kak waarom zie ik dit nu pas?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Kijk, Selah Sue wel gewoon live nu op 3FM.
Iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet, Pinkpop betaalt ca. 1.000.000 aan Coldplay om daar op te treden.
Waarom kan de Pinkpop organisatie dan niet even de moeite nemen om in het contract te zetten dat ze automatische toestemming verlenen dat hun concert mag worden uitgezonden.
Iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef alors het volgende:
Coldplay fans die nu niet bij het optreden staan![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je die Annemieke op de webcam ziet, kom je echt lekker in het ritme voor Pinkpop. Heerlijk die vibe die zij uitstraalt. Als wassen beeld.
SPOILER: Playlist ColdplayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Van twee dagen geleden ja.SPOILER: Playlist ColdplayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier eentjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef alors het volgende:
Coldplay fans die nu niet bij het optreden staan![]()
Zelfde, aldus Atze.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
ach compleet anders zal het niet zijn.
Maar het was wel dezelfde setlistquote:
ja het geluid op de stream was in het begin niet goed afgesteld (tweede stem te hard) en de stream haperde af en toe, maar WAT EEN SHOW! Had er zo willen staan!!! Maar goed ik ga maandag al..........quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar het was wel dezelfde setlistNu maar weer naar huis toe
Alter Bridge was helemaal geweldig
Coldplay was ook behoorlijk goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hoe is de show van Coldplay? Ik lees best wel verschillende reacties?? Terwijl ik de show bij Rock am Ring heb gezien en vond het een geweldige show!
onzin. Nu wel trouble.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar het was wel dezelfde setlistNu maar weer naar huis toe
Alter Bridge was helemaal geweldig
quote:Elbow maakt Pinkpop in een klap volwassen
Cijfer: 9
Coldplay laat Pinkpop nieuw album horen
Cijfer: 8
Selah Sue op weg naar diva-status
Cijfer: 7,5
Ash nog uiterst houdbaar
Cijfer: 7,5
Nog één keer rocken met Manics Street Preachers
Cijfer: 7+
De machine van De Staat ronkt niet op volle toeren
Cijfer: 7
Alter Bridge: onfris, onhip, prima
Cijfer: 6
Muziek bijzaak bij Simple Plan
Cijfer: 5,5
Madi moet de rollen beter verdelen
Cijfer: 5
Genoeg Life House voor tien jaar
Cijfer: 3
Subjectieve mening weer.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:34 schreef Pino112 het volgende:
Cijfers van 3VOOR12 van de eerste dag:
[..]
Nee, mocht nog nietquote:Op zondag 12 juni 2011 02:08 schreef Watashiwa het volgende:
Was Coldplay nog uitgezonden? Of komt er herhaling hiervan?..
Wait wut, heb je alleen maar een kaartje voor zaterdag gekocht?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef Cee het volgende:
Ik ben terug. Pfffieuw. Had ik me even vergist in de planning. Ik reed om 12 uur 's middags thuis weg en uiteindelijk stond ik om 5 uur pas op het terrein. Godsamme, die files. Dus ik heb de Manics gemist.![]()
Verder wilde ik vooral Elbow en Coldplay zien. En dat is prima gelukt. Kippenvel tot aan m'n stuitje van die stem van Guy van Elbow. Hele mooie show. En Coldplay is precies wat ik ervan verwachtte en hoopte, met uitzondering van het feit dat het wat mij betreft nog wel een uur door had mogen gaan. Oh god nu ga ik echt slapen, ik spelde 'had' eigenlijk als 'hat'.
Ja, ik kreeg al niemand mee, 1 dag 'in m'n eentje' lukt me nog wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wait wut, heb je alleen maar een kaartje voor zaterdag gekocht?
Ik heb gister ook in m'n eentje rondgedwaald, omdat ik m'n vrienden kwijt was na de entreequote:Op zondag 12 juni 2011 02:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg al niemand mee, 1 dag 'in m'n eentje' lukt me nog wel.
twitter:LittleFishProd twitterde op zaterdag 11-06-2011 om 12:57:04De eerste de beste die dezelfde foto weet te maken van onze#QR code op#PP11. Krijgt voor 50 euro aan biermuntjes:-) http://moby.to/o7je6i reageer retweet
Nee, hebben geen vaste plek. Maar ik wou Coldplay per se van dichtbij zien dus daar moest ik een aantal shows voor opofferen (tijdens Elbow extra uit het voorvak gegaan om bij de poortjes van het voorvak te wachten voor Coldplayquote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Markeerstift het volgende:
Jullie staan niet altijd ongeveer op dezelfde plek bij een concert?
Wij staan at pinkpop altijd in de buurt van het invalidenpodium, is makkelijk terugvinden als zoiets je overkomt en je hetzelfde concert wil zien
okee dus je kunt niet de hele dag er al gaan staan? Dat wordt gewoon helemaal leeggeveegd? Dat is echt nieuw! Andere jaren kon dat wel.. Heb je trouwens bij die andere stage (dus niet de tent) ook zo'n voorvak? Of is er alleen bij de mainstage een voorvak?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, hebben geen vaste plek. Maar ik wou Coldplay per se van dichtbij zien dus daar moest ik een aantal shows voor opofferen (tijdens Elbow extra uit het voorvak gegaan om bij de poortjes van het voorvak te wachten voor Coldplay). Daar wilden m'n vrienden sowieso niet aan beginnen.
Wel kut dat je bij de main na elk optreden uit het voorvak "om iedereen een kans te geven om vooraan te staan"
Ik had nog met een ex-collega afgesproken, ze was met een groepje vrienden, nog even wat gegeten maar ik had al een paar bands die ik wilde zien gemist en wilde dus echt niks missen van de rest dus heb de rest van de avond m'n eigen plan getrokken. Heerlijk. Na afloop onderweg terug naar de auto kreeg ik een hoop sms'jes en gemiste oproep-berichten binnen.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb gister ook in m'n eentje rondgedwaald, omdat ik m'n vrienden kwijt was na de entreeen het telefoonnetwerk lag plat.
Zal vandaag misschien weer gebeurenMaakt niet uit. 2 bier bestellen en doen alsof je vrienden hebt en ze naderhand lekker allebei opdrinken
PLUS je hoeft geen rekening met anderen te houden en kunt lekker je eigen plan trekken.
maar krijg je dan niet bij zo'n hoofdact als coldplay waar bepaalde diehards speciaal voor komen, dat ze gaan wachten, duwen en trekken voor de ingang van het voorvak? Misschien verplaats je het dan alleen maarquote:Op zondag 12 juni 2011 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed dat ze het voorvak steeds leeg ruimen en dan opnieuw vullen.
Nee, je kunt er niet de hele dag staan, na ieder optreden wordt alles leeggeveegd. Mensen die vooraan stonden bij Coldplay stonden bijvoorbeeld voordat Elbow begon al bij de poortjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:28 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
okee dus je kunt niet de hele dag er al gaan staan? Dat wordt gewoon helemaal leeggeveegd? Dat is echt nieuw! Andere jaren kon dat wel.. Heb je trouwens bij die andere stage (dus niet de tent) ook zo'n voorvak? Of is er alleen bij de mainstage een voorvak?
en WOW 5 uur over de rit gedaan??? Daar ga ik dus rekening mee houden morgen!!!
Hoe voelt het überhaupt met de drukte overal? Staan er enorme rijen bij drank/eten/wc/geld/bonnetjes? Ik bedoel het was toch flink uitverkocht..
Ik stond voor 2 200-kilo wegende debielen die hardop stonden te roepen dat dit een belachelijk systeem was (het leegruimen) en dat ze hoopten dat er eens flink wat mensen zouden worden platgelopen zodat zoiets niet meer wordt gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
maar krijg je dan niet bij zo'n hoofdact als coldplay waar bepaalde diehards speciaal voor komen, dat ze gaan wachten, duwen en trekken voor de ingang van het voorvak? Misschien verplaats je het dan alleen maar
Cee, wat vertel je dat weer mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stond voor 2 200-kilo wegende debielen die hardop stonden te roepen dat dit een belachelijk systeem was (het leegruimen) en dat ze hoopten dat er eens flink wat mensen zouden worden platgelopen zodat zoiets niet meer wordt gedaan.
Meteen daarna riepen ze hardop tegen elkaar dingen zoals "Maar dan kennen ze ons niet" "Nee, weet je nog bij de Red Hot Chili Peppers? Ik douw ze zo om hoor!" "Ja, gewoon een beetje ellebogen". Nou, toen gingen de poortjes open en begon het hoor. Die tientonner achter me zat te duwen, m'n elleboog zat blijkbaar bij haar enorme pens in de weg want ze pakte m'n arm en kneep er keihard in en riep "Pas op he meid! Pas op!"
Ik hoop dat ze binnenkort onder een wals of iets dergelijks terecht komt.
ja daar heb je gelijk in, alleen de maandag worden toch vaak meer kaarten verkocht? Hoe zat dat ook alweer.. in elk geval was het die dag meteen uitverkocht. Maar je zult gelijk hebben dat er meer files hebben gestaan vanwege de weekend-mensen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, je kunt er niet de hele dag staan, na ieder optreden wordt alles leeggeveegd. Mensen die vooraan stonden bij Coldplay stonden bijvoorbeeld voordat Elbow begon al bij de poortjes.
Let wel, gisteren was de toeloop van zowel dagkaarten als de weekendgangers he! Dus het zal nu een stuk rustiger zijn. Sowieso was ik binnen no-time weg met de auto, gelukkig. Had verwacht er nu nog te staan in de file maar het lag denk ik echt aan het feit dat het de eerste dag was.
Zelfde geldt denk ik ook voor de bonnetjes, gisteren stond er een flinke rij en ik heb zo'n 10 minuten gewacht maar veel mensen kopen groot in en het is meer verspreid dus het zal iets rustiger zijn.
Maar naar de WC moet iedereen non-stop dus daar blijf je gewoon voor in de rij staan.
Neuh valt wel mee, ze doen het echt al jaren op Roskilde en daar verloopt het ook altijd prima.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
maar krijg je dan niet bij zo'n hoofdact als coldplay waar bepaalde diehards speciaal voor komen, dat ze gaan wachten, duwen en trekken voor de ingang van het voorvak? Misschien verplaats je het dan alleen maar
oh nou gelukkig dan maarquote:Op zondag 12 juni 2011 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee, ze doen het echt al jaren op Roskilde en daar verloopt het ook altijd prima.
Neuh eigenlijk nooit.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
oh nou gelukkig dan maarEn was er nou een voorvak bij de andere stages dan de mainstage of niet? *heeft er misschien overheen gelezen*
ik heb het wel een keer bij Audioslave volgensmij meegemaakt..? Of bij JunkieXL ofzoiets? Bij de andere stage.. toen was er wel een voorvak.. maar goed..quote:
Ja nu ik er over nadenk, er is bij Noord ook één voorvakquote:Op zondag 12 juni 2011 12:49 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik heb het wel een keer bij Audioslave volgensmij meegemaakt..? Of bij JunkieXL ofzoiets? Bij de andere stage.. toen was er wel een voorvak.. maar goed..
twitter:Graffiti6 twitterde op zondag 12-06-2011 om 13:12:53We're doing a signing session at 2.30pm at the Free record shop on site. Come and say hello xx reageer retweet
Dit moet wel geniaal worden vanmiddagtwitter:
twitter:loisdejong3fm twitterde op zondag 12-06-2011 om 13:17:46Ik vind Hurts dus he-le-maal te gek op Pinkpop. Soort kruising tussen de Pet Shop Boys en Robert Palmer. reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 13:17:01Dag 2 begint met Hurts, een kruising tussen The Killers, Pet Shops Boys en Depeche Mode. Met strijkers en sexy danseressen.#pp11 reageer retweet
Geen wonder de nummers van Hurts worden geschreven door onder andere de producers van Kylie en de Spice Girlsquote:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 13:39:57Hurts: erg goed uitgevoerd, maar het is zulke bombastische opera-synthkitsch dat ik liever een 1-op-1 sessie met Lifehouse zou willen.#pp11 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |