Zou kunnen idd. Ik had alleen de eerste keer dat alles schokkerig ging maar dan is ws. nog van alles aan het laden op de achtergrond. Normaal gesproken moet je nooit een taskkiller gebruiken maar misschien kun je nu elk proces een voor een stoppen en kijken of je er achter kan komen of het iets is wat op de achtergrond draait.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
die aniematie gaat bij mij ook soepel. Het is net als je de launcher start, dat het een beetje hapert... Maar dat kan ook aan een instelling van mij liggen...
ik ben verder ook tevreden met deze update, maar klopt het dat htc sense enorm veel geheugen gebruikt? Netzoals je zegt kan het haperen ook wel door die fps komen. Andere animaties zijn mooi soepelquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
Qua animatie stoor ik me nog steeds aan het feit dat het scrollen door de apps lijst ingesteld staat op 15 fps, in tegenstelling tot de weeranimatie en andere zaken. Als ze dat op 30 fps hadden gezet was het mooi vloeien geweest, storend maar niet onoverkomelijk. Ik ben nog steeds erg tevreden met deze update.
Voor de mensen met het aan/uitknop probleem, meld dit bij HTC. Ik zie op verschillende sites mensen klagen, maar niemand die jet bij HTC aangeeft. Op deze manier weten zij het het natuurlijk niet, of je moet gokken dat andere mensen voor je klagen.
Android zelf vebruikt samen met Sense het meeste, maar ik heb er geen last van. Alles loopt soepel en opent zonder problemen. De taskmanager is eigenlijk een overbodig iets, ik zie het nut niet waarom HTC dit toegevoegd heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik ben verder ook tevreden met deze update, maar klopt het dat htc sense enorm veel geheugen gebruikt?
Ik zie het nut van die taskmanager wel degelijk, ik heb een los toestel gekocht en heb er nu nog een prepaid kaartje in. Maar omdat ik nog geen internetbundel heb (dus alleen via wifi) is het wel handig. Anders gaat die telefoon om de zoveel minuten gegevens downloaden en is mijn beltegoed in no time op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Android zelf vebruikt samen met Sense het meeste, maar ik heb er geen last van. Alles loopt soepel en opent zonder problemen. De taskmanager is eigenlijk een overbodig iets, ik zie het nut niet waarom HTC dit toegevoegd heeft.
Ze kunnen het scrollen door de apps prima vloeiend maken, dit heeft niets met de snelheid van de telefoon te maken. Het staat gewoon gelimiteerd op 15 fps.
Traag inderdaad. Niet normaal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef AchJa het volgende:
De nieuwe market zuigt anders behoorlijk...
Dat ligt aan je instellingen, daar heeft een task manager niets mee te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zie het nut van die taskmanager wel degelijk, ik heb een los toestel gekocht en heb er nu nog een prepaid kaartje in. Maar omdat ik nog geen internetbundel heb (dus alleen via wifi) is het wel handig. Anders gaat die telefoon om de zoveel minuten gegevens downloaden en is mijn beltegoed in no time op.
Zodra ik een bundel heb, interesseert het me eigenlijk ook niet meer zoveel. Nu nog wel iig.
In het menu aanpassen --> scherm blokkeren --> achtergrond (huidig) --> instellingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:35 schreef NatteKrant het volgende:
Ziet er wel goed nieuwe Android en sense. weet iemand hoe je die vier iconen die je ziet bij het deblokkeren van je scherm kunt wijzigen? ik kan het niet vinden namelijk...
9 van de 10 keer zit ik niet in de buurt van mijn eigen pc, maar hang ik in een ander wlan netwerk. Dus maak veel gebruik van de market op de telefoon zelf. Maar heb al wat anders gevonden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik gebruik eigenlijk 99% van de tijd https://market.android.com/ dat stuurt de apps draadloos naar je tel vanaf je pc.
Vreemd, dat heb ik werkelijk nog van niemand gehoord?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zal de telefoon zo maar weer even naar fabrieksinstellingen zetten. Ik vind het ding gewoon traag worden.
Nou, geen idee wat het is, maar die vertraging komt echt niet door die fps die te laag staan. Als ik door de homescreens scroll, dan lagt het best wel erg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vreemd, dat heb ik werkelijk nog van niemand gehoord?
Er zit er geen Hyves integratie in Sense, alleen Facebook. Is ook vrij logisch aangezien Hyves nogal beperkt is tot alleen Nederland.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb dus nu de fabrieksreset weer gedaan, wat een verschil. Heerlijk snel weer. Alles gaat weer lekker smooth
Weet iemand hoe ik Hyves vrienden in mijn contacten kan krijgen?Dat hun profielfoto als plaatje bij contacten komt zeg maar.
Oh, das jammer, las op een website dat hyves daarmee in gesprek was met HTC, maarja, dat bericht was ook al van 2009 geloof ik..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er zit er geen Hyves integratie in Sense, alleen Facebook. Is ook vrij logisch aangezien Hyves nogal beperkt is tot alleen Nederland.
Hij werkte prima na de factory reset. Dus het ligt niet aan je telefoon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oh, das jammer, las op een website dat hyves daarmee in gesprek was met HTC, maarja, dat bericht was ook al van 2009 geloof ik..
Maar nu heb ik weer dat de animaties haperen. Soms is ie echt gewoon snel en soepel, de andere keer gaat het als strond door een trechter.
Dit is met homescreens en als ik het lijstje met apps start.
Heb er maar 4 applicaties opgezet: dropbox, p2000, angry birds en whatsapp.
Hoe kan dit nou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |