Mwoah. Hij heeft op zich bijna geen macht ofzo, een premier moet vooral een gezicht zijn, een visitekaartje. Daarom werd Cohen naar voren geschoven denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Och, wat mij betreft mag het allemaal nog wat "fermer". Hij doet het alvast beter dan Harry Snotter.
Vind wel dat Wilders goed kan spreken (jammer van het accent), vind zeker niet dat we dan een achterlijk figuur hadden geslagen. En in de wereld vallen we niet eens op!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Of wilders, die had je toch helemaal niet als premier willen hebben
Wat hadden we dan een achterlijk figuur geslagen, voor zover we dat al niet hebben in de wereld met onze politiek tegenwoordig..
Je kan zeggen wat je wil, maar zijn kapsel is redelijk uniek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Na JP had Wilders het vast en zeker veel beter gedaan. Zelfs zijn haartjes dan.
Daarop. Ik vind het opzich ook wel wat hebben. Gewoon schijt ookal heeft bijna iedereen er commentaar op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar zijn kapsel is redelijk uniek.
Als je zo denkt, hoezo ben jij dan in godsnaam onzeker over jezelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarop. Ik vind het opzich ook wel wat hebben. Gewoon schijt ookal heeft bijna iedereen er commentaar op.
Omdat ik schijt heb aan de meningen van andere maar zelf wel een mening over iets kan vormen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als je zo denkt, hoezo ben jij dan in godsnaam onzeker over jezelf.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Nederland zou een leider als Poetin moeten hebben, wel met meer macht als Rutte nu heeft, dan zou het gauw afgelopen zijn met al die onzin in dit land.
Sowieso Russen en de Soviet Union.quote:
Waar ben je ontevreden over dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik schijt heb aan de meningen van andere maar zelf wel een mening over iets kan vormen.
Niks benoemingswaardig. En omgquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waar ben je ontevreden over dan?
Je hebt toch geen hangende lipjes he?
Als ik loop ga ik steeds op mn lippen staan, wat moet ik nu doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waar ben je ontevreden over dan?
Je hebt toch geen hangende lipjes he?
dubbele knoop on leggen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik loop ga ik steeds op mn lippen staan, wat moet ik nu doen?
Oh keihendig! Bedankt man!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik loop ga ik steeds op mn lippen staan, wat moet ik nu doen?
quote:
quote:
Daar kan je een broodje beenham van klussen.quote:
Nou, vertel eens waarom?quote:
quote:
quote:
Maak jij het maar eens, binnen 5 weken. Dat lukt je niet, als je daarnaast ook nog gewoon vakken en een leven hebt. Maargoed,doe maar zo triest. Geen probleem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |