Van het staren naar apparaten en dumbells wordt je niet sterker/strakkerquote:Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef Opdekop het volgende:
Dat zou je wel denken ja, maar het is me in de bijna 19 jaar die ik leef nog nooit gelukt. Afgelopen 5 maanden sportschool hebben ook niet bepaald geholpen. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik soms ook wel eens een weekje oversloeg. Of twee. Vanaf maandag consequent 2x per week.
Sorry, maar waar mag dit opslaan?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:47 schreef wes55 het volgende:
[..]
Van het staren naar apparaten en dumbells wordt je niet sterker/strakker
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry, maar waar mag dit opslaan?Behoorlijk grof dat je dit zegt.
Hahaha typisch dit. Durf gewoon realistisch te zijn en begrijpend te lezen wat ze schrijft ipv met geilige oogjes half zacht de text door te lezen. Ze geeft zelf al aan dat ze niet de discipline heeft gehad om te sporten.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry, maar waar mag dit opslaan?Behoorlijk grof dat je dit zegt.
Leuk om zo mee om te gaan met anderenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:05 schreef wes55 het volgende:
[..]
Hahaha typisch dit. Durf gewoon realistisch te zijn en begrijpend te lezen wat ze schrijft ipv met geilige oogjes half zacht de text door te lezen. Ze geeft zelf al aan dat ze niet de discipline heeft gehad om te sporten.
ik werd wle geil van zn triceps horquote:Op zondag 12 juni 2011 12:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Anyway, mooi dat die droeftoeter weg is.
Vast wel maar hij gaf zelf al aan dat 'ie zou vertrekken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, hij tripte omdat ik zijn naam en woonplaats had achterhaald.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef ukga het volgende:
Zo, gespierdespijker123 is eindelijk opgerot. Kennelijk hebben die TR's geholpen
Nouja gelukkig weet ik zelf het beste wat ik wel en niet deed in de sportschool, maar het was inderdaad niet consequent als een beest in die gewichten omslingeren 3x pw.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:47 schreef wes55 het volgende:
[..]
Van het staren naar apparaten en dumbells wordt je niet sterker/strakker
Leuke site! Gek dat dat benchen of chest press met dumbells me wel lukt [een aantal keer] maar dat opdrukken me weer niet lukt.. Dan ga ik die maar meer oefenenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
Opdekop, misschien is www.hundredpushups.com iets voor jou? Kun je elke dag zien hoeveel je moet doen, hoeveel rust, etc. Kun je snel je aantal pushups opbouwen. Er is ook een iPhone/iPad/iPod touch app.
Anders moet je gewoon naar de gym gaan, en gaan benchen (evt. met dumbbells als je dat fijner vindt) of desnoods op de machine chest press als ze die hebben. Maar al dat gecardio gaat je niet helpen.
Smakelijk!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:54 schreef Ethanolic het volgende:
Een shake van 500ml melk, 200ml water, 3 scoops choco whey en paracetamol
hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, hij tripte omdat ik zijn naam en woonplaats had achterhaald.
Hij deed je nog wel alle succes met je fitnessdoelen in 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |