Ditquote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nopes nog steeds kut
tussenpozen worden nu zelfs langer
quote:
quote:
Nu gaat ie wel ff soepel.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef RingBewoner het volgende:
Het zou nu echt beter moeten zijn, heb iedereen thuis afgesloten van internet behalve mezelf.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
Doet me denken aan het beruchte 22:00 - 23:00 uur van ONZ radio. Standaard gezeik op dat uur
Was het dan ZO erg? Volgens mij kwam het nl gewoon door de combi van een overbelaste 3voor12 site, falende edcast in combinatie met nog steeds een relatief slome internetverbinding...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was bij naatje net ook dus het zal hoogstwaarschijnlijk aan de server liggen...
Zonder bufferquote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef RingBewoner het volgende:
Het zou nu echt beter moeten zijn, heb iedereen thuis afgesloten van internet behalve mezelf.
Gaat nu wel goedquote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef RingBewoner het volgende:
Het was niet ZO erg maar het was er wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was het dan ZO erg? Volgens mij kwam het nl gewoon door de combi van een overbelaste 3voor12 site, falende edcast in combinatie met nog steeds een relatief slome internetverbinding...
groetjens en liefde en kusjes terugquote:
Het is nu beter toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was niet ZO erg maar het was er wel.
2 DJ's achter elkaar zelfde probleem moet wel in de hub zitten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |