Dat is trouwens ook mijn streven, daarna zien we wel nog verder of het nog echt nodig is.quote:

quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef dustinoo het volgende:
http://www.gsmwijzer.nl/g(...)id=129&provider_id=5
is dit nou het goedkoopste abbonement?
toestel 33 en 15 per maand en na 12 maanden 30.
op de vodafone site is dit abbonement duurder.
ik wil morgen bestellen.
is dit het goedkoopste abbonement?
Ik zit liever bij KPN, en je hebt gewoon garantie van de winkel ipv een website..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij KPN hebben ze nou een leuke actie. Je kan daar altijd je bundel bijstellen he, dat weten de meesten wel.
En ze hebben nu een actie, de eerste 6 maanden voor 25 euro per maand (welk abo je ook kiest)
Dus dan kies je gewoon het duurste abo, van 150 euro (voor 25 dus), is de GS2 sowieso gratis, en dan zet je hem binnen 6 maanden omlaag (naar 30 euro)
Echt wel goedkoop zo!

Ik zie bij toestel van 33 euro staan dat het 17,25 per maand voor de 1e 12 maanden is en daarna 34,50 euro. Is bijelkaar al (12 x 2,25) + (12 x 4,50) = 81 euro duurder dan wat jij noemt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef dustinoo het volgende:
http://www.gsmwijzer.nl/g(...)id=129&provider_id=5
is dit nou het goedkoopste abbonement?
toestel 33 en 15 per maand en na 12 maanden 30.
op de vodafone site is dit abbonement duurder.
ik wil morgen bestellen.
is dit het goedkoopste abbonement?

Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef dustinoo het volgende:
en nog een vraag:$
als je een abbonement afsluit in een telefoon winkel.
krijg je dan ook gelijk de mobiel?:$

Ja, behalve als je overstapt van T-Mobile naar Vodafone.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef dustinoo het volgende:
en nog een vraag:$
als je een abbonement afsluit in een telefoon winkel.
krijg je dan ook gelijk de mobiel?:$

ik bedoel een dagje naar school, dan zit ik al 2 uur in de trein.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
en als je een dagje weg bent dan ga je toch wat minder gamen en andere dingen doen met je telefoonOf zijn je dagjes weg zo saai dat je continu op je telefoon zit?
hier heb ik hem iedere nacht aan de lader...
Leeg of niet leeg

T-mobilequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ja, behalve als je overstapt van T-Mobile naar Vodafone.

ja dat hoorde ik ook van de week.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe duur is het om dit scherm te vervangen? Ik hoorde meer dan 250 euro, duur grapje

Copilot is wel aardig, hoewel de vertaling te wensen over laat. Kan je eventueel zelf aanpassen :p.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Welke navigatie draaien jullie erop
Tomtom is er nog nietwordt wel aan gewerkt
en Google maps heeft internet nodig geen probleem maar wel in buitenland
Dus wat is de beste oplossing

Alleen Google Navigatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:06 schreef Aneurysma het volgende:
Best een domme vraag heh.Maar gaat GPS, dus TomTom etc. van mijn internetbundel af?

Tijdzone staat goed en de tijd zelf ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:31 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat als ik een tweet plaats via de widget of app dat er dan bij het plaatsen al staat dat die een uur oud is? Zelfde geld voor het ontvange n van berichten via whatsapp.

Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef Olle. het volgende:
Wie hebben overigens hun samsung verzekerd?

nee dus:Squote:

Vertel eens? Wat voor verzekering en waar? Of is dat alleen goedkoop omdat je daar werkt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik ook
Moet er wel bij zeggen dat ik het niet via de provider gedaan heb maar gewoon zelf bij de maatschappij (werk zelf bij een verzekering).
Kost me totaal nog geen 30 euro per jaar, dat heb ik er wel voor over.

En wanneer heb jij hem besteld? Bij mij staat al dagen dat hij niet op voorraad is dus ik wil weten wanneer ik hem kan verwachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Krijg hem dinsdag met 2 jaar lang 50‰ korting. Via Vodafone friends en family bestelt. In totaal maar 480 euro kwijt inclusief bellen!

Jup het maakt niet uit of ik automatische tijd instellingen gebruik of handmatigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijdzone staat goed en de tijd zelf ook?

heb hem vorige week donderdag besteldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
En wanneer heb jij hem besteld? Bij mij staat al dagen dat hij niet op voorraad is
dus ik wil weten wanneer ik hem kan verwachten.@

Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Krijg hem dinsdag met 2 jaar lang 50‰ korting. Via Vodafone friends en family bestelt. In totaal maar 480 euro kwijt inclusief bellen!

Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is dat bij jullie ook? De linkerknop reageert op drukken ver links ernaast, maar druk je naast de rechterknop dat werkt hij niet, daar moet je echt recht op drukken.

Was me eigenlijk nog niet opgevallen, maar nu je het zegt ja, wel een beetje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is dat bij jullie ook? De linkerknop reageert op drukken ver links ernaast, maar druk je naast de rechterknop dat werkt hij niet, daar moet je echt recht op drukken.

Het goedkoopste is volgens mij Vodafone, 12 maanden 20 euro. 12 maanden 40 euro, toestel gratis. Maar waar dinges het over heeft is een exclusieve aanbieding van Vodafone voor familie van medewerkers, die krijgen dan 2 jaar voor 20 euro, toestel gratis.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:10 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik zoek hem ook en kom altijd rond de EUR 650 -700 uit (Bel+SMS+Web, zie http://www.gsmwijzer.nl/g(...)id=129&provider_id=5)

Met alle respect hoor, maar dat is dus ook de reden waarom ik (nog lang)niet ga kloten aan de telefoon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:26 schreef VisserHenk het volgende:
XWKE8 hier met LiteningROM. Sinds gisteren heb ik een roze vlek met camera opnamesIk dacht ik probeer een andere ROM maar ik heb nog steeds een roze spot.

Mensen die dat ding net nieuw uit de doos halen hebben het ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar dat is dus ook de reden waarom ik (nog lang)niet ga kloten aan de telefoon.

Las ergens dat er een fix voor komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Mensen die dat ding net nieuw uit de doos halen hebben het ook.

Dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef VisserHenk het volgende:
[..]

Er zijn ook mensen die het pas hebben gekregen nadat ze de camera update uit de Samsung store erop hebben gezet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef VisserHenk het volgende:
[..]

Inderdaad.. Ik maak geen gebruik van Samsung storequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het pas hebben gekregen nadat ze de camera update uit de Samsung store erop hebben gezet.

Ok. Als jullie apps verwijderen na het flashen moet TTS Service blijven. Zorgde bij mij ervoor dat mijn navi het niet meer deed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef VisserHenk het volgende:
Iets wat ik verwijder zorgt ervoor dat mijn navigatiesysteem het niet meer doet. Nu uitzoeken wat

i Runner is idd wel echt een bazen spelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb van de market btw wel een paar spelletjes gebenedenlaadt die ik wel leuk vind.
iRunner
Tankhero
Stupid Zombies
1to50
Lady Bug
Of jullie ze leuk vinden is een 2e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |