Pedo's worden toch niet behandeld om hun geaardheid te veranderen? Enkel om de uitingen daarvan te onderdrukken.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom worden pedo's dan behandeld?
Is ook een aangeboren seksuele voorkeur.
Onzin, vaak zijn het slachtoffers die zelf dader wordenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom worden pedo's dan behandeld?
Is ook een aangeboren seksuele voorkeur.
quote:
quote:Van slachtoffer naar dader
Maar als die vader juist opvallend afwezig is, dan moet een kind op een andere manier zien te ontkomen aan de verstikkende macht van de moeder. Vaak lukt het de jongen niet zonder verlies van eigenwaarde. Erger nog: in zijn poging het effect van de kwetsuren zo klein mogelijk te maken, zet het kind onbewust al zijn machteloze woede, angsten en andere stress om in seksuele gevoelens. Ze lopen kans op het ontwikkelen van een perversie waarbij de machtsverhoudingen worden omgekeerd. De jongen is niet langer slachtoffer, maar wordt dader. Dit gebeurt al in de prepuberteit.
Pedofilie is iets anders dan pedoseksualiteit. Je kunt pedofilie en homofilie in zover aan elkaar gelijk stellen dat het beiden een geaardheid is. Daar verander je niets aan en daarom is het belangrijk om zoveel mogelijk proberen te voorkomen dat ze over de schreef gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Pedofielen met homo's vergelijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te vergelijken, omdat een kind + een volwassene héél iets anders is dan twee volwassenen van hetzelfde geslacht.
Een kind snapt sommige dingen nog niet en ziet dus niet dat het fout is. Het is niet gelijkwaardig en gewoon misbruik.
Twee volwassenen kunnen een gelijkwaardige relatie aangaan.
Zolang homo's maar niet midden op de Dam seks hebben, vind ik het best.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:29 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Pedofilie is iets anders dan pedoseksualiteit. Je kunt pedofilie en homofilie in zover aan elkaar gelijk stellen dat het beiden een geaardheid is. Daar verander je niets aan en daarom is het belangrijk om zoveel mogelijk proberen te voorkomen dat ze over de schreef gaan.
Dat is weer een hele discussie en volgens mij ook gewoon strafbaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zolang homo's maar niet midden op de Dam seks hebben, vind ik het best.
Maar dat geldt voor alle mensen, dus ook voor hetero's.
homo zijn is net zo natuurlijk als linkshandig zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over vrouwen of over linkshandigen, maar over homofielen.
Homobashen aanpakken is symptoombestrijding. Je moet oorzaak en gevolg wel even in het oog blijven houden.
dus afwijkingen die jij nuttig vindt hoeven niet behandeld te worden maar een afwijking als homoseksualiteit waar je op geen manier last van kan hebben moet wel behandeld worden?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, die zaken hoeven niet behandeld te worden. Zaken als bv. homofilie, pedofilie, autisme, ADHD, etc wel.
ik denk dat er teveel mensen zijn die zo denken dat dit daadwerkelijk trollen is.quote:
Heb ik al weleens uitgelegd op dit forum. Het vervelende is dat vrijwel alle steekhoudende argumenten je hier een ban opleveren. Been there, done that.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Inderdaad - oorzaak van jouw probleem is dat jij heteen onacceptabele afwijking vindt en daar niet mee kan leven.
Tenminste; dat is alles wat je tot dusver hebt gezegd. WAAROM het een onacceptabele afwijking is.. dat horen we waarschijnlijk nooit.
En dan ben je in jouw ogen meteen extreem-rechts? Het zal verder wel. Zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef De_Nuance het volgende:
Neen Halcon is gewoon serieus extreem rechts. Ja dat bestaat nog.
Hij steunt Mladic en haat homo's.
Dan zijn het in elk geval geen praktiserende pedoseksuelen meer. Doen ze ook al een chemische castratie tegenwoordig? In ernstige gevallen kan dat volgens mij ook opgelegd worden aan pedo's.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Gulo het volgende:
[..]
Pedo's worden toch niet behandeld om hun geaardheid te veranderen? Enkel om de uitingen daarvan te onderdrukken.
Volgens mij wil Halcon homo's behandelen zodat het 'gewoon' hetero's worden.
Je hebt gelijk: in de discussie over Mladic waren jouw ideeën niet zozeer extreem-rechts maar vooral gewoon compleet gestoord.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan ben je in jouw ogen meteen extreem-rechts? Het zal verder wel. Zegt meer over jou dan over mij.
Argumentum ad hominem... Dat zijn doorgaans niet de sterkste argumenten in een discussie. Je bent een triest figuur, maar dat hoor je vast vaker.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: in de discussie over Mladic waren jouw ideeën niet zozeer extreem-rechts maar vooral gewoon compleet gestoord.
Niet alles wat voorkomt is normaal. Pedofili komt in de natuur ook wel voor, daarmee is het nog niet normaal. Dieren eten elkaar op, dat is dus ook normaal volgens jouw redenatie. Je ziet zelf ook wel dat dat nergens op slaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef Robus het volgende:
Ik ben ook erg nieuwsgierig geworden naar wat Halcon nu "normaal" vindt. Ook in de natuur komt homoseksualiteit voor dus het is een "normaal" natuurlijk fenomeen. De meeste mensen vinden zijn opvatting juist afwijkend dus er valt wat voor te zeggen dat hij juist degene is met een afwijking welke behandeld dient te worden.
Nogmaals:quote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet alles wat voorkomt is normaal. Pedofili komt in de natuur ook wel voor, daarmee is het nog niet normaal. Dieren eten elkaar op, dat is dus ook normaal volgens jouw redenatie. Je ziet zelf ook wel dat dat nergens op slaat.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Pedofielen met homo's vergelijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te vergelijken, omdat een kind + een volwassene héél iets anders is dan twee volwassenen van hetzelfde geslacht.
Een kind snapt sommige dingen nog niet en ziet dus niet dat het fout is. Het is niet gelijkwaardig en gewoon misbruik.
Twee volwassenen kunnen een gelijkwaardige relatie aangaan.
Naar mijn mening moet je wel behoorlijk gestoord zijn als je genocide normaal vindt. Jouw oordeel over wat "normaal" is (o.a. qua homofilie) kun je dan niet meer serieus nemen, zeker niet als je ook nog eens weigert je mening te onderbouwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Argumentum ad hominem... Dat zijn doorgaans niet de sterkste argumenten in een discussie. Je bent een triest figuur, maar dat hoor je vast vaker.
Wacht, ok.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zijn het in elk geval geen praktiserende pedoseksuelen meer. Doen ze ook al een chemische castratie tegenwoordig? In ernstige gevallen kan dat volgens mij ook opgelegd worden aan pedo's.
Een groot deel van de wereldbevolking vindt homoseksualiteit niet acceptabel. In veel landen worden (gelukkig) ook niet miljoenen euro's belastinggeld verbrast aan het hersenspoelen van de bevolking met als idee dat iedereen homoseksualiteit maar normaal moet vinden. Voor pedofilie en bestialiteit gebeurt dat bijvoorbeeld ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef Robus het volgende:
Maar de meeste mensen zijn het er over eens dat pedofilie niet acceptabel is, in tegenstelling tot homoseksualiteit.
Ik heb gezegd dat Mladic het Servische volk naar eer en geweten heeft verdedigd. That's all. Soms is het eten of zelf gegeten worden. Dat was hier het geval en Mladic heeft gekozen voor eten. Zou jij ook doen!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet je wel behoorlijk gestoord zijn als je genocide normaal vindt. Jouw oordeel over wat "normaal" is (o.a. qua homofilie) kun je dan niet meer serieus nemen, zeker niet als je ook nog eens weigert je mening te onderbouwen.
Dat zeg je goed: dan is er wat gewonnen. Het is een begin.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wacht, ok.Dus als je homo's behandeld waardoor ze niet meer praktiserend homoseksueel zijn, is er wat jou betreft al wat gewonnen?
Wat is volgens jou dan het probleem van een praktiserende homofiel t.o.v. een niets praktiserende homofiel?
Niet elke volwassene. Er zijn ook bv. volwassenen die onder curatele staan en ook bv. bestialiteiten zijn strafbaar, ook al willen de volwassene en het dier het wel.quote:
Dank voor het antwoord, maar je geeft geen antwoord op de tweede vraag.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zeg je goed: dan is er wat gewonnen. Het is een begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |