Of wat dacht je dan van "Imagine".quote:Op zondag 12 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Staat "Somebody To Love" ook op het program?
Ik ookquote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef robdriessen het volgende:
Toen ik nog nooit van The Grateful Dead had gehoord en ik zag een T-shirt van ze, had ik het idee dat het een deathmetal band waren
Zou goed kunnen dat je ze allemaal al hebtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
In totaal heb ik nu 52:47 aan pinkpop opnames, nu eens even kijken wat rob mij heeft gestuurd
Alleen die, want ik heb een gloeiende hekel aan selah sue solo en ik vind simple plan een ongeïnspireerde wannabe bandquote:Op zondag 12 juni 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat je ze allemaal al hebt
YOUR LAVALAAAMP is not enough, not enough, not enough
Ik ook, nu weer trouwensquote:Op zondag 12 juni 2011 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet eens mee gekregen!
Was echt gaar...
Zozo, dat zijn boude uitspraken.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen die, want ik heb een gloeiende hekel aan selah sue solo en ik vind simple plan een ongeïnspireerde wannabe band
Zowel boude als boute is juist.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zozo, dat zijn boude uitspraken.
Ja, ik zei boude.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zowel boude als boute is juist.
Boud werd vroeger zelden of nooit gebruikt vlak vóór een zelfstandig naamwoord, maar altijd in zinnen als Hij spreekt boud. Boud klonk daardoor altijd als [bout]. Toen het later ook vóór zelfstandige naamwoorden werd gebruikt, gingen velen die uitspraak-t ook schrijven: boute uitspraken. Maar ook boude uitspraken kwam voor. Het Groene Boekje vermeldt al vanaf 1954 boude en boute. De vergrotende en overtreffende trap worden uitsluitend met d gevormd: bouder - boudst.
http://www.onzetaal.nl/advies/boud.php
quote:
Deep Purplequote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef robdriessen het volgende:
ValHallen, jij wandelende encyclopedie, help me eens:
Origineel van Kula Shaker's Hush. Wie waren dat ook al weer? Te lui om te Wiki'en.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef robdriessen het volgende:
ValHallen, jij wandelende encyclopedie, help me eens:
Origineel van Kula Shaker's Hush. Wie waren dat ook al weer? Te lui om te Wiki'en.
We zullen zuipen tot we kruipenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er staat al een hele tijd een koude rakker naast me maar ik heb de moed om m open te maken nog niet gevonden...
Denk dat ik m maar terugzet in de koelkast en een andere pak.
was nummertje overgeslagenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutts met 99? we zaten eindelijk op de goede nummering.. nummer 1 en 2 van deze reeks zijn nl allebei nr 1
Oh, dan zijn we nu precies on schedule.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutts met 99? we zaten eindelijk op de goede nummering.. nummer 1 en 2 van deze reeks zijn nl allebei nr 1
Men zegt dat 49 ook is geskipt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |