Een sponsordeal afsluiten en uiteindelijk aan de sponsor zelf moeten betalen noem ik geen kleine foutjes of gebeurtenisjes. Dat noem ik kapitale blunders.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ach jongen, wat weet jij nou van een bedrijf leiden? In elk bedrijf worden fouten gemaakt, kleine fouten, grote fouten .... maar de wereld draait gewoon door. Je moet niet zo obsessief je blind staren op wat flarden van zakelijke gebeurtenisjes van de club.
We kennen de context niet, we horen het slechts van 1 kant.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een sponsordeal afsluiten en uiteindelijk aan de sponsor zelf moeten betalen noem ik geen kleine foutjes of gebeurtenisjes. Dat noem ik kapitale blunders.
Grove fout inderdaad, hoe is het mogelijk hé. Maar de mislukte deal met Mandemakers en het beëindigen van het sponsorcontract door ASR kun je de directie niet (volledig) aanrekenen vind ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Een sponsordeal afsluiten en uiteindelijk aan de sponsor zelf moeten betalen noem ik geen kleine foutjes of gebeurtenisjes. Dat noem ik kapitale blunders.
True, maar het geeft wel een aardig beeld van hoe het eraan toe gaat in het Maasgebouw. Als een man als Mandemakers sponsorkaarten afneemt met een flinke groep moeten de alarmbellen toch aardig gaan rinkelen. Die naam is in de voetbalwereld zéér bekend en dan hoor je er gewoon voor te zorgen dat die van begin tot eind in de watten gelegd worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grove fout inderdaad, hoe is het mogelijk hé. Maar de mislukte deal met Mandemakers en het beëindigen van het sponsorcontract door ASR kun je de directie niet (volledig) aanrekenen vind ik.
Verder was dat bericht over Volkswagen vs Opel niet relevant en tendentieus. Dat kan beter.
quote:Sporting grijpt naast Matavz en gaat nu voor Dost
Sporting Lissabon probeert opnieuw een aanvaller uit de Eredivisie over te nemen. De Portugese topclub greep dit weekend naast Tim Matavz en richt zich nu op Bas Dost.
Sporting, dat ruim een week geleden Ricky van Wolfswinkel al contracteerde, nam dit weekend contact op met FC Groningen. De clubleiding ging echter niet akkoord met het geboden transferbedrag. 'Daarom zijn die gesprekken nu gestaakt', bevestigt algemeen directeur Hans Nijland aan Voetbal International. Naar verluidt befroeg het bod rond de 5,5 miljoen euro.
Eerder ketste een transfer van Matavz naar het Italiaanse Napoli af. Die club had rond de zeven miljoen euro gereserveerd voor de spits van FC Groningen, maar de speler nam uiteindelijk zelf het besluit niet verder op de Italiaanse belangstelling in te gaan.
De Portugezen verschuiven hun aandacht nu van Groningen naar Heerenveen, waar Bas Dost het doelwit vormt. Een overgang van Dost naar Lissabon zou saillant zijn, aangezien dan met Van Wolfswinkel en hem het spitsenduo van Jong Oranje in Estádio José Alvalade komt te spelen.
In dat geval kunnen we Dost definitief vergeten.quote:
Done.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:
Dudes, gebruik nou de reeks-functionaliteit. Happel, kan jij dat ff fixen?
Weer een seizoen in de marge spelen met deze topselectie.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Over 2 weken begint het nieuwe seizoen alweer trouwens.
Hoe doe ik dat dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:
Zonder fatsoenlijke spits gaan we inderdaad niet ver komen, maar nu De Vrij en Vlaar blijven, en hopelijk Fer en Wijnaldum ook bijtekenen, en met Cissé terug in de selectie, moet het vast wat beter gaan dan vorig seizoen. Plek 6 moet kunnen denk ik. Of ben ik dan te optimistisch?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef Happel het volgende:
Weer een seizoen in de marge spelen met deze topselectie.
Ik denk het wel. Maar dat ben je in alles (zie directie perikelen).quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijke spits gaan we inderdaad niet ver komen, maar nu De Vrij en Vlaar blijven, en hopelijk Fer en Wijnaldum ook bijtekenen, en met Cissé terug in de selectie, moet het vast wat beter gaan dan vorig seizoen. Plek 6 moet kunnen denk ik. Of ben ik dan te optimistisch?
Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat Fer en Wijnaldum bijtekenen. Van Wijnaldum heb ik min of meer al afscheid genomen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijke spits gaan we inderdaad niet ver komen, maar nu De Vrij en Vlaar blijven, en hopelijk Fer en Wijnaldum ook bijtekenen, en met Cissé terug in de selectie, moet het vast wat beter gaan dan vorig seizoen. Plek 6 moet kunnen denk ik. Of ben ik dan te optimistisch?
Ik totaal niet, of het moet écht een laatbloeier zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Siyara het volgende:
Ik ben behoorlijk blij met Fernandez als spits, denk dat hij echt een aanwinst is.
Dit jaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:
Die kan je zomaar verliezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
Inderdaad zeg
Eerste wedstrijd thuis tegen Roda JC trouwens, tweede wedstrijd uit naar Den Haag
Volgens mij is dat juist exact wat jij de hele tijd zelf doe/ben, stinkjosti.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik praat niet met lui die niet voor rede vatbaar zijn en via drammen en emotioneel gehuil hun gelijk willen halen. Verspilde moeite.
En volgens jou is iedereen die het tijdelijk houden van Jacobs omdat ie anders moet worden afgekocht wél een optie vinden een pisnicht?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist exact wat jij de hele tijd doet, stinkjosti.
Happel, kun je die pisnicht niet laten bannen? Volgens hem is iedereen die niet achter jacobs staat een hooligan. Hooligans definieert hij vervolgens als "geweldadige randdebielen en criminelen". Kortom, hij maakt 80% van de users hier uit voor criminelen, wat niets meer is dan smaad.
Maar kan ook zomaar 4 of 6 punten worden. Ik denk niet dat Roda en Ado het volgend seizoen net zo goed gaan doen als afgelopen seizoen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die kan je zomaar verliezen.
Hebben we meteen weer crisis.
Nee, Voice Over is een pisnicht, en de enige waar ik zoiets over zeg. Dat jij dat dan weer wil extrapoleren op andere users is jou probleem. Hij roept niets anders dan om feiten, en komt vervolgens met de ene na de andere aanname en 'van horen zeggen' aanzetten. Daarnaast maakt hij iedereen hier uit voor alles wat los of vast zit. Ik stoor me daar mateloos aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
En volgens jou is iedereen die het tijdelijk houden van Jacobs omdat ie anders moet worden afgekocht wél een optie vinden een pisnicht?![]()
Andersom gebeurt dat net zo goed. Feit is dat de VG een aantal conclusies trekt adhv aannames.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee, Voice Over is een pisnicht, en de enige waar ik zoiets over zeg. Dat jij dat dan weer wil extrapoleren op andere users is jou probleem. Hij roept niets anders dan om feiten, en komt vervolgens met de ene na de andere aanname en 'van horen zeggen' aanzetten. Daarnaast maakt hij iedereen hier uit voor alles wat los of vast zit. Ik stoor me daar mateloos aan.
Nee omdat je met het ontslaan van de directie niks opschiet in mijn ogen. Dat gedoe met Mandemakers vind ik maar gedeeltelijk verwijtbaar. Ben Mandemakers toont zich ook zielig in mijn ogen door verontwaardigd weg te lopen en nooit meer iets met Feyenoord te maken willen hebben omdat hij even heeft moeten wachten.quote:Tomatenboer vind ik aardig onnozel: hij erkent een aantal schandalige fouten, maar wil hier geen consequenties aan verbinden. Daarnaast vind hij fouten als dat gedoe met Mandemakers niet verwijtbaar. Vind ik beiden dom, maargoed, dat recht heeft hij.
Heb er geen vertrouwen in met deze trainer en deze selectie. Essentiële zaken als routine en scorend vermogen en tactische kwaliteiten ontbreken gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar kan ook zomaar 4 of 6 punten worden. Ik denk niet dat Roda en Ado het volgend seizoen net zo goed gaan doen als afgelopen seizoen.
Hij is degene die constant roept om feiten, maar vervolgens met een willekeurig stukje van voetbalzone aankomt, denkt exact te weten hoe de VG in elkaar zit omdat hij via via van horen zeggen heeft dat er misschien 1 drugsgebruiker bij zat, iedereen uitmaakt voor zwakbegaafde hooligan etc etc etc.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Andersom gebeurt dat net zo goed. Feit is dat de VG een aantal conclusies trekt adhv aannames.
Ergens moet geld vandaan komen. Als een flink deel van de mensen met geld, VvF, andere investeerders, sponsors, geen vertrouwen meer heeft in Jacobs, staat hij de inkomsten in de weg. Daarnaast is hij een gevaar voor de uitgaven. Nu niet direct misschien, omdat de KNVB en de VvF hem in de gaten houden, maar dat is ook geen blijvende situatie. Feit is wel dat hij de problemen heeft laten escaleren.quote:Nee omdat je met het ontslaan van de directie niks opschiet in mijn ogen.
Of het nou kleinzerig is of niet, hij heeft hier alle 'recht' toe, en die eikels in het maasgebouw hadden dit kunnen voorkomen. Welkom in de het leven, welkom in de zakenwereld. Probeer zelf maar eens een kwartier te laat te komen op je sollicitatie, een belangrijke klant in de gang te laten staan of een betaling een paar dagen te laten liggen.quote:Dat gedoe met Mandemakers vind ik maar gedeeltelijk verwijtbaar. Ben Mandemakers toont zich ook zielig in mijn ogen door verontwaardigd weg te lopen en nooit meer iets met Feyenoord te maken willen hebben omdat hij even heeft moeten wachten.
Wat een kansloos figuur ben jij zeg. Je bent net als je vriendjes, de hooligans. Schreeuwen dat het kut is, lijntje doen, pilletje nemen, weer schreeuwen en de boel slopen. En als de politie ingrijpt, ga je met je verhaal naar Lunatics die er dan een draai aangeven en het zo doen voorkomen dat de politie de schuldige is.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist exact wat jij de hele tijd zelf doe/ben, stinkjosti.
Happel, kun je die pisnicht niet laten bannen? Volgens hem is iedereen die niet achter jacobs staat een hooligan. Hooligans definieert hij vervolgens als "geweldadige randdebielen en criminelen". Kortom, hij maakt 80% van de users hier uit voor criminelen, wat niets meer is dan smaad.
quote:Op maandag 13 juni 2011 06:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat een kansloos figuur ben jij zeg. Je bent net als je vriendjes, de hooligans. Schreeuwen dat het kut is, lijntje doen, pilletje nemen, weer schreeuwen en de boel slopen. En als de politie ingrijpt, ga je met je verhaal naar Lunatics die er dan een draai aangeven en het zo doen voorkomen dat de politie de schuldige is.
Ik vermoed, samen met veel andere echte Feyenoord-supporters, dat er meerdere figuren met een stadionverbod betrokken zijn bij de VarkenoordGroep. Het zou mij niks verbazen als jij - Nancy-ganger?? - daar deel van uitmaakt want je verdedigt die griezelige club wel erg fanatiek.
Kansloos, kansloos figuur. Hersenloze idioten als jij zouden levenslang geband moeten worden door Feyenoord want jullie maken de club hartstikke kapot.
Happel, onze moderator, laat natuurlijk niks van zich horen want hij is het hartstikke eens met jou. Kritische kanttekeningen mijnerzijds aan het adres van de VG worden hier nauwelijks getolereerd, grove beledigingen aan het adres van antagonisten kunnen vrijelijk worden gespuid door randfiguren van fok.
Het is werkelijk te walgelijk voor woorden.
Ik criminaliseer de VG niet maar ze maken zich wel verdacht en ongeloofwaardig omdat sommigen van hen stadionverboden hebben en Nancy-gangers zijn. Je moet je gewoon niet inlaten met dat smerige tuig. Punt.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Droplul
Ik heb niets met hooligans, sterker nog, wmb wordt het hard aangepakt. (Let wel, dan moeten misstanden door ME etc. ook hard worden aangepakt). Ik heb nog nooit drugs gebruikt, en heb geen stadionverbod.Lijkt me logisch, want ik heb ook nog nooit iets gesloopt in een stadion of op een voetbalgelegenheid. Daarnaast heb ik dan ook geen enkele band met de Varkenoordgroep, en ik ben niet naar Nancy geweest.
Wat jij "vermoed" interesseert me geen reet, gezien je zelf degene bent die het hardst schreeuwt om bewijzen.
Daarnaast heb ik ook talloze keren aangegeven dat veel publicaties van de VG veel geblaat maar weinig wol zijn, al staan er meer dan voldoende goede punten in om Jacobs heel snel z'n biezen te laten pakken.
Het is ook geenszins de bedoeling dat deze figuren "de macht grijpen", maar het mag duidelijk zijn dat zij genoeg van de club weten om het zeer aannemelijk te kunnen maken dat we zonder bepaalde mensen in het bestuur een stuk beter af zouden zijn. In elk normaal bedrijf zou Jacobs allang gelynched zijn, maar in een bedrijf met honderdduizenden aanhangers, waarvan tallozen echt voor de club leven, mag meneer gewoon blijven zitten, faal op faal stapelen, en hier nog een dik salaris voor vangen ook? De VvF kunnen hier ongetwijfeld in een zeer groot netwerk een aantal geschikte kandidaten voor aanwijzen, en open sollicitaties kunnen ook nog wel eens wat opleveren.
Kortom, je leest wel heel selectief en bent wel heel vooringenomen, en de keren dat je mensen criminaliseert zijn niet op je handen te tellen.
Bedoel je nu Koevermans de overbetaalde loopjongen of Koevermans die met voorkennis participaties in een talentenpool kocht? Of die uitgerangeerde spits die zich te goed voor ons vond?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:03 schreef voice-over het volgende:
De twitteraars van VG hebben nu hun pijlen gericht op Koevermans. What's next?
quote:Op maandag 13 juni 2011 08:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik criminaliseer de VG niet maar[...] verder ben ik van mening dat de VG een gevaarlijke sekte is
Zie nogmaals de opsomming aan feiten en "geruchten" op de vorige pagina. Meer dan voldoende om een aantal mensen eruit te jonassen. Zolang ze vervolgens niet van plan zijn zelf plaatsen in te gaan nemen, maar dit over laten aan bijv. de VvF, of dit in overleg met andere partijen doen, zoals met Van Geel blijkbaar het geval is geweest, hoef je je volgens mij niet druk te maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:31 schreef voice-over het volgende:
Ik neem hier iedereen serieus. Waarom denk je dat ik mij zo druk maak over de VG?
Ach, de berichten lezende van VG-leden hebben zij zelfs grote kritiek op de VvF. Er wordt letterlijk gezegd dat "Feyenoord helemaal niet geholpen is met een omzetting van schulden in aandelen want er komt geen cent beschikbaar om de selectie te versterken." Ze verwachten dus van de VVF dat zij afstand doen van hun schulden en vervolgens nog eens miljoenen schenken aan de club om spelers te kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zie nogmaals de opsomming aan feiten en "geruchten" op de vorige pagina. Meer dan voldoende om een aantal mensen eruit te jonassen. Zolang ze vervolgens niet van plan zijn zelf plaatsen in te gaan nemen, maar dit over laten aan bijv. de VvF, of dit in overleg met andere partijen doen, zoals met Van Geel blijkbaar het geval is geweest, hoef je je volgens mij niet druk te maken.
Ik heb in mijn leven veel gelul van randdebielen moeten aanhoren maar dit slaat alles.quote:Martino_70 Martijn van Hassel
by Varkenoordgroep
@
@Varkenoordgroep @contactsuus maar het converteren van leningen in aandelen is echt geen kapitaalinjectie, kasstroom van nul!
Is sowieso wel onder voorbehoud, zijn al een paa fouten in dat schema ontdekt. Vrijdag brengt de KNVB het hele schema naar buiten.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
En Biseswar naar Celtic?
Roda en ADO zijn de eerste twee wedstrijden? Ik gok op nul punten, waarna Been eindelijk vertrekt. Hopelijk valt de voorbereiding niet samen met zijn vakantie naar Spanje, anders hebben de spelers helemaal geen ritme. Niet dat dat er tijdens afgelopen seizoen echt in zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |