Dat vinden Amerikanen juist prachtig, dit is een beetje een ode aan waar ze vandaan komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:25 schreef Xan21 het volgende:
Ok dit bedoel ik nou, is redelijke muziek maar dan van die soppige text erbij...cheesy noemen ze het in amerika volgens mij
nee
Ik zie de amerikaanse vlag al wapperen
Gaslight Anthemquote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Shadow_NL het volgende:
On Call en Mollys Chambers vind ik persoonlijk de toppers van Kings of Leon.
Vind het ook echt kwaadmakerij dat velen deze band niet meer kunnen waarderen alleen omdat ze een paar hitjes hebben gescoord. Het laatste album is welliswaar wisselvallig, maar ik vind Only by the night zeker geen slechte plaat.
Doet me trouwens best wel pijn om die menigte te zien en er zelf niet bij te staan. Ben voor het eerst in 4 jaar niet 3 dagen gegaan, maar kan wel morgen gratis nog een dagje meepikken en dus Foo fighters, Band of Horses en Gaslight Anthem zien!
Ga jij maar gewoon naar metalen muziek luisteren in je wolvenshirtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Xan21 het volgende:
Ja dat snap ik ook wel maar ik vind het zo softig cornyyyy, is voor amerikaanse huisvrouwen maar okkkk....
nextttt
blaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon naar metalen muziek luisteren
Death metal op het kerkhof.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon naar metalen muziek luisteren in je wolvenshirt
Deed ie toch ook bij Reading festival een jaar of 2 geleden? Toen stopten ze toch? Net ook "we're going to play something off our new record. [klein applaus] Don't get too fucking excited."quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef Xan21 het volgende:
nooit geweest, bij Ahoy in 2009 werd ie boos op het publiek omdat ze niet enthousiast genoeg waren, werkt ook erg goed tijdens je concert
Gelijk heeft ie, als langharig metal-tuig als jij zijn publiek vormtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef Xan21 het volgende:
nooit geweest, bij Ahoy in 2009 werd ie boos op het publiek omdat ze niet enthousiast genoeg waren, werkt ook erg goed tijdens je concert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |