abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 00:34:28 #26
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_98049170
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef themole het volgende:

[..]

Lol, kies geeft downloaderror en nu is KE2 laatste update volgens kies. :') Terwijl dat de twitter van Samsung zegt dat ie beschikbaar moet zijn er zijn meer mensen met dit probleem. :')
KE7 is voor NL helemaal nog niet beschikbaar.

Zie ook Twitter waar je kunt lezen dat KE7 nog NIET beschikbaar is in NL ;)

quote:
Vrijdag 10 juni
@michaelvanbree Helaas hebben we niet meer nieuws dan we eerder al hebben gegeven. Maar als de versie live staat, maken we dit bekend.
Bron: http://twitter.com/#!/SamsungMobileNL

--EDIT--
Zie nu dat in eerdere reacties op Twitter de KE7 update op 7 juni al beschikbaar was. Daar klopt dus niets van.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dlocks op 12-06-2011 00:41:21 ]
pi_98050222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef netolk het volgende:

[..]

Heb jij last van de batt drain dan? ik heb helemaal nergens last van...
Behalve dan dat zo'n spelletje (tank hero) steeds vastloopt maar dat schijnt een bekent probleem te zijn :(
Ik kan de telefoon ongeveer een dag gebruiken, afhankelijk van m'n gebruik. Als ik 'm 's nachts op laad en de volgende dag van de lader haal, dan mag ik blij zijn dat ie om 17.00 uur nog niet onder de 30% is. En dan heb ik nog niet eens veel gedaan.
  zondag 12 juni 2011 @ 01:16:53 #28
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98050901
Wat een heerlijk toestel zeg! _O_.
Morgen ga ik hem rooten en een zooi van die samsung troep eraf pleuren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 12 juni 2011 @ 01:28:03 #29
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98051309
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Ik kan de telefoon ongeveer een dag gebruiken, afhankelijk van m'n gebruik. Als ik 'm 's nachts op laad en de volgende dag van de lader haal, dan mag ik blij zijn dat ie om 17.00 uur nog niet onder de 30% is. En dan heb ik nog niet eens veel gedaan.
Das idd wel kut bij mij gaat ie meestal zo'n 2 dagen mee als ik niet zo veel doe als ik veel game (vooral slecht geschreven games die CPU eten) dan gaat ie ongeveer 1 dag mee
Beware of the Raping Zebra's
  Forum Admin zondag 12 juni 2011 @ 03:39:33 #30
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_98053700
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Daar heb ik helemaal geen last van. Ik kan ongeveer een hele dag (van 08:00 tot 00:00) doen met zeer intensief gebruik. :)

Ik ga morgen 't ding ff rooten, dat gaat me nu niet meer lukken met m'n zatte kop :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_98055347
Bij mij werkt die FM radio niet (geen geluid over de speaker). Meer mensen die daar last van hebben?

Nog een vraagje: om die samsung apps te kunnen gebruiken moet je een account aanmaken? Kost dat nog wat? Account aanmaken waarschijnlijk niet, maar het downloaden van de apps later wel?
  zondag 12 juni 2011 @ 10:43:47 #32
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_98056375
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:44 schreef horned_reaper het volgende:
Trouwens, bij T-mobile is deze telefoon gewoon per direct leverbaar. Vandaag afsluiten is overmorgen in de bus. ^^

Ik ben altijd een klant geweest van KPN, echter zijn de prijzen van KPN dramatisch hoog en mijn abonnement werd belachelijk snel overschreden.

Nu heb ik bij T-mobile een 300 min/sms/mms (met onbeperkt extra snel internet) afgesloten met deze Galaxy S2 er dus gratis bij.

Het jammere is alleen dat ik nog even ruim een maand met mijn KPN kaartje moet zien te doen ZONDER internet.
Is dit een groot probleem? Ik kan de internet verbinding van de Galaxy S2 toch wel even een maandje uitschakelen en de telefoon alleen offline gebruiken of voor bellen en smsen?
pi_98056394
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:43 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

ja dat kan
  zondag 12 juni 2011 @ 12:28:00 #34
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98059050
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:23 schreef Moogwai10 het volgende:
Bij mij werkt die FM radio niet (geen geluid over de speaker). Meer mensen die daar last van hebben?

Nog een vraagje: om die samsung apps te kunnen gebruiken moet je een account aanmaken? Kost dat nog wat? Account aanmaken waarschijnlijk niet, maar het downloaden van de apps later wel?
Heb je de bijgeleverde oordopjes er wel in? Dat is meestal ook de antenne namelijk
Beware of the Raping Zebra's
  zondag 12 juni 2011 @ 13:06:30 #35
121310 venomsnake
El Saltador
pi_98060417
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:08 schreef VisserHenk het volgende:

BAAASSSSSSSS _O_
_O_.

Zo, dat klinkt niet verkeerd, moet ik ook maar even installeren.
Straks maar eens even de boel rooten en één en ander aanpassen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 12 juni 2011 @ 13:16:04 #36
18159 Dlocks
pi_98060781
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:23 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Als ik naar:

Home -> Applicaties -> Samsung Apps

ga kan ik zonder een account aan te maken alles wat gratis is downloaden.
pi_98082582
Vraagje:

Gebruiken jullie een beschermhoesje en zo ja, welke merk?
pi_98082830
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:

Nee ik haat beschermhoesjes.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:38:11 #39
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98083316
Ik heb een iPod Touch zonder beschermiets maar merk dat daar zonder erg vreemd gebruik toch wel krassen inkomen. En aangezien dit hetzelfde glas is.. heeft iemand een goede aanrader wat betreft scherm-beschermers?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_98083606
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Aneurysma het volgende:
Ik heb een iPod Touch zonder beschermiets maar merk dat daar zonder erg vreemd gebruik toch wel krassen inkomen. En aangezien dit hetzelfde glas is.. heeft iemand een goede aanrader wat betreft scherm-beschermers?
Wat raar. Ik heb mijn S2 vaak genoeg met mijn sleutels in 1 zak en er zit nog geen kras op. :{
pi_98085489
quote:
Als ik naar:

Home -> Applicaties -> Samsung Apps

ga kan ik zonder een account aan te maken alles wat gratis is downloaden.
Die je dat via je de samsung app op je telefoon of via de website zelf ofzo?

Via de telefoon krijg ik een medling dat er dingen geblokkeerd worden en via de officiele website moet ik betalen. :(
pi_98094107
Een goed hoesje: b2ctelecom.com en dan de konkis genuine leather bestellen. Die heb ik ook en past goed. Zit aardig strak, maar denk niet te strak.

Telecomparts.nl heeft folie voor 3 euro, geen verzendkosten. Ik heb mijne dus wel goed beschermt; moet er toch 2 jaar mee doen..,..
  maandag 13 juni 2011 @ 00:31:38 #43
18159 Dlocks
pi_98095512
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Die je dat via je de samsung app op je telefoon of via de website zelf ofzo?

Via de telefoon krijg ik een medling dat er dingen geblokkeerd worden en via de officiele website moet ik betalen. :(
Gewoon via mijn telefoon. Gratis apps kan ik dus via "Home scherm -> Applicaties -> Samsung Apps" gewoon downloaden. Ik heb geen Samsung account.

Heel misschien dat ik de eerste keer ook een melding kreeg dat ik een account kon aanmaken maar dat ik dat weg heb geklikt om het vervolgens niet meer te zien.
pi_98102438
Huh, vandaag lukt het me wel ineens om bij de apps te komen. Vreemd!

Sowieso doet mijn toestel vreemd.

Zo kan ik bijvoorbeeld wanneer ik word gebeld niet opnemen. Geluid en trillen gaat prima, rode en groene knop komen ook in beeld, maar als ik op de groene knop druk kan ik op de een of andere manier niet opnemen. Kan dat met een een instelling te maken hebben?
pi_98102566
Hahaha Moogwai :')

Je moet die knop opzij schuiven :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98102764
Hehe :+
Dat deed ik ook de eerste keer, op de knop drukken ipv opzij schuiven.
pi_98102769
Wij allemaal :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 13 juni 2011 @ 10:11:51 #48
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98103008
Was inderdaad ff wennen met dat opnemen, maar nu werkt het wel lekker.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:

HIer zit er een zenus omheen, goede kwaliteit leren hoesje, kost wel wat meer.

En dan de zwarte, zittend goed strak. Als de klep dicht is bedekt deze de usbingang, dus je moet hem wel openleggen als je gaat opladen.
Niet altijd serieus
pi_98103086
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is dat bij jullie ook? De linkerknop reageert op drukken ver links ernaast, maar druk je naast de rechterknop dat werkt hij niet, daar moet je echt recht op drukken.
Het komt door de manier van je vinger erop leggen. Met mn linkerduim druk ik meer links dus dan lijkt het alsof de linkerknop meer aanraakgebied heeft dan de rechter, maar als ik met rechterduim rechterknop doe dan werkt het hetzelfde.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2011 @ 10:18:20 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_98103088
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:44 schreef horned_reaper het volgende:
Trouwens, bij T-mobile is deze telefoon gewoon per direct leverbaar. Vandaag afsluiten is overmorgen in de bus. ^^

Ik ben altijd een klant geweest van KPN, echter zijn de prijzen van KPN dramatisch hoog en mijn abonnement werd belachelijk snel overschreden.

Nu heb ik bij T-mobile een 300 min/sms/mms (met onbeperkt extra snel internet) afgesloten met deze Galaxy S2 er dus gratis bij.

Het jammere is alleen dat ik nog even ruim een maand met mijn KPN kaartje moet zien te doen ZONDER internet.
Is dit een groot probleem? Ik kan de internet verbinding van de Galaxy S2 toch wel even een maandje uitschakelen en de telefoon alleen offline gebruiken of voor bellen en smsen?
ik heb m nu een week en het verbaast me hoe snel ik eraan wen.
ik heb overigens ook pas vanaf 5 juli internet (dan gaat mijn nieuwe abbo in) maar de tijd zonder gebruik ik nu om alle andere dingetjes uit te proberen en onder de knie te krijgen.

mijn vriend pest me met mijn koelkast-size telefoon, maar is aan de andere kant jaloers op de prachtige weergave van de foto's en filmpjes

internet is bij mij uitgeschakeld door de telefoonwinkel, dus ik kan m niet per ongeluk aanzetten.

krijg jij er ook een 8 gb micro sd kaartje bij?
ik moet de bon opsturen naar samsung en dan sturen ze die naar me op.
de aktie is verlengd tot 1 juli nl. maar dan moet je dus je aankoopbon opsturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')