Hoe kan je de mooiste vergeten, ga in een hoekje zitten en je schamen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Smooth Criminal is mijn favorietNet als Will you be there, , Bad, Beat it, Thriller en zo'n beetje MJ's hele oeuvre
Alsof ik al zijn nummers op ga noemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je de mooiste vergeten, ga in een hoekje zitten en je schamen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe je van een neger in een blanke nieuwe soort mens verandert?
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe je van een neger in een blanke verandert?
Maar Billie Jean moet er altijd tussen staan ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ik al zijn nummers op ga noemenDan heb ik een waslijst en is 't topic vol.
Kan wel zijn. Billy Jean is geweldig, net als zo veel nummers die ik niet genoemd hebquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar Billie Jean moet er altijd tussen staan ja.
Nee, dat zeg je verkeerd, het is: Ga in foetus houding in een hoekje van de kamer liggen, met het schaamrood op je hele lichaam, al roepend om je moeder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je de mooiste vergeten, ga in een hoekje zitten en je schamen.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je verkeerd, het is: Ga in foetus houding in een hoekje van de kamer liggen, met het schaamrood op je hele lichaam, al roepend om je moeder.
Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet ertussen zou zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
Maar Billie Jean moet er altijd tussen staan ja.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je verkeerd, het is: Ga in foetus houding in een hoekje van de kamer liggen, met het schaamrood op je hele lichaam, al roepend om je moeder.
Die heb ik een tijdje terug helemaal grijs gedraaidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet ertussen zou zetten![]()
Maar Say Say Say daarentegen
Zonde van je LPquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik een tijdje terug helemaal grijs gedraaid
Ik vond Just another part of me altijd geweldig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet ertussen zou zetten![]()
Maar Say Say Say daarentegen
Waar ga je naar toe? Pinkpop?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Half elf alweerJeetje.
Ik heb echt een hele leuke outfit uitgezocht voor morgen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Half elf alweerJeetje.
Ik heb echt een hele leuke outfit uitgezocht voor morgen
Ook een hele goede.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
Ik vond Just another part of me altijd geweldig.
tatatatatata kabooom!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je hier ook hoor.Gewoon zelf een show doen en dan live uitzenden hoe jij zit te gamen.
Te vanzelfsprekend, net als Billie Jeanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
Al die MJ fans hier en dan Wanna be starting something vergeten
Dit (dacht in eerste instantie ook dat heloef die bedoelde)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je hier ook hoor.Gewoon zelf een show doen en dan live uitzenden hoe jij zit te gamen.
quote:
* heloef gaat in foetus houding in de hoek van zijn kamer liggen roepend om zijn moeder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |