Sorryquote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je, m'n beeldscherm zit nu onder de *proest*.
Ben je fan-in-wording?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, vond het wel leuk klinken namelijk. En deze?
Ook van het tweede album.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, vond het wel leuk klinken namelijk. En deze?
Nou, fan, fan, groot woord. Hoe noem je iemand die oud spul van een band ontdekt en ze beter vindt klinken dan het recente spul dat ie al kent?quote:
Te laat geboren.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, fan, fan, groot woord. Hoe noem je iemand die oud spul van een band ontdekt en ze beter vindt klinken dan het recente spul dat ie al kent?
Je had een extreem lange terugweg?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:07 schreef Moody het volgende:
Net terug van een dagje Pinkpop.
Coldplay viel me live 100% mee. Gelukkig speelden ze veel 'oudere' nummers.
Elbow en de MSP waren ouderwets goed.
nostalgisch persoonquote:Op zondag 12 juni 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, fan, fan, groot woord. Hoe noem je iemand die oud spul van een band ontdekt en ze beter vindt klinken dan het recente spul dat ie al kent?
Hipsters.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Micson het volgende:
Ik vind het altijd raar dat men alleen de oude nummers cool vindt ,maar het nieuwe werk als rotzooi bestempeld.
Alleen omdat het wat commerciëler is? Ik vind ze nog steeds erg goed, ook hun nieuwste CD!
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Micson het volgende:
[..]
Zo'n beeld krijg ik er inderdaad ook van:
[ afbeelding ]
Mwah, ik ken alleen de singles en buiten Sex on Fire en Use Somebody om vind ik de rest niet echt imponerend. Dus ik verwachtte niet veel maar de eerste drie nummers vond ik meteen leuk. Zonder dus te weten of het oud of nieuw is.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Micson het volgende:
Ik vind het altijd raar dat men alleen de oude nummers cool vindt ,maar het nieuwe werk als rotzooi bestempeld.
Alleen omdat het wat commerciëler is? Ik vind ze nog steeds erg goed, ook hun nieuwste CD!
Op de eerste cd's van een band staan uiteindelijk toch de nummers waardoor iemand fan wordt van een band. Als ze dan na een tijdje hun stijl veranderen en/of commerciëler worden, dan kan dat natuurlijk niet meer in het straatje passen van die fans van het eerste uur.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Micson het volgende:
Zoiets dus ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op de eerste cd's van een band staan uiteindelijk toch de nummers waardoor iemand fan wordt van een band. Als ze dan na een tijdje hun stijl veranderen en/of commerciëler worden, dan kan dat natuurlijk niet meer in het straatje passen van die fans van het eerste uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |