SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ow, hatseflats kan ik nog wel hebben, meer dat adhd in het algemeen is vermoeiendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor hem steeds hatseflats zeggen en dan gaan mijn nekharen overeind staan van ergernis.
Ja hij is nogal hyper ook inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hatseflats kan ik nog wel hebben, meer dat adhd in het algemeen is vermoeiend
Dat weet je toch wel of dat zo is of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Brrr, koude voetenEven kijken of ik nog ergens sloffen heb
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel of dat zo is of niet?
Er sprong een c naar een vquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kijk even niksGeen tv op mijn kamer
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, anders is het niet gezellig meekijken he
Blind typen gaat hier nogal eens ooit fout jaquote:
Niet blind typen danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blind typen gaat hier nogal eens ooit fout ja
Kun je het niet laten brengen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin in tia maria, maar geen zin om op te staan
Nopequote:
Nou, dan zelf maar pakken he, het is de moeite waardquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NopeBen tot maandagavond alleen thuis
Niemand in huis om mij tia maria aan te geven dus
Liggen allemaal A4'tjes op mijn toetsenbordquote:
Geen prullenbak in de buurt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Liggen allemaal A4'tjes op mijn toetsenbord
Dan toch maar opstaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dan zelf maar pakken he, het is de moeite waard
*wijntje wegpakt en vodka inschenktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, zoete zooi. Doe mij maar een vodka dan
Allemaal dingen die ik moét lezen (daarom liggen ze op een irritante plaats), maar ik lees ze vervolgens toch nietquote:
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik moét lezen (daarom liggen ze op een irritante plaats), maar ik lees ze vervolgens toch niet
Precies! Geen drank verdunnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ijs wil bestel je maar een dame blanche
Beetje. Net een abdijbiertje gehad. Nu heb ik al een glas klaar staan voor een Hoegaarden Citron, maar misschien dat ik iets anders pak als ik de koelkast open gedaan heb,quote:
Vooruit, ik ben vergevingsgezind vanavondquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, sorry als ik die indruk wekte
Nooit gedronken, Citron bier, klinkt wel lekker fris.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje. Net een abdijbiertje gehad. Nu heb ik al een glas klaar staan voor een Hoegaarden Citron, maar misschien dat ik iets anders pak als ik de koelkast open gedaan heb,
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Vooruit, ik ben vergevingsgezind vanavond
Ja smaakt wel lekker. Zeker als het wat warmer weer is..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit gedronken, Citron bier, klinkt wel lekker fris.
[..]
Ik loop gewoon de kamer uit bij ruzie of zet mijn laptop uit danquote:
Keertje proberen dan maar, maandag even kijken of ik het ergens kan krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja smaakt wel lekker. Zeker als het wat warmer weer is..
Da's ook negeren hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de kamer uit bij ruzie of zet mijn laptop uit dan
.
Vast wel bij een goede supermarkt. Jumbo AH en C1000 zullen het wel verkopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de kamer uit bij ruzie of zet mijn laptop uit dan
[..]
Keertje proberen dan maar, maandag even kijken of ik het ergens kan krijgen.
Ja dat bedoel ikquote:
Alleen maar een AH hier in de buurt, helaas maar wel een Gall & Gall.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vast wel bij een goede supermarkt. Jumbo AH en C1000 zullen het wel verkopen.
Okee dat is minder. Ik woon gelukkig bijna in het centrum van Eindhoven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
[..]
Alleen maar een AH hier in de buurt, helaas maar wel een Gall & Gall.
Ik woon ook soort van in het Centrum, maar daar zijn alleen maar kleine AH'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee dat is minder. Ik woon gelukkig bijna in het centrum van Eindhoven.
Dat doe je wel heel goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
OMGWTFBBQSAUCE, een 9,8 voor economie
Ik moet anders altijd blij zijn met een 6'jequote:
Niet altijd hoor hoewel ik het wel graag lustquote:
Maar je krijgt die uitslag toch niet net?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet anders altijd blij zijn met een 6'je
We hebben zo'n online-punten-kijk-dingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je krijgt die uitslag toch niet net?
Oooh, wat leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hebben zo'n online-punten-kijk-ding
Opzich wel handig jaquote:
Wel ontzettend handig moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Opzich wel handig jaWe hoeven ook niet meer te kloten met die bagger-agenda-puntenlijstjes
Dat is niet goed. Maar als je goed je tandjes poetst overleef je het wel denk ikquote:
Okee, ja in het echte centrum is ook alleen maar een AH. Maar ik woon zeg maar halverwege 2 grote winkelcentrums, Het grote centrale en dan Woensel en daar heb je een Aldi, Lidl, AH XL en een C1000. Verder zit de Jumbo dicht bij waar ik maandag en dinsdag werk en ook nog 2x een Aldi en AH dichtbij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon ook soort van in het Centrum, maar daar zijn alleen maar kleine AH'sMaandag ga ik de stad in, daar is een soort van luxe AH met een Gall & Gall ernaast, kan ik even drank inslaan
Ik doe altijd redelijk mijn bestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet goed. Maar als je goed je tandjes poetst overleef je het wel denk ik
US? Op TV is er echt niets meer, alleen een herhaling van Gordon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef D. het volgende:
Ow, ik heb nog een halve aflevering van The Voice die ik nog niet gezien heb
USquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
US? Op TV is er echt niets meer, alleen een herhaling van Gordon.
Alleen de afgelopen NL dan... ik mis een leuk muziekprogramma op tv.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
US
Zijn er nog meer dan?
Gordon hoef ik niet te zien
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
De Film Simon begint zo dacht ik. Ikzelf ga hem niet kijken. Is voor mij te laat afgelopen..
Ken hem niet, even checken op IMDB.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
De Film Simon begint zo dacht ik. Ikzelf ga hem niet kijken. Is voor mij te laat afgelopen..
Ik neem aan dat er snel weer iets nieuws komtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen de afgelopen NL dan... ik mis een leuk muziekprogramma op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |