kwestie van lang door genoeg vliegen hequote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, vanuit Noord natuurlijk...
Sorry, niks gezegd
Citroenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef Renesite het volgende:
Citroen
Witte chocolade
Lychee
Zo'n rooie
Bosvruchten
Aardbei
de film Miranquote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Simon van Pik en Piemel of de film Simon?
Helemaal geweldigquote:Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef gomi het volgende:
[..]
mooie film he?
imo een van de mooiste in de laatste jaren
Dat is ons Nederland, zoals het hoort.quote:
Heb ik gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Zerokoe reageer eens op mijn laatste dm , schatje
ook iddquote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ons Nederland, zoals het hoort.
Ever been?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
nou nachtbagger is ook geen reet meer aan
Nee al een tijd niet meerquote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt, kwam ik laatst ook achterquote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
nachtbagger is nooit iets aan imoquote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ja is ook zo. Ze verneuken het land nu.quote:
Nu zou ik het vooral niet doen ookquote:
Wtf tot 4 uur dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit volhouden tot 4 uur
ONZquote:
Cannibal Holocaust.quote:
Dank uquote:
vind ik ookquote:Op zondag 12 juni 2011 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
J
[..]
Ja is ook zo. Ze verneuken het land nu.
Slaaaaaaaaaplekkerquote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weddenschapje ofzo![]()
Alleen Patrique is al afgehaakt
Inderdaad, Amsterdam is vooral een trekpleister door de hoeren en de drugs. Als de toeristen er eenmaal zijn zien ze ook de andere mooie kanten van de stad en het land. Maar ze willen er een beschaafde stad van maken wat heel het toerisme op zijn gat zal leggen. Berlijn werkt er hard aan om het nieuwe Amsterdam te worden, en groot gelijk hebben ze.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef gomi het volgende:
[..]
vind ik ook
deels wel met een reden, maar zo vaak om zo onzinnig
dat waar we uniek mee waren, gaat weg. weg voor niets.
geen unike nl meer, maar klein deel in de eu
Patrique wilde nachtbraken, ik heel enthousiast ja gezegdquote:
Jij maakte er tot 4 uur van..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weddenschapje ofzo![]()
Alleen Patrique is al afgehaakt
Burlesque moet ik nog zien, lijkt mequote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Zeroku het volgende:
Burlesque.
Auschwitz van Uwe Böll. Alhoewel hij normaal echt aidsfilms maakt.
Samen koekeloeren poes!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Burlesque moet ik nog zien, lijkt me
Die is wel tofquote:Op zondag 12 juni 2011 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Burlesque moet ik nog zien, lijkt me
Ik wete niet hoe ik bij die 4 uur komquote:Op zondag 12 juni 2011 00:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij maakte er tot 4 uur van..
ik denk ondertussen dat ik het wel red.. ben over mn moeheid heen, en heb het bij siep toen ook tot 6 gehaald, en kon toen niet slapen toen ik in bed lag
Eerder dan 4 uur?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
ik drink even dieze glas wijn op en dan vertrek ik naar boven
IF I COULD TURN BACK TIMEquote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is wel tof. Sowieso Cher [ afbeelding ]
lili marleen?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Zeroku het volgende:
Burlesque.
Auschwitz van Uwe Böll. Alhoewel hij normaal echt aidsfilms maakt.
Michael Fassbender?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef gomi het volgende:
[..]
lili marleen?
ok ik ben een sucker voor fassbinder films
`quote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IF A COULD TURN BACK TIME
Ik kan haar zo goed nadoen, inclusief hairflip en megafoonstem.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IF I COULD TURN BACK TIME
Ik kan haar zo goed nadoen, inclusief hairflip en megafoonstem.
nee op bed liggenquote:
Joaaaahquote:Op zondag 12 juni 2011 01:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
wij moeten even die meet op gang brengen.. van uitgaan
precies. wij gaan nu opeens gaar lopen doen hier en we verneuken alles. in andere delen van europa doen ze juist t tegenovergestelde. niet alleen in berlijn maar ook in andere stedenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, Amsterdam is vooral een trekpleister door de hoeren en de drugs. Als de toeristen er eenmaal zijn zien ze ook de andere mooie kanten van de stad en het land. Maar ze willen er een beschaafde stad van maken wat heel het toerisme op zijn gat zal leggen. Berlijn werkt er hard aan om het nieuwe Amsterdam te worden, en groot gelijk hebben ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |