Ja daarom, dat vind ik echt niet leuk en eng. Ik ben al zo paranoïde.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe, speciaal aangemeld om jouw fobo te kunnen zien.
Je kan toch altijd in een fobo van een FOK!ker kijken?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe, speciaal aangemeld om jouw fobo te kunnen zien.
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef kort het volgende:
[..]
Je kan toch altijd in een fobo van een FOK!ker kijken?
Ik heb dat volgens mij nog afgeschermd, zodat je eerst moet inloggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef kort het volgende:
[..]
Je kan toch altijd in een fobo van een FOK!ker kijken?
Het is nu al TTT-waardig.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef kort het volgende:
Ja jongens, ik wil dit topic als een TTT nomineren.
[HOMO] #2992# [OMOH]
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik werd een beetje bang van al die anonieme lurkers.
Je hebt het wel (te) snel opgemerkt trouwens.![]()
quote:
Dat klinkt verstandig!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar ik heb daarom ook geen foto's in het fotoboek. Ik wil de illusie van contole kunnen houden over wie wat ziet.
Wie was dat ook al weer?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef kort het volgende:
Forever safe. Er is maar een persoon uit deze reeks die weet hoe ik eruit zie en thank god
PM 'm maar, ik zal er heel discreet mee omgaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef kort het volgende:
Forever safe. Er is maar een persoon uit deze reeks die weet hoe ik eruit zie en thank god
Huh?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef kort het volgende:
bad stripjemaar je bent wel in Nederland gaan wonen
Of op Mariah Carey.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ah ja, Samjustme. Lijk je soms op Justin Timberlake?
Britney!quote:
Ja, dat hebben we geweten ook zegquote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef kort het volgende:
Mijn godBen even aan het rekenen geslagen, ik zit hier sinds ik 15 jaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |