Ik zie er nu al tegenop om 30 te wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef L-E het volgende:
Oh. Post. Uitstrijkje laten maken dit jaar omdat ik 30 word in september. Echt, ze gunnen me ook geen kans om er een dag níet aan te denken he.
waaaat?ben jij al zoooo oud?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef L-E het volgende:
Oh. Post. Uitstrijkje laten maken dit jaar omdat ik 30 word in september. Echt, ze gunnen me ook geen kans om er een dag níet aan te denken he.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie er nu al tegenop om 30 te worden
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]ik dacht dat jij al ergens rond de 40 was eigenlijk
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]ik dacht dat jij al ergens rond de 40 was eigenlijk
Jouw mama dacht dat ik 26 wasquote:
je tieten zijn toch ook pas bijna 18 jaar jong?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Had je niet gedacht he, met mijn lichaam als van een 18-jarige?
Ongeveer wel ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:43 schreef clevy het volgende:
[..]
je tieten zijn toch ook pas bijna 18 jaar jong?
Maar dat doe ik dus niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef clevy het volgende:
[..]
daar krijg je een zwaar hoofd van als je die allemaal in doet
Mijn mama heeft dan ook hele slechte ogenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw mama dacht dat ik 26 was![]()
Ik maak mij geen zorgen dus
ik heb er geen moeite mee om met m'n gezicht tussen een paar 18 jarigen te zitten...quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee om met m'n gezicht tussen een paar 18 jarigen te zitten...
doe maar niet, d'r jurkje staat al stijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje verstopt eronder?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:48 schreef clevy het volgende:
[..]
doe maar niet, d'r jurkje staat al stijf
Ongelovige Thomas is niet in 75 cL te krijgen trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef dawg het volgende:
fuck ik voel me oud met mijn 32.goeie leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor kerels dan. niet voor mezelf.
Tap tap tap
fuck ik voel me oud met mijn 32.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
ik ben goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
goeie leeftijdvoor kerels dan. niet voor mezelf.
helaasch, 29quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben goed.
hoe oud ben jij nu inmiddels? 27 ofzo?
Nee, ik weet het.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Flesje verstopt eronder?
[..]
Ongelovige Thomas is niet in 75 cL te krijgen trouwens.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef L-E het volgende:
verval-datum?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je gaat ook snel naar de magische grens van 30 toe
fuck ik voel me oud met mijn 32.Ja vreselijk! Oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
ook een mentale leeftijd van 15?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wordt 29 dit jaar maar gelukkig voel ik mij nog niet eens 20
Is dat zo? Is dat even leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik geloof dat je een logeetje hebt over 2 weken
Uhuh, nog net niet vergaan enzoquote:
Dat is maar te hopen he. Nu zit je met haar opgescheept.quote:
Alleen op goeie dagenquote:
mijn leeftijd maakt niet uit, ik ben sowieso tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben 32 en begin me steeds meer zo te voelen
Ja, blok aan mijn been.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is maar te hopen he. Nu zit je met haar opgescheept.
Wel van Jopen uiteraard (Ongelovige Thomas is van Jopen) dus dat is degene die erbij hoort.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.Maar dat maakt niet uit. Ik ben wel aan het uitzoeken of er glazen van bestaan. Volgens mij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |