quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vaak? Dat valt ook wel weer mee
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers in Nederland die meer dan 2,3 miljoen kosten moet je niet kopen. Je maakt er en de tegenstander sterker en het zijn allemaal kut voetballers, anders gingen ze wel naar het buitenland
Je kan dus niet lezenquote:
Denk dat Feyenoord Vlaar sws niet laat gaan naar PSV en hem liever verkopen aan pak hem beet Wolfsburg, Zaragoza of Bolton verkooptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Lijkt me niet dat Vlaar 3,8 miljoen zou moeten kosten......
Wereldtoppers zal je als PSV zijnde niet kopen voor 2 á 4 miljoen. Toivonen en Doedelzak zijn flink geld waard, dat is al een goede scorequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:25 schreef rubbereend het volgende:
En Manolev...... tjaliever dan 5 miljoen uitgeven voor een speler die wel kan verdedigen.
quote:PSV zit stil: 'Geen contact meer geweest voor Sigthórsson'
Earnest Stewart liet vrijdag weten dat PSV 'zeer concreet' zou zijn voor Kolbeinn Sigthórsson. Daarmee leek de technisch directeur van AZ te impliceren dat de Eindhovenaren een nieuw bod hadden uitgebracht op de IJslandse aanvaller. Volgens het Algemeen Dagblad is er echter geen sprake van nieuwe ontwikkelingen. De krant sprak Marcel Brands daar over.
“Een tijdje terug hebben we ons gemeld, waarop door AZ de voorwaarden zijn neergelegd. Vervolgens liet Sigthórsson weten dat zijn eerste keus Ajax is. Sindsdien is er geen contact meer geweest”, zegt de technisch manager van PSV. Het lijkt er derhalve op dat Ajax nog steeds op pole position ligt om zich te versterken met Sigthórsson.
Probleem is wel dat de Amsterdammers niet wensen te voldoen aan de vraagprijs van AZ, circa vijf miljoen euro. AZ op haar beurt probeert Ruud Boymans aan te kopen van VVV-Venlo en is nog verwikkeld in gesprekken met die club over de komst van de spits. Wellicht willen de Alkmaarders hun vraagprijs richting Ajax bijstellen, zodra zij Boymans zeker binnen hebben. Zeker is dat echter niet. “Bedenk overigens wel dat Sightórsson high property is. Hij is gewoon veel waard”, benadrukte Stewart vrijdag nog.
Hutch is zijn salaris zeker waardquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hutchinson - 0
Marcelo - 3,8
Manolev - 3,1
Brechet - 0
Toivonen - 4,0
Isaakson - 2,8
Doedelzak - 2,0
Jugovic, Cassio, Reis en Manco ook nog voor kleinere bedragen
Zeg maar waar je in Nederland spelers van dat niveau vindt voor die prijzen
quote:
+1, is Tim Krul niet te koop?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Wil iedereen kappen met die nare Velthuizen te promoten
Ik denk niet dat ze die laten gaan.quote:
quote:
Ken hem niet, maar PSV had hem moeten kopen? Sowieso denk ik niet dat PSV een keeper gaat kopen voordat Isaksson goed en wel verkocht is. En dan staat Gomes volgens mij al zo goed als klaar om deze kant op te komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
omg, PSV faalt weer.. Die Enyeama, die in Isreal speelde is naar Lillle.. Je kent hem wel, die goeie keeper van Nigeria..![]()
PSV heeft Isaksson nog. Gezien de financiële situatie van PSV is het niet handig om twee dure keepers op de payroll te hebben staan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
omg, PSV faalt weer.. Die Enyeama, die in Isreal speelde is naar Lillle.. Je kent hem wel, die goeie keeper van Nigeria..![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Kijk! Nog een fan! Die had sowieso niet veel gekostquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Als Lille in de race is, dan is PSV kansloos.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk! Nog een fan! Die had sowieso niet veel gekost
Isak moet eerst wegquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Noesquote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Lille in de race is, dan is PSV kansloos.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Pedroso het volgende:
Zo slecht is Isaksson toch ook weer niet ?
Iedere PSV fan wil hem weghebben maar heb het idee dat het een beetje papagaai gedrag is.
Heb 'm enkele uitstekende wedstrijden zien keepen en maakt volgens mij niet veel fouten,
Maar heb het idee dat het voor lul zetten door Johan Derksen en cs. z'n uitwerking heeft gehad.
Het gebrek aan een scorende spits heeft PSV de titel gekost, niet de keeper.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Pedroso het volgende:
Zo slecht is Isaksson toch ook weer niet ?
Iedere PSV fan wil hem weghebben maar heb het idee dat het een beetje papagaai gedrag is.
Heb 'm enkele uitstekende wedstrijden zien keepen en maakt volgens mij niet veel fouten,
Maar heb het idee dat het voor lul zetten door Johan Derksen en cs. z'n uitwerking heeft gehad.
Hij heeft gewoon een punt, hoor? Iedereen is een beetje blijven hangen in vorig seizoen, toen hij op cruciale momenten dramatisch was. Dit seizoen was het gewoontjes, waar hij af en toe een steekje liet vallen, maar soms ook cruciaal was in de race voor 3 punten. Met als toppunt Utrecht,quote:
Want? Lille is nou ook niet de ploeg die in Frankrijk de baas is (dit jaar misschien) maar de afgelopen jaren is het ook vaak helemaal niks geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lille betaalt natuurlijk wel beter dan PSV. Lille speelt CL, PSV niet en er maken wat meer spelers via Frankrijk de stap naar een grotere competitie dan via PSV.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want? Lille is nou ook niet de ploeg die in Frankrijk de baas is (dit jaar misschien) maar de afgelopen jaren is het ook vaak helemaal niks geweest.
Slaat ook nergens op hoor :/. Het zal vast niet de beste keeper zijn, maar heeft dit jaar toch meerdere keren super gekeept. Hoeft van mij ook echt niet weg, maar goed als ie weg wil en je kan er een andere keeper voor halen, zou ik het wel overwegen.quote:
Ik heb hem toch veel fouten zien maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op hoor :/. Het zal vast niet de beste keeper zijn, maar heeft dit jaar toch meerdere keren super gekeept. Hoeft van mij ook echt niet weg, maar goed als ie weg wil en je kan er een andere keeper voor halen, zou ik het wel overwegen.
Krul zal nu sowieso niet meer komen, Newcastle zal hem op dit moment nog wel even willen proberen
En ik heb hem eigenhandig de drie punten mee uit de Galgenwaard zien nemen. Het is maar hoe je het bekijkt, hè.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb hem toch veel fouten zien maken.
Ze hadden hem allang moeten halen, voor het WK al..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nja meer betalen geloof ik meteen, maar hij moet daar nog de strijd aan gaan voor eerste keeper.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lille betaalt natuurlijk wel beter dan PSV. Lille speelt CL, PSV niet en er maken wat meer spelers via Frankrijk de stap naar een grotere competitie dan via PSV.
Dat geldt voor vrijwel elke keeper in de Nederlandse competitie. Uitzondering is Stekelenburg, maar keepers van dat niveau spelen normaliter niet in de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is achteraf altijd makkelijker praten. Je weet toch nooit hoe het uitpakt.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hadden hem allang moeten halen, voor het WK al..
Wie niet afgelopen seizoen? Tegen Utrecht had je er ook zo af kunnen gaan met 3-0 à 4-0.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms keept hij goed, maar als je op hem let, dan gaat hij altijd tijdrekken.. Ook als is het de 2de minuut.. Als je kan counteren gaat hij altijd twijfelen of hij gaat gooien of schieten en is de hele aanval weg.. ;')quote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op hoor :/. Het zal vast niet de beste keeper zijn, maar heeft dit jaar toch meerdere keren super gekeept. Hoeft van mij ook echt niet weg, maar goed als ie weg wil en je kan er een andere keeper voor halen, zou ik het wel overwegen.
Krul zal nu sowieso niet meer komen, Newcastle zal hem op dit moment nog wel even willen proberen
Jawel, had die halve tamme d'n Reis niet ongelukkig gebeukt en waren we kampioen geworden.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel elke keeper in de Nederlandse competitie. Uitzondering is Stekelenburg, maar keepers van dat niveau spelen normaliter niet in de Nederlandse competitie.
Met Vorm of Tyton in de goal zou PSV ook geen kampioen zijn geworden.
Volgens mij ken je de speler ook niet of wel?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is achteraf altijd makkelijker praten. Je weet toch nooit hoe het uitpakt.
Wat dacht je van uittrappen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms keept hij goed, maar als je op hem let, dan gaat hij altijd tijdrekken.. Ook als is het de 2de minuut.. Als je kan counteren gaat hij altijd twijfelen of hij gaat gooien of schieten en is de hele aanval weg.. ;')
Jij hebt 'm in Israel wekelijks bezig gezien?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ken je de speler ook niet of wel?
Ja, als je het zo bekijkt...quote:Op zondag 12 juni 2011 00:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, had die halve tamme d'n Reis niet ongelukkig gebeukt en waren we kampioen geworden.
Daarom zei ik al, je moet de bal ook niet terug spelen naar hemquote:Op zondag 12 juni 2011 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms keept hij goed, maar als je op hem let, dan gaat hij altijd tijdrekken.. Ook als is het de 2de minuut.. Als je kan counteren gaat hij altijd twijfelen of hij gaat gooien of schieten en is de hele aanval weg.. ;')
Was dat de vraag?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt 'm in Israel wekelijks bezig gezien?
Goed dan wacht ik nog evenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een wedervraag naar aanleiding van jouw opmerking.
Ik doelde meer op een bal vangen bij een corner of een voorzet, wat trouwens ook vaak mislukt..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, je moet de bal ook niet terug spelen naar hem
Niet meteen een conclusie trekken, volgens mij heb ik nog niet eens een antwoord gegeven op jou vraag? Maar goed, einde discussie, want dit schiet ook niet op zo met jou.quote:
Het antwoord laat zich wel raden.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet meteen een conclusie trekken, volgens mij heb ik nog niet eens een antwoord gegeven op jou vraag? Maar goed, einde discussie, want dit schiet ook niet op zo met jou.
Proost en fijne avond verder
Waarom is hij dan weer 'teruggehaald'?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:31 schreef Colakoe het volgende:
Lemic zal geen tweede keer de kans krijgen om zijn rotzooi in Eindhoven te stallen.
Lemic en Piet zijn toch juist de heren die ervoor gezorgd hebben dat we hebben mogen genieten van spelers als Romario, Ronaldo, Gomes, Alex etc.?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:31 schreef Colakoe het volgende:
Lemic zal geen tweede keer de kans krijgen om zijn rotzooi in Eindhoven te stallen. Vergeet niet dat Piet de Visser godzijdank al een paar jaar weg is.
Totdat Lemic Reker ging bellen en een opstelling eiste met zijn mannen er inquote:Op zondag 12 juni 2011 12:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Lemic en Piet zijn toch juist de heren die ervoor gezorgd hebben dat we hebben mogen genieten van spelers als Romario, Ronaldo, Gomes, Alex etc.?
Klap geld. Nou hop, naar Heerenveen bellen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Tarado het volgende:
Dzsudzsák definitief verkocht aan Anzhi
PSV ontvangt naar verluidt zo'n 14 miljoen euro voor de international.
Tadic, neem ik aan. Assaidi is toch een rechtsbuiten?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:57 schreef Rucebo het volgende:
Geen verrassing. Nu Assaidi of Tadic halen...
Assaidi zal wel een paar miljoen duurder zijn, nu ze weten dat PSV er 14 miljoen bij heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klap geld. Nou hop, naar Heerenveen bellen.
Ik bedoelde eigenlijk Groningen. Ik neem aan dat een linksbuiten wordt vervangen voor een linksbuiten.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Assaidi zal wel een paar miljoen duurder zijn, nu ze weten dat PSV er 14 miljoen bij heeft.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Groningen. Ik neem aan dat een linksbuiten wordt vervangen voor een linksbuiten.
Linksbuiten volgens mij. Narsingh/Beerens speelt daar op rechts.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tadic, neem ik aan. Assaidi is toch een rechtsbuiten?
Wtf... Hij is toch rechtsbenig of haal ik het nu allemaal door elkaar?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Linksbuiten volgens mij. Narsingh/Beerens speelt daar op rechts.
Kan best, maar Ron Jans zet 'm linksbuiten.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtf... Hij is toch rechtsbenig of haal ik het nu allemaal door elkaar?
Nog nooit van inverted wingers gehoord?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtf... Hij is toch rechtsbenig of haal ik het nu allemaal door elkaar?
Ja, deed ik. Maar hij is rechtsbenig. Dan zet je hem toch niet op de linksbuiten positie? Daar moeten de voorzetten op maat vandaan komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kan best, maar Ron Jans zet 'm linksbuiten.
Google maar eens.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, deed ik. Maar hij is rechtsbenig. Dan zet je hem toch niet op de linksbuiten positie? Daar moeten de voorzetten op maat vandaan komen.
Zoals Davies? Duff? Simaò? Reyes? behoorlijk tweebenig allemaal.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog nooit van inverted wingers gehoord?
Minder dan 2 miljoen. Volgens mij zelfs maar 1.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hoeveel is er destijds voor hem betaald door PSV?
uuuuuuuhhhh .. Nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Minder dan 2 miljoen. Volgens mij zelfs maar 1.
Ow. Ik dacht dat het minder was. Hoe dan ook een koopje.quote:
Voor Wijnaldum + 4 miljoen bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Caland het volgende:
Nu kunnen jullie eindelijk Wijnaldum halen voor 7 miljoen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Caland het volgende:
Nu kunnen jullie eindelijk Wijnaldum halen voor 7 miljoen.
2 tot 4quote:Op zondag 12 juni 2011 17:44 schreef Doublepain het volgende:
Somber jaartje voor de Eredivisie
De 3 beste spelers vertrekken: Suarez, Afellay en Dzudszak..
En nummer 4 gaat volgend jaar ZWAAR teleurstellen bij Ajax.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:44 schreef Doublepain het volgende:
Somber jaartje voor de Eredivisie
De 3 beste spelers vertrekken: Suarez, Afellay en Dzudszak..
Tsjah, dan was je gewoon kampioen geworden.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hutch - Toivonen - Afellay
Lens - Reis - Dzsudzsák
ninja editquote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, dan was je gewoon kampioen geworden.
'Hahaha, 5 miljoen per jaar.' Denkt hij daar...quote:Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier happy Dzudszak..
daar zou je dus alleen Assaidi van kunnen halen. En dat terwijl er geen spits is en de verdediging zwaar slecht is.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Thijs zegt ongeveer de helft gaat naar transfers.. Dus 6 a 7 miljoen..
Volgens Twitter-Thijs is het in termijnen. Maar is dat normaal blijkbaar tegenwoordig en met een bankgarantie ook net zo'n laag risico als de lening van de gemeente Eindhoven aan PSVquote:Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk is het niet in termijnen ofzo.. Dat PSV opeens het geld niet meer krijgt..
Vrijwel elke transfersom gaat in termijnen...quote:Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk is het niet in termijnen ofzo.. Dat PSV opeens het geld niet meer krijgt..
DIe gaat het niet maken bij PSV.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:40 schreef Einthovuh het volgende:
Over de Africa Cup gesproken. Hoe zit het met Ibrahim de zogenoemde "talentvolle" middenvelder? Die hebben ze niet voor niks gekocht neem ik aan.
Plek 1 gaan we gewoon halen..quote:Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef ganzenherder het volgende:
Tot zover PSV's laatste topper. Volgend seizoen mag PSV zich in de handen wrijven met een 3e plaats.
Als dat zo is, kunnen we netzogoed Neymar halen.. We betalen 30 mil en betalen 6.25 ton per maand..quote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens Twitter-Thijs is het in termijnen. Maar is dat normaal blijkbaar tegenwoordig en met een bankgarantie ook net zo'n laag risico als de lening van de gemeente Eindhoven aan PSV
Neymar wil niet bij zo'n middelmatig clubje spelen in Braband ..quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dat zo is, kunnen we netzogoed Neymar halen.. We betalen 30 mil en betalen 6.25 ton per maand..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neymar wil niet bij zo'n middelmatig clubje spelen in Braband ..Jahoor. Het heeft 7 jaar geduurd maar de arrogantie is weer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neymar wil niet bij zo'n middelmatig clubje spelen in Braband ..Maar 2 grote legendes dachten daar anders over Ronaldo en Romario..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een matige trainer en selectie die alleen maar uit middelmaat bestaat? Mkay...quote:
De druk bij Rutten is zo hoog, dat hij nu niet meer durft verdedigend te spelen.. Wetend dat hij dan door de hele stadion uitgefloten en uitgescholden wordt.. Dat wil hij niet nog 1x meemaken..quote:Op zondag 12 juni 2011 22:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Met een matige trainer en selectie die alleen maar uit middelmaat bestaat? Mkay...
Was het 7 jaar weg dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jahoor. Het heeft 7 jaar geduurd maar de arrogantie is weer terug.
Dat zie ik alleen gebeuren als de selecties van ajax en fc twente in het zelfde vliegtuig zitten en dat vliegtuig stort vervolgens neer.quote:
+ Fredje.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen gebeuren als de selecties van ajax en fc twente in het zelfde vliegtuig zitten en dat vliegtuig stort vervolgens neer.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zie ik alleen gebeuren als de selecties van ajax en fc twente in het zelfde vliegtuig zitten en dat vliegtuig stort vervolgens neer.
Dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Afgelopen seizoen had je met Afellay, Reis en Dzsudzsak 3 toppers op eredivisie niveau. Nu zijn ze alle 3 weggevallen. PSV heeft nu geen speler met extra kwaliteiten. Misschien Lens maar daar houdt het wel bij op.
Vraag me af wat Toivonen dan is?quote:Op maandag 13 juni 2011 08:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Afgelopen seizoen had je met Afellay, Reis en Dzsudzsak 3 toppers op eredivisie niveau. Nu zijn ze alle 3 weggevallen. PSV heeft nu geen speler met extra kwaliteiten. Misschien Lens maar daar houdt het wel bij op.
Nou.. goeie middenvelder,vooral als je met de punt naar voren speelt.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel iets beter maar vind het geen topper.
Je kan best 5 haalbare namen geven toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Vaker dan Berg is ook geen prestatie. Ik vind hem nog te vaak niet thuisgeven en een middenveld met Hutchinson, Engelaar (of Schaars) en Toivonen mist voetballend vermogen en creativiteit. Als PSV slim is schuiven ze Toivonen door naar de spits en halen ze een creatieve middenvelder.
Nee maar wel interessant om te zien of je er kijkt op hebtquote:Op maandag 13 juni 2011 09:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Als ik het beschikbare transferbudget en salarisbudget zou weten kan ik best wel een paar namen noemen. Maar dat is verder toch niet relevant.
Jouw mening zie ik niet als maatstaf.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee maar wel interessant om te zien of je er kijkt op hebt
Maar zou lekker verder gaan met interessant lopen te doen
Gaat wsl bijtekenen voor 1 jaar en is nog minimaal 6 maanden zoetquote:Op maandag 13 juni 2011 09:21 schreef Tarado het volgende:
Hoe is de situatie van Reis eigenlijk contractueel en belangrijker fysiek?
quote:Op maandag 13 juni 2011 09:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jouw mening zie ik niet als maatstaf.
quote:
Dat lijkt me vanuit jou oogpunt gezien heel erg slimquote:Op maandag 13 juni 2011 09:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Hey, het wordt weer de typische discussie dus daar ga ik maar niet op in Paul.
Helemaal gelijk, maar nu is jou dag weer geslaagd en heb ik mijn doel bereiktquote:
Nee, maar ook niet van het niveau Ibi, Reis of Balasz.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vraag me af wat Toivonen dan is?
Modale eredivisievoetballer?
Erick Torres? Hmm hoe oud is ie? 18? Nja heel leuk om te halen, maar de grotere clubs zitten ook wel achter hem aan, of psv moet heel vlug handelen!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
mja, die troll heeft zijn momentje gehad..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk deze 3..
Wil het net posten...quote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)komst_Toivonen_.html
13 miljoen euro? Gaat lekker zo
En voor zijn positie hebben we de eerste vervanger wat mij betreft al in huis. Maar ik geloof echt niet dat hij 13 miljoen op gaat leveren. Is gewoon een absurd bedrag voor deze net bovengemiddelde voetballer.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wil het net posten...
Strik erom en op het vliegveld afdroppen![]()
Dat krijg je er nooit meer voor 13 miljoen.. dat riep ik ook toen hij er 5 of 7 in 2 wedstrijden maakte, dat was ook een buitenkans, dan moet je hem nu aanpakken. Is het een speler die goals maakt en wat toevoegd ja.. maar hij is ook te vervangen.
Als PSV hem verkoopt heb je 27 miljoen bij elkaar, dan kun je zelfs zonder gemeente steun een groot deel van je schuld al af betalen! En zoals ik al zei hij word er niet beter op, in Nederland azen ze graag op elleboogjes e.d. van hem.
Dat het volgend jaar 'dramatisch' wordt wist je toch al.. maar nu kun je wel 2 spelers voor grote prijzen kwijt doen, waar we normaal altijd kut prijsjes vragen.. Als dit waar is zou ik hem verkopen, je gaat er op achteruit maar je kunt veel schulden afbetalen ook zonder die steun. Spelers komen en gaan, nu is het zaak om goed(kop)e opvolgers te zoeken.
Daarom, ALS het waar is moet je het gewoon doen.. al is het 10 miljoen, strik erom en hop..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En voor zijn positie hebben we de eerste vervanger wat mij betreft al in huis. Maar ik geloof echt niet dat hij 13 miljoen op gaat leveren. Is gewoon een absurd bedrag voor deze net bovengemiddelde voetballer.
Die wijsheid uit jouw sig kwam te laat voor je?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Balasz moet je ook weer terug kunnen kopen eigenlijk.
En dan hopen dat hij gaat teleurstellen bij anzhi.
En dan terugkomt bij ons!![]()
Gebeurt alleen niet..
Dat is eerlijk gezegd ook geen verrassing.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef Doublepain het volgende:
bad news, thijs zegt dat wba het bedrag en salaris niet kan betalen, toivonen wil zelf ook niet..
Hoezo is dat bad news, dan? Die tien miljoen-ish zou zeer welkom zijn, maar als ie niet vertrekt behoudt PSV een hele goede basisspeler. Alle kruid hoeft wat mij betreft niet in een week te worden verschoten.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef Doublepain het volgende:
bad news, thijs zegt dat wba het bedrag en salaris niet kan betalen, toivonen wil zelf ook niet..
Misschien dat Liverpool weer een bod wil doen op onze blonde Zweedquote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef Doublepain het volgende:
Het was de trainer van Liverpool destijds die hem nu bij West Brom wil halen. Ik heb niet het idee dat verder iemand op Toivonen zit te wachten bij Liverpool.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Misschien dat Liverpool weer een bod wil doen op onze blonde Zweed
Klopt. Ze hadden 'm toen weg moeten doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was de trainer van Liverpool destijds die hem nu bij West Brom wil halen. Ik heb niet het idee dat verder iemand op Toivonen zit te wachten bij Liverpool.
Als je 20 miljoen op tafel legt, en dan waarschijnlijk nog niet.quote:
Minimaal ja, en die gaat alleen naar de absolute top (of evt. iets daaronder) in Europa.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je 20 miljoen op tafel legt, en dan waarschijnlijk nog niet.
Op het moment?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Transfer waarde dzudzsak ligt rond de 15 mil?
Toivonen 10?
En Reis dan?
Hij is gratis op dit moment.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:19 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Maar stel jullie zijn een club,en hij is niet gebleseerd en op niveau terug..
Hoeveel is hij dan waard? Zouwee jullie hem kopen?
Reis (nu) > Berg.
Neuer is 20 mil waard, dan is Igor echt niet 20 waard hoor..quote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je 20 miljoen op tafel legt, en dan waarschijnlijk nog niet.
Akinfeev heeft een langer contract. Neuer had nog maar 1 jaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuer is 20 mil waard, dan is Igor echt niet 20 waard hoor..
Akinfeev zal echt niet naar psv gaanquote:Op maandag 13 juni 2011 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Akinfeev heeft een langer contract. Neuer had nog maar 1 jaar.
Arsenal past wel bij hem..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Akinfeev zal echt niet naar psv gaan, had eigenlijk wel verwacht dat ManU voor hem ging kijken
De wedstrijden lijken nergens op, maar Rusland staat hoger op de UEFA-vijfjarenranglijst dan Nederland.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Dzsudzsak denkt dat Rusland een sterkere competitie heeft
Als Akinfeev het alleen doet om buitenlandse ervaring op te doen: ja.quote:
Zijn club zit niet in financiële nood ofzo. Hoeven niet persé te verkopen en kunnen dus vragen wat ze willen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuer is 20 mil waard, dan is Igor echt niet 20 waard hoor..
Hebben ze ook, maar daar heb je niks aan als je bij een van de onderste gaat spelenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Dzsudzsak denkt dat Rusland een sterkere competitie heeft
Maar flinke aderlating voor PSV, een van de beste spelers van de afgelopen 2 jaar... Zonde.
Volgens mij staat zijn club in de top van de ranglijst.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hebben ze ook, maar daar heb je niks aan als je bij een van de onderste gaat spelen.
Ze staan 2e.... sufferd.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hebben ze ook, maar daar heb je niks aan als je bij een van de onderste gaat spelen.
Nou ja, ze hebben een keer in de EL gespeeld in 2001-2002. Dan moet je niet praten over sportieve vooruitgang.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij staat zijn club in de top van de ranglijst.
Ze staan tweedequote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze hebben met Boussoufa, Tardelli, die Braziliaanse verdediger uit België en Doedelzak een goed stel spelers.gekocht en ze hebben nog geld zat.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben een keer in de EL gespeeld in 2001-2002. Dan moet je niet praten over sportieve vooruitgang.
Dat is het verleden. De club heeft een hoop ambities en het geld om ze waar te maken. Die zetten daar gewoon een sterk team neer wat in de top van Rusland kan spelen en aan de CL mee kan doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben een keer in de EL gespeeld in 2001-2002. Dan moet je niet praten over sportieve vooruitgang.
Ze zijn vorig jaar 11e gewordenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze staan tweede. Mijn god wat zie ik toch veel mensen opmerkingen maken die nergens op slaan.
Precies. Het is dom gelul als iemand zegt dat dit geen sportieve vooruitgang is.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze hebben met Boussoufa, Tardelli, die Braziliaanse verdediger uit België en Doedelzak een goed stel spelers.gekocht en ze hebben nog geld zat.
Je praat alleen maar over vroeger. Als Doedelzak had getekend bij Nottingham Forest dan had je wel gerept over een sportieve vooruitgang? Die hebben het vroeger immers heel goed gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar 11e geworden
Dat zijn inderdaad de Europese toppersquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze hebben met Boussoufa, Tardelli, die Braziliaanse verdediger uit België en Doedelzak een goed stel spelers.gekocht en ze hebben nog geld zat.
dat zeg ik niet, maar zijn betere spelers dan die van PSV.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de Europese toppers
Wat jij wilquote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar zijn betere spelers dan die van PSV.
Tardelli speelde zelfs bij PSV en dat was niet zo'n succes.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
Tardelli liep 1 op 2 in Brazilië en Boussoufa zou bij PSV zeker niet misstaan. Die Braziliaan van Genk is ook wel beter dan Maza en Vukovic.
Spelers kunnen zich ontwikkelen. Michel Bastos was ook niets bij Excelsior.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tardelli speelde zelfs bij PSV en dat was niet zo'n succes.
Bousouffa is te klein voor de Nederlandse top.
Dat klopt, maar daarna heeft hij het in Brazilië goed gedaan. Zie je wel vaker dat spelers mislukken en dan een stap terug doen, waarna ze opeens wel goed genoeg zijn voor 'n betere club dan de club waar ze voorheen zijn mislukt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tardelli speelde zelfs bij PSV en dat was niet zo'n succes.
Bousouffa is te klein voor de Nederlandse top.
Ja, vorig seizoen is echt "vroeger".quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je praat alleen maar over vroeger. Als Doedelzak had getekend bij Nottingham Forest dan had je wel gerept over een sportieve vooruitgang? Die hebben het vroeger immers heel goed gedaan.
Bij ADO zijn 'n keer alle puzzelstukjes op de juiste plaats gevallen. Voor de toekomst is het afwachten. ADO heeft niet veel geld te makken en twee belangrijke spelers zijn gehuurd en niet te behouden voor ADO. De club van Doedelzak heeft knaken genoeg om zich in de top van de Premjer Liga te nestelen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, vorig seizoen is echt "vroeger".. Jij vindt Ado nu ook een goed team omdat ze een keer 4e zijn geworden?
Er zijn zoveel van die rijke sjeiks in Rusland dat je daar echt niks over kan zeggen.
Zoals bij wie?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daarna heeft hij het in Brazilië goed gedaan. Zie je wel vaker dat spelers mislukken en dan een stap terug doen, waarna ze opeens wel goed genoeg zijn voor 'n betere club dan de club waar ze voorheen zijn mislukt.
Bastos en Gerson van Feyenoord bijvoorbeeld. Huntelaar hadden ze bij PSV ook niet nodig. Hasselbaink was in Nederland mislukt. Elmander is bij Feyenoord mislukt en heeft daarna de PL nog gehaald.quote:
Nou wat een toppers, dat zijn allemaal van het niveau spelers die nu naar de woestijn of die kut club in Rusland gaanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Lazovic, Felipe, Vampeta om op het lijstje van Halcon in te gaan.
Huntelaar mocht blijven als hij betekende. Zelfde geldt min of meer voor Beerens en Marcellisquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bastos en Gerson van Feyenoord bijvoorbeeld. Huntelaar hadden ze bij PSV ook niet nodig. Hasselbaink was in Nederland mislukt. Elmander is bij Feyenoord mislukt en heeft daarna de PL nog gehaald.
Er zijn zoveel spelers die PSV kan gebruikenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Halcon het volgende:
Bastos, Gerson en Huntelaar zouden ze bij PSV op dit moment wel kunnen gebruiken.
Slimste wat je vandaag hebt gezegdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik laat de discussie maar weer voor wat hij was
Dat klopt.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn zoveel spelers die PSV kan gebruiken
Zegt veel over de Braziliaanse competitie, want hij is overal mislukt en staat in Rusland ook nog op 0 goals. Vukovic is dramatisch, ik ga onze beste spelers toch ook niet vergelijken met de slechtste van Anzhi...?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Halcon het volgende:
Tardelli liep 1 op 2 in Brazilië en Boussoufa zou bij PSV zeker niet misstaan. Die Braziliaan van Genk is ook wel beter dan Maza en Vukovic.
Ze hebben in elk geval meer knaken te besteden en de Premjer Liga is een sterkere competitie dan de Eredivisie.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Rucebo het volgende:
Een speler die bij Betis en PSV mislukt is. Een afbouwende Roberto Carlos en een 'Braziliaan van Genk'. Boussoufa is ook geen absolute topper. Ja, die club zal echt beter zijn dan PSV.
Maar het blijft een kut competitie in een kut land, voor spelers zonder ambitie.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval meer knaken te besteden en de Premjer Liga is een sterkere competitie dan de Eredivisie.
1,5 mio ofzo.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben van pagina 1 naar 5 gegaan, heb de rest maar overgeslagen.
Wat zou Verhoek eigenlijk moeten kosten?
Dat dus. Verhoek is een jongen met precies de mentaliteit die we zoeken.quote:
Die twee zou ik halen en dan nog 'n spits. Als Isaksson dan weggaat kun je evt. nog een keeper halen. Dan sta je er gewoon goed op voor volgend jaar.quote:
Als Engelaar zou gaan zou in alle opzichten voor alle partijen goed zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die twee zou ik halen en dan nog 'n spits. Als Isaksson dan weggaat kun je evt. nog een keeper halen. Dan sta je er gewoon goed op voor volgend jaar.
Dat ook inderdaad. Die kun je vervangen door Schaars. Die is jonger en wsl. qua salaris goedkoper.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Engelaar zou gaan zou in alle opzichten voor alle partijen goed zijn.
dat is wel vrij zeker jaquote:Op maandag 13 juni 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Die kun je vervangen door Schaars. Die is jonger en wsl. qua salaris goedkoper.
Dat denk ik ook. Het zal overigens niet meevallen om Engelaar en Isaksson te slijten. Hebben geen geweldig seizoen gedraaid.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is wel vrij zeker jaWaarschijnlijk is 1 jaar salaris+transfersom voor Schaars niet eens duurder dan Engelaar
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het zal overigens niet meevallen om Engelaar en Isaksson te slijten. Hebben geen geweldig seizoen gedraaid.
Behalve voor Engelaar zelfquote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Engelaar zou gaan zou in alle opzichten voor alle partijen goed zijn.
Das grof tov Chasequote:
Ja, die zal wel geleerd hebben in die 3 invalbeurten van 12 minutenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:20 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet iig spelers halen die voor PSV willen spelen, stel dat ze tussen Ajax of PSV moesten kiezen.. Dat ze dan voor PSV kiezen, aan zulke jongens heb je iets.. Schaars heeft aangegeven graag voor PSV te willen spelen, kijk daar heb je wat aan.. Assaidi ook, hij wil liever bij PSV dan in het buitenland.. Die Sightorson moet je gewoon lekker naar Amsterdam laten gaan, 1. Zijn eerste keuze is ajax, 2. hij heeft 1-jaar contract, dus je gaat er echt niet 5 mil voor dokken.. Hetzelfde voor Wijngum, niet halen die jongen..
Ojo komt ook terug toch?
Done.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:26 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.supver-psv.nl/nl/nieuws/7038.html
De petitie wordt vandaag overhandigd. Teken nu het nog kan voor onze club!!
Dan worden we geen kampioen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:00 schreef San_Andreas het volgende:
Waarom verkoopt PSV gewoon niet nog wat spelers, dan hoeft de gemeente niet bij te springen. 14 miljoen voor doedelzak hebben ze al.
quote:PSV en gemeente begroten te gunstig'
14-6-2011
De gemeente Eindhoven gaat uit van te positieve verwachtingen omtrent de mogelijke deal met PSV. Volgens Dirk Brounen, professor van de leerstoel vastgoedeconomie aan de Universiteit van Tilburg, is een second opinion nodig.
Wegens financiële problemen wil PSV grond verkopen aan de gemeente Eindhoven. Volgens de gemeente is Brounen ingezet als persoon voor een second opinion. "Ik ben vlak vóór publicatie van het plan gebeld om ernaar te kijken en heb dus in heel weinig tijd, en op vrijwillige basis, het voorstel doorgenomen", nuanceert Brounen in het Financieel Dagblad zijn bijdrage.
Volgens de professor moet er nogmaals kritisch worden gekeken naar het voorstel. "Naar mijn smaak was een aantal veronderstellingen te optimistisch. Vooral bij de prijs die de gemeente voor de grond betaalt, had ik het idee dat men is uitgegaan van té positieve verwachtingen."
Het noodlijdende PSV leek eind mei te zijn gered. De stad Eindhoven was bereid voor 48,4 miljoen euro de grond van de Brabantse club te kopen. Na het ontvouwen van de plannen ontstond er kritiek vanuit de gemeenteraad. Met name CDA heeft zich als tegenstander opgesteld. De politieke partij is op zich voorstander van steun aan PSV, maar eist dat een onafhankelijke expert eerst naar de plannen kijkt.
Brounen is het daarmee eens. "Bij de prijs die Eindhoven betaalt, wordt er te makkelijk vanuit gegaan dat op de grond kantoren en appartementen ontwikkeld kunnen worden. Dat is mij te kort door de bocht, gelet op de demografische en economische ontwikkelingen in Nederland en Eindhoven in het bijzonder. Het lijkt mij verstandig als daarover een second opinion wordt gevraagd."
Uhu. Maar het mocht tijd worden,hij komt anders nooit!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:56 schreef Buitendam het volgende:
Die Nigeriaan Ibrahim slaat het WK -21 over om meteen met training één van PSV mee te kunnen doen.
Die instelling bevalt me nu al.
Bedroevend slechte garp.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Caland het volgende:
Zo'n WK onder 21 is ook helemaal niet aantrekkelijk als je eigenlijk al 26 bent.
Ja? En nu? Wat heeft dit te maken met het feit dat Ibrahim direct bij de eerste training van PSV aansluit?quote:
Lekker alles over 1 kam scheren, nuancering is voor de dommen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef Caland het volgende:
http://www.roadto2010.nl/(...)-afrikaanse-voetbal/
Nee, oké. Nu ben ik om. Da's potverdomme een bron. En dan ook nog eens de Zimbabwaanse journalist Limukani Ncube, wie kent hem niet, die het zaakje onder de loep gaat nemen.quote:Geschreven door Twenty Ten op 4 november 2009
Niets? Daar ging de 'grap' ook niet over.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja? En nu? Wat heeft dit te maken met het feit dat Ibrahim direct bij de eerste training van PSV aansluit?
Zitten een paar 30-ers tussen zie ikquote:
Geen idee. En al zat hij daar wel in, dan kun je nog niet stellen dat hij 26 is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
Mwah, het wordt gewoon als algemeen bekend beschouwd dat men in Afrika, en voornamelijk Nigeria, het niet al te nauw neemt met de regeltjes over leeftijden om zo financieel gewin te krijgen.
Zat Ibrahim ook in het beruchte 2007 team?
Wat kom je dan met een teamfoto van Congo aanzetten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:59 schreef Sportex het volgende:
[..]
Niets? Daar ging de 'grap' ook niet over.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef Caland het volgende:
http://www.roadto2010.nl/(...)-afrikaanse-voetbal/
quote:De grootste volksverlakkerij vond plaats tijdens de Paralympics van 2000. Spanje won goud bij het basketbal, maar deze medaille werd hen later ontnomen omdat geen van de spelers werkelijk gehandicapt bleek te zijn.
Om aan te tonen dat het geen 'grap' is en dat leeftijdsfraude wel degelijk voorkomt in Afrika.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat kom je dan met een teamfoto van Congo aanzetten?
Ik sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef Sportex het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat het geen 'grap' is en dat leeftijdsfraude wel degelijk voorkomt in Afrika.
Nee, daarom wordt er ook geaast op Schaars en twee nieuwe spitsen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja en met het huidige materiaal wel ?
jullie gaan de kant op van onze vrinden in rotterdam
Hij is nu juist lekker goedkoop omdat ie zo jong is. Ook de reden voor PSV om hem te nemen. En als het een goede voetballer is maakt het mij echt niets uit mocht hij frauderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Gelukkig heb je nu een soort test, iets van je bloed of huid ofzo.. Kan je je leeftijd mee meten, dus vraag het Ibrahim als je niet zeker bent van zijn leeftijd..
Als hij belangrijk wordt voor PSV, interesseert het mij echt niet of hij 19 of 30 is.. Presteren, dat is wat ik belangrijker vind..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij is nu juist lekker goedkoop omdat ie zo jong is. Ook de reden voor PSV om hem te nemen. En als het een goede voetballer is maakt het mij echt niets uit mocht hij frauderen
quote:CDA en D66 starten onderzoek naar reddingsplan voor PSV.
Het CDA en D66 zijn samen een onderzoek begonnen naar het reddingsplan van de gemeente Eindhoven dat PSV financieel weer gezond moet maken, zo meldt het ANP. Dat zei CDA-fractievoorzitter Maarten Houben dinsdagavond tijdens de commissievergadering Financiën en Bestuur waar de voorgenomen zakelijke overeenkomst tussen de gemeente en PSV wordt besproken. De resultaten zullen bepalend zijn voor het standpunt van beide fracties wanneer de gemeenteraad op 28 juni een besluit neemt over de hulp aan de Eindhovense club.
sowieso 3 ton per jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:01 schreef Caland het volgende:
Als de gemeente te gunstig begroot dan valt het nog maar te bezien of ze winst gaan maken natuurlijk.
Ze lenen toch in 1 klap 48 miljoen uit? Hoe maken ze dan 3 ton winst per jaar...quote:
Gemeente leent dat geld en dat kost ze 2,1 miljoen per jaar...... PSV betaalt jaarlijks 2,4 miljoen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze lenen toch in 1 klap 48 miljoen uit? Hoe maken ze dan 3 ton winst per jaar...
Precies, het is altijd maar de vraag of PSV tegen die tijd nog bestaat of dat er niet opnieuw financiële sores is waardoor dat bedrag sowieso niet afbetaald kan worden. Zie Vitesse, de gemeente heeft daar ook een stuk of 4 keer moeten bijspringenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gemeente leent dat geld en dat kost ze 2,1 miljoen per jaar...... PSV betaalt jaarlijks 2,4 miljoen.
Schaars die nooit een goal maakt en 2 spitsen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt er ook geaast op Schaars en twee nieuwe spitsen.
Dit heb ik dus nog steeds niet door. Waar gebeurt dan de aflossing? Die 2,4 is puur kosten voor de gemeente.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gemeente leent dat geld en dat kost ze 2,1 miljoen per jaar...... PSV betaalt jaarlijks 2,4 miljoen.
Oké, ik zal het doorgeven. Bedankt, hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Schaars die nooit een goal maakt en 2 spitsen...
doe eerst maar eens iets aan die 4 falers achterin en die gare keeper van jullie
Pieters is een international en Bouma een oud-international, als dat al falers zijn... Marcello, Maza en Manolevje kun je over discussiëren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
Liever een paar middelmatige spitsen dan nog meer middelmatige verdedigers.. je kunt nu echt geen top verdedigers halen hoor.. en zolang je er altijd 1 meer maakt dan je tegen krijgt is er niks aan de hand
Ik ga keihard lachen als het niet door gaatquote:
Ik weet nog wel dat Ajax in PSV's kampioensjaren altijd het vaakst als titelfavoriet werd bestempeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk stemt die Derkens nooit meer op PSV, brengt alleen maar ongeluk..![]()
[ afbeelding ]
Het probleem is natuurlijk dat die grond nu die waarde al niet heeft of men heeft twijfels over die waarde (ik ook trouwens), daar zit dus ook het risico voor de gemeente, die huur of erfpacht wordt gedekt met de seizoenskaarten opbrengst (die gaat eerst naar de gemeente) en die ligt nu geloof ik al op ruim 7 miljoen, dus ook als PSV de helft van de huidige seizoenskaarten verkoopt kan die erfpacht nog makkelijk betaald worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, het is altijd maar de vraag of PSV tegen die tijd nog bestaat of dat er niet opnieuw financiële sores is waardoor dat bedrag sowieso niet afbetaald kan worden. Zie Vitesse, de gemeente heeft daar ook een stuk of 4 keer moeten bijspringen
Buiten dat, tegen de tijd dat het bedrag is afbetaald moet je je afvragen hoeveel die grond dan nog waard is. In 20 jaar kan veel gebeuren.
Het is een zakelijke overeenkomst tussen een club en een Duitse bank, waarbij de gemeente als tussenpersoon fungeert die als dank voor deze lening 3 ton per jaar krijgt. Wat heeft de maatschappij daarmee te maken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
Waarom kan PSV eigenlijk niet de begroting op eigen kracht terugdringen?
Is eisen dat je nog steeds een topclub wil blijven dmv zo'n lening maatschappelijk wel verantwoord?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een zakelijke overeenkomst tussen een club en een Duitse bank, waarbij de gemeente als tussenpersoon fungeert die als dank voor deze lening 3 ton per jaar krijgt. Wat heeft de maatschappij daarmee te maken?
Onzin, het punt waar de schoen wringt is die jaarlijkse 2,1 miljoen. Is de gemeente groot genoeg voor een dergelijk bedrag, de komende 40 jaar, los van de eventuele risico's. Maar dat was niet mijn punt, dus nog een keer de vraag: welk gedeelte is er maatschappelijk onverantwoord? De maatschappij staat hier immers los van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Vind hem wel leuk, als het zo simpel was dan was die deal er al.
De gemeente doet die deal met de bank en krijgt als dank van PSV een stuk grond wat waarschijnlijk niet de waarde van de lening heeft en een rendement van minder dan 1% op het risicobedrag
http://eindhoven.notudoc.(...)otsedijk_14_c.a..pdfquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
De gemeente doet die deal met de bank en krijgt als dank van PSV een stuk grond wat waarschijnlijk niet de waarde van de lening heeft
quote:Niet sterspelers Zinédine Zidane, Romario, Luis Figo of Kaká maar de Belg Luc Nilis was de favoriete voetballer waar de Braziliaanse aanvaller Ronaldo ooit mee samenspeelde. Dat meldde de drievoudig wereldvoetballer van het jaar in een interview op de Braziliaanse televisie.
'Ik heb met veel grote spelers gevoetbald', aldus de 34-jarige oud-voetballer. 'Maar met Nilis had ik de beste klik.'
Nilis en Ronaldo vormden vanaf 1994 twee seizoenen het aanvalsduo bij PSV. Ronaldo scoorde in die periode 54 doelpunten in slechts 57 duels.
De Braziliaan zette begin dit jaar een punt achter zijn carrière en mocht vorige week nog een kwartiertje zijn kunsten laten zien in het shirt van Brazilië. Hij speelde de laatste twee jaar voor Corinthians. Eerder kwam hij uit voor onder meer FC Barcelona, Internazionale, Real Madrid en AC Milan. (ANP/Redactie)
Los van het feit of het onzin is wat ik schrijf; de gemeente Einhoven werkt met gemeenschapsgeld dus in die zin heeft de maatschappij er toch wel wat mee te makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin, het punt waar de schoen wringt is die jaarlijkse 2,1 miljoen. Is de gemeente groot genoeg voor een dergelijk bedrag, de komende 40 jaar, los van de eventuele risico's. Maar dat was niet mijn punt, dus nog een keer de vraag: welk gedeelte is er maatschappelijk onverantwoord? De maatschappij staat hier immers los van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |