quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vaak? Dat valt ook wel weer mee
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Spelers in Nederland die meer dan 2,3 miljoen kosten moet je niet kopen. Je maakt er en de tegenstander sterker en het zijn allemaal kut voetballers, anders gingen ze wel naar het buitenland
Je kan dus niet lezenquote:
Denk dat Feyenoord Vlaar sws niet laat gaan naar PSV en hem liever verkopen aan pak hem beet Wolfsburg, Zaragoza of Bolton verkooptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Lijkt me niet dat Vlaar 3,8 miljoen zou moeten kosten......
Wereldtoppers zal je als PSV zijnde niet kopen voor 2 á 4 miljoen. Toivonen en Doedelzak zijn flink geld waard, dat is al een goede scorequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:25 schreef rubbereend het volgende:
En Manolev...... tjaliever dan 5 miljoen uitgeven voor een speler die wel kan verdedigen.
quote:PSV zit stil: 'Geen contact meer geweest voor Sigthķrsson'
Earnest Stewart liet vrijdag weten dat PSV 'zeer concreet' zou zijn voor Kolbeinn Sigthķrsson. Daarmee leek de technisch directeur van AZ te impliceren dat de Eindhovenaren een nieuw bod hadden uitgebracht op de IJslandse aanvaller. Volgens het Algemeen Dagblad is er echter geen sprake van nieuwe ontwikkelingen. De krant sprak Marcel Brands daar over.
“Een tijdje terug hebben we ons gemeld, waarop door AZ de voorwaarden zijn neergelegd. Vervolgens liet Sigthķrsson weten dat zijn eerste keus Ajax is. Sindsdien is er geen contact meer geweest”, zegt de technisch manager van PSV. Het lijkt er derhalve op dat Ajax nog steeds op pole position ligt om zich te versterken met Sigthķrsson.
Probleem is wel dat de Amsterdammers niet wensen te voldoen aan de vraagprijs van AZ, circa vijf miljoen euro. AZ op haar beurt probeert Ruud Boymans aan te kopen van VVV-Venlo en is nog verwikkeld in gesprekken met die club over de komst van de spits. Wellicht willen de Alkmaarders hun vraagprijs richting Ajax bijstellen, zodra zij Boymans zeker binnen hebben. Zeker is dat echter niet. “Bedenk overigens wel dat Sightķrsson high property is. Hij is gewoon veel waard”, benadrukte Stewart vrijdag nog.
Hutch is zijn salaris zeker waardquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hutchinson - 0
Marcelo - 3,8
Manolev - 3,1
Brechet - 0
Toivonen - 4,0
Isaakson - 2,8
Doedelzak - 2,0
Jugovic, Cassio, Reis en Manco ook nog voor kleinere bedragen
Zeg maar waar je in Nederland spelers van dat niveau vindt voor die prijzen
quote:
+1, is Tim Krul niet te koop?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Wil iedereen kappen met die nare Velthuizen te promoten
Ik denk niet dat ze die laten gaan.quote:
quote:
Ken hem niet, maar PSV had hem moeten kopen? Sowieso denk ik niet dat PSV een keeper gaat kopen voordat Isaksson goed en wel verkocht is. En dan staat Gomes volgens mij al zo goed als klaar om deze kant op te komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
omg, PSV faalt weer.. Die Enyeama, die in Isreal speelde is naar Lillle.. Je kent hem wel, die goeie keeper van Nigeria..![]()
PSV heeft Isaksson nog. Gezien de financiële situatie van PSV is het niet handig om twee dure keepers op de payroll te hebben staan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
omg, PSV faalt weer.. Die Enyeama, die in Isreal speelde is naar Lillle.. Je kent hem wel, die goeie keeper van Nigeria..![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Kijk! Nog een fan! Die had sowieso niet veel gekostquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Als Lille in de race is, dan is PSV kansloos.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk! Nog een fan! Die had sowieso niet veel gekost
Isak moet eerst wegquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Noesquote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Lille in de race is, dan is PSV kansloos.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Pedroso het volgende:
Zo slecht is Isaksson toch ook weer niet ?
Iedere PSV fan wil hem weghebben maar heb het idee dat het een beetje papagaai gedrag is.
Heb 'm enkele uitstekende wedstrijden zien keepen en maakt volgens mij niet veel fouten,
Maar heb het idee dat het voor lul zetten door Johan Derksen en cs. z'n uitwerking heeft gehad.
Het gebrek aan een scorende spits heeft PSV de titel gekost, niet de keeper.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Pedroso het volgende:
Zo slecht is Isaksson toch ook weer niet ?
Iedere PSV fan wil hem weghebben maar heb het idee dat het een beetje papagaai gedrag is.
Heb 'm enkele uitstekende wedstrijden zien keepen en maakt volgens mij niet veel fouten,
Maar heb het idee dat het voor lul zetten door Johan Derksen en cs. z'n uitwerking heeft gehad.
Hij heeft gewoon een punt, hoor? Iedereen is een beetje blijven hangen in vorig seizoen, toen hij op cruciale momenten dramatisch was. Dit seizoen was het gewoontjes, waar hij af en toe een steekje liet vallen, maar soms ook cruciaal was in de race voor 3 punten. Met als toppunt Utrecht,quote:
Want? Lille is nou ook niet de ploeg die in Frankrijk de baas is (dit jaar misschien) maar de afgelopen jaren is het ook vaak helemaal niks geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lille betaalt natuurlijk wel beter dan PSV. Lille speelt CL, PSV niet en er maken wat meer spelers via Frankrijk de stap naar een grotere competitie dan via PSV.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want? Lille is nou ook niet de ploeg die in Frankrijk de baas is (dit jaar misschien) maar de afgelopen jaren is het ook vaak helemaal niks geweest.
Slaat ook nergens op hoor :/. Het zal vast niet de beste keeper zijn, maar heeft dit jaar toch meerdere keren super gekeept. Hoeft van mij ook echt niet weg, maar goed als ie weg wil en je kan er een andere keeper voor halen, zou ik het wel overwegen.quote:
Ik heb hem toch veel fouten zien maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op hoor :/. Het zal vast niet de beste keeper zijn, maar heeft dit jaar toch meerdere keren super gekeept. Hoeft van mij ook echt niet weg, maar goed als ie weg wil en je kan er een andere keeper voor halen, zou ik het wel overwegen.
Krul zal nu sowieso niet meer komen, Newcastle zal hem op dit moment nog wel even willen proberen
En ik heb hem eigenhandig de drie punten mee uit de Galgenwaard zien nemen. Het is maar hoe je het bekijkt, hč.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb hem toch veel fouten zien maken.
Ze hadden hem allang moeten halen, voor het WK al..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nja meer betalen geloof ik meteen, maar hij moet daar nog de strijd aan gaan voor eerste keeper.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lille betaalt natuurlijk wel beter dan PSV. Lille speelt CL, PSV niet en er maken wat meer spelers via Frankrijk de stap naar een grotere competitie dan via PSV.
Dat geldt voor vrijwel elke keeper in de Nederlandse competitie. Uitzondering is Stekelenburg, maar keepers van dat niveau spelen normaliter niet in de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is achteraf altijd makkelijker praten. Je weet toch nooit hoe het uitpakt.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hadden hem allang moeten halen, voor het WK al..
Wie niet afgelopen seizoen? Tegen Utrecht had je er ook zo af kunnen gaan met 3-0 ā 4-0.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms keept hij goed, maar als je op hem let, dan gaat hij altijd tijdrekken.. Ook als is het de 2de minuut.. Als je kan counteren gaat hij altijd twijfelen of hij gaat gooien of schieten en is de hele aanval weg.. ;')quote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op hoor :/. Het zal vast niet de beste keeper zijn, maar heeft dit jaar toch meerdere keren super gekeept. Hoeft van mij ook echt niet weg, maar goed als ie weg wil en je kan er een andere keeper voor halen, zou ik het wel overwegen.
Krul zal nu sowieso niet meer komen, Newcastle zal hem op dit moment nog wel even willen proberen
Jawel, had die halve tamme d'n Reis niet ongelukkig gebeukt en waren we kampioen geworden.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel elke keeper in de Nederlandse competitie. Uitzondering is Stekelenburg, maar keepers van dat niveau spelen normaliter niet in de Nederlandse competitie.
Met Vorm of Tyton in de goal zou PSV ook geen kampioen zijn geworden.
Volgens mij ken je de speler ook niet of wel?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is achteraf altijd makkelijker praten. Je weet toch nooit hoe het uitpakt.
Wat dacht je van uittrappen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms keept hij goed, maar als je op hem let, dan gaat hij altijd tijdrekken.. Ook als is het de 2de minuut.. Als je kan counteren gaat hij altijd twijfelen of hij gaat gooien of schieten en is de hele aanval weg.. ;')
Jij hebt 'm in Israel wekelijks bezig gezien?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ken je de speler ook niet of wel?
Ja, als je het zo bekijkt...quote:Op zondag 12 juni 2011 00:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, had die halve tamme d'n Reis niet ongelukkig gebeukt en waren we kampioen geworden.
Daarom zei ik al, je moet de bal ook niet terug spelen naar hemquote:Op zondag 12 juni 2011 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms keept hij goed, maar als je op hem let, dan gaat hij altijd tijdrekken.. Ook als is het de 2de minuut.. Als je kan counteren gaat hij altijd twijfelen of hij gaat gooien of schieten en is de hele aanval weg.. ;')
Was dat de vraag?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij hebt 'm in Israel wekelijks bezig gezien?
Goed dan wacht ik nog evenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een wedervraag naar aanleiding van jouw opmerking.
Ik doelde meer op een bal vangen bij een corner of een voorzet, wat trouwens ook vaak mislukt..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, je moet de bal ook niet terug spelen naar hem
Niet meteen een conclusie trekken, volgens mij heb ik nog niet eens een antwoord gegeven op jou vraag? Maar goed, einde discussie, want dit schiet ook niet op zo met jou.quote:
Het antwoord laat zich wel raden.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet meteen een conclusie trekken, volgens mij heb ik nog niet eens een antwoord gegeven op jou vraag? Maar goed, einde discussie, want dit schiet ook niet op zo met jou.
Proost en fijne avond verder
Waarom is hij dan weer 'teruggehaald'?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:31 schreef Colakoe het volgende:
Lemic zal geen tweede keer de kans krijgen om zijn rotzooi in Eindhoven te stallen.
Lemic en Piet zijn toch juist de heren die ervoor gezorgd hebben dat we hebben mogen genieten van spelers als Romario, Ronaldo, Gomes, Alex etc.?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:31 schreef Colakoe het volgende:
Lemic zal geen tweede keer de kans krijgen om zijn rotzooi in Eindhoven te stallen. Vergeet niet dat Piet de Visser godzijdank al een paar jaar weg is.
Totdat Lemic Reker ging bellen en een opstelling eiste met zijn mannen er inquote:Op zondag 12 juni 2011 12:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Lemic en Piet zijn toch juist de heren die ervoor gezorgd hebben dat we hebben mogen genieten van spelers als Romario, Ronaldo, Gomes, Alex etc.?
Klap geld. Nou hop, naar Heerenveen bellen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Tarado het volgende:
Dzsudzsák definitief verkocht aan Anzhi
PSV ontvangt naar verluidt zo'n 14 miljoen euro voor de international.
Tadic, neem ik aan. Assaidi is toch een rechtsbuiten?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:57 schreef Rucebo het volgende:
Geen verrassing. Nu Assaidi of Tadic halen...
Assaidi zal wel een paar miljoen duurder zijn, nu ze weten dat PSV er 14 miljoen bij heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klap geld. Nou hop, naar Heerenveen bellen.
Ik bedoelde eigenlijk Groningen. Ik neem aan dat een linksbuiten wordt vervangen voor een linksbuiten.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Assaidi zal wel een paar miljoen duurder zijn, nu ze weten dat PSV er 14 miljoen bij heeft.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Groningen. Ik neem aan dat een linksbuiten wordt vervangen voor een linksbuiten.
Linksbuiten volgens mij. Narsingh/Beerens speelt daar op rechts.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tadic, neem ik aan. Assaidi is toch een rechtsbuiten?
Wtf... Hij is toch rechtsbenig of haal ik het nu allemaal door elkaar?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Linksbuiten volgens mij. Narsingh/Beerens speelt daar op rechts.
Kan best, maar Ron Jans zet 'm linksbuiten.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtf... Hij is toch rechtsbenig of haal ik het nu allemaal door elkaar?
Nog nooit van inverted wingers gehoord?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wtf... Hij is toch rechtsbenig of haal ik het nu allemaal door elkaar?
Ja, deed ik. Maar hij is rechtsbenig. Dan zet je hem toch niet op de linksbuiten positie? Daar moeten de voorzetten op maat vandaan komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kan best, maar Ron Jans zet 'm linksbuiten.
Google maar eens.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, deed ik. Maar hij is rechtsbenig. Dan zet je hem toch niet op de linksbuiten positie? Daar moeten de voorzetten op maat vandaan komen.
Zoals Davies? Duff? Simaō? Reyes? behoorlijk tweebenig allemaal.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog nooit van inverted wingers gehoord?
Minder dan 2 miljoen. Volgens mij zelfs maar 1.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hoeveel is er destijds voor hem betaald door PSV?
uuuuuuuhhhh .. Nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Minder dan 2 miljoen. Volgens mij zelfs maar 1.
Ow. Ik dacht dat het minder was. Hoe dan ook een koopje.quote:
Voor Wijnaldum + 4 miljoen bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Caland het volgende:
Nu kunnen jullie eindelijk Wijnaldum halen voor 7 miljoen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Caland het volgende:
Nu kunnen jullie eindelijk Wijnaldum halen voor 7 miljoen.
2 tot 4quote:Op zondag 12 juni 2011 17:44 schreef Doublepain het volgende:
Somber jaartje voor de Eredivisie
De 3 beste spelers vertrekken: Suarez, Afellay en Dzudszak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |