quote:
Best shocking. Normaal block ik SBS6. Maar ik mag die Beau wel.quote:
ow jij bent ook zo iemand die ''nooit'' naar die zenders kijkt...quote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best shocking. Normaal block ik SBS6. Maar ik mag die Beau wel.
Hoiquote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow jij bent ook zo iemand die ''nooit'' naar die zenders kijkt...
Ja, echt NOOIT!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow jij bent ook zo iemand die ''nooit'' naar die zenders kijkt...
Ik kijk niks meerquote:Op zondag 12 juni 2011 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook al![]()
ik geef elke zender een kans....net 5 ook...Al heb ik geen Greys meer gekeken
Truste lieverdquote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Ik ga slapen.. Morgen weer vroeg eruit.
Trusten.
Af en toe wat liveshows, maar dan kijk ik meer op fok dan naar de showquote:
Dat dus, ik heb het meeste niet meegekregenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Af en toe wat liveshows, maar dan kijk ik meer op fok dan naar de show
trusten luttequote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Ik ga slapen.. Morgen weer vroeg eruit.
Trusten.
Niet eens aangehad!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het meeste niet meegekregen
En vrijdag zette ik de tv aan en na 1 minuut weer uit
me 2.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef Laysa het volgende:
Trusten Lutte....
ik kijk gewoon programma's....ongeacht welke zender
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef Laysa het volgende:
Trusten Lutte....
Ik hoorde auw auw auw aan mijn oren en klaarquote:
Ik kijk gewoon weinig tv, niet om welke zender, maar gewoon weinig. Ik vind het allemaal maar niets. Het jat allemaal van elkaar, talentenshows worden nu ook boring, real life soaphype is gelukkig voorbij etc.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef Laysa het volgende:
Trusten Lutte....
Ik vind die talentenjachten ook helemaal niks meer....maar net lekker film gekeken en met het zappen langs Beau....dan blijf ik ff hangenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon weinig tv, niet om welke zender, maar gewoon weinig. Ik vind het allemaal maar niets. Het jat allemaal van elkaar, talentenshows worden nu ook boring, real life soaphype is gelukkig voorbij etc.
Ik kijk wat nieuws als ik er aan denk, maar ook niet regelmatig
Geen principes, ik kijk gewoon niks op het moment, het boeit me nietquote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen met principes over tv, sowieso._!
Het is geen principe, waarom zou ik naar iets kijken wat ik niet leuk vind? Omdat de rest het doet?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen met principes over tv, sowieso._!
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar mensen die vastgeroest zitten aan ''SBS TOKKIEZENDER KIJK K NOOIT'' terwijl ze nieuwe, in potentie misschien wel leuke programma's, dan geen kans geven. Dat vind ik zo triest.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen principes, ik kijk gewoon niks op het moment, het boeit me niet
Quotte ik jou?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen principe, waarom zou ik naar iets kijken wat ik niet leuk vind? Omdat de rest het doet?
Je staat onder me.quote:
Dat is meestal als je reageert na dat iemand anders reageert.quote:
dat ben ik wel met je eens idd.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar mensen die vastgeroest zitten aan ''SBS TOKKIEZENDER KIJK K NOOIT'' terwijl ze nieuwe, in potentie misschien wel leuke programma's, dan geen kans geven. Dat vind ik zo triest.
Ja is ook, ik kijk het wel hoor als er wat leuks is, maar ik ben meer een filmmens en die op tv zijn oudquote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar mensen die vastgeroest zitten aan ''SBS TOKKIEZENDER KIJK K NOOIT'' terwijl ze nieuwe, in potentie misschien wel leuke programma's, dan geen kans geven. Dat vind ik zo triest.
Het is ook vaak een "ik quote niet, want ik sta al onder diegene".quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is meestal als je reageert na dat iemand anders reageert.
Meestal dezelfde inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is ook, ik kijk het wel hoor als er wat leuks is, maar ik ben meer een filmmens en die op tv zijn oud
Ja, vooral met kerstquote:
Dan ga ik meestal zombies schieten.quote:
Als ik het tegen iemand specifiek heb quote ik, weet je voor de volgende keer!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook vaak een "ik quote niet, want ik sta al onder diegene".
Maar goed, die tv zal me roesten. Ik keek daarstraks even, zag al een reclame van Shawshank redemption en dacht: tof, die film ken ik al!
Dank je, ik reken alle fokkers luie wezens.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik het tegen iemand specifiek heb quote ik, weet je voor de volgende keer!
En een scrooge-variant, het liefst op elke zender een andere!quote:
Ja.quote:
yups de standaardfilmsquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een scrooge-variant, het liefst op elke zender een andere!
Ik judge niet, alleen in die film was hij te pruimenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._!
en toch kijk ik elke kerst Home Alone traditioneel, don't judge.
Haha ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik judge niet, alleen in die film was hij te pruimen
Ja whahahaha echt he, maar Home Alone blijft stiekem leukquote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja.Nu ziet ie eruit als een armprikkende natnek!
Hij heeft het al gedaan, niet weer pleasequote:
Pussssyquote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat vind jij lekker, 2 van die stomend hete chicks
Tina.quote:
Jaquote:
Likje op je schacht!quote:
Jaaaa die vragen we aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als we uitgaan, moeten we dansen op tina
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Is de regenjas kapot? Hij staat niet in de top 100
Echt... wat ben jij, wat doe je ermee en wat moet JIJ daarmee/!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt toch niet op een schaap?
Ik was voor iemand een opblaasschaap aan het zoekenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Echt... wat ben jij, wat doe je ermee en wat moet JIJ daarmee/!
Ow. Zag erotic love en zo staanquote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor iemand een opblaasschaap aan het zoeken
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een beetje rellen
ik kom immers aandacht te kort hier
Moet je dr hebben? Spreek ff haar voicemail in dan.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je dr hebben? Spreek ff haar voicemail in dan.
owwww dan heeft ze ff wat in te halenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik denk dat e aan het nueken is... Husband weer thuis
Even opladen,quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dit soort dingen...
Ik kom op mijn step naar je toe.quote:
twitter:PatrickBalkema twitterde op maandag 13-06-2011 om 01:40:00Jongens, @mrkdn weet niet of ie een#rode of#blauwe#regenjas moet kopen. Help hem, en twitter het hem door! reageer retweet
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef PatriQue89 het volgende:
OOPSSStwitter:PatrickBalkema twitterde op maandag 13-06-2011 om 01:40:00Jongens, @mrkdn weet niet of ie een#rode of#blauwe#regenjas moet kopen. Help hem, en twitter het hem door! reageer retweet
Wat is de REDROOM nu weer? Ik ken alleen de DARKROOM?quote:
Zeg dat ze eerst die pukkel uitknijpt.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:19 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wil vrienden met mij worden.
Wat te doen?
ja maar wanneer moet ik dan? Ik heb de rest van de week geen tijdquote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt, stel je kastjeslust uit. Nu naar de Ikea maakt je niet blij.
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:41 schreef Lutte het volgende:
Als iedereen nu denkt 'het is kei druk, ik blijf thuis' kun jij mooi door een lege Ikea racen.
Dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 12:01 schreef Kally het volgende:
Maarrr ik had de stellingen al opgezocht op de laptop
Rob is uit zichzelf wakker gewordenquote:
Dat vind ik altijd het leukst???quote:Op maandag 13 juni 2011 12:03 schreef Kally het volgende:
Ik zit moed te verzamelen om alles in elkaar te zetten
Niet doen, ze heeft roos.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:19 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wil vrienden met mij worden.
Wat te doen?
quote:
Okue!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vaduz, het is chic, en een chique shampoo
Bij de buurtjes?quote:
Ja ik ook, maar ben al 2 dagen bezig en ben er nu eigenlijk wel ff klaar meequote:Op maandag 13 juni 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan
We gaan er zo heen....
[..]
Rob is uit zichzelf wakker geworden![]()
[..]
Dat vind ik altijd het leukst???
Hoi hooliequote:
Succesquote:
quote:
Ik sta in een lange rij. Mooie accessoires gekocht voor de hanglamp.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:30 schreef Zeroku het volgende:
Is iedereen, behalve Kally, naar de woonboulevard?
Geen idee, nog niet buiten geweest vandaagquote:
haterquote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Renesite het volgende:
Iemand nog die zijn CV naar mij wil mailen?
HATERSSS GAAN VERLATUH JONGUH!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:23 schreef Renesite het volgende:
Pfff, weer een facebookberichtje over CityVille
Morgen om vier uur mag het er allemaal uit!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en nu zo snel mogelijk er weer uit
Je deteste francais.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dites quelque chose à moi en français!
ik ben naar de bouwmarkt geweestquote:Op maandag 13 juni 2011 13:30 schreef Zeroku het volgende:
Is iedereen, behalve Kally, naar de woonboulevard?
Tik in Google in.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Lutte het volgende:
Oh noes.Weet ik eindelijk iemands achternaam, heeft ie geen Facebook.
Ook niks noemenswaardigs.. En hij deelt zijn naam ook nog eens met een of andere hoogleraar. Probeer dan maar eens wat te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tik in Google in.
Zo heb ik vele mensen gevonden
Ik heb wel facebookquote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Lutte het volgende:
Oh noes.Weet ik eindelijk iemands achternaam, heeft ie geen Facebook.
GEZELLOGH!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Zoals verwacht megadrukbij de kassa's van de Ikea, 30 minuten in de rij ofzo
Noh, dat niemand je gewaarschuwd heeft!!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Zoals verwacht megadrukbij de kassa's van de Ikea, 30 minuten in de rij ofzo
Zelfs haar verstand niet?!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Noh, dat niemand je gewaarschuwd heeft!!![]()
INDERDAAD, hater!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:34 schreef Renesite het volgende:
Dat was een oneerlijke flame...Dat is niet lief van mij.
Lekker!!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik heb het er voor over
vanavond mijn boekenkast inrichten
Einde van de maand mijn buro kopen en dan is het klaar
Poloweer!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:05 schreef Renesite het volgende:
Wat doe ik morgen aan? Is het coltrui weer of poloweer?
Zit hier nu weer in een vest
Heb je hunger?quote:
Ik snap de 'paars!' van c_a ook niet.. Dacht nog even dat de boekenkast paars was, maar dat lijkt me niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap de regenpak en de kleuren references niet. Enlighten me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
regenpak gaat over de , helaas, vertrokken StuartIK MIS HEM ZOOHOO!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EN HIJ HEEFT ME VERWIJDERD VAN FACEBOOK EN TWITTER OEH IK HUIL MEZELF IN SLAAP!!11!!1!
![]()
![]()
Ik ook niet.. helaas.. opeens boem.. benny weet er meer van!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom heb ik daar niets van meegekregen, godmiljaar.
Whehe, de drama.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
IK MIS HEM ZOOHOO!!!![]()
EN HIJ HEEFT ME VERWIJDERD VAN FACEBOOK EN TWITTER OEH IK HUIL MEZELF IN SLAAP!!11!!1!
![]()
Oh en dat. Stuart ken ik wel, maar die vertrekt altijd als er eens commentaar is op hem. En over een paar weken is ie weer terug.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap de regenpak en de kleuren references niet. Enlighten me.
Hij komt maar. Kun je lachen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh en dat. Stuart ken ik wel, maar die vertrekt altijd als er eens commentaar is op hem. En over een paar weken is ie weer terug.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
HOPELIJK NIET!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh en dat. Stuart ken ik wel, maar die vertrekt altijd als er eens commentaar is op hem. En over een paar weken is ie weer terug.
Wat heeft ie gedaan?quote:
Oh, hij is af en toe weer op zijn postcounthunt, dus dan komen de oneliners er wel uit jaquote:Op maandag 13 juni 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij postte hier de laatste weken vrij kinderlijk..
en dan zegt ie wat over mij![]()
Ja, laat die gast aub weer een baan krijgen..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij is af en toe weer op zijn postcounthunt, dus dan komen de oneliners er wel uit ja
'Hoe was het?'quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij is af en toe weer op zijn postcounthunt, dus dan komen de oneliners er wel uit ja
Fb en twitter zijn voor mensen met vriendenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |