Misschien heeft hij een branded? Of zijn die er niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:53 schreef NatteKrant het volgende:
Ik ben wel te spreken over de laatste update van android en sense. Maar inderdaad de market is echt huilen... Kan je die update trouwens ook ergens anders vandaan halen? Een vriend van mij heeft namelijk ook een Desire S en kan die update niet vinden. Dus niet via Instellingen -> Telefoon -> software-updates
Hij heeft hem net zoals ik van Hi. Dus het zou gewoon moeten kunnen of niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een branded? Of zijn die er niet?
Taal zegt niet zoveel, ik gebruik mijn Desire S ook in het Engels maar kan hem ook naar Nederlands omzetten als ik dat zou willen. Kan dat niet dan heb je waarschijnlijk een aparte versie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:18 schreef Aestivate het volgende:
Ik heb de update ook nog niet, ook via software check zegt die geen updates. Heb wel een engelstalige desire s, weet niet of dat uitmaakt?
Vreemd, dat werkt bij mij namelijk prima! Heb je ze wel gelinkt aan elkaar, daar krijg je vanzelf een melding van?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:26 schreef .Neovo. het volgende:
Als ik een persoon toevoeg in mijn contactenlijst die ook whatsapp heeft, dan krijg ik die niet te zien als ik whatsapp open en op vernieuwen tik. Die andere kan dat wel (samsung galaxy). Komt dit door HTC sense?
Want andere kunnen direct zien dat ik whatsapp heb, maar dat kan ik niet zien. Zit hier al een hele tijd mee te kloten maar krijg het niet voorelkaar.
linken? Moet ik even kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vreemd, dat werkt bij mij namelijk prima! Heb je ze wel gelinkt aan elkaar, daar krijg je vanzelf een melding van?
Ga naar je apps lijst en dan People > Menuknop > More > Linked contactsquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
linken? Moet ik even kijken.
Waar kan ik dat vinden?
dan krijg ik: geen treffers gevondenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga naar je apps lijst en dan People > Menuknop > More > Linked contacts
Toestel bevalt me prima. Enige minpuntje vind ik het klepje om bij de simcard te komen, dat gaat ongelooflijk stug. Verder heb ik helemaal geen minpunten, gewoon een fijn toestel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:49 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoor hele verschillende verhalen.
Is het over het algemeen een fijn toestel of niet?
[ afbeelding ]
En op dit plaatje lijkt het net alsof de behuizing helemaal zwart is. Is deze zo te koop of is dit gewoon de aluminium kleurige waar de flits de kleur donkerder gemaakt heeft.
Verder heb ik in een review gelezen dat de bel kwaliteit matigjes is. Wat is jullie mening hierover?
Belkwaliteit vind ik erg goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:49 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoor hele verschillende verhalen.
Is het over het algemeen een fijn toestel of niet?
[ afbeelding ]
En op dit plaatje lijkt het net alsof de behuizing helemaal zwart is. Is deze zo te koop of is dit gewoon de aluminium kleurige waar de flits de kleur donkerder gemaakt heeft.
Verder heb ik in een review gelezen dat de bel kwaliteit matigjes is. Wat is jullie mening hierover?
Dat vind ik juist weer een pluspunt, ik heb een hekel aan klepjes met speling of gekraak. Ik hoef in principe toch niet aan m'n simkaart te zitten tot ik een andere telefoon heb of over ga op een ander abonnement.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Toestel bevalt me prima. Enige minpuntje vind ik het klepje om bij de simcard te komen, dat gaat ongelooflijk stug. Verder heb ik helemaal geen minpunten, gewoon een fijn toestel.
Geen idee, zoals ik zei werkt het hier prima. Voer je het wel in als een +316xxxxxxxx nummer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
dan krijg ik: geen treffers gevonden
En nu?
bij mij kraakt het klepje heel soms.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat vind ik juist weer een pluspunt, ik heb een hekel aan klepjes met speling of gekraak. Ik hoef in principe toch niet aan m'n simkaart te zitten tot ik een andere telefoon heb of over ga op een ander abonnement.
[..]
Geen idee, zoals ik zei werkt het hier prima. Voer je het wel in als een +316xxxxxxxx nummer?
Weird, als ik de unlockbutton lang ingedrukt houd, krijg ik hetzelde menu als vroeger om uit te zetten, in vliegtuigmodus te zetten of te herstarten.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Moody22 het volgende:
Telefoon kan niet meer uit Desire S htc sense 3.0
geen oplossing reset is uit ten bozen er moet een nieuwe update komen!
dit is echt erg!
MIUI heeft officiële Desire S support, dus je kan de ROM simpelweg van de site downloaden:quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:32 schreef Nilscollection het volgende:
Ik weet niet of ik hiermee ook terecht kan in dit topic, maar ik heb een HTC Desire S en ik wil hier graag MIUI op zetten.
Ik heb ervaring met het flashen van een LG KM900 Arena, als dat mocht helpen, maar ik zou dus graag wat hulp hebben met het vinden van een geschikte ROM.
Er komt een update aan die dit gaat verhelpen las ik elders, even geduld nog. Toch vind ik het erg vreemd dat het probleem naar mijn idee totaal random is, niet iedereen heeft er last van.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef Moody22 het volgende:
Telefoon kan niet meer uit Desire S htc sense 3.0
geen oplossing reset is uit ten bozen er moet een nieuwe update komen!
dit is echt erg!
Is dit een stabiele versie?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
MIUI heeft officiële Desire S support, dus je kan de ROM simpelweg van de site downloaden:
http://deodex.miuiandroid.com/miuiandroid_DesireS-1.11.4.zip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |