ik vind zelfs dat die door de maatschappij ondersteund moeten worden. Tevens wil ik nog best aannemen dat dat voor jou geldt, wat kan mij het schelen.
Ik heb alleen grote moeite om TS hierin serieus te nemen, met zijn potentiële gewetensnood "en daarom kan ik niet werken" maar tegelijkitair geen énkele moeite om op kosten van de samenleving te leven. Gimme a fuckin' break..
kan je niet zelf zoeken?quote:
Dat is afhankelijk in hoeverre je bent afgekeurd, maar het is maximaal 75% van het minimum loon (minus een deel van je salaris als je werkt)quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoe hoog is een Wajong uitkering eigenlijk?
Ga dan naar een een kas? Kassen genoeg, die smachten om laaggeschoolde paupers zoals jij.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:15 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
echt wat een kanker zielige reactie van je, echt diep en diep triest
Stoppen met 'zielig' doen, verandert niks aan de situatie.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jongen, dat is het nu juist... ook al zoek je zelf, je krijgt geen voorrang ... je kan je dingen wel gevonden hebben, maar je krijgt geen voorrang ... serieus, jullie denken veel te simpelquote:Op maandag 13 juni 2011 16:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Even gequote voor waarheden.
[..]
kan je niet zelf zoeken?
Je maakt hier wel een foutje, want als jij werk hebt... en een wajong, dan hoort deze wajong naar je werkgever te gaan, en hiermee kan hij voor jou extra begeleiding bieden, tot het goed gaat...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Stoppen met 'zielig' doen, verandert niks aan de situatie.
Er zijn ook teveel uitkeringen. Ik ken genoeg mensen die alleen een uitkering hebben gekregen omdat ze bijv. PDD-NOS hebben, maar wel gewoon een baan hebben.
Die mensen horen geen uitkering te hebben.
Daar ben ik het mee eens.
Bovendien gaan mensen op die manier denken dat iedereen die een uitkering krijgt, gerust kan werken.
En dat is echt niet zo.
De voorwaarden moeten gewoon strenger worden.
Waarom zou je voorrang willen hebben dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jongen, dat is het nu juist... ook al zoek je zelf, je krijgt geen voorrang ... je kan je dingen wel gevonden hebben, maar je krijgt geen voorrang ... serieus, jullie denken veel te simpel
omdat we aan het werk willen? pfff...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je voorrang willen hebben dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |