Een sponsordeal afsluiten en uiteindelijk aan de sponsor zelf moeten betalen noem ik geen kleine foutjes of gebeurtenisjes. Dat noem ik kapitale blunders.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ach jongen, wat weet jij nou van een bedrijf leiden? In elk bedrijf worden fouten gemaakt, kleine fouten, grote fouten .... maar de wereld draait gewoon door. Je moet niet zo obsessief je blind staren op wat flarden van zakelijke gebeurtenisjes van de club.
We kennen de context niet, we horen het slechts van 1 kant.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een sponsordeal afsluiten en uiteindelijk aan de sponsor zelf moeten betalen noem ik geen kleine foutjes of gebeurtenisjes. Dat noem ik kapitale blunders.
Grove fout inderdaad, hoe is het mogelijk hé. Maar de mislukte deal met Mandemakers en het beëindigen van het sponsorcontract door ASR kun je de directie niet (volledig) aanrekenen vind ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een sponsordeal afsluiten en uiteindelijk aan de sponsor zelf moeten betalen noem ik geen kleine foutjes of gebeurtenisjes. Dat noem ik kapitale blunders.
True, maar het geeft wel een aardig beeld van hoe het eraan toe gaat in het Maasgebouw. Als een man als Mandemakers sponsorkaarten afneemt met een flinke groep moeten de alarmbellen toch aardig gaan rinkelen. Die naam is in de voetbalwereld zéér bekend en dan hoor je er gewoon voor te zorgen dat die van begin tot eind in de watten gelegd worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grove fout inderdaad, hoe is het mogelijk hé. Maar de mislukte deal met Mandemakers en het beëindigen van het sponsorcontract door ASR kun je de directie niet (volledig) aanrekenen vind ik.
Verder was dat bericht over Volkswagen vs Opel niet relevant en tendentieus. Dat kan beter.
quote:Sporting grijpt naast Matavz en gaat nu voor Dost
Sporting Lissabon probeert opnieuw een aanvaller uit de Eredivisie over te nemen. De Portugese topclub greep dit weekend naast Tim Matavz en richt zich nu op Bas Dost.
Sporting, dat ruim een week geleden Ricky van Wolfswinkel al contracteerde, nam dit weekend contact op met FC Groningen. De clubleiding ging echter niet akkoord met het geboden transferbedrag. 'Daarom zijn die gesprekken nu gestaakt', bevestigt algemeen directeur Hans Nijland aan Voetbal International. Naar verluidt befroeg het bod rond de 5,5 miljoen euro.
Eerder ketste een transfer van Matavz naar het Italiaanse Napoli af. Die club had rond de zeven miljoen euro gereserveerd voor de spits van FC Groningen, maar de speler nam uiteindelijk zelf het besluit niet verder op de Italiaanse belangstelling in te gaan.
De Portugezen verschuiven hun aandacht nu van Groningen naar Heerenveen, waar Bas Dost het doelwit vormt. Een overgang van Dost naar Lissabon zou saillant zijn, aangezien dan met Van Wolfswinkel en hem het spitsenduo van Jong Oranje in Estádio José Alvalade komt te spelen.
In dat geval kunnen we Dost definitief vergeten.quote:
Done.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:
Dudes, gebruik nou de reeks-functionaliteit. Happel, kan jij dat ff fixen?
Weer een seizoen in de marge spelen met deze topselectie.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 2 weken begint het nieuwe seizoen alweer trouwens.
Hoe doe ik dat dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:
Zonder fatsoenlijke spits gaan we inderdaad niet ver komen, maar nu De Vrij en Vlaar blijven, en hopelijk Fer en Wijnaldum ook bijtekenen, en met Cissé terug in de selectie, moet het vast wat beter gaan dan vorig seizoen. Plek 6 moet kunnen denk ik. Of ben ik dan te optimistisch?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef Happel het volgende:
Weer een seizoen in de marge spelen met deze topselectie.
Ik denk het wel. Maar dat ben je in alles (zie directie perikelen).quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijke spits gaan we inderdaad niet ver komen, maar nu De Vrij en Vlaar blijven, en hopelijk Fer en Wijnaldum ook bijtekenen, en met Cissé terug in de selectie, moet het vast wat beter gaan dan vorig seizoen. Plek 6 moet kunnen denk ik. Of ben ik dan te optimistisch?
Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat Fer en Wijnaldum bijtekenen. Van Wijnaldum heb ik min of meer al afscheid genomen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijke spits gaan we inderdaad niet ver komen, maar nu De Vrij en Vlaar blijven, en hopelijk Fer en Wijnaldum ook bijtekenen, en met Cissé terug in de selectie, moet het vast wat beter gaan dan vorig seizoen. Plek 6 moet kunnen denk ik. Of ben ik dan te optimistisch?
Ik totaal niet, of het moet écht een laatbloeier zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Siyara het volgende:
Ik ben behoorlijk blij met Fernandez als spits, denk dat hij echt een aanwinst is.
Dit jaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:
Die kan je zomaar verliezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Inderdaad zeg
Eerste wedstrijd thuis tegen Roda JC trouwens, tweede wedstrijd uit naar Den Haag
Volgens mij is dat juist exact wat jij de hele tijd zelf doe/ben, stinkjosti.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik praat niet met lui die niet voor rede vatbaar zijn en via drammen en emotioneel gehuil hun gelijk willen halen. Verspilde moeite.
En volgens jou is iedereen die het tijdelijk houden van Jacobs omdat ie anders moet worden afgekocht wél een optie vinden een pisnicht?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist exact wat jij de hele tijd doet, stinkjosti.
Happel, kun je die pisnicht niet laten bannen? Volgens hem is iedereen die niet achter jacobs staat een hooligan. Hooligans definieert hij vervolgens als "geweldadige randdebielen en criminelen". Kortom, hij maakt 80% van de users hier uit voor criminelen, wat niets meer is dan smaad.
Maar kan ook zomaar 4 of 6 punten worden. Ik denk niet dat Roda en Ado het volgend seizoen net zo goed gaan doen als afgelopen seizoen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kan je zomaar verliezen.
Hebben we meteen weer crisis.
Nee, Voice Over is een pisnicht, en de enige waar ik zoiets over zeg. Dat jij dat dan weer wil extrapoleren op andere users is jou probleem. Hij roept niets anders dan om feiten, en komt vervolgens met de ene na de andere aanname en 'van horen zeggen' aanzetten. Daarnaast maakt hij iedereen hier uit voor alles wat los of vast zit. Ik stoor me daar mateloos aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
En volgens jou is iedereen die het tijdelijk houden van Jacobs omdat ie anders moet worden afgekocht wél een optie vinden een pisnicht?![]()
Andersom gebeurt dat net zo goed. Feit is dat de VG een aantal conclusies trekt adhv aannames.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee, Voice Over is een pisnicht, en de enige waar ik zoiets over zeg. Dat jij dat dan weer wil extrapoleren op andere users is jou probleem. Hij roept niets anders dan om feiten, en komt vervolgens met de ene na de andere aanname en 'van horen zeggen' aanzetten. Daarnaast maakt hij iedereen hier uit voor alles wat los of vast zit. Ik stoor me daar mateloos aan.
Nee omdat je met het ontslaan van de directie niks opschiet in mijn ogen. Dat gedoe met Mandemakers vind ik maar gedeeltelijk verwijtbaar. Ben Mandemakers toont zich ook zielig in mijn ogen door verontwaardigd weg te lopen en nooit meer iets met Feyenoord te maken willen hebben omdat hij even heeft moeten wachten.quote:Tomatenboer vind ik aardig onnozel: hij erkent een aantal schandalige fouten, maar wil hier geen consequenties aan verbinden. Daarnaast vind hij fouten als dat gedoe met Mandemakers niet verwijtbaar. Vind ik beiden dom, maargoed, dat recht heeft hij.
Heb er geen vertrouwen in met deze trainer en deze selectie. Essentiële zaken als routine en scorend vermogen en tactische kwaliteiten ontbreken gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar kan ook zomaar 4 of 6 punten worden. Ik denk niet dat Roda en Ado het volgend seizoen net zo goed gaan doen als afgelopen seizoen.
Hij is degene die constant roept om feiten, maar vervolgens met een willekeurig stukje van voetbalzone aankomt, denkt exact te weten hoe de VG in elkaar zit omdat hij via via van horen zeggen heeft dat er misschien 1 drugsgebruiker bij zat, iedereen uitmaakt voor zwakbegaafde hooligan etc etc etc.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Andersom gebeurt dat net zo goed. Feit is dat de VG een aantal conclusies trekt adhv aannames.
Ergens moet geld vandaan komen. Als een flink deel van de mensen met geld, VvF, andere investeerders, sponsors, geen vertrouwen meer heeft in Jacobs, staat hij de inkomsten in de weg. Daarnaast is hij een gevaar voor de uitgaven. Nu niet direct misschien, omdat de KNVB en de VvF hem in de gaten houden, maar dat is ook geen blijvende situatie. Feit is wel dat hij de problemen heeft laten escaleren.quote:Nee omdat je met het ontslaan van de directie niks opschiet in mijn ogen.
Of het nou kleinzerig is of niet, hij heeft hier alle 'recht' toe, en die eikels in het maasgebouw hadden dit kunnen voorkomen. Welkom in de het leven, welkom in de zakenwereld. Probeer zelf maar eens een kwartier te laat te komen op je sollicitatie, een belangrijke klant in de gang te laten staan of een betaling een paar dagen te laten liggen.quote:Dat gedoe met Mandemakers vind ik maar gedeeltelijk verwijtbaar. Ben Mandemakers toont zich ook zielig in mijn ogen door verontwaardigd weg te lopen en nooit meer iets met Feyenoord te maken willen hebben omdat hij even heeft moeten wachten.
Wat een kansloos figuur ben jij zeg. Je bent net als je vriendjes, de hooligans. Schreeuwen dat het kut is, lijntje doen, pilletje nemen, weer schreeuwen en de boel slopen. En als de politie ingrijpt, ga je met je verhaal naar Lunatics die er dan een draai aangeven en het zo doen voorkomen dat de politie de schuldige is.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist exact wat jij de hele tijd zelf doe/ben, stinkjosti.
Happel, kun je die pisnicht niet laten bannen? Volgens hem is iedereen die niet achter jacobs staat een hooligan. Hooligans definieert hij vervolgens als "geweldadige randdebielen en criminelen". Kortom, hij maakt 80% van de users hier uit voor criminelen, wat niets meer is dan smaad.
quote:Op maandag 13 juni 2011 06:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat een kansloos figuur ben jij zeg. Je bent net als je vriendjes, de hooligans. Schreeuwen dat het kut is, lijntje doen, pilletje nemen, weer schreeuwen en de boel slopen. En als de politie ingrijpt, ga je met je verhaal naar Lunatics die er dan een draai aangeven en het zo doen voorkomen dat de politie de schuldige is.
Ik vermoed, samen met veel andere echte Feyenoord-supporters, dat er meerdere figuren met een stadionverbod betrokken zijn bij de VarkenoordGroep. Het zou mij niks verbazen als jij - Nancy-ganger?? - daar deel van uitmaakt want je verdedigt die griezelige club wel erg fanatiek.
Kansloos, kansloos figuur. Hersenloze idioten als jij zouden levenslang geband moeten worden door Feyenoord want jullie maken de club hartstikke kapot.
Happel, onze moderator, laat natuurlijk niks van zich horen want hij is het hartstikke eens met jou. Kritische kanttekeningen mijnerzijds aan het adres van de VG worden hier nauwelijks getolereerd, grove beledigingen aan het adres van antagonisten kunnen vrijelijk worden gespuid door randfiguren van fok.
Het is werkelijk te walgelijk voor woorden.
Ik criminaliseer de VG niet maar ze maken zich wel verdacht en ongeloofwaardig omdat sommigen van hen stadionverboden hebben en Nancy-gangers zijn. Je moet je gewoon niet inlaten met dat smerige tuig. Punt.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Droplul
Ik heb niets met hooligans, sterker nog, wmb wordt het hard aangepakt. (Let wel, dan moeten misstanden door ME etc. ook hard worden aangepakt). Ik heb nog nooit drugs gebruikt, en heb geen stadionverbod.Lijkt me logisch, want ik heb ook nog nooit iets gesloopt in een stadion of op een voetbalgelegenheid. Daarnaast heb ik dan ook geen enkele band met de Varkenoordgroep, en ik ben niet naar Nancy geweest.
Wat jij "vermoed" interesseert me geen reet, gezien je zelf degene bent die het hardst schreeuwt om bewijzen.
Daarnaast heb ik ook talloze keren aangegeven dat veel publicaties van de VG veel geblaat maar weinig wol zijn, al staan er meer dan voldoende goede punten in om Jacobs heel snel z'n biezen te laten pakken.
Het is ook geenszins de bedoeling dat deze figuren "de macht grijpen", maar het mag duidelijk zijn dat zij genoeg van de club weten om het zeer aannemelijk te kunnen maken dat we zonder bepaalde mensen in het bestuur een stuk beter af zouden zijn. In elk normaal bedrijf zou Jacobs allang gelynched zijn, maar in een bedrijf met honderdduizenden aanhangers, waarvan tallozen echt voor de club leven, mag meneer gewoon blijven zitten, faal op faal stapelen, en hier nog een dik salaris voor vangen ook? De VvF kunnen hier ongetwijfeld in een zeer groot netwerk een aantal geschikte kandidaten voor aanwijzen, en open sollicitaties kunnen ook nog wel eens wat opleveren.
Kortom, je leest wel heel selectief en bent wel heel vooringenomen, en de keren dat je mensen criminaliseert zijn niet op je handen te tellen.
Bedoel je nu Koevermans de overbetaalde loopjongen of Koevermans die met voorkennis participaties in een talentenpool kocht? Of die uitgerangeerde spits die zich te goed voor ons vond?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:03 schreef voice-over het volgende:
De twitteraars van VG hebben nu hun pijlen gericht op Koevermans. What's next?
quote:Op maandag 13 juni 2011 08:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik criminaliseer de VG niet maar[...] verder ben ik van mening dat de VG een gevaarlijke sekte is
Zie nogmaals de opsomming aan feiten en "geruchten" op de vorige pagina. Meer dan voldoende om een aantal mensen eruit te jonassen. Zolang ze vervolgens niet van plan zijn zelf plaatsen in te gaan nemen, maar dit over laten aan bijv. de VvF, of dit in overleg met andere partijen doen, zoals met Van Geel blijkbaar het geval is geweest, hoef je je volgens mij niet druk te maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:31 schreef voice-over het volgende:
Ik neem hier iedereen serieus. Waarom denk je dat ik mij zo druk maak over de VG?
Ach, de berichten lezende van VG-leden hebben zij zelfs grote kritiek op de VvF. Er wordt letterlijk gezegd dat "Feyenoord helemaal niet geholpen is met een omzetting van schulden in aandelen want er komt geen cent beschikbaar om de selectie te versterken." Ze verwachten dus van de VVF dat zij afstand doen van hun schulden en vervolgens nog eens miljoenen schenken aan de club om spelers te kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zie nogmaals de opsomming aan feiten en "geruchten" op de vorige pagina. Meer dan voldoende om een aantal mensen eruit te jonassen. Zolang ze vervolgens niet van plan zijn zelf plaatsen in te gaan nemen, maar dit over laten aan bijv. de VvF, of dit in overleg met andere partijen doen, zoals met Van Geel blijkbaar het geval is geweest, hoef je je volgens mij niet druk te maken.
Ik heb in mijn leven veel gelul van randdebielen moeten aanhoren maar dit slaat alles.quote:Martino_70 Martijn van Hassel
by Varkenoordgroep
@
@Varkenoordgroep @contactsuus maar het converteren van leningen in aandelen is echt geen kapitaalinjectie, kasstroom van nul!
Is sowieso wel onder voorbehoud, zijn al een paa fouten in dat schema ontdekt. Vrijdag brengt de KNVB het hele schema naar buiten.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
En Biseswar naar Celtic?
Roda en ADO zijn de eerste twee wedstrijden? Ik gok op nul punten, waarna Been eindelijk vertrekt. Hopelijk valt de voorbereiding niet samen met zijn vakantie naar Spanje, anders hebben de spelers helemaal geen ritme. Niet dat dat er tijdens afgelopen seizoen echt in zat.
Dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk alleen maar op meer avondwedstrijdenEn niet meer om half 1
Nah, vind er maar weinig aan. En als er al nieuws is, dan is het vaak negatief ..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Deze zomerstop is ondanks het gebrek aan transfernieuws alles behalve saai.
Nee, twitterende varkensoren zijn veel grappiger.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
Moet je voortaan alleen op Feyenoord.nl kijken, voor louter positief nieuws.
Vrijdag.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe speelschema voor komend seizoen bekend gemaakt?!
Feyenoord.nl :quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
Moet je voortaan alleen op Feyenoord.nl kijken, voor louter positief nieuws.
Wees blij dat die Castaignos weg is, hij heeft leuke loopakties maar zijn balaannames zijn dramatisch, laat zoveel ballen van zijn voet stuiteren. Hij moet echt nog een hoop verbeteren wil hij het ooit gaan maken. Nou ja, we gaan hem volgen hoe hij gaat floppen in de Serie C waar hij in de Italiaanse provincie zijn kunstjes mag vertonen voor 500 man publiek.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Alleen een beetje jammer dat we met Fernandez als eerste spits de competitie in gaan waarschijnlijk.
Leuke counterspits hoor, daar niet van. Maar lijkt me niet beter dan Castaignos.
Wat let je?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef Niles-Crane het volgende:
Bohh ik wil echt weer ns graag naar een wedstrijd van mijn Feyenoord
Al zijn de tijden om te janken
Tering je post al veel onzin over de Varkenoordgroep maar veel verstand van voetbal blijk je ook niet te hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wees blij dat die Castaignos weg is, hij heeft leuke loopakties maar zijn balaannames zijn dramatisch, laat zoveel ballen van zijn voet stuiteren. Hij moet echt nog een hoop verbeteren wil hij het ooit gaan maken. Nou ja, we gaan hem volgen hoe hij gaat floppen in de Serie C waar hij in de Italiaanse provincie zijn kunstjes mag vertonen voor 500 man publiek.
Ik verwacht gewoon dat Fernandez ons aangenaam gaat verrassen.
Dost gaat trouwens naar Portugal, naar verluidt.
Geen geld, haha. Als ik mn rijbewijs heb ga ik wel wat vaker.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat let je?![]()
Toevallig heb ik gister mijn aanvraag voor een seizoenskaart op de bus gedaan
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wees blij dat die Castaignos weg is, hij heeft leuke loopakties maar zijn balaannames zijn dramatisch, laat zoveel ballen van zijn voet stuiteren. Hij moet echt nog een hoop verbeteren wil hij het ooit gaan maken. Nou ja, we gaan hem volgen hoe hij gaat floppen in de Serie C waar hij in de Italiaanse provincie zijn kunstjes mag vertonen voor 500 man publiek.
Binnen een paar jaar is iedereen hem vergeten ..... tot hij weer opduikt bij Helmond Sport of Cambuur. Net als al die talentjes die veel te vroeg naar buitenlandse topclubs gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:19 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Tering je post al veel onzin over de Varkenoordgroep maar veel verstand van voetbal blijk je ook niet te hebben
Ik ben geen troll, ik meen altijd wat ik zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben je niet eens een randdebiel, maar gewoon een hele goede troll.
Nogmaals: Bologna is Serie A, geen Serie Cquote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef voice-over het volgende:
[..]
En jij gelooft werkelijk dat hij dat niveau kan handhaven?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nogmaals: Bologna is Serie A, geen Serie C
Lees je nou een keer in man, voor je weer onzin bralt.
Net zoals van Persie? Ik zeg niet dat het goed is dat hij zo vroeg gaat maar bij hem zie je in ieder geval wel dat hij kwaliteiten heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar is iedereen hem vergeten ..... tot hij weer opduikt bij Helmond Sport of Cambuur. Net als al die talentjes die veel te vroeg naar buitenlandse topclubs gaan.
Luc is al vanaf zijn 12e in de picture bij ongeveer de hele Europese top. Toen hij naar het eerste van Feyenoord kwam hoefde hij niet te rekenen op een basisplek. Maar scoorde zijn goals en veroverde die toch.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
En jij gelooft werkelijk dat hij dat niveau kan handhaven?![]()
Nee, half jaartje Bologna en dan weten ze niet meer wat ze met hem aanmoeten ...... lozen maar in de Serie C.
Dat weet ik allemaal wel. Punt is dat ik echt niet ondersteboven, gelukzalig door het leven ging toen ik Luc dit seizoen zag spelen. Tuurlijk, er waren slechtere spitsen in de Eredivisie maar om nou te zeggen dat hij een toekomstige internationale topspits is, nee dat gaat mij veel te ver. In het verleden heb ik al zoveel jonge spelers gezien waarvan je zag dat het supertalenten waren (ik heb Cruijff nog zien debuteren in het Nederlandse elftal op 19-jarige leeftijd, Van Basten, Bergkamp, noem maar op) en geloof mij Luc heeft nog niet half hun talent.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Luc is al vanaf zijn 12e in de picture bij ongeveer de hele Europese top. Toen hij naar het eerste van Feyenoord kwam hoefde hij niet te rekenen op een basisplek. Maar scoorde zijn goals en veroverde die toch.
Ik zeg jou dat die Castaignos het gewoon gaat maken daar.
Er is geen enkele aanleiding om dat niet te denken. Bovendien past de Italiaanse speelstijl prima bij zijn spel.
Als hij naar Engeland was gegaan in deze fase was het een ander verhaal geweest, omdat hij de fysiek mist.
Als je als 18-jarigen in een op alle vlakken falend Feyenoord kunt scoren lukt dat ook echt wel bij een Inter met spelers als Milito en Maicon die voor aanvoer zorgen.
Mwa Van Bronckhorst, Van Persie om er maar twee te noemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef PIETR het volgende:
Castaignos is het grootste talent dat Feyenoord ooit heeft gehad. Jammer dat hij na een jaartje alweer vertrekt. Voor een belachelijk lage transfersom.
quote:El Ahmadi: Mijn kwaliteiten niet 't probleem bij Feyenoord
Karim El Ahmadi vertrok in januari bij Feyenoord voor een avontuur in Dubai. Een langer verblijf bij Al Ahli ziet de middenvelder (26) niet zitten. En dus moet hij zich 26 juni melden op de eerste trainingsdag van Feyenoord in de Kuip. Technisch directeur Martin van Geel: 'Er speelt helemaal niets rond Karim, hij is er straks weer gewoon bij.'
Loop jij er inderdaad tussen als Feyenoord op 26 juni aan de voorbereiding op het seizoen begint?
El Ahmadi: 'Zoals het er nu voor staat nog wel. Mijn contract bij Feyenoord loopt nog door tot medio 2013. Als er geen andere club komt om mij over te nemen, dan begin ik gewoon aan het seizoen in Rotterdam. Maar iedereen kent de situatie. We proberen voor die tijd tot een oplossing te komen, maar eenvoudig is dat niet.'
Een langer verblijf in Dubai is geen optie?
'Nee, dat is uitgesloten. Al Ahli is een leuke club en ik heb er enkele mooie maanden gehad. Maar het niveau van de competitie is gewoon te laag. Het is vergelijkbaar met de zwakste ploegen in de eredivisie, al behoort Al Ahli tot de beste ploegen. De clubleiding wilde graag met mij verder, maar ik zie het zelf niet zitten. Ik wil weer op niveau voetballen in Europa.'
Technisch directeur Martin van Geel was erg gecharmeerd van je. Hij probeerde je ooit los te weken bij FC Twente om naar Ajax te verhuizen. Jij koos voor Feyenoord.
'Dat klopt. Martin van Geel zal ook niet twijfelen aan mijn kwaliteiten. Het probleem is dat mijn salaris te zwaar op de begroting van Feyenoord drukt. Ik heb nog met Mario Been gebeld. Hij gaf aan dat er moet worden gekeken naar een oplossing. Maar als die er niet komt, dan start ik in Rotterdam.'
Ga jij net Dubai verlaten, strijkt jouw grote held Diego Maradona als trainer neer in jouw omgeving. Slechte timing.
'Maradona is trainer geworden van Al Wasl en de president van die club is een broer van onze president bij Al Ahli. Ze probeerden meteen Diego Forlan weg te halen bij Atlético Madrid, maar dat is niet gelukt. Aan geld absoluut geen gebrek hier. Veel spelers uit mijn elftal zijn al op de foto gegaan met Maradona. Ik heb hem nog niet zien lopen. Er strijken hier veel beroemde namen neer. Zo is Fabio Cannavaro mijn ploeggenoot bij Al Ahli. Hij is nog steeds goed, alleen de snelheid is verdwenen.'
Tot slot, Feyenoord en jij zoeken een oplossing. Is dat een andere club in Nederland?
'Dat zal lastig worden, want er is nauwelijks geld in Nederland. Ik denk toch meer aan 'iets' over de grens. Maar het zal niet eenvoudig worden. Feyenoord heeft heel veel middenvelders in huis en zoekt vooral versterking in de voorhoede. Mijn vertrek is beter voor de club, er moet wel snel duidelijkheid komen. Feyenoord moet verder en ik ook. Het seizoen in Dubai loopt nog heel even door en bijna aansluitend begint Feyenoord aan de voorbereiding. Er moet de komende tijd wel schot in de zaak komen.'
quote:Varkenoordgroep
dat is zo, maar zoals gezegd. Kandidaten hebben nog een baan, dus zitten niet te wachten op publiciteit. Interim is ook doordacht
Varkenoordgroep
neerzetten, die niet uit de koker van het huidige Oldboys network komen. Dus nieuwe mensen, met clubhart en houden van aanpakken!
Varkenoordgroep
door te laten zien hoe het er nu aan toe gaat. Plan voor de toekomst is goede, betrouwbare mensen met uitzonderlijke kwaliteiten
Varkenoordgroep
plan B en C staat vast, maar heeft geen zin om nu wat over te zeggen. Nieuwe kandidaten willen gewoon nog rust, eerst schoonmaak!
Die 'roddel' gaat al langer. Er schijnt een hele schaduw-directie klaar te staan met capabele mensen uit het bedrijfsleven. Maar zoals al eerder hier opgemerkt, waarom hebben die mensen dan geen nette zakelijke brief met eisen opgesteld.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef voice-over het volgende:
Er staat wat te gebeuren. De HRM-afdeling van de Varkenoordgroep heeft de nieuwe directie en RvC bijna rond, gezien de laatste tweets
[..]
Omdat het allemaal niet waar is van die schaduw-directie. Ik denk eerder dat de webbeheerder van Lunatics Algemeen Directeur wil worden van Feyenoord.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Die 'roddel' gaat al langer. Er schijnt een hele schaduw-directie klaar te staan met capabele mensen uit het bedrijfsleven. Maar zoals al eerder hier opgemerkt, waarom hebben die mensen dan geen nette zakelijke brief met eisen opgesteld.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef Caland het volgende:
De FSV/VG heeft ook toezeggingen gekregen dat Huigen en consorten terugkeren wanneer er schoon schip is gemaakt maakte ik gisteren uit de tweets op. Ze zijn er nu volgens mij mee bezig om dat allemaal op papier zien te krijgen (+ duidelijke uitleg van het opstappen Huigen met zijn verklaring). Dat zal ook uiteindelijk wel de laatste 'slag' zijn.
Eerst worden er dan nog wat verhalen zoals eerder gepubliceerd, om uiteindelijk met de 'klapper' te komen. Gok zo vlak voor de eerste training.
Degene die nog twijfelen zijn dan zo om natuurlijk.
Behalve Voice Over natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef Caland het volgende:
De FSV/VG heeft ook toezeggingen gekregen dat Huigen en consorten terugkeren wanneer er schoon schip is gemaakt maakte ik gisteren uit de tweets op. Ze zijn er nu volgens mij mee bezig om dat allemaal op papier zien te krijgen (+ duidelijke uitleg van het opstappen Huigen met zijn verklaring). Dat zal ook uiteindelijk wel de laatste 'slag' zijn.
Eerst worden er dan nog wat verhalen zoals eerder gepubliceerd, om uiteindelijk met de 'klapper' te komen. Gok zo vlak voor de eerste training.
Tsja, hoop alleen dat het zo snel mogelijk klaar is en dat de druk nu dusdanig wordt opgevoerd dat ze niet anders kunnen dan opstappen. Ik geloof (of hoop) ook wel dat de FSV/VG bepaalde concessies wil doen (bijvoorbeeld Gudde die in een andere rol kan aanblijven). Linksom of rechtsom, er is nu een proces ingezet dat onomkeerbaar is. Uiteindelijk zwichten ze toch wel door de druk vanuit het legioen.quote:
quote:13-06-2011 Feyenoord speelt openingswedstrijd tegen Málaga
Feyenoord speelt de traditionele openingswedstrijd voorafgaand aan de start van het seizoen 2011/2012 tegen het ambitieuze Málaga C.F.. De ploeg van trainer Mario Been treedt zondag 31 juli om 14.30 uur in De Kuip aan tegen de ploeg die afgelopen seizoen afsloot als nummer elf in de Spaanse Primera División. De openingswedstrijd is gratis toegankelijk voor seizoenkaarthouders en geldt voor Feyenoord als laatste test voordat in het eerste weekend van augustus de eredivisie van start gaat.
Málaga is sinds het is overgenomen door Qatarese sjeik Abdullah Bin Nasser de nieuwste uitdager van het Spaanse voetbal. De club waar oud-Feyenoorder Patrick Mtiliga onder contract staat heeft door zijn komst een miljoenenbudget om de selectie te versterken met erkende topspelers en zoekt nadrukkelijk de aansluiting met de bovenste plaatsen in Spanje.
Ruud van Nistelrooy was onlangs de eerste grote nieuwkomer deze zomer. De voormalige speler van onder meer PSV, Manchester United en Real Madrid kwam over van het Duitse Hamburger SV en moet in Andalusië voor de doelpunten gaan zorgen. Afgelopen winter kon coach Manuel Pellegrini al Argentijns international Martín Demichelis als aanwinst verwelkomen op het trainingsveld. De oefenmeester heeft daarnaast de beschikking over onder meer Júlio Baptista, de Braziliaan die in het verleden in Europa furore maakte in de shirts van Sevilla, Real Madrid, Arsenal en AS Roma.
De openingswedstrijd is gratis toegankelijk voor seizoenkaarthouders. Informatie over de losse kaartverkoop voor het duel tussen Feyenoord en Málaga wordt in een later stadium bekendgemaakt.
oud nieuws manquote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef voice-over het volgende:
Er staat wat te gebeuren. De HRM-afdeling van de Varkenoordgroep heeft de nieuwe directie en RvC bijna rond, gezien de laatste tweets
[..]
Ja zo breng jij het....quote:
Ik wist dat al maanden.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:10 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik haal tweets aan van de Varkenoordgroep en jij zegt dat het nieuws is. Grappig.
Ironie is kennelijk een onbekend fenomeen voor jou?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik wist dat al maanden.
Met je "er staat wat te gebeuren" .
Fail more...
Ik vrees dat door deze actie van de VG niemand meer enige trek heeft om een club met zulke malloten als fans te gaan besturen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk staat er geen capabele schaduwdirectie klaar.
Die had deze onbeheerste manier van publiciteit zoeken nooit goedgekeurd.
Bezig je tijd liever met een cursus bedrijfsvoering.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ironie is kennelijk een onbekend fenomeen voor jou?
Voortaan zal ik maar weer smileys gebruiken, dan kan je letten op mijn non-verbale communicatie en begrijp je meteen wat ik bedoel.![]()
Als Wijnaldum vertrekt lijkt hij me een prima opvolger.quote:Hofs ziet terugkeer naar Feyenoord wel zitten
Nicky Hofs staat open voor een terugkeer naar Feyenoord, dat vertelt de middenvelder aan RTV Rijnmond. De 27-jarige speler zit na zijn vertrek bij AEL Limassol zonder werkgever en zou graag terug naar de Eredivisie gaan. Tussen 2004 en 2009 speelde de geboren Arnhemmer 61 wedstrijden voor de Rotterdammers.
"De tijd is moeilijker geworden, ook voor voetballers, dus ik luister naar elke aanbieding. Feyenoord is samen met Vitesse nog steeds mijn club en ik heb daar mooie tijden meegemaakt. Ik heb ze de laatste jaren op de voet gevolgd", aldus Hofs.
De eenvoudig Nederlands international speelde het afgelopen seizoen negen wedstrijden voor AEL Limassol. De oud-speler van onder meer Vitesse kon geen indruk maken en mag daardoor deze zomer transfervrij vertrekken.
Bestuurders die zich daardoor af laten schrikken hebben ook niets te zoeken bij een altijd rumoerige club als Feyenoord.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik vrees dat door deze actie van de VG niemand meer enige trek heeft om een club met zulke malloten als fans te gaan besturen.
ja was, veels te blessuregevoeligquote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ik denk dat veel mensen Hofs onderschatten en hij onterecht zo snel is afgeschreven bij Feyenoord.
Hij is/was in essentie een betere nummer 10 dan Gini.
Heb effe op wiki gekeken. In vier seizoenen Feyenoord speelde hij gemiddeld 17 wedstrijden per seizoen.quote:
quote:'PSV verkoopt Dzsudzsák en start jacht op Wijnaldum'
Geschreven op 2011-06-13 om 12:55:49 | Bekeken: 11457 | Reacties: 197 | Foto: OrangePictures |
PSV zal zich één dezer dagen officieel melden bij Feyenoord om de onderhandelingen over een mogelijke transfer van Georginio Wijnaldum te openen. Gisteren werd bekend dat PSV naar verluidt 14 miljoen euro ontvangt voor de transfer van Balasz Dzsudzsák naar de Russische club Anzhi Makhachkala.
''We verliezen met Balazs een heel goede speler met een hoog rendement'', aldus technisch manager bij de Eindhovense club Marcel Brands. Brands is nu druk bezig om het verlies van de Hongaarse voetballer op te vangen. Hij hoopt de selectie deze zomer te kunnen voorzien van een broodnodige kwaliteitsimpuls.
Stijn Schaars en Georginio Wijnaldum zijn twee prominente namen op het verlanglijstje van PSV. Voetbal International meldde eerder al dat de vraagprijs voor Wijnaldum rond de 6 à 7 miljoen euro ligt.
Feyenoord zelf zou niet onwelwillend tegenover een transfer van de 20-jarige middenvelder staan. De Rotterdamse club wil deze zomer één lucratieve transfer maken.
Ja, maar als supporters feitelijk het beleid (gaan) bepalen, dan is dat een ander verhaal. Zou een rare gang van zaken zijn als klanten het beleid gaan bepalen bij het bedrijf waarvan zij producten of diensten afnemen. Ik ben al jarenlang abonnee van het Veronica-blad en ik kan wel eisen dat er elke week een leuke juffrouw met stoere, blote tieten op het voorblad staat ... luisteren doen ze toch niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Bestuurders die zich daardoor af laten schrikken hebben ook niets te zoeken bij een altijd rumoerige club als Feyenoord.
wat een onzin, ieder goed bedrijf luistert naar zijn klanten.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, maar als supporters feitelijk het beleid (gaan) bepalen, dan is dat een ander verhaal. Zou een rare gang van zaken zijn als klanten het beleid gaan bepalen bij het bedrijf waarvan zij producten of diensten afnemen. Ik ben al jarenlang abonnee van het Veronica-blad en ik kan wel eisen dat er elke week een leuke juffrouw met stoere, blote tieten op het voorblad staat ... luisteren doen ze toch niet.
De VG bepaalt het beleid dan ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, maar als supporters feitelijk het beleid (gaan) bepalen, dan is dat een ander verhaal. Zou een rare gang van zaken zijn als klanten het beleid gaan bepalen bij het bedrijf waarvan zij producten of diensten afnemen. Ik ben al jarenlang abonnee van het Veronica-blad en ik kan wel eisen dat er elke week een leuke juffrouw met stoere, blote tieten op het voorblad staat ... luisteren doen ze toch niet.
Ze willen het beleid niet bepalen, ze willen enkel participeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef voice-over het volgende:
[..]
Luisteren naar wensen wel, maar geen absurde eisen inwilligen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een onzin, ieder goed bedrijf luistert naar zijn klanten.
Als je de berichten leest, willen ze veel meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze willen het beleid niet bepalen, ze willen enkel participeren.
Dus je praat hier weer onzin, je zegt het zelfquote:Op maandag 13 juni 2011 18:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Luisteren naar wensen wel, maar geen absurde eisen inwilligen.
quote:k ben al jarenlang abonnee van het Veronica-blad en ik kan wel eisen dat er elke week een leuke juffrouw met stoere, blote tieten op het voorblad staat ... luisteren doen ze toch niet
Waar dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dus je praat hier weer onzin, je zegt het zelf
[..]
De harde waarheid.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef Gert het volgende:
Natuurlijk staat er geen capabele schaduwdirectie klaar.
Die had deze onbeheerste manier van publiciteit zoeken nooit goedgekeurd.
1 punt moet lukken, misschien wel 4quote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef PIETR het volgende:
Eerste twee wedstrijden zijn bekend. We beginnen de competitie thuis tegen Roda en de week erop moeten we naar ADO.
Mag ik je vragen. Ben jij zelf ook supporter en betrokken bij de club, of kijk je alleen de samenvattingen op zondagavond?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als je de berichten leest, willen ze veel meer.
Dat soort dingen zijn kwalijk, alleen om daar nou de directie voor aan de schandpaal te nagelen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag ik je vragen. Ben jij zelf ook supporter en betrokken bij de club, of kijk je alleen de samenvattingen op zondagavond?
Ik vind sommige punten (met name die niet realistische) ook een beetje jammer. Neemt niet weg dat er beloftes zijn gemaakt aan het übertrouwe Legioen die NIET zijn nagekomen.
Zoals bijvoorbeeld de afspraak dat SCC-houders inspraak zouden krijgen in het nieuwe uit-shirt.
In plaats daarvan krijgen we een zonder overleg of verklaring een strontlelijk shirt door de maag gesplist waar geen enkele supporter blij mee is.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn kwalijk, alleen om daar nou de directie voor aan de schandpaal te nagelen.
Je hebt het nu wel over dezelfde emotie die er voor zorgt dat de club nog bestaat, en dat er na een vernedering in Eindhoven 6 dagen later 'gewoon' weer 40.000 mensen Feyenoord toe staan te zingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
De harde waarheid.
Mensen die anders denken geloven in fabeltjes. Geen enkel weldekend zakenman zal zich inlaten met een groepje dat op zo'n manier communiceert.
Ik snap ook niet waarom iedereen zegt "supporters hè, emoties", blablabla. Als je een brief schrijft heb je daar ruim de tijd voor, er staat geen deadline op, dus je hebt alle tijd om zo'n brief perfect te maken zonder dat deze bol staat van de emoties en het eigen belang. Maar nee, helaas...
De Varkenoordgroep is incapabel.
In de afgelopen 40 jaar ..... ik koop soms een seizoenkaart (meestal Vak C), soms bezoek ik een paar wedstrijden per seizoen, soms bezoek ik een heel jaar De Kuip niet, en sinds een paar jaar kijk ik heel vaak via EredivisieLive of internet streams. Ik ben lid van Het Legioen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag ik je vragen. Ben jij zelf ook supporter en betrokken bij de club, of kijk je alleen de samenvattingen op zondagavond?
De club Feyenoord zal sowieso nooit verdwijnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef voice-over het volgende:
Nou ja, 2 dingen staan vast. De club Feyenoord bestaat nog steeds dankzij:
- de VvF
- Het Legioen (meest indrukwekkend trouwste fans ter wereld)
Bron?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef PIETR het volgende:
Eerste twee wedstrijden zijn bekend. We beginnen de competitie thuis tegen Roda en de week erop moeten we naar ADO.
thats right ja, niet dankzij dhr Jacobs in elk gevalquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef voice-over het volgende:
Nou ja, 2 dingen staan vast. De club Feyenoord bestaat nog steeds dankzij:
- de VvF
- Het Legioen (meest indrukwekkend trouwste fans ter wereld)
ondanksquote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
thats right ja, niet dankzij dhr Jacobs in elk geval
Nee, zeker niet dankzij hem. Zelfs niet door jou.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
thats right ja, niet dankzij dhr Jacobs in elk geval
Waarschijnlijk zien we het snel gebeuren met deze mensen aan het roerquote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De club Feyenoord zal sowieso nooit verdwijnen.
Ook niet na een faillissement.
Het maakt het zo wel moeilijker voor me om ze te blijven verdedigen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Sorry, mag ik even lachen.
Dit lees ik net op de Twitter van de VarkenoordGroep:
Varkenoordgroep Varkenoordgroep
Heeft#Feyenoords media clown Salomon het account van AD journalist #SjoerdMossou laten hacken? Had het AD een kritisch stuk over Feyenoord?
zielig als je twitter serieus neemtquote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Sorry, mag ik even lachen.
Dit lees ik net op de Twitter van de VarkenoordGroep:
Varkenoordgroep Varkenoordgroep
Heeft#Feyenoords media clown Salomon het account van AD journalist #SjoerdMossou laten hacken? Had het AD een kritisch stuk over Feyenoord?
Nu moet je opeens Twitter niet serieus nemen? Nu het even niet zo goed uitkomt? Schijnbaar nemen ze bij de VG Twitter wél serieus, en ze doen die uitspraken toch echt zelf hoor.quote:
Tja, die actie zal wel inhouden dat ze enge ziektes scanderen naar het bestuur. Creativiteit is daar ver te zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan lees ik op een ander forum dat de VG schijnbaar grootschalige actie wil gaan voeren bij de eerste training.
Ik heb geen zin in gezeik als ik op de eerste training kom. Ik wil in een goede positieve sfeer zitten als ik daar ben. Lekkere indruk geef je dan ook als legioen aan de spelers.. Dan zullen de spelers vast erg veel zin in het nieuwe seizoen hebben. Doe dat lekker ergens anders. Hoort niet thuis op de eerste training naar mijn mening.
ja tuurlijk nu geloof je ze wel gelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nu moet je opeens Twitter niet serieus nemen? Nu het even niet zo goed uitkomt? Schijnbaar nemen ze bij de VG Twitter wél serieus, en ze doen die uitspraken toch echt zelf hoor.
toch zinloosquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Het maakt het zo wel moeilijker voor me om ze te blijven verdedigen.
Ik geloof ze niet, ik geef aan hoe belachelijk hun uitspraken (soms) zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja tuurlijk nu geloof je ze wel gelijk
Nee maar het verpest wel de sfeer voor de andere supporters.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
Je hoeft niet mee te doen me protesten als je dat niet wilt hoor
Hij wil misschien gewoon genieten van een traditionele eerste training zonder KANKER BESTUUR en ander geschreeuw?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
Je hoeft niet mee te doen me protesten als je dat niet wilt hoor
Dat zal wel meevallen, vorig jaar waren er toch ook protesten.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee maar het verpest wel de sfeer voor de andere supporters.
Hoezo, ik heb allang Tomatenboer aangesteld als mijn persoonlijk woordvoerder hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Happel het volgende:
TC03 miste ik nog. Nu nog wachten op Merkie. Wordt het toch nog gezellig.
Tegen Abou ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, vorig jaar waren er toch ook protesten.
Elke eerste training die ik ben geweest, ook zonder protest, werd er gekankerd en ge-hamast. Hoe treurig ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij wil misschien gewoon genieten van een traditionele eerste training zonder KANKER BESTUUR en ander geschreeuw?
Ik neem mijn neefje(6 nu) ook meestal mee, als ik dit lees twijfel ik wel of ik ga, en helemaal of ik hem wel moet meenemen.....
Viel vorig jaar wel mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke eerste training die ik ben geweest, ook zonder protest, werd er gekankerd en ge-hamast. Hoe treurig ook.
Wellicht moet je sowieso nadenken of je hem wel moet meenemen.
Je vergeet Ritmoquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Happel het volgende:
TC03 miste ik nog. Nu nog wachten op Merkie. Wordt het toch nog gezellig.
Hij heeft zich om laten bouwen tot Voice Overquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je vergeet Ritmo![]()
waar is hij eigenlijk gebleven?
heeft zijn naam veranderd hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je vergeet Ritmo![]()
waar is hij eigenlijk gebleven?
Ritmo zeikt al jaren over het bestuur, als er een groep is die het met eens is gaat hij die echt niet ineens afvallen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft zich om laten bouwen tot Voice Over
Mwoah, hij wil graag recalcitrant zijn. Zou me niet eens verbazen wanneer hij nu opeens voor het bestuur is.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ritmo zeikt al jaren over het bestuur, als er een groep is die het met eens is gaat hij die echt niet ineens afvallen hoor.
Haha ik heb heb hem alleen heel kort meegemaakt onder zijn andere nick (john-x of zo) en toen was ie vooral tegen Happel aan het ageren.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ritmo zeikt al jaren over het bestuur, als er een groep is die het met eens is gaat hij die echt niet ineens afvallen hoor.
Genoeg keuze hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, hij wil graag recalcitrant zijn. Zou me niet eens verbazen wanneer hij nu opeens voor het bestuur is.
Lijkt mij een sympathiek persoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Stokstaart het volgende:
Als iedereen hier iets vond dan was hij sowieso tegen, en andersom.
Mwoah gevoel voor humor had ie wel.quote:
Maar wat mij betreft is het niet een simpele kwestie tussen voor of tegen het bestuur. Je kunt het ook gewoon niet eens zijn met bepaalde conclusies van de VG.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, hij wil graag recalcitrant zijn. Zou me niet eens verbazen wanneer hij nu opeens voor het bestuur is.
Voorlopig komen de plannen niet verder dan "we hebben namen en dan gaat het beter". Not very impressive voor een groep van 75 mensen die het stuk voor stuk zo geweldig gedaan hebben op school en in het bedrijfsleven, to put it mildly.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Het maakt het zo wel moeilijker voor me om ze te blijven verdedigen.
goeie bron man, maar ja negatief over VG dus die geloof je meteenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:37 schreef voice-over het volgende:
Goed stukje proza. De Varkenoordgroep wordt ontmaskerd als een criminele organisatie.![]()
proza
Ja inderdaad, de gestage stroom berichten van de VG hebben een negatieve invloed op mijn beoordelingsvermogen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
goeie bron man, maar ja negatief over VG dus die geloof je meteen
Het is maar wat je een goed stukje noemt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:37 schreef voice-over het volgende:
Goed stukje proza. De Varkenoordgroep wordt ontmaskerd als een criminele organisatie.![]()
proza
Bin Laden is er maar niks bijquote:De Varkenoordgroep bestaat voor een deel uit lieden die achter de tralies thuishoren. Verder bestaat het uit lieden die het volkomen normaal vinden om met criminelen te praten en ze een stem te geven. Want ze hebben zo’n fijn Feyenoordgevoel en gaan daar zover in dat ze bereid zijn te vechten voor de club. Fout. Ze vechten tegen de club. Want elke rel, elke veldslag, elke confrontatie waarbij een halve stad gesloopt wordt, gewonden vallen of zelfs een dode Picornie valt te bewonderen keert zich tegen de club. Het behoeft geen groot denkvermogen om zoiets te snappen. Straffen in nationaal en Europees verband die Feyenoord ten deel vielen onderbouwen dat bovendien.
Wat lul je nou iedere keer over geloven? Hij linkt naar een column, een column is een mening, dat is niet per definitie een feit, dus er valt weinig te geloven! Je kunt er alleen mee eens zijn of niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
goeie bron man, maar ja negatief over VG dus die geloof je meteen
Een rariteitenkabinet dus.quote:Totaal kansloos verhaal van Robert Engel, natuurlijk zitten er hooligans in de Varkenoordgroep. Logisch want de Varkenoordgroep is een uitsnede van ALLE supporters. Er zitten ook mensen bij die minder valide zijn, iemand die blind is, mensen die Feyenoord sponsoren….
nouquote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef voice-over het volgende:
Dit is een hilarische reaktie bij die column
[..]
Een rariteitenkabinet dus.
Eerder een dwarsdoorsnede van de bevolkingquote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jij zou er, als het ware, zo tussen kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef voice-over het volgende:
[..]
Binnenkort die forumavond, dan is dat voorbij.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Die column toont in ieder geval aan dat er schijnbaar meer mensen denken als Voice-Over. Ook op een ander forum lees ik steeds meer kritiek op het feit dat (ex) hooligans deel uitmaken van de VG, en dat we uberhaupt niet weten met wat voor volk we te maken hebben.
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een saai gelul over een supporters groepje nu al een paar topics lang
Voor de hele column; zie de site van Frl1908.quote:Een revolutie is aanstaande, de rust zal niet langer worden bewaard door de Varkenoordgroep. Het lijkt een kwestie van tijd totdat een slechte thuiswedstrijd het Maasgebouw bestormd wordt. De huidige directie, is niet in staat om consequent beleid te voeren met oog voor de clubcultuur (Van Geel is manager, geen directeur), en de RvC doet er al jaren niets aan. Een revolutie komt nooit op een gelukkig moment, maar wij willen ONS Feyenoord terug.
Heb het even gevolgd, gestopt omdat ik er eigenlijk weinig van snap. Het liefst praten wij hier over voetbal maar aangezien wij dat al 2 seizoenen niet spelen valt er weinig te pratenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een saai gelul over een supporters groepje nu al een paar topics lang
Er doen tig sites mee aan de actie, die staan allemaal niet onder het strenge regime van de VG hoor, zieltje.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Die column van Voetbalzone die Voice-Over laatst hier postte, en waar zo'n discussie over ontstond is nu verschenen op één van de sites die meedoet met de VG-actie.
Kan ik hieruit opmaken dat de verkondigde mening in die column dus de breed gedragen mening van de VG vertegenwoordigd?
Een quote eruit:
[..]
Voor de hele column; zie de site van Frl1908.
Ik neem aan dat "de VG" toch met één mond praat? Anders wordt het lastig koers bepalen, als de ene dit zegt en de ander zo zegt. Ze menen allemaal namens "de VG" te praten.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er doen tig sites mee aan de actie, die staan allemaal niet onder het strenge regime van de VG hoor, zieltje.
Maargoed, in grote lijnen kunnen ze het wel met de column eens zijn ja.
De VG als één groep publiceert niks meer, alles ligt nu in handen van de FSV (uiteraard in samenwerking met de VG). Ook dat is al meerdere malen aangegeven. Voor de stukken die zij uitgeven moet je dus voorlopig op Feyenoordnet.nl zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat "de VG" toch met één mond praat? Anders wordt het lastig koers bepalen, als de ene dit zegt en de ander zo zegt. Ze menen allemaal namens "de VG" te praten.
Dus als een user op voetbalzone een column plaatst en FLR neemt dit over op hun site (met bronvermelding) dan spreken ze uit naam van de varkenoordgroep?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar op LN staat zo'n banner van de VG, met daaronder alle sites die zich achter hun actie scharen. De VG schermt zelf ook graag dat ze een aanzienlijk aantal goed bezochte sites vertegenwoordigen.
Waarom zouden die andere sites dan niet namens de VG kunnen spreken?
In ieder geval wekt dit zo wel de indruk dat ze namens de VG spreken, en dat lijkt me - zacht uitgedrukt - niet handig.
Ik vind dat niet vergezocht hoor. Als je als site meedoet met een actie, en je schaart je achter de VG, en je publiceert vervolgens een column namens de VG, dan is het niet gek dat er mensen zijn die denken dat ze namens de VG praten.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als een user op voetbalzone een column plaatst en FLR neemt dit over op hun site (met bronvermelding) dan spreken ze uit naam van de varkenoordgroep?
Je bent gewoon aan het zoeken om het zoeken, net als je maatje voice-over.
Misschien onnozelen, ja. Ik zie gewoon een column op voetbalzone, meer niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat niet vergezocht hoor. Als je als site meedoet met een actie, en je schaart je achter de VG, en je publiceert vervolgens een column namens de VG, dan is het niet gek dat er mensen zijn die denken dat ze namens de VG praten.
Je begint zelfs zijn trekjes over te nemen, bijna eng.quote:Het lijkt er eerder op dat jij aan het zoeken bent om alle onhandigheden van je VG vriendjes recht te praten.
Jij hebt er anders ook een handje van.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien onnozelen, ja. Ik zie gewoon een column op voetbalzone, meer niet.
[..]
Je begint zelfs zijn trekjes over te nemen, bijna eng.
Waarvan?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij hebt er anders ook een handje van.
quote:Spreken is zilver, zwijgen is goud http://t.co/r9Ezx65 niet met de vuist maar met de muis.
Nee, het is een site die de actie ondersteunt. Dat hoeft niet te betekenen dat ze onderdeel uitmaken van de VG.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, dat krijg je als de VG schimmig is over wie er deel uitmaken van deze groepering, Happel.
Die site is notabene één van de sites die deel uitmaken van de VG.
Uit het stuk "Wie is die Varkenoordgroep dan wel niet joh":quote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, het is een site die de actie ondersteunt. Dat hoeft niet te betekenen dat ze onderdeel uitmaken van de VG.
De site van FRL is FRL1908.NL waar die column dus op staat.quote:Er zijn bestuursleden van de FSV, bestuursleden van het Legioen, een registeraccountant en een advocaat met een S.C.F-tatoeage, supporters met een FIIIR-tatoeage die een eigen zaak hebben, ‘de oude mannen’ met loopstokken, fanatieke supporters met topfuncties, pet en sjaals, FR12 Crew, Lunatic News Redactie, leden en sfeersupporters van de FRL en het TIFO Team. Natuurlijk zijn er ook supporters bij van de hakbrigade en het ruigere sloopwerk. Feyenoord hamert hier graag op, probeert de gehele groep over één kam te scheren en in hoekjes te zetten, maar dat was vroeger. Nu vormen deze 75 supporters met elkaar ÉÉN BLOK.
Een handje van om mensen in een hoek te zetten.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarvan?
Kom maar eens met de stukken waarin de varkenoordgroep geweld predikt, dan praten we daarna verder.
Twitterbericht:
[..]
Neuh, er wordt niet onduidelijk gecommuniceerd. Niet alles wat op een site verschijnt is direct iets wat door VG wordt gecommuniceerd. Zover had jij ook nog wel kunnen komen, door gewoon je hersenen te gebruiken. De FSV is degene die 'officieel' naar buiten treed met informatie. Andere sites nemen het over.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uit het stuk "Wie is die Varkenoordgroep dan wel niet joh":
[..]
De site van FRL is FRL1908.NL waar die column dus op staat.
Dus vergeef mijn grote lompheid, als het dan nog geen leden betreffen van de VG, of niet namens de VG spreken dan ligt het toch niet aan mij, maar kun je op z'n minst zeggen dat er wat onduidelijk wordt gecommuniceerd.
Dat doen ze niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Voorbeeld van VG die geweld predikt; zie column op FRL1908.
Ben benieuwd, rijnmondquote:TV Rijnmond presenteert: Stadion
Zeg je Feyenoord of de Kuip dan zeg je Rotterdam. De stad, het stadion en de voetbalclub zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. In de periode dat de beslissing gaat vallen over een nieuw stadion laat TV Rijnmond zien hoe Feyenoord, Rotterdam en de Kuip al jaren 'hand in hand' gaan.
Een serie tv-programma¹s met Historische wedstrijden en evenementen in de Kuip, architecten die hun beeld schetsen van het nieuwe stadion en jonge voetballers, die ons meenemen in hun voetbaldromen, vandaag nog op een trapveldje en als ze in de toekomst in de Kuip of het Nieuwe Stadion.
Vanaf dinsdag 14 juni bij TV Rijnmond, vier weken lang: Stadion.
Okee, ik volg je wel. Maar als er bekend gemaakt wordt dat de in de VG enkele leden van de FRL zitten, en op die site wordt een column geplaatst (door de beheerder of wie dan ook) dan is de link met de VG niet onlogisch. Zeker niet als in die column namens de VG gesproken wordt.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, er wordt niet onduidelijk gecommuniceerd. Niet alles wat op een site verschijnt is direct iets wat door VG wordt gecommuniceerd. Zover had jij ook nog wel kunnen komen, door gewoon je hersenen te gebruiken. De FSV is degene die 'officieel' naar buiten treed met informatie. Andere sites nemen het over.
De column is een mening van iemand. Beheerder van de site vind het de moeite waard om die mening te plaatsen. Dat betekent verder niks.
[..]
Dat doen ze niet.
Nou ik twijfel nog behoorlijk en vind, als wat je schrijft waar is, de VG behoorlijk kansloos. Als je iets hebt waarmee je in 1 keer het vonnis kan vellen waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig?? Snappen ze niet dat ze op deze manier het imago van Feyenoord alleen maar schaden? Deel gelijk de genadeklap uit en vervang het bestuur als je het kan en schep orde en rust. Maar wat ze nu doen is alleen maar schelden en onrust zaaien. Het zijn gewoon geen goede stukken die ze naar buiten brengen en dat schept geen vertrouwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef Caland het volgende:
Dat moet maar blijken. Deze column is nu ook gepost op FRL1908, FRL maakt deel uit van de VG, dus het kán zijn dat in deze column weldegelijk de mening / visie van (enkele?) leden van de VG wordt verkondigt.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef Divje het volgende:
Die column op VZ is gewoon geschreven door een 16-jarige gymnasium-gast. En hij sprak duidelijk niet namens de VG, hij maakte alleen een goede samenvatting van feiten verpakt in een column.
quote:
Aparte situatiequote:Jeffrey Bruma komt de komende twee seizoenen op huurbasis uit voor Hamburger SV. De Duitse ploeg, waar momenteel ook de Nederlanders Romeo Castelen, Eljero Elia en Joris Mathijsen onder contract staan, huurt de negentienjarige verdediger van Chelsea.
Opmerkelijk genoeg wordt de jonge mandekker direct twee seizoenen gehuurd door Die Rothosen. "We hebben gekozen voor stabiliteit voor Jeffrey. Vandaar die twee jaar. Jeffrey moet spelen en kan zich op deze manier settelen. Het is belangrijk dat hij aan spelen toe komt. Bij Chelsea wordt dat moeilijk, maar bij HSV is de kans op speeltijd groter, al moet hij het natuurlijk helemaal zelf afdwingen", aldus zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegenover Voetbal International.
Bruma komt bij HSV opnieuw Frank Arnesen tegen. De Deen, die sinds deze zomer technisch directeur is bij de Duitse club, was in het verleden als sportief directeur werkzaam bij Chelsea. Toch drong niet alleen Arnesen aan op de komst van Bruma, zo zegt Weezenberg. "HSV volgt Jeff al jaren, ver voordat Frank er kwam werken. De komst van Bruma wordt daar heel breed gedragen."
Dat ontken ik nergens. Ik zeg alleen dat ik denk dat de hele chelsea-transfer niet goed is geweest voor z'n ontwikkeling.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 04:24 schreef Stokstaart het volgende:
HSV is natuurlijk 3 klassen beter dan dit Feyenoord.
Bovendien zullen zij wel in staat zijn om zijn Chelsea-salaris te betalen.
Waarom zou dat slecht geweest zijn voor zn ontwikkeling?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 04:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens. Ik zeg alleen dat ik denk dat de hele chelsea-transfer niet goed is geweest voor z'n ontwikkeling.
Feyenoord heeft een goede jeugdopleiding, en bij ons zou hij al 50 wedstrijden in het eerste er op hebben zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 04:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zou dat slecht geweest zijn voor zn ontwikkeling?
Hij is 19 en krijgt nu de kans in Hamburg.
Het punt is denk ik eerder dat hij bij lange na niet zoveel geleerd zou hebben en ook veel minder centjes zou verdienen op dit moment. Bovendien is de jeugdopleiding van F'noord top, maar om de een of andere reden is de doorstroom naar de profs altijd matig. Ondanks dat Vlaar een van de betere verdedigers is bij F'noord ben ik nooit zo heel erg kapot van hem geweest. 1 op 1 vind ik hem zeer matig. Ik ben wel blij dat Fernandez zometeen weer helemaal terug is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 04:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Aparte situatie
Hoe lang ligt hij nog vast?
Niet dat ik hem zozeer mis met Vlaar en de Vrij, maar ik denk dat het voor hem minimaal zo goed was geweest om gewoon bij Feyenoord te blijven....
Eindelijk keert het realisme terug in dit topic.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 05:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het punt is denk ik eerder dat hij bij lange na niet zoveel geleerd zou hebben en ook veel minder centjes zou verdienen op dit moment. Bovendien is de jeugdopleiding van F'noord top, maar om de een of andere reden is de doorstroom naar de profs altijd matig. Ondanks dat Vlaar een van de betere verdedigers is bij F'noord ben ik nooit zo heel erg kapot van hem geweest. 1 op 1 vind ik hem zeer matig. Ik ben wel blij dat Fernandez zometeen weer helemaal terug is.
quote:Varkenoordgroep
@Elvir19 maar laat ik het zo zeggen: als het moet dan laten we geen middel ongebruikt om ze eruit te werken. Liever niet, maar soms moet het
Ja maar Voice Over toch, je weet toch dat je Twitter niet serieus moet nemen, en dat het op de Twitter van de VG staat nog niet wilt zeggen dat dit een standpunt is van de VGquote:Op dinsdag 14 juni 2011 05:48 schreef voice-over het volgende:
Het is wel duidelijk met welke mensen wij te maken hebben. Tweet van VarkenoordGroep:
[..]
Nog zo'n spelertje dat al op 15-jarige leeftijd zijn carriere verwoestte door naar Chelsea te gaan. Circa 1 op de 80 'talenten' slaagt in Engeland. De meesten keren gedesillusioneerd terug en slijten hun laatste voetbaldagen bij zeer kleine clubs.quote:
A ha, geweld in het Maasgebouw en de gehele webredactie van Lunatics in het nieuwe bestuur?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:36 schreef Happel het volgende:
Wat VG wil gebeurd uiteindelijk toch wel. Kwestie van tijd.
Mijn beste Tomatenboer ..... je weet wel beter, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop van harte dat dit niet representatief is voor de VG.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nog zo'n spelertje dat al op 15-jarige leeftijd zijn carriere verwoestte door naar Chelsea te gaan. Circa 1 op de 80 'talenten' slaagt in Engeland. De meesten keren gedesillusioneerd terug en slijten hun laatste voetbaldagen bij zeer kleine clubs.
Er zijn steeds meer signalen inderdaad dat het een groepje geëmotioneerde, rancuneuze harde kern leden betreft die ten koste van alles hun zin willen doordrijven. Zelfs als dat totaal indruist tegen de standpunten die ze zelf eerst verkondigden (geweldloos, het bewaren van de rust, het redden van Feyenoord, terwijl ze niet kijken naar realistische oplossingen).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Mijn beste Tomatenboer ..... je weet wel beter, toch?
Dat denk ik ook. HSV is overigens ook nog steeds geen verkeerde club om voor te spelen op je 19e.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Bruma wordt een grote. Toekomstig basisklant van Oranje en Chelsea.
Dat begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:48 schreef Tomatenboer het volgende:
...... ze nog steeds het voordeel van de twijfel geven. Tegen beter weten in.
Ik laat me graag overtuigen van het tegendeel, laat ik het zo zeggen.quote:
Deze is veel verder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Een onverbeterlijke optimist dus?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik laat me graag overtuigen van het tegendeel, laat ik het zo zeggen.
Ik wou net zeggen, volgens mij is Bruma gewoon in beeld bij Oranje en zit die er soms al bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Pff.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Hele weekend doorgegaan inderdaad. Gezellig dat het was.
quote:Feyenoord raakt opnieuw een speler op jeugdige leeftijd kwijt aan een buitenlandse topclub. De 16-jarige Karim Rekik, die in de junioren (B1) voetbalt, heeft een akkoord bereikt met Manchester City. Dat maakte zijn management vandaag bekend.
Rekik doet momenteel met Oranje onder 17 mee aan het wereldkampioenschap. Onlangs veroverde hij met die jeugdselectie de Europese titel. Rekik speelde vanaf de F-pupillen bij Feyenoord.
Toch zit er voorlopig niks anders op. Bovendien zijn er altijd gasten die op hun 16-17 nog niet echt opvallen en een jaar of 2-3-4 later wel. Die Engelsen kopen maar raak. Zit weinig visie achter.quote:
Denk je dat tie het gaat maken bij Manchester City?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:42 schreef Caland het volgende:
Was allang bekend natuurlijk.
Zonde ja, helemaal omdat ik van die lichting Rekik écht enorm goed vind. Dit jaar diverse wedstrijden van de B- en Oranje <17 gezien en telkens hoorde hij bij één van de beste. Indrukwekkende fysiek en voetballend vermogen voor een CV van zijn leeftijd.
Was een toekomstig gouden duo geweest samen met Kongolo, maar helaas.
Kans is klein. Maar zeer weing talentjes die de overstap maken, slagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk je dat tie het gaat maken bij Manchester City?
Dat valt altijd moeilijk te zeggen, helemaal omdat de stap van de A naar het eerste altijd heel groot is en het in alle gevallen afwachten is hoe een speler daarop reageert. Zie de voorbestemde gouden lichting van Ajax bijvoorbeeld in de jaren '90 met spelers als Bobson en Hoséquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk je dat tie het gaat maken bij Manchester City?
Goh, ik ben voor het eerst dat ik hier kom, het eens met jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt altijd moeilijk te zeggen, helemaal omdat de stap van de A naar het eerste altijd heel groot is en het in alle gevallen afwachten is hoe een speler daarop reageert. Zie de voorbestemde gouden lichting van Ajax bijvoorbeeld in de jaren '90 met spelers als Bobson en Hosé.
Maar City is nou niet bepaald een club waar ze bekend staan om hun goede jeugdbeleid, en dat is een flink understatement natuurlijk. Zie je bijvoorbeeld ook bij Bruma, ik vind hem echt niet zo goed als men beweert, wel een indrukwekkende fysiek. Maar ik denk dat hij voetballend veel slimmer was geweest als 'ie nu gewoon een paar jaartjes eredivisie had gehad.
De jeugdcompetities in Engeland stellen niet zo gek veel voor.
En dat op de maandag dinsdagochtendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:50 schreef voice-over het volgende:
[..]
Goh, ik ben voor het eerst dat ik hier kom, het eens met jou.
Nee he, het zal toch niet...quote:Zaakwaarnemer: Dost denkt dat hij goed bij Feyenoord past.
Nadat Ricky van Wolfswinkel vorige week al werd vastgelegd, richt Sporting Lissabon de pijlen opnieuw op een Nederlandse aanvaller. SC Heerenveen-spits Bas Dost moet het komende seizoen de aanvalspartner van Van Wolfswinkel worden.
Naast Sporting onderzoekt ook Feyenoord nog steeds wat de mogelijkheden zijn om Dost van Heerenveen los te weken. De Rotterdammers voeren met investeerders gesprekken over de mogelijkheden om Dost te halen.
Dost wil weg
Zeker is dat Dost na een teleurstellend seizoen bij Heerenveen wil vertrekken uit Friesland. “Bas wil helemaal opnieuw beginnen bij een andere club”, zegt Henk Nienhuis, die samen met Rob Jansen de belangen van Dost behartigt. “Hij denkt dat hij goed bij Feyenoord past en heeft gezegd zich eerst nog in Nederland goed te willen presenteren. Maar tegen een mooie buitenlandse club zegt Bas geen ‘nee’.”
Ik denk dat dat het is inderdaad, en aangezien hij tegen een "mooie buitenlandse club" ook geen nee zegt zal hij wel naar Sporting Lissabon gaan. Als die tenminste echt concreet zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef Paul-89 het volgende:
Er zal wel amper concrete interesse zijn dus dan gaat zo'n zaakwaarnemer hem weer even in de etalage zetten.
Slimme jongens, verstandige ouders. Als ze echt zo goed zijn, kunnen ze op hun 23e alsnog hun zakken vullen bij een topclub in het buitenland. Als het echte profs zijn kunnen ze dat 9-10 jaar volhouden. Kassa dus, genoeg geld om 3 generaties lang in weelde te laten baden. Bij Feyenoord kunnen ze rijpen als voetballer, omgaan met druk en vooral .... spelen voor 45.000 man in De Kuip. Ik blijf het herhalen: over 1 jaar speelt Castaignos voor 500 man in de Italiaanse provincie in de Serie C. Maar ja, zijn vader die kok was bij restaurant Engels zit daar natuurlijk niet mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:53 schreef Caland het volgende:
We mogen trouwens wel heel blij zijn met het bijtekenen van Tony, Kongolo en Achahbar... met name die laatste had ook de clubs (en het geld) in Engeland voor het uitkiezen.
Ik denk dat je wat betreft Castaignos overdrijft. Ik denk niet dat hij meteen het niveau van Inter aan kan, maar dat hij dit op termijn wel kan halen. Het niveau in de Serie A zal hij ook niet gelijk oppikken maar binnen 2 seizoenen staat hij daar ook denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Slimme jongens, verstandige ouders. Als ze echt zo goed zijn, kunnen ze op hun 23e alsnog hun zakken vullen bij een topclub in het buitenland. Als het echte profs zijn kunnen ze dat 9-10 jaar volhouden. Kassa dus, genoeg geld om 3 generaties lang in weelde te laten baden. Bij Feyenoord kunnen ze rijpen als voetballer, omgaan met druk en vooral .... spelen voor 45.000 man in De Kuip. Ik blijf het herhalen: over 1 jaar speelt Castaignos voor 500 man in de Italiaanse provincie in de Serie C. Maar ja, zijn vader die kok was bij restaurant Engels zit daar natuurlijk niet mee.
Castaignos is mentaal (nog) helemaal niet sterk. Bij de eerste de beste tegenslag zakt hij weg, gaat twijfelen aan zichzelf, raakt gefrustreerd .....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat betreft Castaignos overdrijft. Ik denk niet dat hij meteen het niveau van Inter aan kan, maar dat hij dit op termijn wel kan halen. Het niveau in de Serie A zal hij ook niet gelijk oppikken maar binnen 2 seizoenen staat hij daar ook denk ik.
Verder niets aan toe te voegen.
Inter is sowieso een hele lastige club om te slagen. Ik vind het echt een hele slechte keuze van hem, maar financieel gezien was het natuurlijk te mooi om af te slaan. Serie A is alleen voor de hele geslepen spitsen en dat is hij nog lang niet. Hij kan best ver komen, maar dat gaat denk ik pas gebeuren nadat hij Inter verlaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat betreft Castaignos overdrijft. Ik denk niet dat hij meteen het niveau van Inter aan kan, maar dat hij dit op termijn wel kan halen. Het niveau in de Serie A zal hij ook niet gelijk oppikken maar binnen 2 seizoenen staat hij daar ook denk ik.
Verder niets aan toe te voegen.
Je hebt het over Dost.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Castaignos is mentaal (nog) helemaal niet sterk. Bij de eerste de beste tegenslag zakt hij weg, gaat twijfelen aan zichzelf, raakt gefrustreerd .....
Bergkamp, één van de beste aanvallers van Nederland ooit en 2x uitgeroepen tot beste speler van de Premier League mislukte hopeloos bij Inter. Hij was 24 jaar toen hij van 020 naar Milaan ging.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Inter is sowieso een hele lastige club om te slagen. Ik vind het echt een hele slechte keuze van hem, maar financieel gezien was het natuurlijk te mooi om af te slaan. Serie A is alleen voor de hele geslepen spitsen en dat is hij nog lang niet. Hij kan best ver komen, maar dat gaat denk ik pas gebeuren nadat hij Inter verlaat.
Dat zegt allemaal niet zoveel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bergkamp, één van de beste aanvallers van Nederland ooit en 2x uitgeroepen tot beste speler van de Premier League mislukte hopeloos bij Inter. Hij was 24 jaar toen hij van 020 naar Milaan ging.
Waar baseer jij je dan op dat Castaignos - 5 jaar jonger dan Bergkamp destijds - wel slaagt bij Inter?quote:
Op zich niet, maar toch zijn er de afgelopen 20 jaar genoeg aardige voetballers bij Inter niet helemaal uit de verf gekomen. Inter speelt zo dat een spits daar vaak zelf een kans moet kunnen creeeren. Daartoe acht ik Luc nog lang niet in staat.quote:
Waar zeg ik dat hij slaagt ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waar baseer jij je dan op dat Castaignos - 5 jaar jonger dan Bergkamp destijds - wel slaagt bij Inter?
Vind je Castaignos nu beter dan de Bergkamp van toen?
Bij Feyenoord zijn er ook heel wat niet uit de verf gekomen. En Inter speelt helemaal niet zo dat een spits zelf een kans moet creëren, dat is nog eerder op Feyenoord van toepassing dan op Inter.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Op zich niet, maar toch zijn er de afgelopen 20 jaar genoeg aardige voetballers bij Inter niet helemaal uit de verf gekomen. Inter speelt zo dat een spits daar vaak zelf een kans moet kunnen creeeren. Daartoe acht ik Luc nog lang niet in staat.
Bergkamp is dan ook een totaal andere speler dan Castaignos.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bergkamp, één van de beste aanvallers van Nederland ooit en 2x uitgeroepen tot beste speler van de Premier League mislukte hopeloos bij Inter. Hij was 24 jaar toen hij van 020 naar Milaan ging.
Elke echt goede speler is anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Bergkamp is dan ook een totaal andere speler dan Castaignos.
Het gerucht komt niet eens van de zaakwaarnemer van Dost, maar van de Nederlandse tussenpersoon. Dost is tweede keus, want eigenlijk wilde Lissabon Matasz van FC Groningen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is inderdaad, en aangezien hij tegen een "mooie buitenlandse club" ook geen nee zegt zal hij wel naar Sporting Lissabon gaan. Als die tenminste echt concreet zijn.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De kans dat-ie naar Feyenoord komt lijkt dus wel af te nemen.
Leuk bericht hoor. Zou ook fijn zijn als je de vraag van de vraagsteller erbij plaatst, zodat iedereen de context van de tweet snapt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 05:48 schreef voice-over het volgende:
Het is wel duidelijk met welke mensen wij te maken hebben. Tweet van VarkenoordGroep:
[..]
Geen geld. Heb er zin in.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
Prijzen voor Barnsley-Feyenoord bekend:
Prijzen bezoekersvak:
GBP 12,00 voor volwassenen
GBP 6,00 t/m 18 jaar
GBP 6,00 60+
In eerste instantie krijgen we 2000 kaarten, maar dit kan oplopen tot 6000 (gehele Noordtribune).
Matavz is sowieso veel en veel beter.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gerucht komt niet eens van de zaakwaarnemer van Dost, maar van de Nederlandse tussenpersoon. Dost is tweede keus, want eigenlijk wilde Lissabon Matasz van FC Groningen.
Lekker schimmig verhaal weer: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)--aan-Bas-Dost.dhtml
Toch lijkt het wel serieus dus, en dat betekent dat Dost er in ieder geval niet goedkoper op zal worden. De kans dat-ie naar Feyenoord komt lijkt dus wel af te nemen.
Allereerst wil ik zeggen dat ik helemaal niet zit te wachten op geweld, intimidatie of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zo. Na alle felle discussies over de VG en Directie etc. kan ik eindelijke weer instromen hier. Ik heb me er maar niet in gemengd, het ging er hard aan toe. Toch denk ik wel dat het een kwestie van tijd is voordat er wat gaat gebeuren, ik bedoel het is nog nooit zo ver gegaan met de roep om nieuwe tijden (in de vorm van directie/bestuur) dus m.i. is het een kwestie van tijd. Of het goed of slecht is laat ik in het midden, maar feit is wel dat er wat moet veranderen.
Over Castaignos, tsja, echt heel jammer dat hij niet bij ons is gebleven voor nog 3-4 jaar, hij had echt een hele grote held kunnen worden, in zijn eerste jaar bij het eerste werd hij al toegezongen door het legioen, en hoe. Van Luc, Luc, Luc, Luc kreeg ik echt altijd kippenvel.
Ik ben het trouwens hiermee gedeeltelijk wel met voice-over eens, (je kan trouwens wel helemaal losgaan), hij zal naar alle waarschijnlijkheid wel falen bij Inter, of in ieder geval niet slagen, maar zal dan als hij 22 is verkassen naar een HSV of Everton oid. en daar de sterren van de hemel te spelen om daarna naar een Arsenal/Bayern te gaan. Castaignos wordt een hele grote, dat staat zeker vast. Maar of hij het gaat redden bij Inter, ik zo mijn twijfels..
quote:'Binnenkomend transfergeld gaat naar schuldenpot'
Feyenoord zal het geld bij een eventuele verkoop van Georginio Wijnaldum en Leroy Fer niet gebruiken om de selectie van een kwaliteitsimpuls te voorzien. Het gehele dan wel het grootste deel van het bedrag zal gebruikt worden om de schuldenlast te verminderen, zo weet Martijn Krabbendam dinsdagmiddag te melden op VI-Radio.
De Feyenoord-watcher gaf verder aan dat Wijnaldum PSV een mooie club vindt. De jonge middenvelder wil echter nog wachten om een definitieve beslissing te nemen over zijn toekomst. Wijnaldum zou zelfs mogelijkerwijs tot 31 augustus willen wachten met het nemen van een beslissing. Op 31 augustus sluit tevens de transfermarkt.
Technisch manager bij de Rotterdamse club, Martin van Geel, gaf in een eerder stadium al aan dat de onderhandelingen tussen Wijnaldum en Fer over een contractverlenging nog een 'tijdje' zullen duren.
Dat hij eventueel weg wil, daar zou ik nog wel mee kunnen leven. Het wachten tot 31 augustus zou gewoon achterbaks zijn. Je geeft dan amper ruimte om een waardige vervanger te vinden. Als de mogelijkheid al bestaat om een vervanger aan te trekken.quote:
Als hij op de 31e verkocht wilt worden moet Feyenoord dat ook toestaan, dus de tyfus voor hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat hij eventueel weg wil, daar zou ik nog wel mee kunnen leven. Het wachten tot 31 augustus zou gewoon achterbaks zijn. Je geeft dan amper ruimte om een waardige vervanger te vinden. Als de mogelijkheid al bestaat om een vervanger aan te trekken.
Dus dat, verlengen en weggaan is normaal gesproken een goede optie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ze doen net alsof ze bij verlenging hun hele carrière bij Feyenoord moeten blijven. Dzsudzsák heeft volgens mij nog geen 6 maanden terug zijn contract een aantal jaren verlengd, je ziet nu wat het waard is. Als je werkelijk wat laat zien komt zo'n club vanzelf en krijgt Feyenoord ook een prima prijs.
Dat kan alleen als ze vrijwillig opstappen. En dat gaan ze niet doen totdat ze een gelijkwaardige of betere baan hebben gevonden. De VG rest niets anders dan de kinderen van de directieleden op hun scholen te bezoeken om hun 'argumenten' kracht bij te zetten.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:01 schreef Paul-89 het volgende:
Het liefst hoor ik vandaag nog dat hij voor 5 miljoen naar PSV is, weg ermee.
Dat aan het lijntje houden heeft lang genoeg geduurd.
quote:Opzeggen vertrouwen geen betrekking op Martin van Geel.
Sinds het opzeggen van het vertrouwen in de directie en Raad van Commissarissen van Feyenoord, stromen bij de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) naast veel steunbetuigingen ook veel vragen binnen. De vraag die wellicht het meest frequent gesteld is, is die of ook het vertrouwen in Martin van Geel is opgezegd.
Wij hechten er waarde aan te benadrukken dat het opzeggen van het vertrouwen pertinent GEEN betrekking heeft op (het functioneren van) Martin van Geel.
Hoewel Feyenoord behendig heeft getracht een beeld te schetsen dat wij het vertrouwen hebben opgezegd in iemand die net een maand werkzaam is bij de club, is dit bij ons nooit aan de orde geweest. Dat dit in de Open Brief niet expliciet is genoemd, komt simpelweg voort uit het feit dat Martin van Geel geen onderdeel uit maakt van de statutaire directie van Feyenoord.
Bijgevoegde uitsnede van het recente (datum: 14 juni 2011!) uittreksel van de Kamer van Koophandel geeft dit duidelijk weer. Voor alle geïnteresseerden volgt er zo spoedig mogelijk een datum en tijd voor de forumavond die de FSV zal beleggen om alle overige vragen te beantwoorden.
Ik denk dat de VG hiertoe nooit zou oproepen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat kan alleen als ze vrijwillig opstappen. En dat gaan ze niet doen totdat ze een gelijkwaardige of betere baan hebben gevonden. De VG rest niets anders dan de kinderen van de directieleden op hun scholen te bezoeken om hun 'argumenten' kracht bij te zetten.
Echt iets om trots op te zijn als Feyenoord-supporter.
tnxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Caland het volgende:
Nu dus het eerste deel van die documentaire over de Kuip op Rijnmond, voor de geïnteresseerden.
Wordt om het uur herhaald.
Idd, die gekke Paauwequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef Caland het volgende:
Tsja, allemaal leuk die toekomstbeelden. Maar laat de gemeente eerst maar eens toestemming geven. Volgens het oorspronkelijke plan hadden het ontwerp volgens mij al bekend moeten zijn
Wel altijd mooi om weer die UEFA-cup beelden te zien.
quote:De waarheid over Feyenoord, belangenverstrengeling en zelfverrijking
Gepubliceerd op 14 juni 2011 - 18:00
Feyenoord en relatiebeheer, helaas geen gelukkige combinatie. Feyenoord en belangenverstrengeling is daarentegen een combinatie die onder de huidige directie en Raad van Commissarissen wél Hand in Hand gaat. Dat belangenverstrengeling voornamelijk het eigen belang van de heren dient, zal voor de oplettende lezer geen verrassing meer zijn.
Deze belangenverstrengeling kwam al naar voren in ons artikel ‘De waarheid over Feyenoord en relatiebeheer’ van zaterdag jongstleden. Meer specifiek: in de alinea’s waarin wij de waarheid over de (totstandkoming van de) deals met Toyota en Opel uit de doeken deden. De deal met Toyota werd namelijk door Onno Jacobs met ‘een goede bekende’ van hem gesloten en was zo slecht dat Feyenoord hier helemaal op leeg liep. Naar aanleiding van ons verhaal van zaterdag jl., meldde zich iemand bij ons met nog meer details over deze Toyota-deal. De waarheid blijkt nog pijnlijker dan reeds door ons gepresenteerd…
In een Toyota op bezoek…
Bij Toyota zijn ze van mening dat deze “slechte deal” uit Feyenoords eigen koker komt. Gebruikelijk is namelijk dat een dergelijke autodeal een looptijd van drie jaar kent, oftewel: eenmalig (in dit geval) circa honderd auto’s en een sponsorbedrag verspreid over de gehele periode. Onno Jacobs daarentegen zag liever dat Feyenoord elk jaar een geheel nieuw wagenpark kreeg, waarbij de leasebedragen uiteraard fors hoger uitvielen dan bij de gebruikelijke drie jaar lease.
Een club die aan de rand van de afgrond staat, nagenoeg elke werknemer een leaseauto meegeeft (!) en dit gehele wagenpark nota bene elk jaar laat vervangen. Hoe bizar. Door deze schandalige constructie waren de kosten van deze deal voor Feyenoord zo buitenproportioneel dat commercieel directeur Mark Koevermans reeds in zijn eerste maand in dienst van de club bij Toyota aanklopte ‘of ze eens creatief naar de deal konden kijken’. Uiteraard op de nette manier zoals we inmiddels van hem kennen: “We kunnen toch niet met een Toyota bij (…) op bezoek gaan en naast al hun dure auto’s parkeren…”.
Erg handig natuurlijk, zo’n uitspraak. Ten eerste omdat Toyota niet debet was aan de slechte deal, maar zich wél loyaal opstelde door af te zien van de business-unit waar ze contractueel recht op hadden. In plaats van deze unit namen ze slechts acht stoelen af, waardoor Feyenoord de unit weer kon verhuren. En tussen de beledigingen door ging Feyenoord ook nog eens spreekwoordelijk op haar knieën om het driemaandelijkse sponsorbedrag van Toyota te krijgen. Zonder die betaling had Feyenoord namelijk geen cashflow om de salarissen te betalen. Treurnis alom!
Op het moment dat de deal met Opel (zie ‘De waarheid over Feyenoord en relatiebeheer’ voor de totstandkoming van deze deal) werd gesloten, liep het contract met Toyota nog een half jaar door. Feyenoord heeft dit dus voor een gigantisch bedrag af moeten kopen, zeker daar een jaarcontract voor een leaseauto aanmerkelijk duurder is dan een driejarig contract zoals gebruikelijk. Overigens heeft Feyenoord pas begin dit jaar (oftewel: één jaar later!) de laatste Toyota bij de dealer teruggebracht.
Om van de Toyota-deal af te komen, heeft Feyenoord zelf Volkswagen/Audi en Mercedes benaderd. Prachtige merken natuurlijk, maar zoals eerder geschreven, werd het plotseling het Opel van de goede bekende van Mark Koevermans. Ze zullen in den lande wel onder de indruk zijn van die Kadettjes, en buiten dat hopen we niet dat het contract met Opel ooit afloopt. Een nieuwe autosponsor vinden zal waarschijnlijk niet meer lukken, omdat ook deze verhalen de rondte gaan in de auto- cq sponsorwereld.
Ten slotte nog één saillant detail over de deal met Opel: waar Feyenoord aan Volkswagen en Mercedes liet weten dat het sponsorbedrag van enkele tonnen in de jeugdopleiding geïnvesteerd zou worden, fluisterde Koevermans zijn goede bekende bij Opel in dat ze dit ook in één van de fondsen van Feyenoord konden investeren om dit bedrag zo nog terug te verdienen.
Betalen voor je eigen krant
Nog een ‘mooi’ voorbeeld: kort na het vertrek van Van den Herik ‘durfden’ Onno Jacobs en Dick van Well eindelijk iets te doen aan de schandalige constructie waarbij Jan D. (Douwe) Swart –rechterhand van Van den Herik- eigenaar was van ‘De Feyenoord Krant’. Juist, alle opbrengsten van Feyenoords eigen lijfblad verdwenen in de zakken van oud-journalist Swart en dus niet in de kas van Feyenoord!
En zo besloot Feyenoord om ‘De Feyenoord Krant’ weer over te nemen van Jan D. Swart. Niet ‘om niet’ uiteraard, naar verluidt heeft Feyenoord hiervoor zelfs een bedrag van 600.000 euro overgemaakt naar Swart. En dan is het des te pijnlijker dat kort na deze transactie werd besloten te stoppen met ‘De Feyenoord Krant’ en te herstarten met Feyenoord Magazine. Je vraagt je af hoe Feyenoord toch zo diep in de schulden is gekomen…
We spraken bovenstaand bewust over een herstart van Feyenoord Magazine. De oudere supporters onder ons weten namelijk nog dat de Sportclub Feyenoord vanaf december 1983 reeds een blad met deze naam uitgaf, als opvolger van het kort daarvoor ter ziele gegane clubblad ‘De Feyenoorder’. Afijn, mooie naam dus, ‘respect voor het verleden’. Eén probleem: ook de rechten van ‘Feyenoord Magazine’ liggen niet in handen van Feyenoord en zo stoot de spreekwoordelijke ezel zich in nog geen drie maanden tijd twee keer aan dezelfde steen.
Incident?
We horen je nu denken, “incidentje…”. Helaas. Op hetzelfde adres waar voorheen Jeremy Reilly Productions B.V. –oftewel: de B.V. waarin Jan D. Swart ‘De Feyenoord Krant’ had ondergebracht- stond geregistreerd, staat vandaag de dag Faas Sport Media B.V. geregistreerd. Ondanks het identieke vestigingsadres lijkt Jan D. Swart formeel niets met deze B.V. te maken te hebben, maar wordt hij wel genoemd als senior-adviseur van Faas Sport Media B.V.
Wie formeel wel iets met Faas Sport Media B.V. te maken hebben, zijn de huidige directeur Michel Koreman en de voormalige mede-directeur Michel van Egmond. De eerste was voorheen werkzaam als TV Producent bij Feyenoord, de tweede was jarenlang hoofdredacteur van ‘De Feyenoord Krant’…
Tot zo ver weinig aan de hand, totdat blijkt dat Faas Sport Media B.V. ‘de vaste producent’ van Feyenoord is en in deze hoedanigheid zowel Feyenoord TV als alle officiële DVD’s van Feyenoord produceert en de audiovisuele invulling van www.feyenoord.nl verzorgt. Waar het slecht bekeken Feyenoord TV een hoge kostenpost vormt voor de club, zou de handel in DVD’s wel lucratief moeten zijn voor de club. Immers –eerlijk is eerlijk!- de serie DVD’s die bij het honderdjarig bestaan is uitgegeven, vormt een schitterend document voor elke supporter. Bijna elke Feyenoorder heeft deze DVD’s met historische beelden over de club, haar spelers en het hondstrouwe Legioen dan ook in de kast staan. Vervelend dus dat de winst van deze DVD’s voor een groot deel … direct in de zakken van Faas Sport Media B.V. terecht is gekomen. Feyenoord hield hier slechts een habbekrats aan over.
Jacob Lensky vs Leroy Fer
Over habbekratsen gesproken, zoals we in de serie ‘Onno Jacobs: Gegokt en verloren’ tussen neus en lippen al aangaven, is Mark Koevermans –naar eigen zeggen!- participant in Talent Pool II. U kent ze wel, die fijne Talent Pools, bedenkseltje van Chris Woerts, Onno Jacobs en Dick van Well: je stopt je beste spelers in een fonds, waarna je bij een eventuele transfer gegarandeerd een enorm percentage direct kwijt bent. Gelukkig voor Feyenoord is er, op Drenthe na, nooit een echte klapper gemaakt en zijn het voor de verandering vooral de investeerders die moeten betalen. In tegenstelling tot het vergelijkbare Feyenoord Investeringsfonds overigens, daar wordt een eventueel tekort voor de participanten gewoon omgezet in een lening aan de club.
Afijn, Mark Koevermans participeert dus in Talent Pool II en heeft hiermee dus financiële belangen(verstrengeling!) bij Feyenoord. Des te pijnlijker wordt het als tijdens de contractonderhandelingen met Mark Koevermans (december 2008) ineens uit het niets het toenmalige grote talent Leroy Fer –ter vervanging van Jacob Lensky- wordt toegevoegd aan Talent Pool II. Een actie waar alleen de participanten in Talent Pool II bij gebaat zijn. Feyenoord zelf zeer zeker niet!
En warempel, drie maanden na toevoeging van Leroy Fer treedt Mark Koevermans (op 1 april 2009) als titulair directielid in dienst van Feyenoord…
Het lijkt wel de Mafia. WTF?quote:
Het stuk bestaat wel uit veel aannames en toevalligheden die vooral dingen suggereren maar niet echt bewijzen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Het lijkt wel de Mafia. WTF?
Al deze stukken, al deze openbaringen, en de mensen blijven alsnog zitten?
Is het dan zo dat alle 60 werknemers bij Feyenoord, allemaal elkaar de hand boven het hoofdje houden?
Wat ik dan niet begrijp, waarom komt Feyenoord niet met een reactie?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het stuk bestaat wel uit veel aannames en toevalligheden die vooral dingen suggereren maar niet echt bewijzen.
Gewoon aannemen jongens.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:36 schreef Caland het volgende:
Neem nou maar aan dat het voor 90% waar is en voor 10% aangedikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |