Klinkt goed! Iemand die dit zeker weet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb nog geen branded toestellen van T-Mobile voorbij zien komen, wel van Vodaphone. Ik durf het niet te zeggen.
GELUK!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:39 schreef Holy_Goat het volgende:
ik heb mijn telefoon laten vallen in de hal boven. Stuitert ie onder hekje door en na een klein gilletje (neeeej!!!) dondert ie zo 2.7 meter naar beneden op de plavuizen.
.....
....
...
Ik dacht rip telefoon...:(
Maar hij doet het nog!!!! Alleen krasje op een hoek punt
Iets minder geluk, maar gelukkig heb je die knop niet zo vaak nodig?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef lynda het volgende:
die van mij is gevallen en nu werkt de aan/uitknop niet goed meer
ontgrendelen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:42 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Iets minder geluk, maar gelukkig heb je die knop niet zo vaak nodig?
Ik krijg regelmatig foutmeldingen als ik foto's probeer te openen, na een tweede keer openen lukt het wel gewoon. Bekend?
VERREK! Niet aan gedacht, lol.quote:
Best kut dusquote:
jep mijne is ook van t-mobile maar niet branded ...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klinkt goed! Iemand die dit zeker weet?
je kan vergrendeling uitzetten natuurlijk, maar daar zal ook niemand vrolijk van wordenquote:
geen last van hierquote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef Sam-x het volgende:
''Ik krijg regelmatig foutmeldingen als ik foto's probeer te openen, na een tweede keer openen lukt het wel gewoon. Bekend? ''
Iemand?
Je kan proberen om je telefoon eens een reset te geven naar fabrieksinstellingen. Dat lost vaak software gerelateerde problemen op tenzij het een hardwareprobleem is, maar dat lijkt me niet.quote:
Wat gebeurt er met mijn toestel als ik terugzet naar fabrieksinstellingen? Ben ik dan ''alles'' kwijt? Applicaties, foto's, contacten etc?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je kan proberen om je telefoon eens een reset te geven naar fabrieksinstellingen. Dat lost vaak software gerelateerde problemen op tenzij het een hardwareprobleem is, maar dat lijkt me niet.
Apps zijn weg inderdaad, maar als het goed is kan je die via de market weer snel installeren via 'My Apps'. Foto's staan op de SD-kaart, zolang je niet aangeeft dat je die wil formatteren blijft alles op je kaartje staan. Contacten synchroniseer je hopelijk met Google Contacts, dus wanneer je na de reset je Gmail gegevens weer invoert heb je ook je contacten weer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met mijn toestel als ik terugzet naar fabrieksinstellingen? Ben ik dan ''alles'' kwijt? Applicaties, foto's, contacten etc?
Ik ben zo a-technisch. Ik wacht het nog even af, het is maar 1x per 2 dagen dat ik die melding krijg.. Anders ga ik hem terugzetten!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Apps zijn weg inderdaad, maar als het goed is kan je die via de market weer snel installeren via 'My Apps'. Foto's staan op de SD-kaart, zolang je niet aangeeft dat je die wil formatteren blijft alles op je kaartje staan. Contacten synchroniseer je hopelijk met Google Contacts, dus wanneer je na de reset je Gmail gegevens weer invoert heb je ook je contacten weer.
Jep, ruimschoots!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:57 schreef TJV het volgende:
Zit er ook over na te denken om deze te halen, maar zit nog een beetje met het internet. Hoeveel MB verbruiken jullie per maand? Is 1 GB genoeg?
Ik kan hem zeker aanraden. Erg fijn toestel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:57 schreef TJV het volgende:
Zit er ook over na te denken om deze te halen, maar zit nog een beetje met het internet. Hoeveel MB verbruiken jullie per maand? Is 1 GB genoeg?
Ik ga hem waarschijnlijk morgen ff halen. Ben wel toe aan een nieuw toestel. De Sensation ga ik ook ff aan de tand voelen, maar die lijkt me bij voorbaat al te groot. Wellicht ook nog ff naar de Incredible S kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Spaulding het volgende:
Heb sinds vorige week dit toestel gehaald icm een Hi abo. Tot nu erg fijn toestel en vele malen sneller dan m'n oude iPhone 3G. Ik heb net ook de Barely There hoes erbij gekocht, komt morgen binnen... Ben benieuwd.
Nog apps die ik zeker niet mag missen?
Ja ik keek eerst ook naar de Desire HD, Sensation en Galaxy II maar ik vind die veel te groot. Ik gebruik zo'n toestel ook amper voor filmpjes etc. Gaat mij er meer om dat ie fijn werkt en snel is, en dat is hij beide. Tot nu toe erg te spreken over m'n Desire Squote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga hem waarschijnlijk morgen ff halen. Ben wel toe aan een nieuw toestel. De Sensation ga ik ook ff aan de tand voelen, maar die lijkt me bij voorbaat al te groot. Wellicht ook nog ff naar de Incredible S kijken.
Dat heb ik dus ook. In het begin speel je wat met filmpjes enzo, maar later boeit dat totaal niet meer. Denk dus dat ik vandaag met de Desire S naar huis ga.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:30 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ja ik keek eerst ook naar de Desire HD, Sensation en Galaxy II maar ik vind die veel te groot. Ik gebruik zo'n toestel ook amper voor filmpjes etc. Gaat mij er meer om dat ie fijn werkt en snel is, en dat is hij beide. Tot nu toe erg te spreken over m'n Desire S.
Zie het centrale app topic in DIGquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Spaulding het volgende:
Heb sinds vorige week dit toestel gehaald icm een Hi abo. Tot nu erg fijn toestel en vele malen sneller dan m'n oude iPhone 3G. Ik heb net ook de Barely There hoes erbij gekocht, komt morgen binnen... Ben benieuwd.
Nog apps die ik zeker niet mag missen?
Ik ben ook nog geen explorer tegengekomen. Denk dat je een losse app nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef Sam-x het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik muziek op mijn telefoon zet (liedjes staan klaar in Dropbox)? En kan ik een overzicht vinden in mijn telefoon wat er op de interne kaart staat en externe kaart?
Wat Hukkie zegt, dat is veruit het makkelijkste. Anders even in de market zoeken naar 'ES File Explorer'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:12 schreef Hukkie het volgende:
Gewoon je telefoon op de PC aansluiten als 'mass storage' voldoet niet? Zo doe ik dat met mn Desire S iig.
Dat doe ik dus ook. Desire S aansluiten en pulldown menu, derde optie waarin je voor mass storage kiest en dan zou het moeten lukken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:12 schreef Hukkie het volgende:
Gewoon je telefoon op de PC aansluiten als 'mass storage' voldoet niet? Zo doe ik dat met mn Desire S iig.
ES File explorer oid, is wel te vinden in de market. Android heeft standaard geen explorer oid meegeleverd. Er zwerven ook nog wel wat beta's van Total Commander op het net.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:41 schreef Sam-x het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik muziek op mijn telefoon zet (liedjes staan klaar in Dropbox)? En kan ik een overzicht vinden in mijn telefoon wat er op de interne kaart staat en externe kaart?
Alleen begrijp ik uit zijn vraag dat hij ook zijn interne opslag wil bekijken, dat gaat niet lukken met een USB kabel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat Hukkie zegt, dat is veruit het makkelijkste. Anders even in de market zoeken naar 'ES File Explorer'.
Ik weet niet precies meer hoe ik het gedaan hebquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb de contacten van mijn sim naar mijn telefoon geimporteerd. Nu wil ik mijn sim contacten wissen, omdat ze worden getoond in een van de contactlijsten. Iemand een idee hoe je dit doet?
Ja, je kunt sim contacten in de reguliere contactpersonen lijst verbergen, maar ze verschijnen dus nog wel onder de lijst met oproepen. Vrij irritant om alles dubbel te zien.
Het is Comic Sans MS dag!quote:Wat een lelijk lettertype ineens op FOK!Wat was er mis met het vorige?
Thanks, maar ik heb daar geen optie "sim". Wel "whatsapp" "Twitter voor HTC sense" etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer hoe ik het gedaan heb, ik had er ook niet zoveel op de sim staan. Volgens mij heb ik bij contacten het bovenste balkje aangetikt (daar waar "alles" staat) en daar sim gekozen en vervolgens alles verwijderd.
[..]
Het is Comic Sans MS dag!
Ik meende dat ik het zo gedaan had, maar ik was die dag met van alles bezig op die telefoon...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb daar geen optie "sim". Wel "whatsapp" "Twitter voor HTC sense" etc.
Ach... kom er nog wel achter. Thanks anywayquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik meende dat ik het zo gedaan had, maar ik was die dag met van alles bezig op die telefoon...
Waarom?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:59 schreef electronique het volgende:
ik heb sinds vorige week de HTC desire S, vind het een kuttelefoon en wil hem misschien weer gaan verkopen maar dat terzijde.
Dat betekent dat je wel op internet zit. In je startscherm bovenste balkje naar beneden trekken en dan onderin "snel instellen kiezen" en "Mobiel netwerk" uitvinken. Done.quote:ik heb nog geen internetabbo (die gaat pas over een week in) dus wil nog niet op internet. volgensmij staat alles uit, maar er staat steeds een H bovenaan de telefoon, met twee pijltjes eronder. volgens internet heeft het iets te maken met een 3.5G verbinding, maar dat betekent dus niet dat ik op internet zit?
er staat "mobile network" en dan "off"quote:Op maandag 4 juli 2011 17:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dat betekent dat je wel op internet zit. In je startscherm bovenste balkje naar beneden trekken en dan onderin "snel instellen kiezen" en "Mobiel netwerk" uitvinken. Done.
Kan ook, als je hem in de engelse taal hebt staan. Maar zolang je bovenin H danwel G met twee pijltjes eronder ziet zit je online.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef electronique het volgende:
er staat "mobile network" en dan "off"
dat heb ik bij het opstarten van de telefoon al gedaan.
Symbian...quote:En waarom ik het een kuttelefoon vind? ik had eerst een nokia e72, met QWERTY toetsenbord, en ik vond het typen daarmee echt super. touchscreen is erg wennen. had achteraf dan liever de desire z genomen.
Je weet dat je het toetsenbord kan calibreren, zodat het typen een stuk makkelijker gaat? Doe je dit niet dan zal je vaak verkeerde letters invoeren. Ik vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat het een kut toestel is simpelweg omdat jij iets anders gewend bent en er niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef electronique het volgende:
[..]
er staat "mobile network" en dan "off"
dat heb ik bij het opstarten van de telefoon al gedaan.
En waarom ik het een kuttelefoon vind? ik had eerst een nokia e72, met QWERTY toetsenbord, en ik vond het typen daarmee echt super. touchscreen is erg wennen. had achteraf dan liever de desire z genomen.
Daar heb je toch geen app voor nodig?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:22 schreef Sam-x het volgende:
Dat is niet wat ik bedoel, een app die bestanden van je telefoon overzet naar je SD kaart, kan dat?
Vreemd, want volgensmij heb ik die instelling bij het krijgen van mn telefoon al zo gezet, en zo staat ie nog steeds, maar die pijltjes kreeg ik van t weekend wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan ook, als je hem in de engelse taal hebt staan. Maar zolang je bovenin H danwel G met twee pijltjes eronder ziet zit je online.
[..]
Symbian...![]()
Touchscreen wen je vanzelf aan. Ik moest er ook ff aan wennen, had het ook nooit gehad.
Dat kan je toestel al bij de apps die het ondersteunen. Ga naar Instellingen > Applicaties > Applicaties Beheren > Tabblad SD. Daar zie je alle apps die ondersteuning hebben om op de SD-kaart gezet te worden.quote:
En foto's?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat kan je toestel al bij de apps die het ondersteunen. Ga naar Instellingen > Applicaties > Applicaties Beheren > Tabblad SD. Daar zie je alle apps die ondersteuning hebben om op de SD-kaart gezet te worden.
Zodra het grijze vierkantje achter de app een groen vinkje heeft, dan staat hij op de SD-kaart. Hou er wel rekening mee dat dit alleen kan met apps die je zelf geinstalleerd hebt en het ondersteunen, apps die standaard al geinstalleerd stonden kunnen niet verplaatst worden.
Maar, hoe kan ik dat zien?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Foto's gaan altijd naar je SD-kaart, die kan je nergens anders opslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |