abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 juni 2011 @ 20:51:39 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98038642
Bij gebrek aan een centraal topic, hier is die dan.


quote:
Handbal is een balsport die zijn oorsprong heeft in Denemarken. Daar werd in 1904 de eerste handbalfederatie gesticht.
Het was een heel ander soort spel waar nog grote lijnen van zijn overgebleven.
In 1906 staken ze de officiële spelregels ineen, de eerste gedrukte spelregels verschenen in 1919 en handbal werd toen nog gespeeld op voetbalvelden en met 11 spelers dit werd grootveldhandbal of ook wel 11 handbal genoemd.
Tegenwoordig wordt handbal gespeeld door 6 spelers en een doelman per team. Op een veld van 40 meter lang bij 20 meter breed met aan beide kanten een doel van 2 bij 3 meter. Bij jongere leeftijden een kleiner doel.
Het spel gaat snel heen en weer en de spelers zijn afwisselend verdedigers en aanvallers. Doelpunten scoort men door de bal in het doel van de tegenstander te werpen, de bal mag gespeeld worden met ieder deel van het lichaam behalve met de benen onder de knie.
Doelpogingen mogen vanaf iedere plaats op het veld plaatsvinden maar men mag de grond in het doelgebied en de bijbehorende lijnen (cirkel) niet aanraken, men mag bij de doelpogingen wel in het doelgebied springen of vallen en men dient ervoor te zorgen dat de bal de hand verlaten heeft voordat men neerkomt op de grond.
Huidige Olympisch kampioenen
Mannen: Frankrijk
Dames: Noorwegen

Wereldkampioenen
Mannen: Frankrijk
Dames: Rusland

Europees kampioenen
Mannen: Frankrijk
Dames: Noorwegen

In 2012 is het EK handbal in Nederland.

In de nationale competities waren Volendam(Heren) en Dalfsen(Dames) het sterkst.

Het laatste nieuws.

quote:
De Nederlandse handbalsters hebben zich op indrukwekkende wijze geplaatst voor het wereldkampioenschap dat in december in de Braziliaanse regio Sao Paulo wordt gehouden. De ploeg van bondscoach Henk Groener won voor de tweede keer binnen enkele dagen van Turkije. Na de 40-28 in Rotterdam, werd het in Istanbul 38-34 voor Oranje.

Nederland had een bliksemstart, met een snelle voorsprong van 6-0. De tactiek van Groener was daarmee al in een vroeg stadium geslaagd. "Ik had gezegd dat we goed moesten beginnen, dan zouden zij het laatste restje hoop wel verliezen.'' De eerste Turkse time-out had wel resultaat, bij 7-7 stonden beide ploegen weer gelijk. Groener: "Dan zie je toch dat de concentratie weg ebt, je weet al zeker dat je naar Brazilië gaat. Dat is ook geen seconde meer in gevaar geweest.''

Bij de rust was de voorsprong groot (23-16). In de tweede helft gunde de coach al zijn speelsters speeltijd. "We hebben een echte teamprestatie geleverd. Met z'n allen goed, met z'n allen soms even wat minder, maar uiteindelijk sta ik hier met een fijn gevoel. Als ik dan toch uitblinksters mag noemen, dan waren dat Nycke Groot en onze keepster Marieke van der Wal.''

De WK-kwalificatie stond als een huis. Ook al omdat van de gevreesde Turkse ambiance nauwelijks sprake was. "Er waren minder toeschouwers dan ik had verwacht, 1.000 á 1.500, dat was het wel. Een groep jongere mannen was luidruchtig, maar toen wij eenmaal afstand hadden genomen, was ook dat al snel voorbij.''

De voorbereiding op het WK begint in september, dan staan trainingsstages met onder meer Brazilië en Noorwegen op het programma. "Er liggen de nodige afspraken. Nu we zijn geplaatst, kunnen we plannen die verder gaan uitwerken'', aldus Groener.
Handbalvrouwen naar WK
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:56:20 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_98044290
Handbal :')
wat is dit
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 juli 2011 @ 11:03:05 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98975034
quote:
De Nederlandse handbalsters zijn bij de loting voor het WK, van 3 tot en met 16 december in Brazilië in groep B gekoppeld aan Rusland, Kazachstan, Zuid-Korea, Spanje en Australië.

Oranje, dat zich in juni voor de mondiale titelstrijd plaatste door Turkije in de play-offs te verslaan, moet bij het WK bij de eerste zeven eindigen om mee te mogen doen aan het olympisch kwalificatietoernooi.

Groep A:
Noorwegen, Montenegro, Angola, Duitsland, China, IJsland

Groep B:
NEDERLAND, Rusland, Kazachstan, Zuid-Korea, Spanje, Australië

Groep C:
Roemenië, Frankrijk, Brazilië, Tunesië, Cuba, Japan

Groep D:
Zweden, Denemarken, Kroatië, Argentinié, Ivoorkust, Uruguay
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100587085
stormlooptopic hier..

Geen handballers?
niemand die deze weken naar het EK is gaan kijken in ons eigen landje?

of mis ik gewoon een topic..?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 augustus 2011 @ 09:23:12 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100587643
Handbal is geen sport wat veel topics heeft :P.

En bij he EK dacht ik van dat is pas volgend jaar toch? :+. Maar het gaat nu over het EK u19.

Nederland dus in de halve finales :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100587719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 09:23 schreef borisz het volgende:
Handbal is geen sport wat veel topics heeft :P.

En bij he EK dacht ik van dat is pas volgend jaar toch? :+. Maar het gaat nu over het EK u19.

Nederland dus in de halve finales :)
nu is inderdaad onder de 19. gisteravond nog gaan kijken. best leuke wedstrijden.
ik hoop op de finale nederland - denemarken
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 augustus 2011 @ 16:44:34 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100765260
Zilver it is :)

quote:
In een, voor het Nederlands handbal historische EK-finale heeft Oranje haar geweldige toernooi net niet winnend weten af te sluiten. Denemarken was over de hele linie de betere ploeg en won terecht het EK-goud via een (13-17) 27-29 overwinning.

Wie onze meiden een paar maanden geleden tijdens het voorbereidingstoernooi in Leek aan het werk heeft gezien, had nog kunnen denken dat dit jonge Oranje een zwaar EK tegemoet zou gaan. Gaandeweg groeide de selectie van Monique Tijsterman dichter naar elkaar toe en ontstond er een opvallend hecht collectief. Maar wie in de aanloop naar het EK Nederland tot de medaillekandidaten rekende, werd door de ‘kenners’ nog net niet uitgelachen. Nee, die medailles zouden toch zeker naar landen als Noorwegen, Duitsland, Rusland, Zweden of Denemarken gaan.

In de afgelopen elf dagen is er echter een mooi handbalsprookje geschreven, waarin onze Oranje-meiden met vaak oogstrelend handbal in eigen land de finale wisten te halen door via dominant spel Oostenrijk, Oekraïne, Noorwegen, Roemenië, Spanje en Servië te verslaan. Op zondag 14 augustus staat de ploeg zowaar in de finale.

In een uitverkocht en oranjegekleurd Rotterdams Topsportcentrum kiest Nederland in de openingsfase voor een offensieve en gedurfde 5:1 dekking met Estavana Polman als vooruitgeschoven stoorspeelster. Een logische keuze, want de Denen hebben een uiterst gevaarlijke opbouwrij en die moet je natuurlijk ver van het doel houden. Oranje start scherp en komt via Lois Abbingh en Sabrina van der Mast op 2-0, maar Denemarken komt op snelheid aan de leiding; 2-3 en 3-4. Monique Tijsterman zet de dekking terug naar 6:0. Het werkt beter, maar aanvallend belandt haar team in een moeilijke fase. Waar Oranje lastig weet te scoren, blijven de Deense meiden wel trefzeker; 4-7.

Dat Lois Abbingh in ondertal (een discutabele 2-minutenstraf voor Sabrina van der Mast) doel treft, is een welkome opsteker voor de thuisploeg die aanvallend soms een wat angstige indruk maakt. De Deense scherpschutters houden hun ploeg tamelijk soepel aan de leiding. Na een kwartier staat de stand op 6-9. Lois Abbingh en Anouk van der Wiel zorgen dat Nederland kan aanhaken op 8-10, maar door matig verdedigen loopt Denemarken weer uit naar 8-12.

Het Deense spel is sneller, gevarieerder en effectiever dan dat van Oranje, terwijl er in de dekking minder ruimte wordt weggegeven. Bij 10-12 neemt de Deense coach een time-out, waarna Nederland offensiever gaat verdedigen en Estavana Polman tegen een onterechte tijdstraf van het, niet altijd consequent fluitende Poolse arbitrale duo Joanna Brehmer/Agnieszka Skowronek aanloopt. Denemarken profiteert en loopt uit naar 10-15 (24”). Ondanks doelpunten van Lois Abbingh en Celine Michielsen (2x) zoekt een voltallig Denemarken met een marge van vier de kleedkamer op; 13-17. Opvallend is dat, net als tegen Servië, bij Oranje de helft van de selectie tijdens de rust op het veld blijft staan en een balletje gooit om warm te blijven.

De belangrijkste vraag voor de tweede helft is of Oranje een antwoord kan vinden op de taaie, defensieve 6:0 dekking van de Denen (en dus scherper van afstand wordt), plus haar gevreesde 1e fase in stelling kan brengen, want die kwam door de goed terug verdedigende Denen in de eerste helft niet uit de verf.
We zien Tess Wester in het doel, Oranje een paar technische fouten maken en Estavana Polman tegen haar tweede tijdstraf aanlopen. De opening van de tweede helft is op alle fronten voor Denemarken dat binnen vier minuten de voorspong vergroot naar 13-20. Celine Michielsen en Tess Wester proberen met fraaie acties de ban te keren. Denemarken komt in ondertal en weet ondanks de dubbele mandekking toch te scoren; 15-21. Ook na de tijdstraf wordt die dubbele mandekking gehandhaafd, ongetwijfeld om de noodzakelijk ommekeer te forceren. Michielsen en Polman scoren, maar Abbingh en Melissa Wilmsen missen voor open doel. Stand na 45 minuten: 17-23.

Een redelijk onzichtbare Angela Malestein krijgt een tijdstraf en een strafworp tegen die door Tess Wester (later gekroond tot beste speelster aan Hollandse zijde) wordt gestopt. Aanvallend kunnen de Nederlandse dames tegen de gelouterde Denen geen collectieve vuist meer maken en is het teveel afhankelijk van individuele acties die een enkele keer succesvol worden afgerond (o.a.2x Lynn Knippenborg). In de open dekking is Oranje bovendien te afwachtend, maar het zijn allemaal logische fouten die we deze jonge ploeg na zo’n zwaar toernooi kunnen en moeten vergeven. Bovendien weigert de ploeg op te geven en dat siert ze. Celine Michielsen lobt fraai over de keeper en Angela Malestein treft voor de eerste keer doel. Met nog een kleine 8 minuten te gaan, is het verschil weer vijf: 21-26.

Lois Abbingh scoort vanaf de rechter opbouw en even gloort er hoop, Denemarken laat zich in de resterende speeltijd niet meer verrassen en incasseert zonder problemen nog enkele tegentreffers. De talenten van Oranje zijn een illusie armer, maar een ongelooflijk belangrijke ervaring en heel veel goodwill rijker. Eindstand 27-29. Zo krijgt het sprookje niet helemaal het vrolijke einde dat we met z’n allen wensten, maar het blijft toch een opmerkelijk verhaal om lang, heel lang van na te genieten.

Doelpunten Nederland: Lois Abbingh 8, Celine Michielsen 7, Lynn Knippenborg 3, Estavana Polman 3, Sanne Hoekstra 2, Anouk van de Wiel 2, Sabrina van der Mast 1, Angela Malestein 1.

Angela Malestein en Estavana Polman werden gekozen tot respectievelijk de beste rechter hoek en midden opbouw van het toernooi en krijgen zo een fraaie plek in het EK All Star team. Lois Abbingh werd de onbetwiste topscoorster van het EK.

Eindstand EK Handbal Dames
1. Denemarken
2. Nederland
3. Oostenrijk
4. Servië
5. Zweden
6. Roemenië
7. Kroatië
8. Spanje
9. Rusland
10. Frankrijk
11. Duitsland
12. Noorwegen
13. Polen
14. Hongarije
15. Slovenië
16. Oekraïne
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100772086
jep. wel een spannende wedstrijd nog.

nu maar wachten op volgend jaar december voor het echte EK
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 maart 2012 @ 13:25:34 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_109311024
quote:
PAPENDAL - Handbalster Maura Visser zal niet met het Nederlands team meedoen op het olympisch kwalificatietoernooi (OKT) eind mei in Spanje. Bondscoach Henk Groener wil pas na dat toernooi de problemen met zijn verbannen spelmaakster uitpraten.

Dat meldde het handbalverbond NHV dinsdag.

Groener passeerde Visser al voor de trainingsstage van deze week op Papendal, waarin het team drie keer oefent tegen Tunesië. Hij wilde haar niet bij de selectie omdat de speelster vorig jaar december op het teleurstellend verlopen wereldkampioenschap kritiek uitte op de bondscoach en haar teamgenoten.
Visser liet maandag in Studio Sport weten dat ze spijt had van haar gedrag op het WK in Sao Paulo.
''Ik reageerde uit frustratie over de teleurstellende resultaten en mijn eigen spel. Mijn knie wilde niet, ik zat niet lekker in mijn vel en in de emotie van de sport heb ik te heftig gereageerd. Daar heb ik nu spijt van.''
Hoewel Groener al een gesprek voerde met Visser, zijn de problemen nog niet van tafel. ''Ik heb meer tijd nodig om de zaken met haar en de ploeg op te lossen. Daar is nu geen tijd voor. Ik moet me nu richten met deze selectie op het OKT en we hebben alleen deze week om tactische zaken op de rit te krijgen. Maura zal daar niet bij zijn.''
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 maart 2012 @ 22:20:20 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_109630798
Mensen hier die wel eens bij wedstrijden in de Bundesliga zijn geweest en iets kunnen vertellen over de sfeer daar enzo?

Ik zit de komende 3 maanden in Berlijn, en het lijkt me leuk om dan de wedstrijden te bezoeken van Füchse Berlin, tegen Hüttenberg, Bergischer, Grosswallstadt en Lemgo (en ook de kwartfinale Champions League tegen Ademar Leon, als ze winnen ook de halve finale), maar ben wel benieuwd hoe het daar beleefd wordt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_109640264
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Mensen hier die wel eens bij wedstrijden in de Bundesliga zijn geweest en iets kunnen vertellen over de sfeer daar enzo?

Ik zit de komende 3 maanden in Berlijn, en het lijkt me leuk om dan de wedstrijden te bezoeken van Füchse Berlin, tegen Hüttenberg, Bergischer, Grosswallstadt en Lemgo (en ook de kwartfinale Champions League tegen Ademar Leon, als ze winnen ook de halve finale), maar ben wel benieuwd hoe het daar beleefd wordt :P
ik ben wel eens naar wedstrijden van VFL Gummersbach geweest in de LanXess arena in keulen.
het leeft daar wel eens stuk meer dan hier.

wedstrijd tegen thw kiel van de arena uitverkocht (meer dan 16.000 man), wedstijd tegen lemgo met zon 7.000 man. dat is natuurlijk heel iets anders als wanneer ik hier naar een wedstrijd ga kijken met maximaal een paar 100 mensen.

als je de kans hebt zou ik dan ook zeker een wedstrijdje meepakken
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 29 maart 2012 @ 09:20:31 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_109641447
Dat ga ik dan zeker doen, bedankt!
Geen idee eigenlijk of Füchse goede kans heeft om van Ademar Leon te winnen over 2 duels, zou wel leuk zijn om bij winst ook nog naar de halve finale van de CL te gaan natuurlijk :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_109641621
CL wedstrijd ben ik in stockholm 1 keer bij geweest.
waren toevallig dat weekend daar.

top handbal om te zien, maar het leeft minder heb ik het idee.
er waren toen geen toeschouwers van de tegenpartij en zaal was lang niet uitverkocht (max 2000) mensen.
maar wellicht dat dit in duitsland ook wel anders is.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 4 september 2012 @ 12:54:49 #14
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_116380517
Het seizoen is weer begonnen. :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_116384640
mijne begint volgende week.

en ik wacht nog steeds op mn nieuwe schoenen :(
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:28:07 #16
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_116384764
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef gianni61 het volgende:
mijne begint volgende week.

en ik wacht nog steeds op mn nieuwe schoenen :(
Wij zijn sinds een weekje of 3 weer aan het trainen. :Y Competitieschema is helaas nog niet bekend volgens mij. -O-
Ik heb vrijdag nog nieuwe schoenen gekocht, asics gel blast 4m. *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_116384877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:28 schreef mstx het volgende:

[..]

Wij zijn sinds een weekje of 3 weer aan het trainen. :Y Competitieschema is helaas nog niet bekend volgens mij. -O-
Ik heb vrijdag nog nieuwe schoenen gekocht, asics gel blast 4m. *O*
[ afbeelding ]
trainen zijn we ook alweer een paar weken mee bezig.
eerste wedstrijd is komende zondag.

speel jij landelijk? die beginnen later toch?

ik had hummel authentic X carbon besteld.
na 2 weken wachten kreeg ik te horen dat deze niet meer leverbaar was bij de importeur.
toen andere hummels uitgezocht, kreeg ik de verkeerde maat opgestuurd. nu op de goede maat aan het wachten -O-
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:40:45 #18
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_116385134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:32 schreef gianni61 het volgende:
speel jij landelijk? die beginnen later toch?
2e divisie A. 1e en ere zijn al wel begonnen. :{

quote:
ik had hummel authentic X carbon besteld.
Die ken ik niet maar zien er wel mooi uit :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 september 2012 @ 11:23:46 #19
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_116414503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:20 schreef heywoodu het volgende:
Dat ga ik dan zeker doen, bedankt!
Geen idee eigenlijk of Füchse goede kans heeft om van Ademar Leon te winnen over 2 duels, zou wel leuk zijn om bij winst ook nog naar de halve finale van de CL te gaan natuurlijk :)
Beetje laat, maar korte update:

Ben uiteindelijk inderdaad naar de return van de kwartfinale geweest, Füchse - Ademar.
Ik weet niet of mensen hier de CL een beetje volgen, maar ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat het 1 van de meest sensationele wedstrijden van de laatste jaren was _O_

34-23 werd het in Spanje, er moest dus heel veel goedgemaakt worden. Füchse begon zonder keeper (en dus een extra speler), en eigenlijk vanaf het begin voelde je al dat het erin zat om met 11 of 12 goals verschil te winnen _O_
Uiteindelijk ging het de hele wedstrijd precies volgens schema, vanaf de eerste minuut was het groot feest in de hal, vlak voor tijd werd het nog even stil toen het ineens helemaal fout leek te gaan, maar toen in de laatste halve minuut het verschil toch gemaakt werd barstte de hal bijna uit zijn voegen _O_ _O_

29-18 uiteindelijk, en dus op aantal uitgoals door naar de halve finale, terwijl het überhaupt de eerste keer was dat ze in de CL stonden, paar jaar geleden speelden ze nog 2. Bundesliga _O_

Verder in de tijd in Berlijn nog naar een aantal wedstrijden geweest daar, tegen Hüttenberg, Bergischer en Lemgo, ook tegen laagvliegers heerst er een hele mooie sfeer :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:18:28 #20
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_117347456
Morgen supercup Dalfsen - Quintus en Volendam - Aalsmeer. :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:20:37 #21
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119800116
Net in Apeldoorn geweest voor de wedstrijd NL-Slovenië. 3 seconden voor tijd scoorde Nycke Groot het winnende doelpunt. _O_
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ok-tweede-duel.dhtml

2 van de 3 wedstrijden dus al gewonnen in dit toernooi, als ze zondag ook van Oostenrijk winnen gaan ze door naar de play-offs voor het WK. :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 december 2012 @ 01:41:21 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119804475
Het EK had gewoon in NL moeten zijn. :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119807858
eens!
dan had ik elke avond in het Mecc gezeten om wedstrijden te kijken
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:04:19 #24
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119808591
Ja dat zou wel mooi zijn geweest, maarja... NHV en geld :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 december 2012 @ 13:12:11 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119839432
Nederland - Oostenrijk live op de NOS vanaf 13.30
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 2 december 2012 @ 13:44:33 #26
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119840213
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:04 schreef mstx het volgende:
Ja dat zou wel mooi zijn geweest, maarja... NHV en geld :')
Dat en de belachelijke eisen van het IHF....

Nu dames aan het kijken trouwens, loopt nog behoorlijk stroef tot nu toe. En de coach van Oostenrijk doet me in zijn speech denken aan een andere Oostenrijker...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 december 2012 @ 13:49:02 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119840314
vd Wal ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119840854
ik weet niet welke taal het commentaar bij wit rusland tegen polen is, maar ik volg er geen drol van :P
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  zondag 2 december 2012 @ 19:29:45 #29
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119850750
18-30 gewonnen, in juni de kwalificatiewedstrijden. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 5 december 2012 @ 09:27:15 #30
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119946687
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 5 december 2012 @ 09:46:13 #31
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_119947089
quote:
Wow, wat een gebrek aan kennis :') Iedereen die langer dan 4 weken aan handbal heeft gedaan weet hoe gruwelijk veel verschil een goede of slechte keeper maakt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 december 2012 @ 09:57:41 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_119947341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wow, wat een gebrek aan kennis :') Iedereen die langer dan 4 weken aan handbal heeft gedaan weet hoe gruwelijk veel verschil een goede of slechte keeper maakt.
Dat weet je zelfs al als je een keer een wedstrijd hebt gezien tussen een Europese topclub met topkeeper (Heinevetter) en een degradatiekandidaat met bijbehorende keeper :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 december 2012 @ 15:48:37 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120375474
En de dames treffen...... Rusland :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:32:28 #34
391907 HB4E
#Handball #5 #AW
pi_120604203
zijn er mensen die handballen ?
voor elke droom is een mogelijkheid.
pi_120604247
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:48 schreef borisz het volgende:
En de dames treffen...... Rusland :')
Die ruk die loting idd :')

Maar goed, ze zijn niet kansloos.
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:42:12 #36
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120604530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:32 schreef HB4E het volgende:
zijn er mensen die handballen ?
Zo'n 60.000 in Nederland
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:44:27 #37
391907 HB4E
#Handball #5 #AW
pi_120604620
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef mstx het volgende:

[..]

Zo'n 60.000 in Nederland
hahaha ja ik bedoel hier ;p ,, ik voel me namelijk maar de enigste van die 60.000
voor elke droom is een mogelijkheid.
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:44:58 #38
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120604644
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:44 schreef HB4E het volgende:

[..]

hahaha ja ik bedoel hier ;p ,, ik voel me namelijk maar de enigste van die 60.000
Ja ik
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:45:28 #39
391907 HB4E
#Handball #5 #AW
pi_120604661
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:44 schreef mstx het volgende:

[..]

Ja ik
jeej :D bij welke club dan?
voor elke droom is een mogelijkheid.
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:49:23 #40
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120604795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:45 schreef HB4E het volgende:

[..]

jeej :D bij welke club dan?
Dat ga ik hier niet zeggen :7 Maar we spelen in de 2e divisie A. *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:52:25 #41
391907 HB4E
#Handball #5 #AW
pi_120604900
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:49 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat ga ik hier niet zeggen :7 Maar we spelen in de 2e divisie A. *O*
cooll :D anders als je msn hebt voeg me maar toe"lfa@hotmail.nl ;)
voor elke droom is een mogelijkheid.
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:09:57 #42
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_120605479
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:44 schreef HB4E het volgende:

[..]

hahaha ja ik bedoel hier ;p ,, ik voel me namelijk maar de enigste van die 60.000
Ik ook, al meer dan 25 jaar. Ooit op behoorlijk niveau, nu puur recreatief.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_120608075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:44 schreef HB4E het volgende:

[..]

hahaha ja ik bedoel hier ;p ,, ik voel me namelijk maar de enigste van die 60.000
op fok zijn er niet zo veel geloof ik
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:38:27 #44
391907 HB4E
#Handball #5 #AW
pi_120642639
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]

op fok zijn er niet zo veel geloof ik
yup dat bedoel ik..
voor elke droom is een mogelijkheid.
pi_121470982
Het WK voor de heren is begonnen en de duitse zenders ARD en ZDF zenden de wedstrijden van het duitse team allemaal live uit. schema is als volgt: (in duits want gekopieerd van de zdf site)
12. Januar 2013 in Granollers:
Deutschland gegen Brasilien, Anpfiff: 16:00 Uhr / live ARD

13. Januar 2013 in Granollers:
Tunesien gegen Deutschland, Anpfiff: 17:20 Uhr/live im ZDF

15. Januar 2013 in Granollers:
Deutschland gegen Argentinien, Anpfiff: 18:15 Uhr / live ARD

16. Januar 2013 in Granollers:
Deutschland gegen Montenegro, Anpfiff: 18:30 Uhr/live im ZDF

18. Januar 2013 in Barcelona:
Frankreich gegen Deutschland, Anpfiff: 18:15 Uhr/live ARD
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_121474622
Leuk, Duitsland nu ruim voor tegen Brazilië.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 12 januari 2013 @ 17:23:35 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_121474989
Speelt Christophersen (een van mijn helden van Füchse) inmiddels? Op de bank gestart sowieso, maar heb nog niet kunnen kijken :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_121514571
duitsers verloren van tunesie met 25-23
tunesie heel sterk met afstandschoten, maar wat een irritant team om tegen te spelen. constant provoceren en theater maken.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_121514789
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef gianni61 het volgende:
duitsers verloren van tunesie met 25-23
tunesie heel sterk met afstandschoten, maar wat een irritant team om tegen te spelen. constant provoceren en theater maken.
Leuk potje wel, Duitsers hadden wel genoeg kansen om op voorsprong te komen, maar ze pakten die niet.
sig verwijderd door FA
pi_121514947
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:05 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Leuk potje wel, Duitsers hadden wel genoeg kansen om op voorsprong te komen, maar ze pakten die niet.
dat wel, ze hadden nogal wat ballen op de paal gemikt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_121670625
duitsland wint met 29-21 van montenegro. hiermee zijn ze verzekerd van een plaats in de 1/8 finale.
maar goed ook, want ik zie dit team nog niet snel winnen van frankrijk :)
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2013 @ 18:53:30 #52
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124452401
Voor de liefhebber:

http://www.laola1.tv/en/i(...)471-2753-112933.html

Officiële stream van de Champions League, Füchse Berlin - Atletico Madrid is bezig op het moment, zeer spannende wedstrijd, Atletico iets beter in de eerste helft maar het gaat nu volledig gelijk op. Heenwedstrijd werd 29-29, dus wie wint gaat naar de kwartfinale.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2013 @ 19:20:43 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124453471
25-25 met 2 minuten te gaan, het is echt ziek spannend....
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2013 @ 19:27:09 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124453705
Jaszka mist in de laatste seconde om Berlin naar de kwartfinale te schieten -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2013 @ 19:05:14 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127117394
Omhoog. Dames moeten zondag thuis tegen Rusland in Rotterdam voor een WK-ticket. Return een week later in Rostov-on-Don.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 mei 2013 @ 19:21:37 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127118202
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef borisz het volgende:
Omhoog. Dames moeten zondag thuis tegen Rusland in Rotterdam voor een WK-ticket. Return een week later in Rostov-on-Don.
Het Russische team heeft lange tijd het internationale dameshandbal gedomineerd. De meest recente successen zijn de WK-titels in 2001, 2005, 2007 en 2009, plus het Olympisch zilver uit 2008.

Dat belooft weinig goeds :D

Erg makkelijk bereikbaar met OV zie ik, ik denk dat ik daar zondag maar eens een kijkje ga nemen w/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:23:46 #57
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_127118295
Misschien dat ik er ook even ga kijken zondag. 8-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 mei 2013 @ 19:33:07 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127118738
Ticket gekocht, gas erop dus zondag *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2013 @ 13:47:56 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127319483
Volle bak hier hoor ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 juni 2013 @ 13:58:02 #60
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_127319742
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Volle bak hier hoor ^O^
En meezingen nu !!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 juni 2013 @ 14:07:27 #61
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_127319996
Makeeva :')
  zondag 2 juni 2013 @ 14:08:30 #62
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_127320024
5-1 al
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 juni 2013 @ 14:09:14 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127320050
Mooi begin :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2013 @ 14:09:46 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127320070
Lekker begin :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 juni 2013 @ 14:14:57 #65
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_127320224
9=3 dat was een mooie ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 juni 2013 @ 14:18:12 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127320321
10-5. Kwartier gespeeld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 juni 2013 @ 14:21:39 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_127320423
Agressieve Russen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 juni 2013 @ 14:29:26 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127320673
14-7 :). Nog vijf minuten in de eerste helft.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 2 juni 2013 @ 14:32:02 #69
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_127320752
Al 2 strafworpen gestopt ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2013 @ 14:38:13 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127320908
Goed bezig zeg _O_

Jammer dat ze hier geen bratwurst hebben voor de rust, zoals bij de Füchse :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 juni 2013 @ 14:51:54 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127321310
Begin tweede helft niet zo goed.
17-13 nu.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 2 juni 2013 @ 14:52:03 #72
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_127321317
Oops 17 -13 al ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2013 @ 14:57:36 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127321465
Dacht even dat het zo gelijk zou staan..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2013 @ 15:05:42 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127321713
Daar gaat Smeets -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 juni 2013 @ 15:10:10 #75
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_127321846
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Dacht even dat het zo gelijk zou staan..
Hierbij dan. 22-22.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2013 @ 15:14:10 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127321969
Jammer dit man....
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 juni 2013 @ 15:37:32 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_127322689
Eindstand dus 26-27.
  zondag 2 juni 2013 @ 19:29:16 #78
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_127329872
Echt een bagger 2e helft. :') En ze stonden nog wel 17-9 voor. 8)7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2013 @ 19:54:22 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127330856
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:29 schreef mstx het volgende:
Echt een bagger 2e helft. :') En ze stonden nog wel 17-9 voor. 8)7
Ongelooflijk ja -O-

En natuurlijk net op het moment dat het minder begon te lopen werd Smeets uitgeschakeld ;(

Ook in een paar minuten tijd wel 2 of 3 gigantische kansen verprutst, alleen op de keeper af en dan struikelen enzo :')
Of een stuk of 3-4 van die lange ballen naar iemand die vrij voor het doel stond maar de bal liet vallen ofzo, of dat de bal dan 10 meter over haar heen ging :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 juni 2013 @ 20:38:59 #80
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_127332826
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:54 schreef heywoodu het volgende:
of dat de bal dan 10 meter over haar heen ging :')
Wel een stuk of 3 van dat soort mislukte break-outs gezien. |:(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 juni 2013 @ 21:13:07 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127334543
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef mstx het volgende:

[..]

Wel een stuk of 3 van dat soort mislukte break-outs gezien. |:(
Ik weet weinig van handbal, maar hoe komt het dat ze dat ineens deden in de 2e helft, terwijl ik in de hele eerste helft niet 1 break-out (mislukt of geslaagd) van Nederland gezien heb? Dat ging meer dan uitstekend op die manier...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 3 juni 2013 @ 09:59:29 #82
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_127349978
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik weet weinig van handbal, maar hoe komt het dat ze dat ineens deden in de 2e helft, terwijl ik in de hele eerste helft niet 1 break-out (mislukt of geslaagd) van Nederland gezien heb? Dat ging meer dan uitstekend op die manier...
Schijnbaar in de 1e helft niet zulke kansen gehad. :P

Ook lekker zo'n hand in je keel. :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 3 juni 2013 @ 14:40:47 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127359648
Ik lees nu pas dat er maar liefst 6 belangrijke spelers vertrekken bij Füchse Berlin, waaronder Mark Bult -O-

Als ik dat eerder had geweten zou ik gisteren niet naar Nederland - Rusland zijn gegaan maar naar Berlijn voor de laatste thuiswedstrijd van het seizoen en dus de afscheidswedstrijd van ze -O-
Balen zeg ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 juni 2013 @ 13:08:43 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127578496
Duel 2 vanaf 15u op NOS.nl
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_127579443
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:08 schreef borisz het volgende:
Duel 2 vanaf 15u op NOS.nl
hmm, dat wordt laptop en tv naast elkaar want vanaf 14:30 is volendam tegen lions om het landskampioenschap
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 juni 2013 @ 15:39:23 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127582833
Dames 11-10 voor bij rust.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_127582876
en volendam met 21-12 voor
lions spelen echt bagger. gelukkig doen de dames het voorlopig beter
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 juni 2013 @ 16:08:36 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127583942
21-16 voor. Nog 17 minuten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_127583981
23-16 :o
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 juni 2013 @ 16:16:27 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127584219
27-18. Nog tien minuten
29-18 en vijf minuten :D

[ Bericht 37% gewijzigd door borisz op 09-06-2013 16:25:05 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_127584550
Haha, wat een inmaakpartij _O_
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 juni 2013 @ 16:29:56 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127584584
33-21 _O_.
Naar het WK :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_127584594
Nooit verwacht dit _O_
pi_127584834
mooie uitslag *O*
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 juni 2013 @ 17:09:52 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127585914
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:29 schreef borisz het volgende:
33-21 _O_.
Naar het WK :)
:D :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_127587304
Deze uitslag, geloofde het gewoon niet toen ik het ineens las... _O-

Mooi dat de teamsporten weer wat kleur krijgen met (kleine) succesjes, zoals dit en de mannen volleyballers die aardig draaien. ^O^
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 juni 2013 @ 13:57:15 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127824123
En we hebben de loting

Group A
Montenegro
Netherlands
France
South Korea
DR Congo
Dominican Republic

Group B
Denmark
Brazil
Serbia
China
Japan
Algeria

Group C
Norway
Poland
Angola
Spain
Argentina
Paraguay

Group D
Hungary
Germany
Romania
Czech Republic
Tunisia
Australia
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 juni 2013 @ 15:39:15 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127827149
Zoveel weet ik er niet van, maar had slechter gekund toch? :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 juni 2013 @ 15:53:46 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127827579
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Zoveel weet ik er niet van, maar had slechter gekund toch? :)
We treffen de nummers twee, vier en vijf van de OS :+. Congo en DR moet gewoon gewonnen worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_127829481
nu no een half jaar wachten dus
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')