Gefeliciteerd met de zwangerschap!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:23 schreef xaban06 het volgende:
Het is uiteraard allemaal nog heel vroeg voor onsis ons eerste. Waar kopen jullie de babykamers, via internet (baby-dump) of fysiek in de winkel? Waar letten jullie vooral op, wat is belangrijk? Wat zijn de kosten van zo een kamer? etc etc
Als het off topic is, mijn excuses
Nou ik hoop dat je misschien vanmiddag al een doorverwijzing krijgt of zoiets.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:24 schreef bitterend het volgende:
TJ: ik had gebeld en de assistent zei : oh waarschijnlijk is het nog je blaasontsteking of banden pijn
ik zei nee het is echt geen blaasontsteking meer! en banden pijn zit nog in je liezen en niet in je rectum??
nou goed iemand belt me vanmiddag terug
ja ik hoop het ook...gisteren heeft ze ook nog Bitter Lemon gedronken, maar dat hielp ook nietquote:cleany hopelijk doet het strippen iets
Wij hebben dus een mutsy en ik trap idd regelmatig op de achterkant.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:30 schreef danic het volgende:
Tja die loopafstand.......loop gewoon even een stukje achter een wagen. Wij vonden de mutsy een leuke, betaalbare wagen, maar ik trapte steeds op de wagen. De afstand was gewoon te kort en dat loopt niet lekker. Dus even uitproberen maar.
wij hebben ook een Mutsy...met 'oefenlopen' nog geen last van gehad...we zullen wel zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij hebben dus een mutsy en ik trap idd regelmatig op de achterkant.
Ik had er helemaal niet aangedacht daar op te letten in de winkel
haha apart, mn vriend heeft hier juist geen last van bij de mutsy.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij hebben dus een mutsy en ik trap idd regelmatig op de achterkant.
Ik had er helemaal niet aangedacht daar op te letten in de winkel
Dit zal bij ons ook zo zijn, hij hoog, ik lager, en met oefen lopen tot nu toe nog geen last gehad van trappen tegen de achterkant.. ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha apart, mn vriend heeft hier juist geen last van bij de mutsy.
ik ook niet trouwens, maar bij mij staat ie op zn laagst en mn vriend heeft m op zn hoogst.
Als ik dit nu lees, herken ik er helemaal niets in! wat een opluchting, want ik kan me dat zwarte gevoel nog wel herinneren.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef klavertje-4 het volgende:
ik weet eigenlijk niet of het in dit topic hoort, maar ik weet niet goed waar ik het anders moet posten.
ik vind het heel erg moeilijk om te genieten van het feit dat ik zwanger ben. Als ik het erover heb met mijn man of met vriendinnen voelt het wel goed en kan ik me niet voorstellen dat de zwangerschap niet goed zou gaan. Maar als ik alleen ben, of op het werk waar niemand het weet, dan blijf ik maar malen of het wel goed gaat en kan ik me juist niet voorstellen dat het goed zal blijven gaan.
En dan zie ik hier de een na de ander streepjes plassen, vol blijdschap wachten op de eerste echo en die echo is dan nog goed ook. Het lijkt onbegrijpelijk en zo voelt het voor mij ook. Ik denk dan ook dat als het bij iedereen goed gaat, dat het dan statistisch gesproken toch een keer bij iemand fout moet zijn. En dan voelt het heel logisch dat ik diegene ben.
ik weet eigenlijk niet waarom ik dit heb getypt, maar het voelt fijn deze gedachten kwijt te kunnen. Mijn man is ervan overtuigd dat het gewoon goed gaat en kan niet zoveel met deze gevoelens. Hij zegt (en daar heeft hij ook wel gelijk in) waarom nu al depri zijn als het mis is dan is daar nog tijd genoeg voor. Nu moet je juist genieten. En dat probeer ik ook, maar lukt vaak niet.
sorry voor de lap tekst en de egopost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jose81 op 14-06-2011 11:03:45 ]**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef Aventura het volgende:
36 wk vandaag. Gemende gevoelens. Gisteren was ik voor het eerst erg labiel en huilerig. Vriend kon niks goed doen, voelde me ongelofelijk eenzaam en rot. Ik gooi het maar op hormonen, vandaag voel ik me beter. Zometeen oppassen op de baby van de buren, vanavond rondleiden op het kdv. Morgen komt zuslief en heb ik borstvoedingsbijeenkomst. En zo heb ik elke dag wel iets, zolang ik een gevulde agenda heb gaat het prima!
mooie tijd om friet te etenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:12 schreef miss-jones25 het volgende:
ieh cracottes zit toch geen smaak aan vlindur
ik ga zo heel gezond een frietje eten
nope...over 2 uur weet ik hopelijk wat meer...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud fijn dat het goed gaat
klavertje4 wederom welkom en dit keer gaat het helemaal goed. Ik ga voor je duimen
CM ook van harte welkom
Al cleany nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |