Prima gekund, aangezien onzinquote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wou doen 'Half naakte mannen en wie neukt nu wie?' Maar bij nader inzien :3
ik vind em heel wetenschappelijk verantwoordquote:
Waarom? Homo's houden wel van een lekkere palindroom!quote:
Ik heb even de overbodige spatie weggehaald en verder is de TT prima.quote:
Die vind ik eigenlijk leukerquote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zat ook nog te denken aan [HOMO] #2992# [OMOH]
Was die de weg naar de Efteling kwijt?quote:
Wist jij dat niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:49 schreef PatriQue89 het volgende:
is myr lesbisch neeee toch? Dan was mn radar wel afgegaan..
Myr is een halve manquote:Op maandag 13 juni 2011 01:49 schreef PatriQue89 het volgende:
is myr lesbisch neeee toch? Dan was mn radar wel afgegaan..
Wie is dingetje?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar ze heeft met dingetje geneu... neee... dan is ze bi
Nohhhh.. de laatste keer dat ik d'r zag had ze borsten.. maar goed.. down there niet gecheckt uiteraard!quote:
heloef?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een note als ik dat zeg..
Hehe, subtiele ja dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is vast wel te vinden in een lijstje op fok
Ik zou Harry Potter niet doenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:14 schreef wonderer het volgende:
*kijkt Tony Awards*
Daniel Radcliffe is echt een klein opdondertje.
Ik ook niet. Snape, on the other hand...quote:
Doe mij de broertjes Fred en George maarquote:Op maandag 13 juni 2011 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snape, on the other hand...
Dan nog liever hun oudere broerquote:Op maandag 13 juni 2011 02:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Doe mij de broertjes Fred en George maar
Bill, dacht ik? Die drakenvechter.quote:
Jij laat je liever door de Headmaster verwennen?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef Aneurysma het volgende:
Uhllllll... Sneep, Ron, Fred. You got to be kidding me. Jullie zijn echt viezzz, sorry hoor.
Wss door 1 van de nieuwe leerlingen van 14 jaar oudquote:Op maandag 13 juni 2011 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij laat je liever door de Headmaster verwennen?
Dat jochie met de fotocameraquote:Op maandag 13 juni 2011 02:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wss door 1 van de nieuwe leerlingen van 14 jaar oud
Nee neem jij Sneep maar.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wss door 1 van de nieuwe leerlingen van 14 jaar oud
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ew needat wou de tweeling
[ afbeelding ]
Die lijkt op Bradquote:Op maandag 13 juni 2011 02:39 schreef Steve het volgende:
Liever Viktor Krum.
edit: nou ja, de ene keer ziet hij er leuker uit dan de andere keer..
Ik heb een crush op Justin Bieber. Beat that.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:39 schreef wonderer het volgende:
De eerste die aan komt zetten met Robert Pattinson schop ik in zijn ballen, btw
*schop in ballen geef*quote:
Daaromquote:Op maandag 13 juni 2011 02:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
*schop in ballen geef*
Ik had je gewaarschuwd
Als je zo graag een schop wil, kun je dat ook gewoon zeggen hoorquote:
Ik kan nu weer even voorruitquote:Op maandag 13 juni 2011 02:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je zo graag een schop wil, kun je dat ook gewoon zeggen hoor
Lekker weer zo te zienquote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef wonderer het volgende:
Even in de herhaling: http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=77
Hoezo dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kreeg een reprimande van de chippendale van gister
Ga ik niet zeggen, kasthomoquote:Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wie is het, en hoezo dat. wat had je gezegd dan?
quote:
*kijkt bij eigen accountquote:zondag 6 februari 2011 @ 02:32
Hoe kan jij mij ooit hebben zien posten onder Cahir?quote:dinsdag 28 december 2010 @ 19:02
Te veel accounts hebben =)quote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef kort het volgende:
[..]
[..]
*kijkt bij eigen account
[..]
Hoe kan jij mij ooit hebben zien posten onder Cahir?
Nee!! OMG!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat!
Bovendien zijn de winkels dicht.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee!! OMG!
Je moet ook wel in de bewoonde wereld wonen. Daar zijn de winkels gewoon open.
Dat vind ik alsnog wel een goed idee!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik denk dat we een noodfonds moeten beginnenSteun L-ascorbinezuur giro 1234
ah to goquote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef kort het volgende:
[..]
Woon op 20 minuten fietsen van een AH die elke dag tot 12 uur 's avonds open is
De gewone AH hier is tot 22.00 uur open, dusquote:Op maandag 13 juni 2011 14:55 schreef kort het volgende:
Tussen 9 en 12 uur 's avonds doe jij je wekelijkse boodschappen?
AH to goquote:Op maandag 13 juni 2011 14:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De gewone AH hier is tot 22.00 uur open, dusen op CS is een AH to go tot 0.00 en één tot 01.00
Is dit AH op de lijnbaan niet langer open dan die op de meent?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
AH to go. Taffes duur.
De grote AH's hier in de buurt zijn tot 8 uur op. Kleintje op de Meent tot 10 uur. En een nachtwinkel op loopafstand.
Alweer een andere UIquote:Op maandag 13 juni 2011 15:01 schreef Steve het volgende:
Dit topic trekt wel veel mensen uit die streek aan..
Ik hoor altijd iedereen roddelen als ik over straat loop.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef kort het volgende:
[..]
Als ik op google kijk gok ik iets van dertig straten, jij bent zeker de dorpshomo?
Nope. Meent is de enige in het centrum die tot 22 uur open is.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef kort het volgende:
[..]
Is dit AH op de lijnbaan niet langer open dan die op de meent?
Voor mensen uit die streek is er niets anders dan Fokquote:Op maandag 13 juni 2011 15:01 schreef Steve het volgende:
Wat moet je anders als je de enige homo in het dorp bent?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:01 schreef Steve het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor mensen uit die streek is er niets anders dan Fok
Klopt.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef kort het volgende:
[..]
Wat moet je anders als je de enige homo in het dorp bent?
Te veel homo's in mijn 'dorp', iedereen bezetquote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Klopt.![]()
En wat is jullie excuus?![]()
Volgens mij zijn er nergens zoveel homo's per m² te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Te veel homo's in mijn 'dorp', iedereen bezet
En er zijn geen leuke homo's te vinden. Dat is juist zo grappig.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nergens zoveel homo's per m² te vinden.
Ik hoorde laatst een Wethouder van een Grote Gemeente in een toespraak vertellen dat Radio Bergeijk haar favoriete radioprogramma is. "Het gaat over een fictief dorpje."quote:
En weg waren de foto'squote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Weer een risico erbij om gespot te worden door een [homo].
Ja, helaas niet, maar het was alsnog gezelligquote:
Ik werd een beetje bang van al die anonieme lurkers.quote:
Haha ik heb dat ook altijd. Of van die onbekende lurkers en dan ga je kijken en dan ben jij de eerste view op hun fobo.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik werd een beetje bang van al die anonieme lurkers.
Toch logisch?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt het wel (te) snel opgemerkt trouwens.![]()
Laat je wat achter?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook altijd. Of van die onbekende lurkers en dan ga je kijken en dan ben jij de eerste view op hun fobo.Brr.
Aja dank voor de tip.quote:
Hehe, speciaal aangemeld om jouw fobo te kunnen zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha ik heb dat ook altijd. Of van die onbekende lurkers en dan ga je kijken en dan ben jij de eerste view op hun fobo.Brr.
Ja daarom, dat vind ik echt niet leuk en eng. Ik ben al zo paranoïde.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe, speciaal aangemeld om jouw fobo te kunnen zien.
Je kan toch altijd in een fobo van een FOK!ker kijken?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe, speciaal aangemeld om jouw fobo te kunnen zien.
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef kort het volgende:
[..]
Je kan toch altijd in een fobo van een FOK!ker kijken?
Ik heb dat volgens mij nog afgeschermd, zodat je eerst moet inloggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef kort het volgende:
[..]
Je kan toch altijd in een fobo van een FOK!ker kijken?
Het is nu al TTT-waardig.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef kort het volgende:
Ja jongens, ik wil dit topic als een TTT nomineren.
[HOMO] #2992# [OMOH]
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt het wel (te) snel opgemerkt trouwens.![]()
quote:
Dat klinkt verstandig!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar ik heb daarom ook geen foto's in het fotoboek. Ik wil de illusie van contole kunnen houden over wie wat ziet.
Wie was dat ook al weer?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef kort het volgende:
Forever safe. Er is maar een persoon uit deze reeks die weet hoe ik eruit zie en thank god
PM 'm maar, ik zal er heel discreet mee omgaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef kort het volgende:
Forever safe. Er is maar een persoon uit deze reeks die weet hoe ik eruit zie en thank god
Huh?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef kort het volgende:
bad stripjemaar je bent wel in Nederland gaan wonen
Of op Mariah Carey.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ah ja, Samjustme. Lijk je soms op Justin Timberlake?
Britney!quote:
Ja, dat hebben we geweten ook zegquote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef kort het volgende:
Mijn godBen even aan het rekenen geslagen, ik zit hier sinds ik 15 jaar was
Alleen als je leuk doet tegen mij. Anders moet je weer weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil hier posten, maar dat mag zeker niet?
Jij wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als jij alleen komt om te krikken nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Tha_Erik, ik hoorde dat jij de leukste mod bent hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als je leuk doet tegen mij. Anders moet je weer weg.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op heel FOK! ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Tha_Erik, ik hoorde dat jij de leukste mod bent hier.
Ik vond het nummer zo geil.quote:
Wat bedoel je met krikken?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als jij alleen komt om te krikken niet
Hee! Ik las dat je jarig was paar dagen geleden, gefeliciteerd nog!quote:
Dankuwel! Krijg ik een cadeau?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee! Ik las dat je jarig was paar dagen geleden, gefeliciteerd nog!![]()
postopkrikkenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond het nummer zo geil.
[..]
Wat bedoel je met krikken?
[..]
Hee! Ik las dat je jarig was paar dagen geleden, gefeliciteerd nog!![]()
Ik heb altijd al een fiets gewild!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
*Klik op het cadeautje.
Nu nog een stevige regenjas en je bent helemaal klaar voor de brugklas!quote:
Die gaf jij toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu nog een stevige regenjas en je bent helemaal klaar voor de brugklas!
Wat is een brugklas.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu nog een stevige regenjas en je bent helemaal klaar voor de brugklas!
Eerst een ontgroening.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
I was born this way.quote:
Ja, zo kunnen jullie samen hip fietsen door de grachten van Amsterdam.quote:
Een klas met een brug erinquote:
Ik ben bang.quote:
quote:
Moet ik jou gaan stalken of kom je zelf met die pics?!quote:
Ha..quote:
Oh, vergeten. Even kijken of ik nog wat kan maken van een oude vuilniszak.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die gaf jij toch?We hadden iets afgesproken Lasco.
quote:
Dan moet ik eerst naar Amsterdam fietsenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen jullie samen hip fietsen door de grachten van Amsterdam.
Heeft geen zinquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Moet ik jou gaan stalken of kom je zelf met die pics?!
[..]
Ha.. [ afbeelding ]
Ik kan heel lief doen hoor.quote:
Mannen en afspraken nakomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, vergeten. Even kijken of ik nog wat kan maken van een oude vuilniszak.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Amsterdam fietsen
Welnee, die was vriendelijkquote:
Ah, je hebt nog steeds dezelfde grappenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef kort het volgende:
Erik moet je gewoon een taart sturen. Velen waren je voor geweest.
Ja, idd. Awww toe...quote:
In het begin niet hoor, toen was het ook een irritant kutjoch.quote:
Toen was ik er nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In het begin niet hoor, toen was het ook een irritant kutjoch.
Het is volgens mij nog niet voorbij hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, idd. Awww toe...
Je bent het ons verontschuldigd, voor vier jaar lang pubergetrol in dit topic!
Die bedoel ik ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet.
Oh goed, doet me opeens weer denken aan TRS.
Hihi.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog niet voorbij hoor. En ik denk dat ie te bang is dat ie ons een stok geeft om mee te slaan, zoals hij dat ook bij anderen doet
.
TRS? voor mijn tijd zekerquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet.
Ik ga met je mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga weer, was een waar genoegen. Veel fietsplezier Aneurysmaaa.
Danku!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga weer, was een waar genoegen. Veel fietsplezier Aneurysmaaa.
Wat maakt dat de achterblijvers? Jong en dom?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Of ze uitzitten, want op een gegeven moment gaan ze weg of worden ze oud en wijs.
Dat duurt jaaaarenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Of ze uitzitten, want op een gegeven moment gaan ze weg of worden ze oud en wijs.
Je zou jezelf er bijna naartoe sturen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
De directeur van de school waar ik morgen moet invallen is hatske hatske leuk
Because you are parsnoide, doesn't mean they aren't following youquote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja daarom, dat vind ik echt niet leuk en eng. Ik ben al zo paranoïde.
Whaha eerst morgenochtend maar eens kijken offie echt zo leuk isquote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zou jezelf er bijna naartoe sturen?
Grote mond geven en alles en dan een hele conversatie met jezelf en dan jezelf wegsturen terwijl je de hele klas alleen achterlaat.Dat zou wel stoer zijn.
Ehm morgen voor groep 5/6..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Maarrrr je gaat dus écht voor de klas staan nu!Stoer! Welke groep?
Ik weet etquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Een relatie met je baas... kan verkeerd uitpakken.
Op wiequote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet et
Sterker nog... ik begin een crush te krijgen op naja...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
De hele tijd quasi-nonchalant koffie halen, opeens veel moeten kopieren, druk-druk-druk naar dat magazijn voor nieuwe schriften en potloden en gummetjes die daar in doosjes liggen...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whaha eerst morgenochtend maar eens kijken offie echt zo leuk is
En?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ehm morgen voor groep 5/6..
Maar heb al vaker ingevallen de afgelopen weken
I am the only gaayyyy in townquote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Klopt.![]()
En wat is jullie excuus?![]()
Ja dat blijft natuurlijk lastig. Maar hij besteed wel heel veel aandacht aan mij. Zoveel dat het collega's begint op te vallen (voordat ik het zelf zagquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Ooohhh jee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd van onbezorgdheid is voorrrrrbij.....!
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar... hij heeft ook nog een vriend
Tot nu toe is het echt heel leukquote:
Okay vet cool..! Ik dacht die gooit een rapport online over herintegratie van non-conformistische communicatiewetenschappers in de wetenschapsindustrie.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Moest ff een special online gooien, sorry ( koste ff wat tijd)
Ja maar ik zou dan heul bang zijn dat ie dan ook zo met mij omgaat als et hem niet meer zint en zo...quote:
Ik heb gisteren twee kinderen vermanend toegesproken.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tot nu toe is het echt heel leukEn dat ik echt weer zoiets heb van "jah dit wil ik echt heel graag doen". Het is doms ook wel donders zwaar, maar als je dan bepaalde reacties krijgt/ziet dan maakt et dat weer helemaal goed
(cliché)
Of dat hij zo erg om jou geilt geeft dattie alles voor je over heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dan heul bang zijn dat ie dan ook zo met mij omgaat als et hem niet meer zint en zo...
Joh... nee dat is een goed uitgangspuntquote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee kinderen vermanend toegesproken.Ze waren báng voor mij.
Probeerden ze een snoepje te jatten in de tankshop?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee kinderen vermanend toegesproken.Ze waren báng voor mij.
Haha tja... het zalquote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Of dat hij zo erg om jou geilt geeft dattie alles voor je over heeft.
Zeg ehhhh... Sallander, je bent wel aardig aan het verrandstadten he?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Of dat hij zo erg om jou geilt geeft dattie alles voor je over heeft.
Nee, ze hadden een bouwvakkersplee omgegooid. Dan twijfel je wel: meppen of niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Probeerden ze een snoepje te jatten in de tankshop?
't Bakkertje moet er gewoon voor gaanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg ehhhh... Sallander, je bent wel aardig aan het verrandstadten he?Wat zijn dat voor fratsen?!
Zat er een bouwvakker in?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ze hadden een bouwvakkersplee omgegooid. Dan twijfel je wel: meppen of niet?
Ik deed alleen maar streng, zonder schelden (want anders was ik de sjaak), nou, Bartjebart, grote ogen en alles en verstijfd van angst.. Ik zei alleen maar dat ze 't moesten opruimen, met een schoffel in mijn hand (want gardening).quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh... nee dat is een goed uitgangspunt
Nee die schoffel deed veel goedsquote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik deed alleen maar streng, zonder schelden (want anders was ik de sjaak), nou, Bartjebart, grote ogen en alles en verstijfd van angst.. Ik zei alleen maar dat ze 't moesten opruimen, met een schoffel in mijn hand (want gardening).
TRS... nee, doe maar niet. Zelfde als met CDP... Als ze niet iets ouder/wijzer/verstandiger zijn geworden ( en ik ook misschien..quote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet.
Nog een paar posts te gaan man, niet miepenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Waxxer het volgende:
Neee, ik was heel kalm en koest!
Die kinderen van hier zitten nu verplicht beneden en moeten zo idd slapen.
Maar ik ben nu even stil want ik sta al veel te hoog in die kloteranglijsten en bij het openen van topics sta ik al bovenaan.Peterrrrrr, post 't vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |