En ondertussen plaste je in je broek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:07 schreef Keauning het volgende:
Ben ik mijn zatte kop dus naar ze toe gerend om te vragen waar ik moest zijn.
'Jullie stonden toch niet te wildplassen hè?'
Neenee, tuurlijk niet.
Nee nee, het viel wel mee in mijn broek, maar ik heb daar toen ff staan praten met mijn vrienden want we moesten toch wachten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ondertussen plaste je in je broek?__!
Waarom zou ik thuis de pot bevuilen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bewust op het werk schijten, niet van te voren thuis doen ofzo.
nee, wat? waar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Kaasrol het volgende:
Niemand zag mijn lapo? Ik heb er 2 minuten voor gewacht
Omdat het betaald schijten is danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je op je werk schijten, waar andere 100 mensen ook plassen/schijten?
Vorig topic..?quote:
Daar zit wel wat in.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat het betaald schijten is dan
Klinkt goed. Zou daar een beroep voor bestaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, is dat de ehec die mij dom maakt?quote:
Droombaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Keauning het volgende:
Maar ik ben er van door, nog maar eens een laag bier erover gooien en zondagavond pas kunnen schijten want zondag hele dag werken.
Ik wens jullie nog een fijne avond.
lat0rquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Keauning het volgende:
Maar ik ben er van door, nog maar eens een laag bier erover gooien en zondagavond pas kunnen schijten want zondag hele dag werken.
Neem nog een komkommer...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, is dat de ehec die mij dom maakt?
[..]
Droombaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nooit gezegd, douchen hoeft alleen niet lang te durenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan langer dan halfuur de badkamer bezet houden raar vinden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Keauning het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Keauning het volgende:
Schijten ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Nooit gezegd, douchen hoeft alleen niet lang te duren
Lang douchenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Nooit gezegd, douchen hoeft alleen niet lang te duren
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem nog een komkommer...verkapte doodsverwensingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem nog een komkommer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik was je voor gisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
mag ik jullie nog even op dit topic wijzen?![]()
_!
Niet grappigquote:
Het lijkt op een worm, ga ik nu dood?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
Figuurschijten
beetje hetzelfde als koffiedik kijken zeg maar...!
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het lijkt op een worm, ga ik nu dood?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef emzor1994 het volgende:
Zo.. heb ik wat gemist de afgelopen week?
Buiten het standaard gebagger niet neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef emzor1994 het volgende:
Zo.. heb ik wat gemist de afgelopen week?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:31 schreef emzor1994 het volgende:
Er waren alleen echt fucking veel bejaarden in het voorseizoen
Ach jaaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
Agh, heeft geen zin... Ik laat het op me afkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |