quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Was het toevallig deze vent?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Gewoon het portier opentrekken en alle 3 de wijven geven.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef nattermann het volgende:
Vrouwen horen dan ook in de keuken, niet in het verkeer.
Maar jij hoort niet te rijden, -> aanrecht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Vorige week was een gozer al de hele tijd aan 't bumperkleven. Toen we bij het stoplicht aankwamen stond ik vooraan met rechtsachter mij een politiewagen. Toen het groen werd heb ik lekker gewacht tot het weer oranje werd en ben toen zelf snel doorgereden. Hij moest wachten, de sukkel
Voor niet doorrijden bij groen kun je ook een bekeuring krijgen, waarmee bewezen wordt:quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Vorige week was een gozer al de hele tijd aan 't bumperkleven. Toen we bij het stoplicht aankwamen stond ik vooraan met rechtsachter mij een politiewagen. Toen het groen werd heb ik lekker gewacht tot het weer oranje werd en ben toen zelf snel doorgereden. Hij moest wachten, de sukkel
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef nattermann het volgende:
Vrouwen horen dan ook in de keuken, niet in het verkeer.
Maar ik deed 't toch niet expres (a)quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor niet doorrijden bij groen kun je ook een bekeuring krijgen, waarmee bewezen wordt:
[..]
Dus krijg je dan geen boete?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik deed 't toch niet expres (a)
Heb jij een laptop in de keuken staan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik deed 't toch niet expres (a)
whahaaha!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:15 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
[..]
Heb jij een laptop in de keuken staan?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:32 schreef EDMAN- het volgende:
Neem anders een voorbeeld aan de Saudi's... daar mogen vrouwen niet eens rijden. Durf te wedden dat daar weinig tot geen ongelukken / ongemakken / verkeersslachtoffers zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |