De koers verandert te snel voor Ebay.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef RemcoDelft het volgende:
http://cgi.ebay.nl/5-Bitc(...)&hash=item3368968230
Dit schreeuwt gewoon om een crash!
Zo zuinig mogelijk moederbord processor en geheugen en daar dikke videokaart bij en goede voeding ben je ongeveer 200 Euro kwijtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat kost een systeem in totaal om per dag 1 bitcoin te verdienen?
Die steeg als een gek naar 30 Dollarquote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef _superboer_ het volgende:
Wat is er de vorige keer met de koers gebeurd toen de moeilijkheidsgraad omhoog ging?
Ik wilde mijn geld opnemen van MtGox maar daar zitten opnamekosten aan. Daarom kocht ik voor al het geld wat ik op MtGox had staan bitcoins (beetje zuur was dat ze tientallen minuten later in prijs halveerden).quote:Op zondag 12 juni 2011 19:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Waarom verkoop je bitcoins? Heb je ze goedkoop ingekocht en wil je nu winst maken met door ze te verkopen? Denk je dat ze in de toekomst niet meer waard zullen worden?
Het heeft ook wel wat van mijn pot kleingeld hier op mijn bureau. Daar komt ook niet meer geld in dan wat ik er in stop.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Als ik MtGox e.d. zie, verbaas ik me hoe snel er een enorme industrie omheen ontstaan is, allemaal om geld te verdienen uiteraard. Terwijl er toch echt nooit meer in de pot komt dan er ingestopt wordt... 't heeft wel wat van poker wat dat betreft.
Absurde bedragen betalen (ben blij dat je geen bankrekening in de VS hebt) voor je lopende rekening of vaste kosten voor pinnen met je credit card is zeker wel logisch? Transacties lopen via PC's en voor de transacties wordt het P2P netwerk gebruikt (miners) en dat kost geld , echter minder, dan je bank je berekent.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Raar systeem, "geld" maken met je videokaart...
Zoiets dacht ik in april ook, en dat klopt ook gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Als ik MtGox e.d. zie, verbaas ik me hoe snel er een enorme industrie omheen ontstaan is, allemaal om geld te verdienen uiteraard. Terwijl er toch echt nooit meer in de pot komt dan er ingestopt wordt... 't heeft wel wat van poker wat dat betreft.
MtGox zit gelukkig niet in de USA.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef macondo het volgende:
Ik vraag mij wel af of het legaal is - kan mij niet voorstellen dat de USA hier geen actie tegen gaat ondernemen als het enigszins kan. Dat is de fragiele kern van de zaak, de paar bitcoin exchanges raiden en het is klaar. De connectie gangbaar geld versus bitcoin is wankel : kijk maar wat er gebeurt als mtgox er uit ligt..
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik in april ook, en dat klopt ook gewoon.
Maar in plaats van toekijken ben ik maar gaan meedoen...
Ik ben nogal voorzichtig en achterdochtig van aard... Maar de risico's zijn nihiel...
Hooguit dat ik met een partij videokaarten blijf zitten... En daar is Marktplaats voor
2 snelle hou ik sowieso voor m'n gamebak
Goede houding, Magnet. Investeren erin is zeker aantrekkelijk, maar je pensioen erin stoppen is net zoiets als de premie bij je werkgever of bank/verzekeraar afgeven: geen garanties en geen controle.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik in april ook, en dat klopt ook gewoon.
Maar in plaats van toekijken ben ik maar gaan meedoen...
Ik ben nogal voorzichtig en achterdochtig van aard... Maar de risico's zijn nihiel...
Hooguit dat ik met een partij videokaarten blijf zitten... En daar is Marktplaats voor
2 snelle hou ik sowieso voor m'n gamebak
Dat klopt. Maar je zult met mij eens zijn dat áls de USA besluit op te treden, de overheid van Japan / Frankrijk / whatever mee zal werken. Bitcoin is nu eenmaal niet in het belang van overheden.quote:
Holy fuck...quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef PiRANiA het volgende:
Toen mtgox down was hebben ze nogal geschoven met geld: http://blockexplorer.com/(...)b07f622012ee41b38c16 . Het gaat om flinke bedragen in ieder geval.
Dan stoppen er een hoop mensen met minen en zakt de moeilijkheidsgraad terug naar het 2010 niveau.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je zult met mij eens zijn dat áls de USA besluit op te treden, de overheid van Japan / Frankrijk / whatever mee zal werken. Bitcoin is nu eenmaal niet in het belang van overheden.
Als de banken de link doorknippen, valt de bitcoin terug naar 1 cent.
Zonder de mogelijkheid tot omzetten in echt USD zal niemand bitcoins accepteren als betaalmiddel. En wordt de munteenheid waardeloos.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan stoppen er een hoop mensen met minen en zakt de moeilijkheidsgraad terug naar het 2010 niveau.
Dan heb ik 100 coins per week en die bewaar ik voor het geval dat...
Je kan MtGox en de anderen stoppen maar de Bitcoin niet meer...
Het is een beetje zoals toen met Napster... Napster was weg, maar was dat het einde van P2P?
Als jij en ik de waarde accepteren hoeft er niets tegenover te staan... Dat is met het huidige geld niet anders...quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Zonder de mogelijkheid tot omzetten in echt USD zal niemand bitcoins accepteren als betaalmiddel. En wordt de munteenheid waardeloos.
Bij dezequote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht dit trouwens een jaar lang wat gaan opleveren, dan betaal ik 10% van m'n huis af
Wie wil dit even quoten?
Nu is de vraag wat de prijs van je huis is.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht dit trouwens een jaar lang wat gaan opleveren, dan betaal ik 10% van m'n huis af
Wie wil dit even quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |