Dit is helaas echt waar. Het is in een dorpje vlakbij Den Bosch gebeurt.quote:
maaskantje?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is helaas echt waar. Het is in een dorpje vlakbij Den Bosch gebeurt.
Zodra er een krantenartikel verschijnt, zal ik hem posten.
Nou, ik was meer boos dan bang eigenlijk. Eigenlijk wilde ik hem z'n ogen uitsteken... Waar haaaaaalen die kutmensen het lef vandaanquote:Op zondag 12 juni 2011 10:07 schreef antfukker het volgende:
Klote voor je, volgens mij is het niet zo tof om een pistool tegen je hoofd aan te krijgen. Die auto zou me dan een reet roesten verder..
Ik heb al aangifte gedaan. Hier in Den Bosch rijden niet veel van zulke auto's en ik had er ook nog eens opvallende velgen onder. Ik hoop echt dat ze 'm snel vinden.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:07 schreef GizartFRL het volgende:
Dan ben je ook van dit dillema af: Oude mini ONE of Cooper
Desondanks, klote voor je TS.
Foto van de auto en kenteken? Misschien ziet er iemand iets?
Bij Marokkanen gewoon meppen. Die geven dan op.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ik was meer boos dan bang eigenlijk. Eigenlijk wilde ik hem z'n ogen uitsteken... Waar haaaaaalen die kutmensen het lef vandaan
Maar ja, ik wilde de rest ook niet in gevaar brengen.
Ja of verdwaalde Equadorianen.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:09 schreef Tinytrip het volgende:
wie zegt dat het Marokkanen zijn?
Kunnen het geen Algerijnen bijv zijn
Nee, ik denk echt Marokkanen, aan de gezichten te zien en de kledingstijl.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:09 schreef Tinytrip het volgende:
wie zegt dat het Marokkanen zijn?
Kunnen het geen Algerijnen bijv zijn
Ik zou met liefde mijn sleuteltjes overhandigen ipv wat jij hierboven zou willen doen. Ik heb dan ook een lease-autoquote:Op zondag 12 juni 2011 10:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ik was meer boos dan bang eigenlijk. Eigenlijk wilde ik hem z'n ogen uitsteken... Waar haaaaaalen die kutmensen het lef vandaan
Maar ja, ik wilde de rest ook niet in gevaar brengen.
baas. wanneer gaan we die hossel doen en die Lucas door zn kop poppenquote:Op zondag 12 juni 2011 10:11 schreef Tinytrip het volgende:
maar daarom ben ik altijd strapped man, ga je pipa op mij richten doe ik een krav maga techniek op je ass en richt ik je eigen gun op je en met mijn eigen pipa hou ik het andere gespuis in de gaten.
Het gaat misschien niet eens zozeer om de auto. Gewoon omdat zij het recht niet hebben om aan andermans spullen te zitten.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:13 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik zou met liefde mijn sleuteltjes overhandigen ipv wat jij hierboven zou willen doen. Ik heb dan ook een lease-auto
En mijn telefoon is een oude samsung, die levert hun nog niet eens 10 euro op
Ha, dat je zo vraagt of ze hem ajb mee willen nemen.. Dat zal die Marokkanen leren, daar zullen ze zeker nog 4 weken over na denken.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:13 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik zou met liefde mijn sleuteltjes overhandigen ipv wat jij hierboven zou willen doen. Ik heb dan ook een lease-auto
En mijn telefoon is een oude samsung, die levert hun nog niet eens 10 euro op
Mwoah. Lease autos hebben vaak satellietbeveiliging. Dus die zijn snel terug te vinden.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ha, dat je zo vraagt of ze hem ajb mee willen nemen.. Dat zal die Marokkanen leren, daar zullen ze zeker nog 4 weken over na denken.
Heel goed. Nooit zeggen dat je maar een stomme samsung hebt, voor een iPhone kun je veel meer vangen bij de verzekering!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En wij hadden toevallig net allemaal een iPhone 4
Tsja, zo'n apparaat trekt marokkanen aan, had je kunnen weten. Volgende keer kan je toch maar beter een doorgeladen pistool in je handschoenkastje hebben liggen voor zulke situaties. Wel kut voor je hoor, als dit echt gebeurd is.quote:
Ze stelen volgens mij ook nooit nieuwe auto's. Altijd auto's die net niet genoeg waard zijn voor de politie om achteraan te gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah. Lease autos hebben vaak satellietbeveiliging. Dus die zijn snel terug te vinden.
Dikke onzin.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:18 schreef PP. het volgende:
Deze staat vast al in Polen, maar maakt niet uit, pappie koopt je vast wel weer een nieuwe.
Ik had geen verzekering op m'n iphonequote:Op zondag 12 juni 2011 10:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Heel goed. Nooit zeggen dat je maar een stomme samsung hebt, voor een iPhone kun je veel meer vangen bij de verzekering!
Ik neem aan dat als je telefoon wordt gejat bij een carjacking je toch aanspraak kunt maken op een van de 153 verzekeringen die de gemiddelde nederlander heeft afgesloten?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had geen verzekering op m'n iphone
Haha dat ze zo denken van: Er is vast wat aan de hand, ik wil hem niet eens meerquote:Op zondag 12 juni 2011 10:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ha, dat je zo vraagt of ze hem ajb mee willen nemen.. Dat zal die Marokkanen leren, daar zullen ze zeker nog 4 weken over na denken.
Net niet genoeg waard?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze stelen volgens mij ook nooit nieuwe auto's. Altijd auto's die net niet genoeg waard zijn voor de politie om achteraan te gaan.
Dit topic is een dikke HOAX volgens mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Net niet genoeg waard?het was een splinternieuwe golf 6 GTI. Net een paar maanden bij de dealer vandaan. Alle opties erop
Echt waar, ik regel zelf een pistool en als ik erachter kom wie het zijn ga ik hun moeders ff liggen bedreigen daarmee. Kijken of zij daar zo blij mee zijn.
Dat stond niet in de OP. Dus ik ging er vanuit dat het zo'n oude roestbak was.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Net niet genoeg waard?het was een splinternieuwe golf 6 GTI. Net een paar maanden bij de dealer vandaan. Alle opties erop
en dan deze ochtend ff lekker fokkenquote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Gijsch het volgende:
lol. Je bent gisterenavond beroofd van auto & telefoon, kreeg een pistool tegen je hoofd. Daarna ben je naar huis gelopen, even lekker gaan slapen, en vandaag ben je aangifte gaan doen op het politiebureau waar je zojuist van terug bent gekomen?
En het antwoord "ik heb de hele nacht op het bureau gezeten" is ook ongeloofwaardig.
Dat zullen ze denk ik niet zo erg vindenquote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt waar, ik regel zelf een pistool en als ik erachter kom wie het zijn ga ik hun moeders ff liggen bedreigen daarmee. Kijken of zij daar zo blij mee zijn.
Nu val je echt door de mandquote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het was rond 2 uur, half 3 gebeurt. Na het voorval zijn we met z'n allen even bij die vriend thuis gaan zitten om bij te komen van de schrik. Daarna heeft die andere vriend, die achterin zat, zijn auto gepakt en mij en m'n vriend naar mijn huis gereden. Dat is een stuk verderop.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Gijsch het volgende:
lol. Je bent gisterenavond beroofd van auto & telefoon, kreeg een pistool tegen je hoofd. Daarna ben je naar huis gelopen, even lekker gaan slapen, en vandaag ben je aangifte gaan doen op het politiebureau waar je zojuist van terug bent gekomen?
En het antwoord "ik heb de hele nacht op het bureau gezeten" is ook ongeloofwaardig.
Ja 'als' want met al die verzonnen topics ben ik nergens zeker meer van.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Turalyon het volgende:
[..]
als...![]()
![]()
wachten nog op dat kranten artikel
zekersteweten, nu baas doen maar toen het gebeurde omin zielig zijn en binnen een seconde alles geven. Typische apple userquote:
Waarschijnlijk zit ze nu gewoon te posten op haar Iphone 4quote:Op zondag 12 juni 2011 10:25 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nee, dat was bij "iedereen een Iphone 4".
Nee ik maak me er gewoon boos overquote:
Waarom behandel jij ons als domme koeien die niet weten wanneer een draad in KLB nep is?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee ik maak me er gewoon boos overwie the fuck denken ze dat ze zijn dat ze andere mensen zo mogen behandelen.
typische beta post, als alpha pak je die shit gewoonquote:Op zondag 12 juni 2011 10:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee ik maak me er gewoon boos overwie the fuck denken ze dat ze zijn dat ze andere mensen zo mogen behandelen.
Misschien liggen hun moeders wel ziek thuis en moeten ze wel stelen om de dokters rekeningen te betalen, weet jij veel?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Boeiend, je krijgt de tyfus maar.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Trolololquote:Op zondag 12 juni 2011 10:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien liggen hun moeders wel ziek thuis en moeten ze wel stelen om de dokters rekeningen te betalen, weet jij veel?
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van net 1.57 m grootquote:Op zondag 12 juni 2011 10:27 schreef Tinytrip het volgende:
[..]
typische beta post, als alpha pak je die shit gewoon
Nou ga lekker janken, oprotten manquote:Op zondag 12 juni 2011 10:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik geef maar toe; het klinkt als een verzonnen topic maar helaas voor mij is het echt waar.
tweivelquote:Op zondag 12 juni 2011 10:29 schreef n00b13 het volgende:
Ik geef je het voordeel van te tweivel. Komt het wel in de Den Boscher Courant?
Een echte kerel gebruikt de James Bond snufjes van zijn auto en tovert een smokescreen op. Vergrendeld zijn deuren en rijdt met 50 kmph die klerelijers d00d.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:29 schreef drumstickNL het volgende:
Een echte kerel grijpt dan naar zijn shotgun in het dashboard kastje.
Op het VMBO wel jaquote:
lol.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:32 schreef postmortum het volgende:
met golf 6 vraag je er ook om overvallen te worden , ze dachten zeker dat jullie concurrerende drugrunnertjes waren.
In jouw fantasie zal het inderdaad best waar zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik geef maar toe; het klinkt als een verzonnen topic maar helaas voor mij is het echt waar.
Dat dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:35 schreef Innisdemon het volgende:
Ik geloof er geen ene fuck van. Er wordt meerdere malen gevraagd om foto's van de auto, kenteken van de auto, of zelfs een kopie van P.V. en TS negeert die vragen.
Flikker lekker op met je zielige verhaal.
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:30 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van net 1.57 m groot klein
Dus je hebt én een BB én een iPhone.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik post dit vanaf mijn blackberry. Ik kan vanaf hier sowieso geen fotos of kopieeen posten.
Ik heb ook helemaal geen aangifte gedaan midden in de nacht.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:40 schreef postmortum het volgende:
trouwens midden in de nacht kun je GEEN aangifte doen
Je heb een BB én Iphone 4? Verwend rotkind!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik post dit vanaf mijn blackberry. Ik kan vanaf hier sowieso geen fotos of kopieeen posten.
én een gloednieuwe VW Golf GTI nogwatquote:Op zondag 12 juni 2011 10:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb een BB én Iphone 4? Verwend rotkind!
Ik stond langs de weg geparkeerd met voor en achter mij een auto. Zij kwamen naast mij staan. Ik kon dus geen kant op.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef ach het volgende:
Zelfs een marokkaan schiet met zijn apenbrein niemand dood voor een overval. Je had gewoon naar voren of achteren weg moeten rijden want ze stonden naast je toch?
Conclusie: Eigenlijk verdiend ze dit gewoonquote:
De BB is mijn oude telefoon. Die heb ik maar weer in gebruik genomen want ja, geen iPhone meer.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb een BB én Iphone 4? Verwend rotkind!
U diskriminiert! Alsof dat de zaak anders maakt.Minstens net zo kut.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:43 schreef yoppiesaus het volgende:
Geloofwaardig. Verhaal.
Jullie hadden gewoon allemaal Samsung. Stars,en je reed in een fiat. Panda. Van je moeder,
Gr gr
Het antwoord is dus: ja, ik heb een BB én een iPhone. Dat vind ik nogal overdreven.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De BB is mijn oude telefoon. Die heb ik maar weer in gebruik genomen want ja, geen iPhone meer.
Omdat.... Ik de BB in de prullenmand moest gooien zodra ik de iphone had??quote:Op zondag 12 juni 2011 10:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het antwoord is dus: ja, ik heb een BB én een iPhone. Dat vind ik nogal overdreven.
Ik geef mij oude telefoons altijd weg.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat.... Ik de BB in de prullenmand moest gooien zodra ik de iphone had??
Jullie gaan om 2.30 een vriend ophalen om uit te gaan?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het was rond 2 uur, half 3 gebeurt. Na het voorval zijn we met z'n allen even bij die vriend thuis gaan zitten om bij te komen van de schrik. Daarna heeft die andere vriend, die achterin zat, zijn auto gepakt en mij en m'n vriend naar mijn huis gereden. Dat is een stuk verderop.
Ik heb thuis mijn ouders wakker gemaakt, alles verteld, gekeken wat er moest gebeuren en ben daarna naar het politiebureau geweest. Ik heb niet eens geslapen.
Wat weet jij er nou van, je zit op Fok!?!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:46 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Jullie gaan om 2.30 een vriend ophalen om uit te gaan?
Ja, we wilden nog ff snel langs Jazz in Duketown.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:46 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Jullie gaan om 2.30 een vriend ophalen om uit te gaan?
Nothing good happens after 2 AMquote:Op zondag 12 juni 2011 10:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, we wilden nog ff snel langs Jazz in Duketown.
quote:
En er was 1 Marokkaan. Die om een vuurtje vroeg.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:43 schreef yoppiesaus het volgende:
Jullie hadden gewoon allemaal Samsung. Stars,en je reed in een fiat. Panda. Van je moeder,
Geloof mij, er kunnen heel veel goede dingen gebeuren na 2 uur hoor! Bijvoorbeeld na het stappen. Meisje gefixt. Mee naar huis.. Jippie!quote:
Of je maakt jezelf blij met 4 Iphones 4 en een gloednieuwe Golf GTIquote:Op zondag 12 juni 2011 10:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Geloof mij, er kunnen heel veel goede dingen gebeuren na 2 uur hoor! Bijvoorbeeld na het stappen. Meisje gefixt. Mee naar huis.. Jippie!
En van schrik rende jullie allemaal weg en lieten de auto staan met sleutels in het contact. De volgende dag stond de auto er nog, maar je bent niet meer wezen kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:50 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En er was 1 Marokkaan. Die om een vuurtje vroeg.
Wat, 4 gloednieuwe Golfs GTI!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of je maakt jezelf blij met 4 Iphones 4 en een gloednieuwe Golf GTI
Alleen geen BB, want die had ze thuis liggenquote:
En 22x4 = 88 iphones 4 á 6 euro p stuk.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:53 schreef OEM het volgende:
Je bent in je OP vergeten te melden dat je ook nog verkracht bent.
Maar ze waren toch niet stuk?quote:
Door d'r vriend.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:53 schreef OEM het volgende:
Je bent in je OP vergeten te melden dat je ook nog verkracht bent.
Wie koopt er nou een iphone 4 van een marokkaan voor meer dan 10 euro. Die gasten kunnen ze aan de straatstenen niet kwijt.quote:
Wut.. hebben die kutmarokkanen ook nog straatstenen door de ramen van de GTI gegooid? bastards!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef n00b13 het volgende:
Wie koopt er nou een iphone 4 van een marokkaan voor meer dan 10 euro. Die gasten kunnen ze aan de straatstenen niet kwijt.
't zou me niks verbazen.quote:
Marc marie stem opzetten doet:quote:Op zondag 12 juni 2011 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wut.. hebben die kutmarokkanen ook nog straatstenen door de ramen van de GTI gegooid? bastards!
Aha. Dus: Ze is verkracht door haar eigen Marokkaanse vriend die daarna 4 Iphones door de ramen van de GTI gooide en daarmee naar de politie reed om aangifte te doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wut.. hebben die kutmarokkanen ook nog straatstenen door de ramen van de GTI gegooid? bastards!
Je snapt het niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aha. Dus: Ze is verkracht door haar eigen Marokkaanse vriend die daarna 4 Iphones door de ramen van de GTI gooide en daarmee naar de politie reed om aangifte te doen?
Neeheejquote:Op zondag 12 juni 2011 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
Aha. Dus: Ze is verkracht door haar eigen Marokkaanse vriend die daarna 4 Iphones door de ramen van de GTI gooide en daarmee naar de politie reed om aangifte te doen?
En je hebt toevallig nog een simkaart met abo en internet liggen?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De BB is mijn oude telefoon. Die heb ik maar weer in gebruik genomen want ja, geen iPhone meer.
hear! hear!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:01 schreef PP. het volgende:
[..]
En je hebt toevallig nog een simkaart met abo en internet liggen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:01 schreef PP. het volgende:
[..]
In before: beltegoed excuusquote:Op zondag 12 juni 2011 11:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee. Wel een vodafone prepaid kaartje met BB internet zonder btgquote:Op zondag 12 juni 2011 11:01 schreef PP. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee. Wel een vodafone prepaid kaartje met BB internet zonder btg
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niemand heeft meer prepaid. Excuus bij voorbaat al ongeldig.
Welnee. Wat verwacht je nou? Dit is wel fok.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:05 schreef Micson het volgende:
Dadelijk is dit echt gebeurd, dan vind ik de reacties allemaal wel een beetje wreed hier
van de zelfde user is ooit een kat gestolenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:05 schreef Micson het volgende:
Dadelijk is dit echt gebeurd, dan vind ik de reacties allemaal wel een beetje wreed hier
Heeft ze die ook onder dwang aan 4 marokkanen moeten afstaan?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:06 schreef postmortum het volgende:
van de zelfde user is ooit een kat gestolen
nee die hebben haar alleen in haar poesje genomen met 4 tegelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 11:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft ze die ook onder dwang aan 4 marokkanen moeten afstaan?
Wat is het kenteken, de kleur, velgen + merk en andere speciale kenmerken?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 12 juni 2011 11:07 schreef postmortum het volgende:
Dit is klb , als ze medelijden wilt rot ze maar op naar die kneuzen van onz
Ben jij die doutzen van die doutzen van TV?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:09 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Wat is het kenteken, de kleur, velgen + merk en andere speciale kenmerken?
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:07 schreef postmortum het volgende:
This peculiar QFT acronym expression stands for "Quoted For Truth".quote:
heb je nu niet meer veel aan , auto zal al gestript zijn , althans dat doet mijn Poolse familie ook altijd na een car jackquote:Op zondag 12 juni 2011 11:09 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Wat is het kenteken, de kleur, velgen + merk en andere speciale kenmerken?
Heb je lekkere poolse nichtjes dan? Zo ja, picsquote:Op zondag 12 juni 2011 11:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je nu niet meer veel aan , auto zal al gestript zijn , althans dat doet mijn Poolse familie ook altijd na een car jack
jaquote:Op zondag 12 juni 2011 11:12 schreef antfukker het volgende:
[..]
Heb je lekkere poolse nichtjes dan? Zo ja, pics
Pics van je mieren in actie?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:12 schreef antfukker het volgende:
[..]
Heb je lekkere poolse nichtjes dan? Zo ja, pics
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:07 schreef postmortum het volgende:
Heeeejquote:Op zondag 12 juni 2011 11:07 schreef postmortum het volgende:
Terwijl je een pistool tegen je hoofd had.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:27 schreef coban het volgende:
Als dat mij zou overkomen zou ik ze zo hard slaan dat ze zouden wegrennen.
Gebeurt zo vaak joh. Niks ergs aanquote:Op zondag 12 juni 2011 11:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Terwijl je een pistool tegen je hoofd had.
Apple-tje eitjequote:Op zondag 12 juni 2011 11:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
We wachten geduldig af tot de krantenknipsels worden gepost.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:24 schreef mikami het volgende:
En dan nog zeggen: ik ga slapen! TS beseft duidelijk dat ze/hij/het de vragen niet kan beantwoorden.
TS zit nu te ontbijten met hondenvoer
Dan is het niet erg. iPhonequote:Op zondag 12 juni 2011 10:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het gaat misschien niet eens zozeer om de auto. Gewoon omdat zij het recht niet hebben om aan andermans spullen te zitten.
En wij hadden toevallig net allemaal een iPhone 4
Risico nemen. Grote kans dat het niet eens echte wapens waren. Ik zou wel eerder gaan bluffen dan er gelijk oplos slaan. Slaan zorgt er alleen maar voor dat ze agressief worden en stel dan dat het een echte wapen is, dan ben je dus de lul.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Inderdaad echt kut voor de topic titel.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:32 schreef dj0knuf het volgende:
TT kut voor je, ik woon zelf ook in denbosch. Waar precies is het gebeurd?
Dorpje naast Engelen, Den Bosch.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:32 schreef dj0knuf het volgende:
TT kut voor je, ik woon zelf ook in denbosch. Waar precies is het gebeurd?
Zij durven echt niet zo goed te schieten. En met 4 personen kun je die sukkeltjes toch wel aan?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:31 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Risico nemen. Grote kans dat het niet eens echte wapens waren. Ik zou wel eerder gaan bluffen dan er gelijk oplos slaan. Slaan zorgt er alleen maar voor dat ze agressief worden en stel dan dat het een echte wapen is, dan ben je dus de lul.
Ik denk echt dat ze de "leider" het beste een paar kanker klappen hadden kunnen geven, als t geen echte pipa's waren, waren ze dan wel weggerend. En ja stel dat ze echt waren, dan schieten ze je misschien wel dood. Je kan ook altijd over je heen laten lopen omdat je bang bent klappen te krijgen of dood te gaan, maar of dat nou een leuk leven is,quote:Op zondag 12 juni 2011 11:31 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Risico nemen. Grote kans dat het niet eens echte wapens waren. Ik zou wel eerder gaan bluffen dan er gelijk oplos slaan. Slaan zorgt er alleen maar voor dat ze agressief worden en stel dan dat het een echte wapen is, dan ben je dus de lul.
deze mattie weet waar ze t over heeftquote:Op zondag 12 juni 2011 11:34 schreef coban het volgende:
[..]
Zij durven echt niet zo goed te schieten. En met 4 personen kun je die sukkeltjes toch wel aan?
Mwah. Ik ben heel erg boos en over de zeik. Tot overmaat van ramp beginnen volgende week ook m'n tentamens.quote:
er staat toch dat ze niet weg kon rijden.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:35 schreef postmortum het volgende:
niet voor het een of ander je zat toch nog in de auto , was gewoon over ze heen gereden
Dat was een kort slaapje!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dorpje naast Engelen, Den Bosch.
Ja dát is nog het állerergste natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Mwah. Ik ben heel erg boos en over de zeik. Tot overmaat van ramp beginnen volgende week ook m'n tentamens.
het is een vrouw die kunnen sowieso niet rijdenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:36 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
er staat toch dat ze niet weg kon rijden.
kneuzen forever alone opmerking gespotquote:Op zondag 12 juni 2011 11:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is een vrouw die kunnen sowieso niet rijden
Nee, maar het is wel kut dat het uitgerekend nu gebeurt en ik m'n aandacht niet bij m'n studie kan houden.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dát is nog het állerergste natuurlijk.
Vieze trollquote:Op zondag 12 juni 2011 11:35 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze de "leider" het beste een paar kanker klappen hadden kunnen geven, als t geen echte pipa's waren, waren ze dan wel weggerend. En ja stel dat ze echt waren, dan schieten ze je misschien wel dood. Je kan ook altijd over je heen laten lopen omdat je bang bent klappen te krijgen of dood te gaan, maar of dat nou een leuk leven is,
Van de ene kant wou je ze hun ogen uitsteken (snap k hoor) en loop je vet stoer te doen, nu ben je opeens zielig omdat het "de rest van je leven gaat beinvloeden"quote:Op zondag 12 juni 2011 11:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel kut dat het uitgerekend nu gebeurt en ik m'n aandacht niet bij m'n studie kan houden.
Het is wel erg als het de rest van je leven gaat beinvloeden.
Dát is het dus. Je verzint dit hele verhaal, zodat je straks een excuus hebt wanneer je hebt gefaald op je tentamens.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel kut dat het uitgerekend nu gebeurt en ik m'n aandacht niet bij m'n studie kan houden.
nja, kweet niet, maar als ik aangevallen / bedreigd / beroofd / whatever, dan denk ik niet echt na bij de gevolgen, dan flip k gewoon uit, is toch ook vrij normaal volgens mij. Maar hier op fok! niet natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 11:39 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Vieze trollAls je gaat bluffen heb je altijd de kans dat ze of oprotten of ze echt iets gaan doen. Als ze oprotten heb je je spullen nog en is er niks aan de hand. Als ze toch doorgaan kan je de held uithangen net als in jouw verhaaltje en hopen dat je niet dood gaat.
Ja, dat is het.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef OnrechtmatigeDaad het volgende:
[..]
Dát is het dus. Je verzint dit hele verhaal, zodat je straks een excuus hebt wanneer je hebt gefaald op je tentamens.
Hersens boven spieren eerst.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:41 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
nja, kweet niet, maar als ik aangevallen / bedreigd / beroofd / whatever, dan denk ik niet echt na bij de gevolgen, dan flip k gewoon uit, is toch ook vrij normaal volgens mij. Maar hier op fok! niet natuurlijk
Heel normaal. Wie schrikt er nou tegenwoordig nog van een pistool. Flikker op man!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:41 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
nja, kweet niet, maar als ik aangevallen / bedreigd / beroofd / whatever, dan denk ik niet echt na bij de gevolgen, dan flip k gewoon uit, is toch ook vrij normaal volgens mij. Maar hier op fok! niet natuurlijk
Er was toch geen ander moment ooit geweest waarop het beter uitkwam? Maar hey, ik vind het wel echt kut voor je. Sterkte ermee.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Vast wel. Met een wijf en waarschijnlijk verwijfde Nederlandse kneusjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:34 schreef coban het volgende:
[..]
Zij durven echt niet zo goed te schieten. En met 4 personen kun je die sukkeltjes toch wel aan?
Dan laat jij toch lekker altijd iedereen je van je shit berovenquote:
Hier op FOK! zijn alleen maar types als Jason Bourne. Koel en berekend in iedere situatie.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:41 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:44 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Dan laat jij toch lekker altijd iedereen je van je shit berovenals jij een "intelligent gesprek" met hen aangaat, lachen ze je uit, stampen ze je neer en jatten ze nog steeds je shit, kun je beter iets terug doen niet?
Ja, anders zou ik nu geen antwoord op jouw post kunnen geven. En nee, ik ga geen 9 pagina's lezen.quote:
oke dan ben ik kankerdom, interesseert mij geen fuck wat jij ervan vind hoor, maar ga jij maar eens een gesprek met je overvaller beginnen, om te smeken of je alsjeblieft heelhuids naar huis mag.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:46 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg over jouw hersencapaciteit.
Wie heeft het godverdomme over smeken man. Domme kutturkquote:Op zondag 12 juni 2011 11:46 schreef ViezeFur het volgende:
Bange nerdjes, die gaan smeken of ze alsjeblieft mogen gaan, de spullen hebben ze meteen al afgevgeven natuurlijk. En als je zegt dat je wel iets zou doen ben je een troll
kanker racist. Ben verder helemaal geen allochtoon ofzo, maar whateverquote:Op zondag 12 juni 2011 11:47 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Wie heeft het godverdomme over smeken man. Domme kutturk
In wat voor auto reden zij eigenlijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
We stonden stil, in een Golf 6 GTI
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
We stonden stil, in een Gloednieuwe Golf 6 GTI
Ik ben zelf een Turkquote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
kanker racist. Ben verder helemaal geen allochtoon ofzo, maar whatever
Ah, kut voor jullie. Altijd weer die Marokkanenen...quote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
We stonden stil, in een Golf 6 GTI
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef n00b13 het volgende:
Ik zeg eerlijk. Ik zou zo'n mongool echt niet aanpakken. Die gast heeft wel een pistool. Dan kan ik wel de schouders van een kleerkast hebben, maar tegen een pistool doet 80 kilo pure spierkracht niet zoveel.
BMW waarschijnlijk, marokkanen bakquote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
In wat voor auto reden zij eigenlijk?
bluf·fen blufte, h gebluft meer zeggen dan men kan waarmaken; pochen, opscheppenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
kanker racist. Ben verder helemaal geen allochtoon ofzo, maar whatever
Edit; en wat versta je onder "bluffen" dan?
BMW M3quote:
godverdomme ik ben al veel te lang wakker voor jouw onzinquote:Op zondag 12 juni 2011 11:50 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
bluf·fen blufte, h gebluft meer zeggen dan men kan waarmaken; pochen, opscheppen
Wij hadden een knuppel...quote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef postmortum het volgende:
ik heb trouwens gewoon een taser in mijn auto liggen voor dit soort gevallen
BMW staat toch voor Beste Marokkanen Wagen?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Turkenbak bedoel je. Ik heb zelf een BMW. Marokkanen rijden in oude Mercedes bak
hahahalololroflcopterwtfbbq!!einz!11quote:Op zondag 12 juni 2011 11:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
BMW staat toch voor Beste Marokkanen Wagen?
Eentje in de stijl van een mobiele telefoon? Vet handig als je dan doet alsof je je mobiel geeft en dan zo in zijn halsquote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef postmortum het volgende:
ik heb trouwens gewoon een taser in mijn auto liggen voor dit soort gevallen
Die zijn wel chill.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:53 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Eentje in de stijl van een mobiele telefoon? Vet handig als je dat doet alsof je je mobiel geeft en dan zo in zijn hals![]()
[ afbeelding ]
echt een dijenkletser inderdaad.quote:
taser is leuker , kun je ze tenminste nog ff zien dance zoals in de hiphop clipsquote:
of gewoon een ploertendoder in je dashboardquote:Op zondag 12 juni 2011 11:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
taser is leuker , kun je ze tenminste nog ff zien dance zoals in de hiphop clips
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:52 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
godverdomme ik ben al veel te lang wakker voor jouw onzinik weet wat bluffen is, ik vroeg me af wat je zoal tegen ze zou zeggen op dat moment. Dat je een AK in je dashboard hebt?
Nederlanders zijn zover ik weet groter en sterker dan marokkanen. En dat 'wijf' kan alsnog sterk zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 11:44 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Vast wel. Met een wijf en waarschijnlijk verwijfde Nederlandse kneusjes.
hehe ik dacht ook al aan dat stuk toen ik mn post aant typen wasquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:55 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
hehe ik dacht ook al aan dat stuk toen ik mn post aant typen was
Haha, klopt. Of zelf een pistool in je auto hebben, in het dashboardkastje, dan als ze om je mobiel vragen dat je in een keer een pistool paktquote:Op zondag 12 juni 2011 11:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
taser is leuker , kun je ze tenminste nog ff zien dance zoals in de hiphop clips
ik denk, dat er ook genoeg minder sterke en grote Nederlanders zijn hoor, en vast ook wel grote sterke mocro'squote:Op zondag 12 juni 2011 11:55 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zover ik weet groter en sterker dan marokkanen. En dat 'wijf' kan alsnog sterk zijn
die mocro's hebben toch ook altijd van die gillende overslaande stemmetjesquote:Op zondag 12 juni 2011 11:56 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
ik denk, dat er ook genoeg minder sterke en grote Nederlanders zijn hoor, en vast ook wel grote sterke mocro's
Vast wel maar Nederlanders durven in het algemeen minder. En dat wijf geef je een klap en ze is gelijk neer. Tenzij het meer man is dan vrouw.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:55 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zover ik weet groter en sterker dan marokkanen. En dat 'wijf' kan alsnog sterk zijn
Ja inderdaad, iedere mocro klinkt zo. Net als dat wij de hele dag hoeren neuken, tulpen kweken, in windmolens leven en op klompen lopenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
die mocro's hebben toch ook altijd van die gillende overslaande stemmetjesAlsof dat indruk wekt
Maar de grote sterke Mocros vind je niet in groepjes van 4quote:Op zondag 12 juni 2011 11:56 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
ik denk, dat er ook genoeg minder sterke en grote Nederlanders zijn hoor, en vast ook wel grote sterke mocro's
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 11:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
die mocro's hebben toch ook altijd van die gillende overslaande stemmetjesAlsof dat indruk wekt
Ja tuurlijk, maar beetje onlogisch dat al die vrienden van haar allemaal slap enzo zijn en die marokkanen grooot en breeed. En ookal was dat zo zou ik zelfs slaanquote:Op zondag 12 juni 2011 11:56 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Je vergelijkt ze wel teveel met Turken hoor, die Nederlandersquote:Op zondag 12 juni 2011 11:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar beetje onlogisch dat al die vrienden van haar allemaal slap enzo zijn en die marokkanen grooot en breeed. En ookal was dat zo zou ik zelfs slaan
Ja klopt, omdat we allemaal vergeten dat de mocro's ook geen fucking psycho's zijn, maar ook gewoon jongeren, net als nederlandse jongeren. En daar maken de mocrotjes lekker gebruik van, maarja zou je niet? als iedere autistische wow nerd al zn spullen meteen aan je afstaat als je "boe" zegt, lijkt mij wel chill hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 11:57 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Vast wel maar Nederlanders durven in het algemeen minder. En dat wijf geef je een klap en ze is gelijk neer. Tenzij het meer man is dan vrouw.
Niet alle vrouwen moeten gelijk meer man zijn om hard te kunnen rammen.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:57 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Vast wel maar Nederlanders durven in het algemeen minder. En dat wijf geef je een klap en ze is gelijk neer. Tenzij het meer man is dan vrouw.
oh okequote:Op zondag 12 juni 2011 11:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar de grote sterke Mocros vind je niet in groepjes van 4
Dit is em.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ja klopt, omdat we allemaal vergeten dat de mocro's ook geen fucking psycho's zijn, maar ook gewoon jongeren, net als nederlandse jongeren. En daar maken de mocrotjes lekker gebruik van, maarja zou je niet? als iedere autistische wow nerd al zn spullen meteen aan je afstaat als je "boe" zegt, lijkt mij wel chill hoor
deze chica weet, alweer, waar ze over praatquote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef coban het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen moeten gelijk meer man zijn om hard te kunnen rammen.
Ik weet het, goede hoop enzoquote:Op zondag 12 juni 2011 11:59 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je vergelijkt ze wel teveel met Turken hoor, die Nederlanders
Ja ok. Of negerin dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef coban het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen moeten gelijk meer man zijn om hard te kunnen rammen.
Whut? Moet je per se negerin zijn? Negerinnen zijn wel sterk ja dat welquote:
Nee, eigenlijk niet. Als een groepje Marokkanen overlast veroorzaakt kan je er vrij zeker van zijn dat ze als individuen zielige zwakke lafbekjes zijn. Alleen in de groep doen ze aan haantjesgedrag - in het dagelijks leven zouden ze "ja meneer/mevrouw" zeggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
oh okedat zijn geen groepsdieren zeker?:')
Verlaag jij je eens niet tot tokkie nederland, met je generalisaties. Er zijn vast sterke negerinnen, maar zeggen dat negerinnen sterk zijn is hetzelfde als zeggen dat ieder turks meisje een uitgelemmelde kut heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef coban het volgende:
[..]
Whut? Moet je per se negerin zijn? Negerinnen zijn wel sterk ja dat wel
En zo is niet het overgrote deel van de jeugd? ongeacht afkomst? Niet alleen jeugd btw, de hele wereld.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Als een groepje Marokkanen overlast veroorzaakt kan je er vrij zeker van zijn dat ze als individuen zielige zwakke lafbekjes zijn. Alleen in de groep doen ze aan haantjesgedrag - in het dagelijks leven zouden ze "ja meneer/mevrouw" zeggen.
Sterke stoere marocs hebben het groepje niet nodig.
Pics!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:04 schreef postmortum het volgende:
Latina Chicks die kunnen echt goed vechten
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef coban het volgende:
[..]
Whut? Moet je per se negerin zijn? Negerinnen zijn wel sterk ja dat wel
Heuj. Sorry hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 12:04 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Verlaag jij je eens niet tot tokkie nederland, met je generalisaties. Er zijn vast sterke negerinnen, maar zeggen dat negerinnen sterk zijn is hetzelfde als zeggen dat ieder turks meisje een uitgelemmelde kut heeft.
haha nee ben niet boos hoor :p maar je wilt toch niet net zo dom lijken als bijv. Geert Wilders, of wel?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:06 schreef coban het volgende:
[..]
Heuj. Sorry hoorik had er 'over het algemeen' of 'meeste' bij moeten zetten ja. Maar dat je nou gelijk boos wordt..
Ja inderdaad. Dan zeg je gewoon Allah uh akbar en doe je alsof je een Nederlander bent die moslim is. Hebben ze altijd respect voor. Dan vraag je ze waarom ze een mede moslim overvallen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:06 schreef Stuurver het volgende:
En vaak vallen mocros alleen volbloed Nederlanders last.
Als ze je lastig vallen moet je je voordoen als moslim en dan laten ze je alsnog met rust
Film speelt niet af op iPodquote:Op zondag 12 juni 2011 12:05 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Check hoe ze tript dan op het eindeEn dat plukje haar
omg eng! Daar woon ik ook! Vlak bij school. In engelen zelf wonen niet echt Marokanenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dorpje naast Engelen, Den Bosch.
No thanksquote:Op zondag 12 juni 2011 12:07 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
haha nee ben niet boos hoor :p maar je wilt toch niet net zo dom lijken als bijv. Geert Wilders, of wel?
niet bang naar de grond gaan staren en vet zenuwachtig doen als je langs een groepje komt zal ook al heel veel helpen denk ik. Ik heb tenminste, in eindhoven, dat oh zo gevaarlijk schijnt te zijn, in 2 jaar nog NIKS meegemaakt van kankerzooi. Kan gewoon om half 5 'snachts een lange vloei gaan vragen aan een groep mocro's of whatever in woensel west, kein probleemquote:Op zondag 12 juni 2011 12:06 schreef Stuurver het volgende:
En vaak vallen mocros alleen volbloed Nederlanders last.
Als ze je lastig vallen moet je je voordoen als moslim en dan laten ze je alsnog met rust
Dat is het vooral. Onzeker en bang zijn. Altijd die groepjes aankijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
niet bang naar de grond gaan staren en vet zenuwachtig doen als je langs een groepje komt zal ook al heel veel helpen denk ik. Ik heb tenminste, in eindhoven, dat oh zo gevaarlijk schijnt te zijn, in 2 jaar nog NIKS meegemaakt van kankerzooi. Kan gewoon om half 5 'snachts een lange vloei gaan vragen aan een groep mocro's of whatever in woensel west, kein probleem
Dan is t goedquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:09 schreef postmortum het volgende:
ik moet altijd lachen als ze in de stad lopen wat kijk je . Dan stap je op ze af en zeg je : ik kijk naar je om te kijken wie een grotere snor heeft jij of die zus van je
Durf je niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:09 schreef postmortum het volgende:
ik moet altijd lachen als ze in de stad lopen wat kijk je . Dan stap je op ze af en zeg je : ik kijk naar je om te kijken wie een grotere snor heeft jij of die zus van je
niet perse aankijken, gewoon normaal doen, had eerst vaak een portable speaker ding bij, ff dhc opzetten, laten zien datk de teksten beter uit mn hoofd ken dan zij en dan zijn we de grootste mattiesquote:Op zondag 12 juni 2011 12:09 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Onzeker en bang zijn. Altijd die groepjes aankijken.
bazenpostquote:Op zondag 12 juni 2011 12:09 schreef postmortum het volgende:
Ja inderdaad. Ik kan me voorstellen, dat als je nooit kwaad in de zin hebt gehad, maar iedereen je behandeld als het grootste stuk tuig, dat je je daar uiteindelijk ook naar gaat gedragen. En eigenlijk, ik weet dat dit voor fok! heel raar is, maar eigenlijk he, zijn het stiekem ook gewoon mensenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:12 schreef coban het volgende:
Sowieso mensen die wegkijken of naar de grond kijken bij dat soort mensen
Dit dus. Gewoon kort langs ze aflopen en ze een keer aankijken. Vaak kijk ik dan ook een keer 'sarcastisch' omlaag, alsof ik ze heel snel in me opneem. Nog vrijwel nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
niet bang naar de grond gaan staren en vet zenuwachtig doen als je langs een groepje komt zal ook al heel veel helpen denk ik. Ik heb tenminste, in eindhoven, dat oh zo gevaarlijk schijnt te zijn, in 2 jaar nog NIKS meegemaakt van kankerzooi. Kan gewoon om half 5 'snachts een lange vloei gaan vragen aan een groep mocro's of whatever in woensel west, kein probleem
jonge, nooit in de ogen kijken dan worden ze aggresief. Net zoals apenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:12 schreef coban het volgende:
Sowieso mensen die wegkijken of naar de grond kijken bij dat soort mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |