abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98175938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gemenerik ;(
Is toch lief man ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:32:53 #127
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98175983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In groepen ben ik sowieso anders dan wanneer ik met iemand alleen ben. Alleen op het Stedelijk was ik een klootzak omdat ik toch maar 3 mensen mocht ofzo.
Gast. :') Denk je nou echt dat niet iedereen daar zo doorheen prikte. :') Het was echt wel duidelijk dat jij diep van binnen gewoon nog een klein onzeker puberend jongetje was, ook al was je dan zo groot en breed. :P Als je nog steeds denkt dat je dat goed verborgen hebt gehouden heb je het mis.

En voordat je begint te zeiken, ik was ook een onzeker jochie, net als iedereen trouwens.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
pi_98176651
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Gast. :') Denk je nou echt dat niet iedereen daar zo doorheen prikte. :') Het was echt wel duidelijk dat jij diep van binnen gewoon nog een klein onzeker puberend jongetje was, ook al was je dan zo groot en breed. :P Als je nog steeds denkt dat je dat goed verborgen hebt gehouden heb je het mis.

En voordat je begint te zeiken, ik was ook een onzeker jochie, net als iedereen trouwens.
Ok: één ding: ik was alles behalve een onzeker puberend jongetje :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98176666
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Is toch lief man ;(
Vooruit dan maar :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:47:03 #130
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98176892
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ok: één ding: ik was alles behalve een onzeker puberend jongetje :')_!
Blijf het maar ontkennen hoor. :')
pi_98177315
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Blijf het maar ontkennen hoor. :')
Dan niet :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:55:53 #132
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98177456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan niet :')
Het zou je sieren als je het toe zou geven. Nu komt het een beetje over alsof je nog steeds onzeker bent. :P
pi_98177505
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Het zou je sieren als je het toe zou geven. Nu komt het een beetje over alsof je nog steeds onzeker bent. :P
Serieus, wat jij wil. Als jij mij beter denkt te kennen... ;) Mij boeit het niet zo.
pi_98177573
Ik was ook niet onzeker op de middelbare school. Dus het bestaat hoor. Chillste tijden daarzo _O_
pi_98177600
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vooruit dan maar :*
*O*
pi_98177836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik was ook niet onzeker op de middelbare school. Dus het bestaat hoor. Chillste tijden daarzo _O_
Onzekere mensen snappen dat niet denk ik :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:12:58 #137
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98178625
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Het bestaat niet. Iedereen heeft een onzekere periode, als je dat niet hebt ontwikkel je niet eens normaal.
pi_98179178
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Het bestaat niet. Iedereen heeft een onzekere periode, als je dat niet hebt ontwikkel je niet eens normaal.
Net alsof onzekerheid bij je ontwikkeling hoort. :')
pi_98179216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Net alsof onzekerheid bij je ontwikkeling hoort. :')
Snap ik ook niet. Als ik onzeker was, was het op de basisschool en zelfs toen was het niks :')
pi_98179401
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Snap ik ook niet. Als ik onzeker was, was het op de basisschool en zelfs toen was het niks :')
Ja precies op de basisschool was ik het ook sowieso niet. Nu wel maar dat heeft geen bal met de puberteit of mijn ontwikkeling te maken.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:32:09 #141
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98179942
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kan ook. Als je geen onzekere periode hebt ontwikkel je niet normaal, omdat onzekerheid over jezelf aan de basis van zelfverbetering en ambitie staat. Al die machtige zakenmannen en dat soort lui zijn ooit onzekere jochies geweest die niet tevreden waren met zichzelf en hoe ze het bij de vrouwtjes deden. :D

Uiteraard zijn er uitzonderingen, zoals Mark Rutte, die is nog steeds onzeker. :')
pi_98180381
Ben ik nu raar dat ik mijn onzekerheid niet gelijk zie aan zelfverbetering en ambitie? Dat ik door mijn uiterlijk onzeker word oke maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik dat wil/kan verbeteren. En de link met je ambities zie ik al helemaal niet. Maargoed. :')
pi_98180465
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben ik nu raar dat ik mijn onzekerheid niet gelijk zie aan zelfverbetering en ambitie? Dat ik door mijn uiterlijk onzeker word oke maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik dat wil/kan verbeteren. En de link met je ambities zie ik al helemaal niet. Maargoed. :')
:o
pi_98180558
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Kan ook. Als je geen onzekere periode hebt ontwikkel je niet normaal, omdat onzekerheid over jezelf aan de basis van zelfverbetering en ambitie staat. Al die machtige zakenmannen en dat soort lui zijn ooit onzekere jochies geweest die niet tevreden waren met zichzelf en hoe ze het bij de vrouwtjes deden. :D

Uiteraard zijn er uitzonderingen, zoals Mark Rutte, die is nog steeds onzeker. :')
Onzin, onzin, onzin. Onzekerheid is misschien wel goed voor sommige mensen, maar ik kan me niet herrineren wanneer ik onzeker geweest ben en ik ben ook redelijk 'ontwikkeld' :') En Mark Rutte is juist heel zelfverzekerd, kunnen bepaalde mensen nog een puntje aan zuigen!
pi_98180667
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:o
Ik geef de puberteit als reden.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:42:46 #146
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98180717
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onzin, onzin, onzin. Onzekerheid is misschien wel goed voor sommige mensen, maar ik kan me niet herrineren wanneer ik onzeker geweest ben en ik ben ook redelijk 'ontwikkeld' :') En Mark Rutte is juist heel zelfverzekerd, kunnen bepaalde mensen nog een puntje aan zuigen!
Schijn bedriegt. Ik had laatst ergens cijfers gezien, geen idee meer waar. Maar het bleek dat mannen veel onzekerder zijn als ze na hun 30ste ofzoiets geen vriendin/vrouw hebben, en hoe langer dat is, hoe erger het wordt.

En onzekerheid herken je niet altijd.
pi_98180746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ik geef de puberteit als reden.
Groot gelijk :P Maarja, je weet wel wat ik er van vind :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:43:18 #148
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98180756
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat is dit voor onzin? Ik hoorde uit betrouwbare bronnen ( :') ) Dat jij fucking lekker was? :o
pi_98180805
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Schijn bedriegt. Ik had laatst ergens cijfers gezien, geen idee meer waar. Maar het bleek dat mannen veel onzekerder zijn als ze na hun 30ste ofzoiets geen vriendin/vrouw hebben, en hoe langer dat is, hoe erger het wordt.

En onzekerheid herken je niet altijd.
Dat soort testen zijn niet representatief voor de gehele bevolking he. En Rutte heeft een vriendin volgens mij, tenminste, dat is ooit naar buiten gekomen. Hij is in ieder geval een goede premier.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:44:50 #150
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98180862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat soort testen zijn niet representatief voor de gehele bevolking he. En Rutte heeft een vriendin volgens mij, tenminste, dat is ooit naar buiten gekomen. Hij is in ieder geval een goede premier.
Och, wat mij betreft mag het allemaal nog wat "fermer". Hij doet het alvast beter dan Harry Snotter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')