En ondertussen plaste je in je broek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:07 schreef Keauning het volgende:
Ben ik mijn zatte kop dus naar ze toe gerend om te vragen waar ik moest zijn.
'Jullie stonden toch niet te wildplassen hè?'
Neenee, tuurlijk niet.
Nee nee, het viel wel mee in mijn broek, maar ik heb daar toen ff staan praten met mijn vrienden want we moesten toch wachten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ondertussen plaste je in je broek?__!
Waarom zou ik thuis de pot bevuilen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bewust op het werk schijten, niet van te voren thuis doen ofzo.
nee, wat? waar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Kaasrol het volgende:
Niemand zag mijn lapo? Ik heb er 2 minuten voor gewacht
Omdat het betaald schijten is danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je op je werk schijten, waar andere 100 mensen ook plassen/schijten?
Vorig topic..?quote:
Daar zit wel wat in.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat het betaald schijten is dan
Klinkt goed. Zou daar een beroep voor bestaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, is dat de ehec die mij dom maakt?quote:
Droombaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Keauning het volgende:
Maar ik ben er van door, nog maar eens een laag bier erover gooien en zondagavond pas kunnen schijten want zondag hele dag werken.
Ik wens jullie nog een fijne avond.
lat0rquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Keauning het volgende:
Maar ik ben er van door, nog maar eens een laag bier erover gooien en zondagavond pas kunnen schijten want zondag hele dag werken.
Neem nog een komkommer...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, is dat de ehec die mij dom maakt?
[..]
Droombaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nooit gezegd, douchen hoeft alleen niet lang te durenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan langer dan halfuur de badkamer bezet houden raar vinden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Keauning het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Keauning het volgende:
Schijten ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Nooit gezegd, douchen hoeft alleen niet lang te duren
Lang douchenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Nooit gezegd, douchen hoeft alleen niet lang te duren
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem nog een komkommer...verkapte doodsverwensingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem nog een komkommer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik was je voor gisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
mag ik jullie nog even op dit topic wijzen?![]()
_!
Niet grappigquote:
Het lijkt op een worm, ga ik nu dood?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Figuurschijten
beetje hetzelfde als koffiedik kijken zeg maar...!
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het lijkt op een worm, ga ik nu dood?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef emzor1994 het volgende:
Zo.. heb ik wat gemist de afgelopen week?
Buiten het standaard gebagger niet neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef emzor1994 het volgende:
Zo.. heb ik wat gemist de afgelopen week?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:31 schreef emzor1994 het volgende:
Er waren alleen echt fucking veel bejaarden in het voorseizoen
Ach jaaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
Agh, heeft geen zin... Ik laat het op me afkomen.
Spannend, verrassingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
morgen gaan wij barbecueën met alles wat er nog in de vriezer ligt aan 'onbestemd vlees'. Allemaal pakjes met oa. lam, rund en weetikveelwatnogmeer dat op moet voor we gaan verhuizen!
ben benieuwd wat we morgen allemaal eten
Verhuizen? Waarnaartoe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
morgen gaan wij barbecueën met alles wat er nog in de vriezer ligt aan 'onbestemd vlees'. Allemaal pakjes met oa. lam, rund en weetikveelwatnogmeer dat op moet voor we gaan verhuizen!
ben benieuwd wat we morgen allemaal eten
Naar engeland in de buurt van, naar Hullquote:
Spann0nd! Voor hoe lang ga je daarnaartoe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
ow, shit, dat was niet de quote knop
sorry!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
ow, shit, dat was niet de quote knop
sorry!
Veel plezier zou ik zeggen! Blijf je wel op FOK! ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Minimaal een jaarafhankelijk van waar ik mijn master ga doen en hoe goed het daar bevalt
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]helemaal mn bericht editen dit dat
Oh ik dacht, dan neem ik jouw plekje wel over allesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Tuurlijk! Ze schijnen daar ook internet te hebben
Van MoBlo naar KliBo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ik dacht, dan neem ik jouw plekje wel over alles
Ik heb net een awesome essay uitgepoept en zit nu aan 't bier, nadenken niks datquote:
Modderinen moeten wel het goede voorbeeld geven he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb net een awesome essay uitgepoept en zit nu aan 't bier, nadenken niks dat![]()
![]()
*gaap*
Vrouwen aan het bierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb net een awesome essay uitgepoept en zit nu aan 't bier, nadenken niks dat![]()
![]()
*gaap*
het enige wat moet is slotjes zetten..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Modderinen moeten wel het goede voorbeeld geven he.
Dit topic.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het enige wat moet is slotjes zetten..
waar zal ik 's beginnen![]()
Vrouwen onder elkaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Motorbloempjen luisterde wel naar mij, ik voel me stoer.
Een opblaaskrokodilquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
*kijkt naar z'n postgedrag afgelopen weken*
Wat jij wil jongen.
Ja, dat is gaaf.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
Zie je mij al op zee drijven met een opblaasbare palmboom?
Als het zo heet wat jij denkt dat wat ik bedoel.quote:
He bah, viespeuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het zo heet wat jij denkt dat wat ik bedoel.
Weet je zeker dat je het droomde?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik droomde zo raar heIk droomde dat ik zo in mn broek plaste
Oh bahquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik droomde zo raar heIk droomde dat ik zo in mn broek plaste
Maar het kan opdrogen dit dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toen ik wakker werd was mn broekje nog droog en mn dekbed en matras ook![]()
Inderdaaddddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die is schattigIk wou dat ik zo'n pratende knullige ezel had
Sowieso, alle FOK!kers zijn kattenmensen. Katten zijn makkelijk. FOK!kers komen nooit buiten en zo hoef je nooit naar buiten om je kat uit te laten, een kat doet dat zelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
Het lijkt wel alsof alle SCers hier kattenmensen zijn.
Hou zowel van katten en honten. Alleen jammer dat wij thuis geen hont hebben en alleen maar een katquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
Het lijkt wel alsof alle SCers hier kattenmensen zijn.
Aber natürlich!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso, alle FOK!kers zijn kattenmensen. Katten zijn makkelijk. FOK!kers komen nooit buiten en zo hoef je nooit naar buiten om je kat uit te laten, een kat doet dat zelf.
Ik heb geen katquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso, alle FOK!kers zijn kattenmensen. Katten zijn makkelijk. FOK!kers komen nooit buiten en zo hoef je nooit naar buiten om je kat uit te laten, een kat doet dat zelf.
Leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg een houten blokfluit van mn mama net!![]()
Weg kunststof.![]()
![]()
Video met geluid!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg een houten blokfluit van mn mama net!![]()
Weg kunststof.![]()
![]()
Ik heb vannacht niet geslapen en vanavond leek het mij verstandig om een keer niet uit te gaan.quote:
Ooooquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb vannacht niet geslapen en vanavond leek het mij verstandig om een keer niet uit te gaan.
Ik had mijn EXA feestje en met 5 dronken mensen in de tent is er van slaap niet veel gekomen.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik had mijn EXA feestje en met 5 dronken mensen in de tent is er van slaap niet veel gekomen.
Het was ook goed alleen de kater was wat minder en de zooi opruimen was ook minder.quote:
Auwh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee toch niet, want die is alweer beëindigd.
Hoort erbij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het was ook goed alleen de kater was wat minder en de zooi opruimen was ook minder.
Klopt maar het blijft kut als je alle zooi nog op moet ruimen als je koppijn hebt en zo. Dan lijkt alles 10x zo zwaar.quote:
Yup.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even naar buiten gegaan. Ben je nog steeds home alone?
Dan doe je het de volgende dagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klopt maar het blijft kut als je alle zooi nog op moet ruimen als je koppijn hebt en zo. Dan lijkt alles 10x zo zwaar.
Hoi Krquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Kaasrol het volgende:
The international gekeken, bazenfilm maar wat een kuteinde.
Van moeders moest ik het gelijk opruimen. En alle flessen met drank en zooi op de grond is niet echt verstandig om het een dag te laten staan.quote:
Ach jaaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Van moeders moest ik het gelijk opruimen. En alle flessen met drank en zooi op de grond is niet echt verstandig om het een dag te laten staan.
Hallonquote:
Het was het waardquote:
Ja, veel warmer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Water123 het volgende:
Klinkerbotsing,
Klinkt het geluid ook anders door een houten blokfluit?
Misschien een ( t )rouwpartijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Okeis het 31 december ofzo?
vuurwerk dit hier dat zo.
Nee, het is 10 juni.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Kermis?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Impliceren dat er alleen met oud & nieuw vuurwerk wordt afgestoken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
Badum tssquote:
Ohw, ok, ik dacht al.quote:
In het dorpje waar ik woon?quote:
Ik impliceer helemaal niets.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat er alleen met oud & nieuw vuurwerk wordt afgestoken.
Slechte woordgrapquote:
Een hele mini. In maart ofzo, 1x per jaar.quote:
Gierigerdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Water123 het volgende:
Ik ga even eten, anders moet ik vriendin straks ook iets voorschotelen
Ach, je mist niets. Het stink altijd naar pis en pils.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een hele mini. In maart ofzo, 1x per jaar.
Ik ga ook nooit naar toe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, je mist niets. Het stink altijd naar pis en pils.
Bij mij in het dorp is de kermis echt hét evenement van het jaar. Ik vind alleen de oliebollen leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit naar toe.Is aan de andere kant van het dorpje.
Je gaat toch geen grote maaltijd maken ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Twee keer zoveel neerzetten, niet zoveel zin in
Oliebollen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp is de kermis echt hét evenement van het jaar. Ik vind alleen de oliebollen leuk.![]()
Nou en.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oliebollen.Alleen toepasselijk met oud en nieuw.
Bij kermis heb ik altijd zo'n gevoel dat het ieder moment stuk kan gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp is de kermis echt hét evenement van het jaar. Ik vind alleen de oliebollen leuk.![]()
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
Oliebollen met heel veel poedersuiker.
Krenten![]()
Wanneer gaan wij aardbeien eten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
Oliebollen met heel veel poedersuiker.
Krenten![]()
Na 8 juli dit dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij aardbeien eten?Zoveel dingen gemeeen omg!
9 juli kan ik nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
9 juli kan ik nieten 17 juli ook niet. En de 24e ga ik op vakantie dus het moet tussen die tijd
Jannnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ennnn ik wil ook nog daten met Janneman.
Je gaat dan toch niet voor 2en je bed uit hoop ik toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
Ik ben morgenochtend weer home alone.
Goed leven heb ik.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je gaat dan toch niet voor 2en je bed uit hoop ik toch?
Ik krijg altijd honger zo rond half 1, hartverscheurende keuze altijd.quote:
Wat kies je dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik krijg altijd honger zo rond half 1, hartverscheurende keuze altijd.
Nee maar dan nog moet ik twee keer zoveel neerzetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je gaat toch geen grote maaltijd maken ofzo
En ik denken dat ik lui was
Ik 2 trappen heen en terugquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
Ik ook, maar ik ben in 5 stappen in de keuken. Oven aanzetten, pistoletjes instoppen, nutella erop smeren en weer bed in en daar opeten.
Dan krijg je kruimels in je bed en daar krijg je enge dromen van.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
Ik ook, maar ik ben in 5 stappen in de keuken. Oven aanzetten, pistoletjes instoppen, nutella erop smeren en weer bed in en daar opeten.
Ik eet heel netjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dan krijg je kruimels in je bed en daar krijg je enge dromen van.
Opstaan, want dan lig ik ook gelijk niet lekker meer.quote:
Jij slaapt in de eetkamer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je maar in een flat moeten wonen en de eetkamer moeten claimen.
Ja.quote:
Op de bank ook? Lijkt me een raar ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Is heel luxe hoorrrrr, terras als uitzicht, schuifdeur, 1,5x zo grotere kamer dan m'n broertje, veel zonlicht, warmte dit dat.
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op de bank ook? Lijkt me een raar idee
Waar eten jullie dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
HALLO, we hebben maar 2 slaapkamers, een woonkamer, 1 wc, 1 badkamer, 1 voorraadkast, 1 meterkast en 1 eetkamer.![]()
WAAR MOET IK SLAPEN DAN.
JA ZEG DAT DAN SKKL.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Eetkamer is gewoon omgebouwd tot een slaapkamer.
Voor de tv.quote:
Meterkastquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
HALLO, we hebben maar 2 slaapkamers, een woonkamer, 1 wc, 1 badkamer, 1 voorraadkast, 1 meterkast en 1 eetkamer.![]()
WAAR MOET IK SLAPEN DAN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Lijkt me wel knus in zo'n flatje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de tv.![]()
Met de kerst/pasen enzoooo halen we onze buitentafel naar binnen en dan gaan we binnen eten, danwel heel krap.
Ach joh, moet kunnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de tv.![]()
Met de kerst/pasen enzoooo halen we onze buitentafel naar binnen en dan gaan we binnen eten, danwel heel krap.
Ik de hele dag alquote:
JA. wat is er zo raar aannnnnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow etsu woon je echt in een flat? huh
in de war. ik ben het
nee iets te veel alcoholquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan en kaasrol zijn ongesteld?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan en kaasrol zijn ongesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |