oh dan hebben we een probleem inderdaad. Ok TS ga gewoon zelf ook roken, dan hoor je bij de andere partij.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:38 schreef Sperma het volgende:
[..]
Nee want dan blijft hij fappen. Hij is nog altijd 21 en maagd.
Dat dus...quote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Ts hou je adem in zo lang je kunt! En zeg je ook wat over fabrieken, vrachtwagens en scooters op de weg? Of nee dat is geen sigarettenrook dus dat is wel lekker gezond.....
Wanneer doe je eens wat aan je kennis van de Nederlandse taal?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:31 schreef Sperma het volgende:
Wanneer doe je is wat aan die maagdelijkheid van je?
zegt iemand waarvan ze username sperma isquote:Op zondag 12 juni 2011 10:31 schreef Sperma het volgende:
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar overal wordt er gerooktquote:Op zondag 12 juni 2011 10:51 schreef BasOne het volgende:
TS moet niet miepen, je mag bijna nergens meer roken![]()
Als TS naar rook ruikt na het uitgaan zoekt TS de rokers op.
Ga naar een andere kroeg, probleem opgelost.
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
oh dan hebben we een probleem inderdaad. Ok TS ga gewoon zelf ook roken, dan hoor je bij de andere partij.
Zegt iemand waarvan ze username tjawatdan isquote:Op zondag 12 juni 2011 10:56 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
zegt iemand waarvan ze username sperma is
Noob13quote:Op zondag 12 juni 2011 10:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zegt iemand waarvan ze username tjawatdan is
Serieus. Ik kon gewoon niks beters verzinnenquote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Noob13ben je nerd ofzo..
Iets geven om een username
Wat deed jij zojuist zelf?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Noob13ben je nerd ofzo..
Iets geven om een username
tja ik ook niet vriendquote:Op zondag 12 juni 2011 11:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Serieus. Ik kon gewoon niks beters verzinnen
Heb jij een persoonlijkheidsstoornis ofzo? De ene reactie is totaal uit de lijn met de anderen.. *vaag*quote:
Niet zo serieus zijn, je verpest me topicquote:Op zondag 12 juni 2011 11:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Heb jij een persoonlijkheidsstoornis ofzo? De ene reactie is totaal uit de lijn met de anderen.. *vaag*
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Ts hou je adem in zo lang je kunt! En zeg je ook wat over fabrieken, vrachtwagens en scooters op de weg? Of nee dat is geen sigarettenrook dus dat is wel lekker gezond.....
Dit zijn zulke domme redeneringen.quote:
Vieze rookbekquote:
Helemaal niet. Fijnstof (dat wat auto's en fabrieken uitstoten) is minstens zo slecht voor je als meeroken. Daar hoor je niemand over..quote:Op zondag 12 juni 2011 11:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn zulke domme redeneringen.
Tuurlijk zijn die dingen ook slecht, maar wil dat zeggen dat je ook maar in de rook moet gaan staan van anderen?
Verder vind ik 't geen probleem, reuk af een toe een peukie mee, maar ik probeer alleen maar te laten zien dat jullie redeneringen als een kut op een stoeprand slaan.
Het correcte antwoord is: Alleen kroegen waar gerookt wordt zijn leuk, want daar zijn mensen die roken en die zijn leuk.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef helldeskr het volgende:
Omfg krijgen we dit gejank weer ?
Roken is verboden in ruwweg 99% van alle Horeca.
Ik als roker moet kroegen waar het wel kan zoeken met een lampje.
Ga jij me nu vertellen dat je geen leuke kroeg kan vinden waar het niet verboden is?
Als jij heden ten dage nog steeds last hebt van rook dan kom je echt in de verkeerde kroeg.
Achterlijke kutkneus. Ik had het over die kinderachtige 'welles-nietes jij begon eerst' posts.quote:
k rook? as k?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef ViezeFur het volgende:
huiliehuiliehuil, bij mensen als TS blaas k rook in hun face en as k in hun nerdenhaar
huh. "k" als in een verneukte msn afkorting van "ik" bedoelde kquote:Op zondag 12 juni 2011 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
k rook? as k?
Mensen die kanker aanduiden met k.
Wajoooo stoere guy enzo. Mensen die stoer praten op forums maar in het echt in een hoekje staan tijdens uitgaan met hun autistische vriendenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef ViezeFur het volgende:
huiliehuiliehuil, bij mensen als TS blaas k rook in hun face en as k in hun nerdenhaar
wanneer doe jij EENS wat aan je taal?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:31 schreef Sperma het volgende:
Neuh ik was ook maar aan het trollen, maar ik vind wel dat TS niet zo moet zeuren, anders blijft ie maar thuis.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:58 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Wajoooo stoere guy enzo. Mensen die stoer praten op forums maar in het echt in een hoekje staan tijdens uitgaan met hun autistische vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |