quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:44 schreef horned_reaper het volgende:
Trouwens, bij T-mobile is deze telefoon gewoon per direct leverbaar. Vandaag afsluiten is overmorgen in de bus. ^^
Ik ben altijd een klant geweest van KPN, echter zijn de prijzen van KPN dramatisch hoog en mijn abonnement werd belachelijk snel overschreden.
Nu heb ik bij T-mobile een 300 min/sms/mms (met onbeperkt extra snel internet) afgesloten met deze Galaxy S2 er dus gratis bij.
Het jammere is alleen dat ik nog even ruim een maand met mijn KPN kaartje moet zien te doen ZONDER internet.
Is dit een groot probleem? Ik kan de internet verbinding van de Galaxy S2 toch wel even een maandje uitschakelen en de telefoon alleen offline gebruiken of voor bellen en smsen?
Heb je de bijgeleverde oordopjes er wel in? Dat is meestal ook de antenne namelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 09:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Bij mij werkt die FM radio niet (geen geluid over de speaker). Meer mensen die daar last van hebben?
Nog een vraagje: om die samsung apps te kunnen gebruiken moet je een account aanmaken? Kost dat nog wat? Account aanmaken waarschijnlijk niet, maar het downloaden van de apps later wel?
quote:
Als ik naar:quote:Op zondag 12 juni 2011 09:23 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Nog een vraagje: om die samsung apps te kunnen gebruiken moet je een account aanmaken? Kost dat nog wat? Account aanmaken waarschijnlijk niet, maar het downloaden van de apps later wel?
Nee ik haat beschermhoesjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:
Gebruiken jullie een beschermhoesje en zo ja, welke merk?
Wat raar. Ik heb mijn S2 vaak genoeg met mijn sleutels in 1 zak en er zit nog geen kras op.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Aneurysma het volgende:
Ik heb een iPod Touch zonder beschermiets maar merk dat daar zonder erg vreemd gebruik toch wel krassen inkomen. En aangezien dit hetzelfde glas is.. heeft iemand een goede aanrader wat betreft scherm-beschermers?
Die je dat via je de samsung app op je telefoon of via de website zelf ofzo?quote:Als ik naar:
Home -> Applicaties -> Samsung Apps
ga kan ik zonder een account aan te maken alles wat gratis is downloaden.
Gewoon via mijn telefoon. Gratis apps kan ik dus via "Home scherm -> Applicaties -> Samsung Apps" gewoon downloaden. Ik heb geen Samsung account.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Die je dat via je de samsung app op je telefoon of via de website zelf ofzo?
Via de telefoon krijg ik een medling dat er dingen geblokkeerd worden en via de officiele website moet ik betalen.![]()
HIer zit er een zenus omheen, goede kwaliteit leren hoesje, kost wel wat meer.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:
Gebruiken jullie een beschermhoesje en zo ja, welke merk?
Het komt door de manier van je vinger erop leggen. Met mn linkerduim druk ik meer links dus dan lijkt het alsof de linkerknop meer aanraakgebied heeft dan de rechter, maar als ik met rechterduim rechterknop doe dan werkt het hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is dat bij jullie ook? De linkerknop reageert op drukken ver links ernaast, maar druk je naast de rechterknop dat werkt hij niet, daar moet je echt recht op drukken.
ik heb m nu een week en het verbaast me hoe snel ik eraan wen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:44 schreef horned_reaper het volgende:
Trouwens, bij T-mobile is deze telefoon gewoon per direct leverbaar. Vandaag afsluiten is overmorgen in de bus. ^^
Ik ben altijd een klant geweest van KPN, echter zijn de prijzen van KPN dramatisch hoog en mijn abonnement werd belachelijk snel overschreden.
Nu heb ik bij T-mobile een 300 min/sms/mms (met onbeperkt extra snel internet) afgesloten met deze Galaxy S2 er dus gratis bij.
Het jammere is alleen dat ik nog even ruim een maand met mijn KPN kaartje moet zien te doen ZONDER internet.
Is dit een groot probleem? Ik kan de internet verbinding van de Galaxy S2 toch wel even een maandje uitschakelen en de telefoon alleen offline gebruiken of voor bellen en smsen?
Invisible Shield van Zagg.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Aneurysma het volgende:
Ik heb een iPod Touch zonder beschermiets maar merk dat daar zonder erg vreemd gebruik toch wel krassen inkomen. En aangezien dit hetzelfde glas is.. heeft iemand een goede aanrader wat betreft scherm-beschermers?
hier nog éénquote:Op maandag 13 juni 2011 09:50 schreef venomsnake het volgende:
Hehe
Dat deed ik ook de eerste keer, op de knop drukken ipv opzij schuiven.
Op zich mooi strak hoesje, maar die bedekt (als het plaatje klopt) dus ook de speaker en de camera aan de achterkant?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:11 schreef themole het volgende:
Was inderdaad ff wennen met dat opnemen, maar nu werkt het wel lekker.
[..]
HIer zit er een zenus omheen, goede kwaliteit leren hoesje, kost wel wat meer.
[..]
En dan de zwarte, zittend goed strak. Als de klep dicht is bedekt deze de usbingang, dus je moet hem wel openleggen als je gaat opladen.
Als je telefoon gaat groene knop helemaal naar rechts schuiven en dan tegen je oor / mond zetten om te luisteren / praten. Na het schuiven hoef je niet meer ergens op te klikken/schuiven.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef Moogwai10 het volgende:
GVD! Nu begint het echt irritant te worden. Geloof het of niet, maar ik krijg dat ding ook met slepen niet opgenomen!![]()
Groene knop schuift wel naar rechts en oke komt in beeld maar dan?
Blijf je wel het scherm aanraken? Als je het plaatje HELEMAAL wegschuift? Laat het iemand anders eens proberen. Heel misschien is jouw scherm wel defect. Maar aangezien je eerst niet begreep hoe je moest opnemen (en nu nog steeds niet?) zou ik bijna denken dat je zelf iets verkeerd doet.quote:Ik ben sowieso niet echt tevreden over het toestel, openingsscherm krijg ik vaak pas na vele pogingen weg.
Als je de telefoon een kwartslag draait (dus horizontaal gebruiken) krijg je in de meeste gevallen (bijvoorbeeld bij sms'en) een groter toetsenbord..quote:Volgens mij heb ik te dikke vingers ofzo! Heb ook flink moeite om tekst ingetypt te krijgen met dat kleine toetsenbordje.
Probeer het eens met liefde. Je moet je lockscreen wegschuiven, niet gooien. Ik heb worstenvingers en toch raak ok elke letter gelijk goed. Ik weet niet of je eerder een smartphone hebt gehad maar het went wel. Je kan ook kiezen voor samsung toetsenbord. Vinger ingedrukt houden op een typvlak en dan invoermethode. Misschien vind je die beter.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef Moogwai10 het volgende:
GVD! Nu begint het echt irritant te worden. Geloof het of niet, maar ik krijg dat ding ook met slepen niet opgenomen!![]()
Groene knop schuift wel naar rechts en oke komt in beeld maar dan?
Ik ben sowieso niet echt tevreden over het toestel, openingsscherm krijg ik vaak pas na vele pogingen weg. Volgens mij heb ik te dikke vingers ofzo! Heb ook flink moeite om tekst ingetypt te krijgen met dat kleine toetsenbordje.
KE2 is nog steeds de laatste.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:05 schreef Pupp3t het volgende:
SamFirmware SamFirmware
FIRMWARES: Samsung I9100 Firmware: I9100XWKF1, I9100BUKE5 and I9100TDUKE6 Online! (Android 2.3.3)
Autistenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef venomsnake het volgende:
Dat filmpje die je krijgt te zien bij XDA-Developers als je gaat registreren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |