abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98147496
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:25 schreef Beregd het volgende:
en gefeliciteerd xaban!
Inderdaad dit! *O*
pi_98147498
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:23 schreef xaban06 het volgende:
Het is uiteraard allemaal nog heel vroeg voor ons :) is ons eerste. Waar kopen jullie de babykamers, via internet (baby-dump) of fysiek in de winkel? Waar letten jullie vooral op, wat is belangrijk? Wat zijn de kosten van zo een kamer? etc etc :)

Als het off topic is, mijn excuses :)
Gefeliciteerd met de zwangerschap!!

babykamers koop je overal eigenlijk..marktplaats/ikea/baby winkels
Volgens mij is het belangrijk vooral een goede ledikant/wieg te hebben met een stevige matras.
De commode en kast is wat jullie handig vinden denk ik

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterend op 14-06-2011 09:34:31 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98147547
Tja die loopafstand.......loop gewoon even een stukje achter een wagen. Wij vonden de mutsy een leuke, betaalbare wagen, maar ik trapte steeds op de wagen. De afstand was gewoon te kort en dat loopt niet lekker. Dus even uitproberen maar.
pi_98147672
wat vervelend GGB, begrijpelijk dat je afstand wilt nemen!

welkom Xaban!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:40:30 #155
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_98147740
Juud en dementor gefeliciteerd!!!!
Net als xaban!!!!
Ggb wat heftig maar logische keuze! Veel succes met de zwangerschap, geniet er nog lekker van en hopelijk zien we je onder een andere naam terugkomen in de toekomst! :*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_98147755
Ggb wat rot, dikke knuf en hopelijk lezen we je vlug terug

Xaban *O*

Cleany hopelijkk helpt het toch iets voor je vrouw

Goedemorgend trouwens

[ Bericht 21% gewijzigd door Lujaxa op 14-06-2011 20:02:29 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98148073
GGB ;( wat verdrietig en wat rot... Ik snap het niet hoor... Waarom doen mensen toch zo? :* goed dat je voor jezelf kiest.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:59:41 #158
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98148145
Cleany en partner succes! Wordt nu tijd hoor!
Ggb wat naar. En welkom Xaban!

36 wk vandaag. Gemende gevoelens. Gisteren was ik voor het eerst erg labiel en huilerig. Vriend kon niks goed doen, voelde me ongelofelijk eenzaam en rot. Ik gooi het maar op hormonen, vandaag voel ik me beter. Zometeen oppassen op de baby van de buren, vanavond rondleiden op het kdv. Morgen komt zuslief en heb ik borstvoedingsbijeenkomst. En zo heb ik elke dag wel iets, zolang ik een gevulde agenda heb gaat het prima!
pi_98148421
GGB heel veel sterkte en onbegrijpelijk dat iemand zoiets doet
Xaban fijn dat jullie een hartje hebben zien kloppen
Bitterend dat ze maar snel terug bellen
Aventura succes met je gevoelens
cleany hopelijk doet het strippen iets
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:16:54 #160
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98148531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:24 schreef bitterend het volgende:
TJ: ik had gebeld en de assistent zei : oh waarschijnlijk is het nog je blaasontsteking of banden pijn
ik zei nee het is echt geen blaasontsteking meer! en banden pijn zit nog in je liezen en niet in je rectum??
nou goed iemand belt me vanmiddag terug
Nou ik hoop dat je misschien vanmiddag al een doorverwijzing krijgt of zoiets.

Ook al gaat de narigheid niet gelijk weg, het voelt gelijk al beter lijkt mij als je tenminste weet waar het van komt.
Rayen 2½ jaar!
pi_98148620
quote:
cleany hopelijk doet het strippen iets
ja ik hoop het ook...gisteren heeft ze ook nog Bitter Lemon gedronken, maar dat hielp ook niet :P
pi_98148634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:30 schreef danic het volgende:
Tja die loopafstand.......loop gewoon even een stukje achter een wagen. Wij vonden de mutsy een leuke, betaalbare wagen, maar ik trapte steeds op de wagen. De afstand was gewoon te kort en dat loopt niet lekker. Dus even uitproberen maar.
Wij hebben dus een mutsy en ik trap idd regelmatig op de achterkant.
Ik had er helemaal niet aangedacht daar op te letten in de winkel
pi_98148912
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

wij hebben ook een Mutsy...met 'oefenlopen' nog geen last van gehad...we zullen wel zien.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:36:26 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98148978
Daar heb ik ook niet op gelet, ook een mutsy. Ik ben niet lang, misschien scheelt dat.
pi_98149037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

haha apart, mn vriend heeft hier juist geen last van bij de mutsy.
ik ook niet trouwens, maar bij mij staat ie op zn laagst en mn vriend heeft m op zn hoogst.
pi_98149079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

haha apart, mn vriend heeft hier juist geen last van bij de mutsy.
ik ook niet trouwens, maar bij mij staat ie op zn laagst en mn vriend heeft m op zn hoogst.
Dit zal bij ons ook zo zijn, hij hoog, ik lager, en met oefen lopen tot nu toe nog geen last gehad van trappen tegen de achterkant.. ben benieuwd.
pi_98149149
^O^ geen probleem met trappen in achterkant bij Bugaboo
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:47:18 #168
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98149196
dag dames, ik kom alvast even kijken! Nu 5 weken en deze zwangerschap voelt zoveel beter dan de 1e twee! Ik heb even teruggelezen omdat ik me kon herinneren dat ik hier een post had geplaatst over mijn gevoel in de 2e zwangerschap.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef klavertje-4 het volgende:
ik weet eigenlijk niet of het in dit topic hoort, maar ik weet niet goed waar ik het anders moet posten.

ik vind het heel erg moeilijk om te genieten van het feit dat ik zwanger ben. Als ik het erover heb met mijn man of met vriendinnen voelt het wel goed en kan ik me niet voorstellen dat de zwangerschap niet goed zou gaan. Maar als ik alleen ben, of op het werk waar niemand het weet, dan blijf ik maar malen of het wel goed gaat en kan ik me juist niet voorstellen dat het goed zal blijven gaan.
En dan zie ik hier de een na de ander streepjes plassen, vol blijdschap wachten op de eerste echo en die echo is dan nog goed ook. Het lijkt onbegrijpelijk en zo voelt het voor mij ook. Ik denk dan ook dat als het bij iedereen goed gaat, dat het dan statistisch gesproken toch een keer bij iemand fout moet zijn. En dan voelt het heel logisch dat ik diegene ben.

ik weet eigenlijk niet waarom ik dit heb getypt, maar het voelt fijn deze gedachten kwijt te kunnen. Mijn man is ervan overtuigd dat het gewoon goed gaat en kan niet zoveel met deze gevoelens. Hij zegt (en daar heeft hij ook wel gelijk in) waarom nu al depri zijn als het mis is dan is daar nog tijd genoeg voor. Nu moet je juist genieten. En dat probeer ik ook, maar lukt vaak niet.

sorry voor de lap tekst en de egopost
Als ik dit nu lees, herken ik er helemaal niets in! wat een opluchting, want ik kan me dat zwarte gevoel nog wel herinneren.

Nu ben ik dus ook zo iemand die vol blijdschap wacht op de eerste echo en hopelijk is die ook 'gewoon goed'! Ik hoop dat mijn gevoel me ook deze keer niet in de steek laat en deze 'positieve mindset' een positieve indicatie is!

Op 4 juli mogen we komen, als de echo dan goed is kom ik vaker meeposten, tot die tijd lees en leef ik vooral mee :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:47:54 #169
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98149215
*O* *O* *O* Juud & Dementor!! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

En... mag ik ook PM met de naam...? O+ :* Dank je wel Miss_Jones! :*

Klavertje4, gefeliciteerd! Fijn dat je er nu zoveel lekkerder in staat! *O* :*

Cleany; spannend!! Hopelijk dat het inderdaad wat doet! Heel veel sterkte/succes voor jullie... en ik hoop dat de kleine er snel is en dat jullie niet tot maandag ( :o ) moeten wachten..!! :*

GGB... jemig... wat een gedoe. Sterkte en ik hoop je ook zeker nog eens terug te zien hier! :* :* :*

Xaban06, wat fijn dat het toch goed zit! Gefeliciteerd!
Over het babykamertje; wij hebben 'm op Marktplaats gekocht destijds (voor onze eerste, het kamertje is nu doorgeschoven naar de tweede en Bas heeft nu een peuterbedje). Het kostte ons toen ¤ 280,- en ik vind het nog steeds een super leuk kamertje...

Over de kinderwagen; wij hebben de Quinny Speedi Fudge, 2008. Die hadden we wel nieuw gekocht.

En hieronder de fotootjes van het kamertje en de nieuwe wagen zoals we die in 2008 boven hadden staan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jose81 op 14-06-2011 11:03:45 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98149320
Xaban & klavertje 4 Gefeliciteerd *O* *O*

GGB, sterkte, wat een kut situatie :{ echt onbegrijpelijk :S

Ik had vorige week de ideale wagen gevonden voor de twins maar moet nog ff kijken met vriend lief of hij er ook lekker mee loopt want hij is 1.98 !
Volgende week pret echo heb er zo'n zin in !

[ Bericht 20% gewijzigd door miss-jones25 op 14-06-2011 11:02:22 ]
pi_98149569
GGB, wat een rotsituatie. Dat ze je in woorden dwarszit, maar nu zelf geduwd heeft.. Veel succes met alles!

Xaban en klavertje4, gefeliciteerd!

Cleany, wederom succes vandaag!
pi_98149678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef Aventura het volgende:

36 wk vandaag. Gemende gevoelens. Gisteren was ik voor het eerst erg labiel en huilerig. Vriend kon niks goed doen, voelde me ongelofelijk eenzaam en rot. Ik gooi het maar op hormonen, vandaag voel ik me beter. Zometeen oppassen op de baby van de buren, vanavond rondleiden op het kdv. Morgen komt zuslief en heb ik borstvoedingsbijeenkomst. En zo heb ik elke dag wel iets, zolang ik een gevulde agenda heb gaat het prima!
:*
pi_98149896
Oh lieve GGB, wat een kut situatie! Heel veel sterkte en ik hoop je gauw hier terug te zien. Desnoods onder een kloon! :*

Wij hebben ook de Mutsy (4-rider), we zijn beide lang en we trappen nooit op de wagen.

Hier gaat het wel redelijk. De baby nog steeds niet gevoeld en stom genoeg maak ik me daar zorgen over terwijl ik Rienk ook pas met 18 weken voelde.
Ik merk wel dat ik goed eten moet, want ik ben zo brak als wat momenteel. Maar we hebben niks in huis omdat we het weekend weg zijn geweest en nog geen boodschappen hebben kunnen doen.. Ik zal zo maar een boterham smeren. Beter dan niks..

Us jonkje slaapt nu, dus ik doe het even rustig aan nu ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98150046
Ik kom me hier dan ook maar voorzichtig melden. Geen idee hoe ver ik ben, ergens tussen de 5 en 6 weken :)
30 juni hebben we de eerste afspraak bij de vk + een echo met hopelijk een kloppend hartje. Erg spannend weer :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_98150157
Gefeliciteerd CrazyMoon!

Vlindur, inderdaad goed eten! En dat voelen herken ik, ik denk dat ik baby af en toe wel voel, maar het zouden nog steeds zomaar mijn darmen ofzo kunnen zijn :{ Lastig he? Ik weet ook niet hoe het voelt natuurlijk... en voel het zeker ook niet elke dag/meerdere keren per dag. Ben vandaag 19 weken (wow al bijna op de helft :o ).

Vanaf wanneer moet je je baby dagelijks voelen?
pi_98150417
Welkom Crazymoon!

Jipster, Rienk voelde ik met 3 bonkjes en daarna heel gauw dagelijks. Hij is altijd heel actief geweest.
Héél soms denk ik, ik voel de baby, maar dan bedenk ik me waar het was en dan was het op zo'n rare plaats dat het denk ik helemaal niet kan :')
Je voelt vanzelf zekerweten de baby. En het zou dan idd heel goed kunnen dat je daarvan de dingen van nu herkent. En dan dus denkt; ja zie! het was de baby wel :Y
pi_98150505
Ik voel plopjes maar elke keer als ik denk oh zou het de baby zijn dan komt het met harde wind weer uit...zal wel duidelijk mijn darmen zijn dus :')

Vlindur goed eten he meissie! :*

Jose mooie kamer!

en Crazy Moon welkom hier en gefeliciteerd!

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterend op 14-06-2011 11:45:00 ]
pi_98150701
Hihihi :D ja, dat zijn dan onmiskenbaar je darmen _O-

Goed eten? Right. ik zit nog steeds op mn kont :') Ik ga nu opstaan. écht :Y
pi_98150742
Haha bitterend _O-
pi_98151006
Ik heb 2 cracottes met kaas. Goed he :P
pi_98151726
ieh cracottes zit toch geen smaak aan vlindur
ik ga zo heel gezond een frietje eten O-)
pi_98151737
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:12 schreef miss-jones25 het volgende:
ieh cracottes zit toch geen smaak aan vlindur
ik ga zo heel gezond een frietje eten O-)
mooie tijd om friet te eten ;)
pi_98151749
ach het is 12 uur geweest :6 en heb er al zin in sinds gister avond haha
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:14:14 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98151784
Aventura :*

Bitterend :D

Cleany hoop dat het strippen wat doet!

Ik ga zo aan de beschuit met smeerkaas :9
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98151917
Evenstar; how ya doin?!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:29:19 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98152173
genieten van mijn beschuitje :+
Morgen controle, dan hoop ik wat zorgen weg!
ik blijf gewoon me zorgen maken of alles wel goed is met bubba, al weet ik verstandelijk dat die wel pakt wat hij/zij nodig heeft, en er vooral een grote aanslag op zijn huisje is gepleegd en ik met 13.5 een echo kreeg waar hij/zij goed op groei lach etc. en het er allemaal hartstikke goed uit zag.. maar toch dat verdomde duveltje dat blijft in fluisteren dat ik de baby vermoord heb :') stom is het.. maar toch zitten die gedachten er.. ik hoop morgen een mooi hartje te horen O+ dat dat gevoel dan misschien weggaat
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98152206
Crazymoon, gefeliciteerd!

Ik zat van de week opeens rechtop, omdat ik iets "raars" voelde. Het voelde echt anders dan mijn darmen. Maarja, dat zou met 11,5 week wel erg vroeg geweest zijn. En het is niet teruggekomen nog. Chris voelde ik ook pas na de 20 weken. Nog alle tijd ;)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:40:50 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98152472
helluw

Crazymoon en Klavertje4 en Xaban; welkom hier en natuurlijk alledrie van harte gefeliciteerd!!! :D

Aventura; wat vervelend dat je je gister ineens zo voelde; echt niet leuk. Ik hoop dat je de komende dagen een beetje leuk doorkomt, en wat hebt aan de afleiding die je elke dag hebt :)

Evenstar een dikke knuffel voor jou :*

hmmm cracottes en beschuiten :) lekker hoor. Ik heb net een bakje yoghurt met muesli op.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98153065
Oh patat, daar heb ik echt geen zin in _O-
Wij gaan zo winkelen. Denk dat ik daar nog iets lekker fetch :P

Evenstar, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor. het is niet niks wat je lichaam allemaal te verduren heeft gehad! Ik wens je voor morgen alle succes enne, heb je een angelsounds? Die zou ik jou nu zeker aanraden! :*

Yoghurt met muesli, dáár heb ik wel zin in! Maar dat heb ik dus niet in huis. Ik zit aan de karnemelk :9
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:05:22 #190
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98153200
Good'morning'!

Xaban, Crazymoon & Klavertje4, gefeliciteerd & welkom!!! *O*

Cleany, weer een spannende dag, zou wel fijn zijn als het wat gaat doen, duurt best lang zo voor jullie *fingers crossed*.

GGB, wat onwijs naar voor je, heel veel sterkte en ik hoop je ook zeker nog eens terug te zien hier! :*

Bij mij weinig bijzonders, straks weer urine brengen om te kijken of de blaasontsteking weg is en daarna check-up bij de vk. Ben benieuwd of ze nu met wat meer zekerheid kunnen zeggen dat ze niet meer in een stuit ligt. Ook heb ik de eerste indalingsverschijnselen gehad, vraag me af of ze daar al iets over kunnen zeggen. Morgen 34 weken, gaat best hard nu... :9
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:10:39 #191
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98153391
Hoihoi!

Ik lig officieel een dutje te doen met dochter op m'n buik, we mogen in principe morgenochtend naar huis. Ik kijk er al naar uit, ze zijn over het algemeen heel lief hier gelukkig. Dus het verblijven in een ziekenhuis om deze reden is me toch goed bevallen. Alles gaat goed zowel mij als met de kleine uk, ik hoop dat iedereen inmiddels een PM heeft ontvangen met haar naam, we gebruiken hem dus niet online. We hebben er al veel positieve reacties op gekregen :)

Morgen of overmorgen vast een grotere update :)
pi_98153442
Juud O+
fijn om te horen dat het goed gaat!! ben zee benieuwd naar de foto! en idd prachtige naam O+
pi_98153470
Juud, wat fijn dat je morgen ochtend naar huis mag. En wat fijn dat het met jullie beide goed gaat.
En idd wat een mooie naam ! benieuwd naar de foto van jullie prinsesje O+
Geniet er maar lekker van !
pi_98153533
Juud fijn dat het goed gaat
klavertje4 wederom welkom en dit keer gaat het helemaal goed. Ik ga voor je duimen
CM ook van harte welkom

Al cleany nieuws?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:18:49 #195
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98153707
Juud, wat klinkt dat allemaal goed, blij voor je! :)
Haar naam is inderdaad heel mooi en ook ik ben zeer benieuwd naar de eerste foto's! :Y
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98154787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud fijn dat het goed gaat
klavertje4 wederom welkom en dit keer gaat het helemaal goed. Ik ga voor je duimen
CM ook van harte welkom

Al cleany nieuws?
nope...over 2 uur weet ik hopelijk wat meer...
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:52:07 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98154836
Hi Juud, fijn dat het goed gaat en dat ze zo goed voor je zorgen :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98154909
Ik ben weer even thuis..dus ik kan deze foto posten.

pi_98154937
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_98154948
Oooh, wat een mooi meisje! M'n adem stokte er gewoon even van. Wat een lekker ding!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')