Oh dat klinkt wel heftig. Kun je dat laten onderzoeken? Of wil je dat niet weten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en misschien is het bij mij nog net erger. Die hersentumor is vermoedelijk veroorzaakt door een erfelijke aandoening. Die aandoening heb ik ook, dus het zou mij ook kunnen gebeuren. Maar ja aan de andere kant moet je zo niet denken. Het KAN, maar HOEFT niet..
Als je genoeg koffie kooptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg ik vast geen kilo van ze
Denk het niet nee. Misschien is de AH in de stad open, die bij de Dam of Koningsplein?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg ik vast geen kilo van ze
Truste!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef Pien85 het volgende:
Ah, Lappie is klaar met scannenTruste mensen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef Pien85 het volgende:
Welterusten Pienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef Pien85 het volgende:
Gooi anders nog een halve kip in de ovenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu even wat eten
Anders ga ik dood morgen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gooi anders nog een halve kip in de oven
Hmmmz, patat sate zou ik nu ook wel lusten eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb wel trek in patat, maar geen zin om nog te halen of te bakken. Ik pak af en toe maar een olijf
Ja OK, hoor je niet vaak, dat mensen geen koffie lusten bedoelde ikquote:
Hebben ze ook niet daar zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, patat sate zou ik nu ook wel lusten eigenlijk
Dat hoor je ook niet vaak hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK, hoor je niet vaak, dat mensen geen koffie lusten bedoelde ikMaar ik lust weer geen thee.
ik eet nu dat andere broodje uit de ovenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gooi anders nog een halve kip in de oven
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik eet nu dat andere broodje uit de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |