Dit is helaas echt waar. Het is in een dorpje vlakbij Den Bosch gebeurt.quote:
maaskantje?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit is helaas echt waar. Het is in een dorpje vlakbij Den Bosch gebeurt.
Zodra er een krantenartikel verschijnt, zal ik hem posten.
Nou, ik was meer boos dan bang eigenlijk. Eigenlijk wilde ik hem z'n ogen uitsteken... Waar haaaaaalen die kutmensen het lef vandaanquote:Op zondag 12 juni 2011 10:07 schreef antfukker het volgende:
Klote voor je, volgens mij is het niet zo tof om een pistool tegen je hoofd aan te krijgen. Die auto zou me dan een reet roesten verder..
Ik heb al aangifte gedaan. Hier in Den Bosch rijden niet veel van zulke auto's en ik had er ook nog eens opvallende velgen onder. Ik hoop echt dat ze 'm snel vinden.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:07 schreef GizartFRL het volgende:
Dan ben je ook van dit dillema af: Oude mini ONE of Cooper
Desondanks, klote voor je TS.
Foto van de auto en kenteken? Misschien ziet er iemand iets?
Bij Marokkanen gewoon meppen. Die geven dan op.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ik was meer boos dan bang eigenlijk. Eigenlijk wilde ik hem z'n ogen uitsteken... Waar haaaaaalen die kutmensen het lef vandaan
Maar ja, ik wilde de rest ook niet in gevaar brengen.
Ja of verdwaalde Equadorianen.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:09 schreef Tinytrip het volgende:
wie zegt dat het Marokkanen zijn?
Kunnen het geen Algerijnen bijv zijn
Nee, ik denk echt Marokkanen, aan de gezichten te zien en de kledingstijl.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:09 schreef Tinytrip het volgende:
wie zegt dat het Marokkanen zijn?
Kunnen het geen Algerijnen bijv zijn
Ik zou met liefde mijn sleuteltjes overhandigen ipv wat jij hierboven zou willen doen. Ik heb dan ook een lease-autoquote:Op zondag 12 juni 2011 10:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ik was meer boos dan bang eigenlijk. Eigenlijk wilde ik hem z'n ogen uitsteken... Waar haaaaaalen die kutmensen het lef vandaan
Maar ja, ik wilde de rest ook niet in gevaar brengen.
baas. wanneer gaan we die hossel doen en die Lucas door zn kop poppenquote:Op zondag 12 juni 2011 10:11 schreef Tinytrip het volgende:
maar daarom ben ik altijd strapped man, ga je pipa op mij richten doe ik een krav maga techniek op je ass en richt ik je eigen gun op je en met mijn eigen pipa hou ik het andere gespuis in de gaten.
Het gaat misschien niet eens zozeer om de auto. Gewoon omdat zij het recht niet hebben om aan andermans spullen te zitten.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:13 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik zou met liefde mijn sleuteltjes overhandigen ipv wat jij hierboven zou willen doen. Ik heb dan ook een lease-auto
En mijn telefoon is een oude samsung, die levert hun nog niet eens 10 euro op
Ha, dat je zo vraagt of ze hem ajb mee willen nemen.. Dat zal die Marokkanen leren, daar zullen ze zeker nog 4 weken over na denken.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:13 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik zou met liefde mijn sleuteltjes overhandigen ipv wat jij hierboven zou willen doen. Ik heb dan ook een lease-auto
En mijn telefoon is een oude samsung, die levert hun nog niet eens 10 euro op
Mwoah. Lease autos hebben vaak satellietbeveiliging. Dus die zijn snel terug te vinden.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ha, dat je zo vraagt of ze hem ajb mee willen nemen.. Dat zal die Marokkanen leren, daar zullen ze zeker nog 4 weken over na denken.
Heel goed. Nooit zeggen dat je maar een stomme samsung hebt, voor een iPhone kun je veel meer vangen bij de verzekering!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En wij hadden toevallig net allemaal een iPhone 4
Tsja, zo'n apparaat trekt marokkanen aan, had je kunnen weten. Volgende keer kan je toch maar beter een doorgeladen pistool in je handschoenkastje hebben liggen voor zulke situaties. Wel kut voor je hoor, als dit echt gebeurd is.quote:
Ze stelen volgens mij ook nooit nieuwe auto's. Altijd auto's die net niet genoeg waard zijn voor de politie om achteraan te gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah. Lease autos hebben vaak satellietbeveiliging. Dus die zijn snel terug te vinden.
Dikke onzin.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:18 schreef PP. het volgende:
Deze staat vast al in Polen, maar maakt niet uit, pappie koopt je vast wel weer een nieuwe.
Ik had geen verzekering op m'n iphonequote:Op zondag 12 juni 2011 10:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Heel goed. Nooit zeggen dat je maar een stomme samsung hebt, voor een iPhone kun je veel meer vangen bij de verzekering!
Ik neem aan dat als je telefoon wordt gejat bij een carjacking je toch aanspraak kunt maken op een van de 153 verzekeringen die de gemiddelde nederlander heeft afgesloten?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had geen verzekering op m'n iphone
Haha dat ze zo denken van: Er is vast wat aan de hand, ik wil hem niet eens meerquote:Op zondag 12 juni 2011 10:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ha, dat je zo vraagt of ze hem ajb mee willen nemen.. Dat zal die Marokkanen leren, daar zullen ze zeker nog 4 weken over na denken.
Net niet genoeg waard?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze stelen volgens mij ook nooit nieuwe auto's. Altijd auto's die net niet genoeg waard zijn voor de politie om achteraan te gaan.
Dit topic is een dikke HOAX volgens mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Net niet genoeg waard?het was een splinternieuwe golf 6 GTI. Net een paar maanden bij de dealer vandaan. Alle opties erop
Echt waar, ik regel zelf een pistool en als ik erachter kom wie het zijn ga ik hun moeders ff liggen bedreigen daarmee. Kijken of zij daar zo blij mee zijn.
Dat stond niet in de OP. Dus ik ging er vanuit dat het zo'n oude roestbak was.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Net niet genoeg waard?het was een splinternieuwe golf 6 GTI. Net een paar maanden bij de dealer vandaan. Alle opties erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |