Nouja gelukkig weet ik zelf het beste wat ik wel en niet deed in de sportschool, maar het was inderdaad niet consequent als een beest in die gewichten omslingeren 3x pw.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:47 schreef wes55 het volgende:
[..]
Van het staren naar apparaten en dumbells wordt je niet sterker/strakker
Leuke site! Gek dat dat benchen of chest press met dumbells me wel lukt [een aantal keer] maar dat opdrukken me weer niet lukt.. Dan ga ik die maar meer oefenenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
Opdekop, misschien is www.hundredpushups.com iets voor jou? Kun je elke dag zien hoeveel je moet doen, hoeveel rust, etc. Kun je snel je aantal pushups opbouwen. Er is ook een iPhone/iPad/iPod touch app.
Anders moet je gewoon naar de gym gaan, en gaan benchen (evt. met dumbbells als je dat fijner vindt) of desnoods op de machine chest press als ze die hebben. Maar al dat gecardio gaat je niet helpen.
Smakelijk!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:54 schreef Ethanolic het volgende:
Een shake van 500ml melk, 200ml water, 3 scoops choco whey en paracetamol
hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, hij tripte omdat ik zijn naam en woonplaats had achterhaald.
Hij deed je nog wel alle succes met je fitnessdoelen in 2011.
Slechtquote:Op zondag 12 juni 2011 13:55 schreef robuust89 het volgende:
Straks even sprinten. Kijken hoe dat gaat
quote:
Lichaamsvet verliezen en je eiwitinname zijn twee op zichzelf staande dingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om in december rond 14~16% BF te zitten. Zit nu al aardig goed met 500 kcal onder ADH. Zit nu op 19%. Daarna kan ik aan de o.a de Whey. Of kan ik nu al beginnen volgens jullie?
Snap ik. Maar ik probeer de spier- afbraak te beperken met wat ik nu al eet aan eiwit. Kan het dan bijvoorbeeld kwaad als ik extra Whey pak?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lichaamsvet verliezen en je eiwitinname zijn twee op zichzelf staande dingen.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik probeer de spier- afbraak te beperken met wat ik nu al eet aan eiwit. Kan het dan bijvoorbeeld kwaad als ik extra Whey pak?
Ok. Thanks.quote:
Whey is eiwit. Geen één of ander wondermiddel.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik probeer de spier- afbraak te beperken met wat ik nu al eet aan eiwit. Kan het dan bijvoorbeeld kwaad als ik extra Whey pak?
Dat weet ik ook wel bijdehand. Het was meer gericht of ik dat extra erbij kon gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Whey is eiwit. Geen één of ander wondermiddel.Ik gebruik het niet eens.
dit is een goede whey http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfectionquote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel bijdehand. Het was meer gericht of ik dat extra erbij kon gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |