quote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor mensen uit die streek is er niets anders dan Fok
Klopt.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef kort het volgende:
[..]
Wat moet je anders als je de enige homo in het dorp bent?
Te veel homo's in mijn 'dorp', iedereen bezetquote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Klopt.![]()
En wat is jullie excuus?![]()
Volgens mij zijn er nergens zoveel homo's per m² te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Te veel homo's in mijn 'dorp', iedereen bezet
En er zijn geen leuke homo's te vinden. Dat is juist zo grappig.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nergens zoveel homo's per m² te vinden.
Ik hoorde laatst een Wethouder van een Grote Gemeente in een toespraak vertellen dat Radio Bergeijk haar favoriete radioprogramma is. "Het gaat over een fictief dorpje."quote:
En weg waren de foto'squote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Weer een risico erbij om gespot te worden door een [homo].
Ja, helaas niet, maar het was alsnog gezelligquote:
Ik werd een beetje bang van al die anonieme lurkers.quote:
Haha ik heb dat ook altijd. Of van die onbekende lurkers en dan ga je kijken en dan ben jij de eerste view op hun fobo.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik werd een beetje bang van al die anonieme lurkers.
Toch logisch?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik werd een beetje bang van al die anonieme lurkers.
Je hebt het wel (te) snel opgemerkt trouwens.![]()
Laat je wat achter?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook altijd. Of van die onbekende lurkers en dan ga je kijken en dan ben jij de eerste view op hun fobo.Brr.
Aja dank voor de tip.quote:
Hehe, speciaal aangemeld om jouw fobo te kunnen zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook altijd. Of van die onbekende lurkers en dan ga je kijken en dan ben jij de eerste view op hun fobo.Brr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |