Ze mogen Notion we laten zitten, dat vind ik zo'n constipatienummer.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef Shadow_NL het volgende:
Heb eens op setlist.fm gekeken, en deze set komt behalve nr 5 precies overheen:
1.Four Kicks
2.Taper Jean Girl
3.The Bucket
4.Radioactive
5.Spiral Staircase
6.The Immortals
7.Fans
8.Back Down South
9.Crawl
10.No Money
11.Charmer
12.Notion
13.Closer
14.Pyro
15.Mary
16.Molly's Chambers
17.On Call Play Video
18.Knocked Up
19.Use Somebody
20.Sex on Fire
21.Black Thumbnail
Ik vind het anders wel een aardig nummer. Wel vreemd dat ze met Black Thumbnail afsluiten...quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ze mogen Notion we laten zitten, dat vind ik zo'n constipatienummer.
Ik mag die Chris Martin ook niet maar die heeft wél een charisma dat aanstekelijk werkt op het publiek. Deze band staat er maar bij als een stelletje zoutzakken met een podiumpresentatie van niks. Lijkt wel of ze er zelf helemaal geen zin in hebben. Dat straal je dan ook uit op de publiek.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef bartajax het volgende:
Hij is tenminste wel echt en niet zoals Chris Martin, die op mij altijd een beetje nep overkomt.
Viel mij ook op. Zijn blijkbaar net zo'n zure zeikerds als een handvol mensen in dit topic. Ik zou er niet vrolijk van worden, van zo'n saaie mensen die met de armen over elkaar staan te kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Publiek is maar zwaar flauwtjes hier midden in t veld
oh nay....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ze mogen Notion we laten zitten, dat vind ik zo'n constipatienummer.
get over yourself mutsquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Zijn blijkbaar net zo'n zure zeikerds als een handvol mensen in dit topic. Ik zou er niet vrolijk van worden, van zo'n saaie mensen die met de armen over elkaar staan te kijken
Eens, het zijn niet echt podium beesten. Maar vind Chris Martin altijd gemaakt overkomen, ondanks dat het werktquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik mag die Chris Martin ook niet maar die heeft wél een charisma dat aanstekelijk werkt op het publiek. Deze band staat er maar bij als een stelletje zoutzakken met een podiumpresentatie van niks. Lijkt wel of ze er zelf helemaal geen zin in hebben. Dat straal je dan ook uit op de publiek.
Black Thumbnail is zo hard als afsluiterquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Xan21 het volgende:
VOlgens mij is black thumbnail al heel vaak de afsluiter geweest, sex on fire gaat iedereen helemaal los straks ;-)
Gisteren ook, eerst staan dringen om de beste plaatsen en dan met elkaar de godganse tijd staan kleppen als er een nummer komt dat niet gelijk meegejoeld kan worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Zijn blijkbaar net zo'n zure zeikerds als een handvol mensen in dit topic. Ik zou er niet vrolijk van worden, van zo'n saaie mensen die met de armen over elkaar staan te kijken
quote:
Mensen die praten tijdens concerten mogen ze van mij de tong afsnijden, echt ga lekker in de kroeg staan ofzo, net als mensen die godganse tijd bier moeten halen en vervolgens moeten pissen en dus constant heen en weer lopenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren ook, eerst staan dringen om de beste plaatsen en dan met elkaar de godganse tijd staan kleppen als er een nummer komt dat niet gelijk meegejoeld kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |