Black Thumbnail is zo hard als afsluiterquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Xan21 het volgende:
VOlgens mij is black thumbnail al heel vaak de afsluiter geweest, sex on fire gaat iedereen helemaal los straks ;-)
Gisteren ook, eerst staan dringen om de beste plaatsen en dan met elkaar de godganse tijd staan kleppen als er een nummer komt dat niet gelijk meegejoeld kan worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Zijn blijkbaar net zo'n zure zeikerds als een handvol mensen in dit topic. Ik zou er niet vrolijk van worden, van zo'n saaie mensen die met de armen over elkaar staan te kijken
quote:
Mensen die praten tijdens concerten mogen ze van mij de tong afsnijden, echt ga lekker in de kroeg staan ofzo, net als mensen die godganse tijd bier moeten halen en vervolgens moeten pissen en dus constant heen en weer lopenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren ook, eerst staan dringen om de beste plaatsen en dan met elkaar de godganse tijd staan kleppen als er een nummer komt dat niet gelijk meegejoeld kan worden.
Afschieten die mensenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren ook, eerst staan dringen om de beste plaatsen en dan met elkaar de godganse tijd staan kleppen als er een nummer komt dat niet gelijk meegejoeld kan worden.
Moet ie dan elke keer dat er een kutnummer komt de stream 3 minuten uitzetten?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die naar een stream zit te kijken met muziek die ik kut vind, lutser
lolquote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Mensen die 'lol' zeggen, neem ik sowieso al niet serieus
Hij moet gewoon niet kijken als hij het kut vindt, over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet ie dan elke keer dat er een kutnummer komt de stream 3 minuten uitzetten?
Een EHEC-komkommer.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is toch geen zingen![]()
. Wat heeft die vent in z'n hol gestopt?
ben blij toe, so shut the fuck up ;-)quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Mensen die 'lol' zeggen, neem ik sowieso al niet serieus
Wat boeit dat nu weer? Als je echt van de band wil genieten ga je maar vooraan staan.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die praten tijdens concerten mogen ze van mij de tong afsnijden, echt ga lekker in de kroeg staan ofzo, net als mensen die godganse tijd bier moeten halen en vervolgens moeten pissen en dus constant heen en weer lopen![]()
![]()
Viel mij ook op inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Shadow_NL het volgende:
Closer blijf ik een sterk nummer vinden.
Ligt het trouwens aan mij, of heeft die drummer er niet echt veel zin in?
Dat gebeurt ook als je vooraan staanquote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat boeit dat nu weer? Als je echt van de band wil genieten ga je maar vooraan staan.
Iets met 'makkelijker gezegd dan gedaan'.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat boeit dat nu weer? Als je echt van de band wil genieten ga je maar vooraan staan.
Gaan mensen dan naast je door het hek staan te pissen?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook als je vooraan staan
Als je wilt drinken ga je maar lekker achteraan bij de bar staan
Eens, het kan je ding niet zijn, maar slecht is het zeker niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Tot dusver vind ik het trouwens niet tegenvallen.
Ik vind het ook een prima optreden, 'Closer' klinkt ook erg sterkquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Nou, dat idee had ik nou ook! Ik had de indruk dat 'ie zo een beetje verveeld om zich heen zat te kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Shadow_NL het volgende:
Closer blijf ik een sterk nummer vinden.
Ligt het trouwens aan mij, of heeft die drummer er niet echt veel zin in?
zeker niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
ik dacht ook al, die heeft vast een pretsigaret nodig.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij heeft die drummer een lekkere joint
Dus als je een keer gaat en ze spelen bagger dan ben je blij?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Xan21 het volgende:
Ok echt het staat als een huis, maar let op er is nooit improvisatie etc altijd goed altijd hetzelfde, ik zweer het heb ze 5 keer live gezien, het is gewoon altijd goed...zo saaaaiii haha
Nou en. Iedereen moet pyro verplicht meezingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |