Liedjes op youtube luisteren vergelijken met de echte shit.quote:
Nee, maar dat is hetzelfde wat jij doet. Iets gratis vergelijken met iets beters waar je voor betaalt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Liedjes op youtube luisteren vergelijken met de echte shit.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:14 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee, maar dat is hetzelfde wat jij doet. Iets gratis vergelijken met iets beters waar je voor betaalt.
Al die bekendheid werd hem teveel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:25 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
De tering die pupillen.
Xtc allot?
Dat is zo bij meerdere films. Dirty Harry, Godfather, Battle Royale.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Matrix.Hoe vaak je 'm ook ziet.
Eerst pics van jouw Tietjesquote:Op zondag 12 juni 2011 02:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is zo bij meerdere films. Dirty Harry, Godfather, Battle Royale.
Tevens laat BB haar tieten niet zien
Die mag je irl zienquote:
Aan jou niet nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is zo bij meerdere films. Dirty Harry, Godfather, Battle Royale.
Tevens laat BB haar tieten niet zien
Vroeger ja, toen het nog leuk was.quote:
oeh, vertel nog eens over die tijdquote:Op zondag 12 juni 2011 11:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vroeger ja, toen het nog leuk was.
In die tijd was ik 15/16 en ging ik nog niet zo vaak uit, dus elke keer als je mocht dan was het enorm vet, maargoed, daar heb ik nu geen last meer van dus ik sla even over. Zeker ook omdat het toch niet mijn muziek is.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oeh, vertel nog eens over die tijd
Nee, ik lig al het hele weekend op de bank pr0n te kijken.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, ik lig al het hele weekend op de bank pr0n te kijken.
Grappig mang.quote:
Da's niet grappigquote:
Oh beterschap dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's niet grappigIk ben zo verkouden dat ik net een lamme vaatdoek ben en gewoon voor pampus op de bank lig.
En er is verder niks anders op tv overdag.
Jep, Thijs van Leer onder andere gezien. Wat een gigantische baas blijft het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |