Dauwpop, Cult is stom ik mocht ze in Paradiso niet fotograferen omdat ze geen zin hadden. Sufferds.quote:
Wie gaat nou voor z'n lol in zo'n pak optreden. Daar drijf je toch na één nummer al uit van het zweet?quote:
Dacht ik, nu mag jij een plaatje posten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:01 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wie gaat nou voor z'n lol in zo'n pak optreden. Daar drijf je toch na één nummer al uit van het zweet?
Mooie foto! Erg naturel, een hele andere aanpak dan D_A. Beide heeft zo z'n charme.
En ik ben niet meer alleen thuis.. Het wordt saai hier vannacht...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Timmos het volgende:
Morgen geen nieuwe want ik moet op tijd naar bed vanavond
Da's de charme van Ruben Block! Triggerfinger is zo geweldig om te zien en te horen. Ruben zingt vol emotie, ook qua bewegingen. Later heb ik op Dauwpop nog een akoestische sessie gezien van hun! Geweldig!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:01 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wie gaat nou voor z'n lol in zo'n pak optreden. Daar drijf je toch na één nummer al uit van het zweet?
Mooie foto! Erg naturel, een hele andere aanpak dan D_A. Beide heeft zo z'n charme.
Je hebt een btje een drummer fascinatie de laatste tijd ofnie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Over naturel gesproken.
[ afbeelding ]
Oke, een gauwe ouwequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dacht ik, nu mag jij een plaatje posten.
Chinese mensen zijn lekker fotogeniek.. Ik heb er ook nog wel wat van staan op mn Flickr..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oke, een gauwe ouwe![]()
[ afbeelding ]
Altijd, drummerts zijn koel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:06 schreef SP22 het volgende:
[..]
Je hebt een btje een drummer fascinatie de laatste tijd ofnie?
Hogere sluitertijd en goede lenzen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef Merlijn het volgende:
Stomme vraag: maar alle foto's die ik zie zijn echt retescherp. Hoe doen jullie dat toch ?
Wat hij zegt. Al kom ik nog redelijk goed mee met mijn kitlensjes, moet het wel goed licht zijn. Anders kom ik echt te kort.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hogere sluitertijd en goede lenzen.
Nou die espresso's gaan er hier wel in hoorquote:
Whehe, linkje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef xjoyce het volgende:
Hier is het nu even droog
Hahah ai ze denken op dutchphotozone dat ik fake ben ;p
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb hem bij verkoop gevraagd of alles naar behoren werkt. Niet zo dus.
Tevens heb ik per email (is schriftelijk = zwart op wit) gevraagd hoeveel fotos ermee gemaakt waren. Ca. 560 was het antwoord. Dat heeft mij doen besluiten om de camera te kopen voor iets meer dan ik in gedachte had met extra lensen. Echter, er waren 1592 fotos mee gemaakt. En hij kan niet zeggen dat het niet zo is, want het zijn notabene de door hemzelf gemaakte vakantiefotos die nog op de camera staan.
Voor de mensen met interesse:
De gehele soap vinden we hier.
Ok, dit is vast niet wat je wilt horen, maar als je tweedehands spullen koopt, hoor je zelf gewoon te zorgen dat je ze goed test. Op het moment dat een camera op het moment van verkoop al problemen vertoont, komt dat tijdens je test immers naar voren en kan de verkoper mooi stikken in zijn defecte spul.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ja, maar daar gaat het niet om. Een camera van 560 is gewoon nog nagenoeg nieuw, een camera met 1592 heeft bijna drie maal zoveel gemaakt. Als ik een tientje per foto krijg zou me dat 10.000 euro schelen. En samen met de andere facetten: Hij liegt gewoon en belazerd me, daar gaat het nu om.
Even een cirkeltje rondmaken:
1. Lege accu
2. Lens doet het niet
3. Zegt fotos ermee gemaakt te hebben in januari 2011, maar laatste fotos zijn van augustus 2010 en sluiten aan kwa nummering op mijn fotos
4. Verkoper hult zich in het stilzwijgen
5. (Groot)Ouder wist alleen dat het verkocht was, verder niets
6. Verkoper heeft er meer fotos (drie maal zoveel) mee gemaakt dan vooraf gezegd was
...mensen kunnen zich af en toe te serieus nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef Omniej het volgende:
Dutchphotozone... Wat een ontzettend tyfusforum vind ik dat zeg.
Heb me er een hele tijd geleden geregistreerd en wilde laatst weer eens inloggen om wat te posten. Blijkt mijn account (waarmee ik nog nooit gepost had) te zijn gedeactiveerd en die kan ook met geen mogelijkheid weer geactiveerd worden. Moet dan via een admin ofzo, omdat hij handmatig(!) gedeactiveerd was. Okay, en waar vind ik een admin dan?Moet ik hem even PM-en met mijn account waarmee ik niet in kan loggen?
Blijkbaar bannen ze daar accounts met 0 posts ofzo. Stik er dan maar lekker in....
Hoe kom je daar nou ineens bij? en wie zijn het?quote:
ik vind 'm coolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb er ook 1 van een drummer, hij zal alleen een beetje in het donker.
[ afbeelding ]
Allemaal (grote) natuurwetenschappers, namen staan eronder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef SP22 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou ineens bij? en wie zijn het?
Nee, 't weer zat niet echt mee vandaag. Misschien morgen even tijd voor maken.quote:En nog gesleuteld vandaag?
heuj,een andere dpz-erquote:
Ah.. er begint een belletje te rinkelen ja..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Allemaal (grote) natuurwetenschappers, namen staan eronder.
oh die is wel slim eigenlijk. gaan we eens op oefenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:44 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Je houdt 'm heulemaal verkeerd vast!!!1!
Met je linkerhand andersom, met je handpalm onder de camera, issie stabilier vast te houden
Ja, snap ook niet waarom ze de zonnekap dan niet gebruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:50 schreef problematiQue het volgende:
Kunnen jullie je ook ergeren aan mensen die hun zonnekap wel meenemen, maar als ze dan buiten rondlopen 'm gewoon achterstevoren op de lens laten zitten? Ik wel.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel aan mensen die hun zonnekap juist goed hebben zitten in het donker en gaan flitsen en dan een zwarte vlek onderaan elke foto hebben.
quote:
Ik erger me aan mensen die te pas en te onpas met hun ingebouwde flitser foto's maken. Waardeloos ding is datquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel aan mensen die hun zonnekap juist goed hebben zitten in het donker en gaan flitsen en dan een zwarte vlek onderaan elke foto hebben.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:44 schreef problematiQue het volgende:
[ afbeelding ]
Je houdt 'm heulemaal verkeerd vast!!!1!
Met je linkerhand andersom, met je handpalm onder de camera, issie stabilier vast te houden
Als ik zou moeten compenseren dan zou ik eerder aan de fisheye moeten, maar dat is niet echt handig voor mijn soort fotografiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef problematiQue het volgende:
Al die f2.8 zooms, puur compensatiegedrag
Dan kun je RIJDEN!! En niet alleen maar sleutelen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
Hmm toevallig. Ik krijg net het aanbod om met een beetje bijbetaling te ruilen tegen een 2003 GSX-R 1000..
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Standaard sturen die dingen niet heel geweldig en eigenlijk was ik ook op zoek naar een wat recenter model.. maar goed, om de zomer mee door te komen is zoiets ook niet héél verkeerd.
Alleen de standaard vering en remmen zijn niet wat ik gewend ben van m'n RSV Factory.
Hij heeft 't over 1000 euro maar ik ga niet meer dan 500 bijbetalen iigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:15 schreef Timmos het volgende:
Hoeveel zou je op moeten leggen, en stel, stel he! Dat deze heel blijft, voor hoeveel kan je 'm dan weer verkopen?
Ja ik zie stiekem de voordelen ook welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:15 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dan kun je RIJDEN!! En niet alleen maar sleutelen...
Helaas werkt het niet helemaal zo, al denken veel mensen van wel. Als ik hem had laten verzenden had ik ook gewoon geclaimed als het niet had gewerkt. Veel mensen denken wel dat als je iets verkocht hebt, je dan gewoon klaar ermee bent, maar dit is een verkoop onder valse voorwendselen, hetgeen een economisch delict is alwaar dit in het strafrecht ook een misdrijf is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Omniej het volgende:
Ok, dit is vast niet wat je wilt horen, maar als je tweedehands spullen koopt, hoor je zelf gewoon te zorgen dat je ze goed test. Op het moment dat een camera op het moment van verkoop al problemen vertoont, komt dat tijdens je test immers naar voren en kan de verkoper mooi stikken in zijn defecte spul.
Blijkt de verkoper de boel niet opgeladen te hebben op het moment van verkoop en kún je hem dus niet testen, dan neem je zelf een enorm risico door hem op zijn blauwe ogen te geloven dat alles wel in orde is. Persoonlijk zou ik dus ook nooit een camera van iemand kopen zonder hem te hebben kunnen testen; sta ik met iemand op een station en heeft hij hem niet opgeladen, dan pak ik meteen de trein terug.
Is een dure les, maar goed vertrouwen werkt dus niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Omniej het volgende:
Kortom:
1. Lege accu = laat de verkoper maar zorgen dat hij hem de volgende keer opgeladen heeft, en anders kan 'ie een koper zoeken die wel een lege accu accepteert.
2. Dat de lens het niet doet had je op die manier ook kunnen merken.
Dat hij liegt over het gebruik van de camera.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Omniej het volgende:
3. Wat is je punt...? Was de camera in een betere toestand geweest als hij er tot januari actief mee doorgefotografeerd had denk je?
Na de verkoop kan hij weinig aan doen, maar als ik met iedere lens 1 foto wil schieten en ik krijg bij de telelens, dus de derde foto, al melding dat hij het niet doet, dan is dit een dermate korte periode dat hij hiervan wel weet had moeten hebben. Zelfde als wanneer jij een tweede hands auto koopt en op de weg van koop naar huis er iets essentiels kapot gaat. Ook dan is de verkoper aansprakelijk omdat er normalerwijs verwacht wordt dat een auto langer dan 1 rit mee gaat, daar koop jij hem voor. Overigens heeft hij zich al een keer verlult door te zeggen dat de lens er bij hem ook last van gehad heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Omniej het volgende:
4. Ik geef hem geen ongelijk. Óf hij wist dat er van alles mankeerde en is blij dat hij hem verkocht heeft; jij hebt de camera geaccepteerd en betaald dus op zich is met die transactie weinig mis, óf hij wist oprecht niet dat er iets aan mankeerde en heeft garantie tot de deur gegeven. Dat een camera na de verkoop kapot gaat, daar kan hij immers weinig aan doen.
Hij verzwijgt voor zijn ouders en anderen dat ik klachten heb. Iedereen (familie van verkoper) die ik tot nu toe aan de lijn krijg is verbaasd, omdat ze het niet wisten dat ik klachten had.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Omniej het volgende:
5. Begrijp ik niet. (kan zo snel in het soapverhaal ook even niet vinden waar dit over gaat)
Maar daar gaat het op dit moment niet om. Ik vraag hoeveel kliks deze camera gemaakt heeft en het zijn er meer. Hij liegt hier dus over en samen met andere facetten krijg je een aardig rond cirkeltje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Omniej het volgende:
6. Kan zijn, maar 1592 foto's betekent nog steeds niet dat een camera compleet afgeragd is. Als ik een paar middagen en/of avonden behoorlijk actief aan het fotograferen ben, kan ik na drie dagen ook al wel op 1592 foto's zitten. En dan schrijf ik mijn camera echt nog niet af hoor...Overigens ben ik benieuwd of je die 1592 alleen afleidt uit de laatste bestandsnaam, want feitelijk zegt dat niets over het aantal kliks dat de camera gemaakt heeft. (kan zowel minder als meer zijn)
Dus nogmaals: Als ik iets koop uit bijv. Frankrijk en dit laat verzenden (doe ik ook wel eens) dan heb ik geen recht tot klagen? Risico of niet, hij verkoopt een product alszijnde werkend terwijl dit niet werkt en dat is strafbaar. Wordt toch een mooie boel als je, wanneer je belazerd wordt (want zo voelt dit), niet eens meer mag klagen. Werkt oplichters mooi in de hand.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Omniej het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het oprecht ontzettend kut voor je dat het zo loopt, maar met tweedehands spullen wéét je gewoon dat je dit soort risico's loopt. Dus als je dan zelf spullen accepteert zonder ze fatsoenlijk te hebben kunnen testen, vind ik ook dat je daar niet achteraf over moet klagen als er toch iets mis blijkt te zijn.
De koper blind op z'n blauwe ogen vertrouwen is niet voldoen aan de onderzoeksplichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nee, dat vergeet ik niet. Maar als je vraagt of ALLES naar behoren functioneert, is dat deel van het onderzoek. Optisch was er niets aan te zien en de functies konden niet getest worden, want de accu was leeg.
''Blijkt de verkoper de boel niet opgeladen te hebben op het moment van verkoop en kún je hem dus niet testen, dan neem je zelf een enorm risico door hem op zijn blauwe ogen te geloven dat alles wel in orde is. Persoonlijk zou ik dus ook nooit een camera van iemand kopen zonder hem te hebben kunnen testen; sta ik met iemand op een station en heeft hij hem niet opgeladen, dan pak ik meteen de trein terug.''quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nee, dat vergeet ik niet. Maar als je vraagt of ALLES naar behoren functioneert, is dat deel van het onderzoek. Optisch was er niets aan te zien en de functies konden niet getest worden, want de accu was leeg.
Of geen olie erin. Dan kan 'ie er ook niet uitgieten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:25 schreef problematiQue het volgende:
Goeie tip voor jou IDZ, gewoon je motor als werkende aanbieden dan geen benzine erin als ze komen kijken
Eh, nee. Hij heeft hier in feite gewoon gezegd "Ja sorry man, je kunt de camera niet testen want ik ben zo handig geweest de boel niet even op te laden, maar geloof me: hij doet het hoorquote:Helaas werkt het niet helemaal zo, al denken veel mensen van wel. Als ik hem had laten verzenden had ik ook gewoon geclaimed als het niet had gewerkt. Veel mensen denken wel dat als je iets verkocht hebt, je dan gewoon klaar ermee bent, maar dit is een verkoop onder valse voorwendselen, hetgeen een economisch delict is alwaar dit in het strafrecht ook een misdrijf is.
Bij een onbekende Marktplaats-verkoper o.i.d.? Nee, die zou ik per definitie nooit vertrouwen. Wat dat betreft kun je er van tweedehands verkopers op forums als dit beter op aan dat alles in orde is, zeker als het om mensen gaat die hier vaak komen. Maar zelfs dan: al-tijd testen, zelfs als de verkoper volledig te goeder trouw is, kan het lullige situaties achteraf voorkomen.quote:Is een dure les, maar goed vertrouwen werkt dus niet.
Of hij weet gewoon niet exact hoeveel kliks het ding gemaakt heeft.quote:Dat hij liegt over het gebruik van de camera.
Als je hier bij de eerste drie foto's al last van hebt, had je dit dus tijdens het testen gezien. Maar jij vond het genoeg om de verkoper te vragen of hij goed werkte.quote:Na de verkoop kan hij weinig aan doen, maar als ik met iedere lens 1 foto wil schieten en ik krijg bij de telelens, dus de derde foto, al melding dat hij het niet doet, dan is dit een dermate korte periode dat hij hiervan wel weet had moeten hebben. Zelfde als wanneer jij een tweede hands auto koopt en op de weg van koop naar huis er iets essentiels kapot gaat. Ook dan is de verkoper aansprakelijk omdat er normalerwijs verwacht wordt dat een auto langer dan 1 rit mee gaat, daar koop jij hem voor. Overigens heeft hij zich al een keer verlult door te zeggen dat de lens er bij hem ook last van gehad heeft.
Zou ik ook doen. Dit is een zaak tussen jou en hem, als verkoper zou ik mijn familie daar niet in willen betrekken, en als ik jou was geweest, had ik ook zijn familie er niet bij proberen te betrekken. Eén van de dingen die je gewoon niet doet.quote:Hij verzwijgt voor zijn ouders en anderen dat ik klachten heb. Iedereen (familie van verkoper) die ik tot nu toe aan de lijn krijg is verbaasd, omdat ze het niet wisten dat ik klachten had.
Dat doe ik in dit geval wel, want de verkoper is minderjarig en zijn ouders/voogden/whatever zijn voor hem aansprakelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef Omniej het volgende:Zou ik ook doen. Dit is een zaak tussen jou en hem, als verkoper zou ik mijn familie daar niet in willen betrekken, en als ik jou was geweest, had ik ook zijn familie er niet bij proberen te betrekken. Eén van de dingen die je gewoon niet doet.
externe flitser meenemen tijdens het uitgaan is weer iets te vee lvan het goedequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die te pas en te onpas met hun ingebouwde flitser foto's maken. Waardeloos ding is dat.
Met een externe flitser heb je ook geen zwarte-zonnekap-randen-probleem wanneer je met zonnekap flitst.
Kopen, de zomer door gebruiken en dan van de winter het ding aanpassen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
Hmm toevallig. Ik krijg net het aanbod om met een beetje bijbetaling te ruilen tegen een 2003 GSX-R 1000..
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Standaard sturen die dingen niet heel geweldig en eigenlijk was ik ook op zoek naar een wat recenter model.. maar goed, om de zomer mee door te komen is zoiets ook niet héél verkeerd.
Alleen de standaard vering en remmen zijn niet wat ik gewend ben van m'n RSV Factory.
Ja, move on. Vrouwen die spelletjes spelen:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef tubacloud het volgende:
iemand een oplossing voor dit probleem?![]()
Wen er maar aanquote:wat ze zegt en doet is een beetje tegenstrijdig
Dat zijn de dingen die je eens in de paar jaar moet doen ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Matrix trilogy maar even gekeken. Ik kan weer vredig sterven.
Blu Ray box gescoord tijdje terug, en dan moet het even inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen die je eens in de paar jaar moet doen ja.
Daar ben je wel ff zoet mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blu Ray box gescoord tijdje terug, en dan moet het even inderdaad
LOTR box is net binnen dus ik kan gelijk door
Je kan iemand leuk vinden maar geen relatie willen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef tubacloud het volgende:
Ok, duidelijk, minder aan denken dus, dan gaat het vanzelf weg
Toch vind ik het raar... Als je niets wil, laat dat dan ook blijken, en ga je niet gedragen alsof je me fucking leuk vind... Zal wel aan mij liggen
Ja, dat snap ik, maar dat is wel een iets andere situatie waarin dat voorkomt... Ik heb zelden vriendschappelijke relaties met meisjes, vooral omdat ik van mezelf weet dat ik verliefd word op meisjes die ik waarschijnlijk toch niet kan "krijgen". Zoals nu dus... Daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan iemand leuk vinden maar geen relatie willen.
Wat heeft wat jij wilt te maken met wat zij wil? Ik zie je punt niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat is wel een iets andere situatie waarin dat voorkomt... Ik heb zelden vriendschappelijke relaties met meisjes, vooral omdat ik van mezelf weet dat ik verliefd word op meisjes die ik waarschijnlijk toch niet kan "krijgen". Zoals nu dus... Daar heb ik echt een hekel aan.
Nee dat heeft er ook niets mee te makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat heeft wat jij wilt te maken met wat zij wil? Ik zie je punt niet.
Licht was echt geweldig ja!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef tubacloud het volgende:
Die eerste heeft erg mooi licht! Is ook meteen de mooiste!
Je kan natuurlijk eerst proberen met auto's enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef SP22 het volgende:
[..]
Licht was echt geweldig ja!.. mn panexperiment is hopeloos mislukt.. reigers zijn moeilijk te vangen. Heel schrikachtig..
Ik zit te denken of ik foto's heb waarmee ik zoiets zou kunnen, maar kan zo niets verzinnen. Ouderlijk huis is niet meer in de familie..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:04 schreef tubacloud het volgende:
ik ga daar denk ik ook maar aan meewerken, vind het echt een gaaf idee
SPOILER: niet quoten aub, haal hem zo weer wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Mexicaantje. op 12-06-2011 00:13:46 ]
oh, dat is wel minder... geen foto's uit de buurt ofzo van jaren terug?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik foto's heb waarmee ik zoiets zou kunnen, maar kan zo niets verzinnen. Ouderlijk huis is niet meer in de familie..
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
vet idd! alleen al mijn jeugdfoto's zijn heel ergens anders gemaakt dan waar ik nu woon. En familie is ook allemaal verhuisd. MuuSPOILER: niet quoten aub, haal hem zo weer wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
vet idd! alleen al mijn jeugdfoto's zijn heel ergens anders gemaakt dan waar ik nu woon. En familie is ook allemaal verhuisd. MuuwellesSPOILER: niet quoten aub, haal hem zo weer wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Ik lag gisteren ook al om 22 uur in bed en toch werd het half 5..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik lig al in bed dus dat gaat geen goede doelstelling zijn voor mij
Toen ging bij mij de wekker. (Morgen niet veel later)quote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik lag gisteren ook al om 22 uur in bed en toch werd het half 5..
We zijn elkaar vannacht op een uurtje misgelopen zag ik al..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Toen ging bij mij de wekker. (Morgen niet veel later)
Ja, sorry.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik lag gisteren ook al om 22 uur in bed en toch werd het half 5..
Volgende week wordt dat anders, dan heb ik vooral late dienst.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef SP22 het volgende:
[..]
We zijn elkaar vannacht op een uurtje misgelopen zag ik al..
Hahaha.. waarvoor sorry? we waren er met zn 3en bijquote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Hoe dan ook sla ik de nachtdienst even over vandaag, anders hou ik echt helemaal geen slaap meer over. (zo laat als ik gisteren naar bed ging, zal nu de wekker ongeveer gaan)
Maar laat ik het niet merken dat dit topic morgenochtend nog steeds niet vol zit hè.
SPOILER: zelfde principe als netOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan ook lief zijn
[ Bericht 26% gewijzigd door Mexicaantje. op 12-06-2011 00:48:32 ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
* Timmos doet weer raarSPOILER: zelfde principe als netOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan ook lief zijn![]()
Maar ik ben de TU niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
misschien moet ik eens met zwarte lippenstift naar de TU.
Als dat voor 1 uur is, prima!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh jullie moeten me straks even helpen kiezen welke foto het wordt.
ach, ik luister fleetwood mac al de hele dag door en ik ben 18quote:
Ik ben met dit soort muziek opgegroeid.. Led Zeppelin, Deep Purple, de oude Fleetwood Mac, The Doors, Neil Young..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ach, ik luister fleetwood mac al de hele dag door en ik ben 18en wil fucking graag naar ze toe als ze gaan touren
Mn paps is nog steeds leuke muziekjes aan het draaien via youtube..quote:
Gaat idd niet lukken.. ik heb nog 1 verzoeknummer en moet hier ook nog het bed opmaken..quote:
Mijn paps is meer Rolling Stones, Beatles enzo. Beatles ben ik echt verslaafd aan, Rolling Stones vind ik tof als ik het hoor maar heb er niets van zelf, en sinds kort Fleetwood Mac - Rumours verslaafd. Dus binnenkort de rest van FWM ook maar even downloaden.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben met dit soort muziek opgegroeid.. Led Zeppelin, Deep Purple, de oude Fleetwood Mac, The Doors, Neil Young..
I love it!
Foto 2 zit voor mij het meeste gevoel in..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
kiezen kiezen! en kritiek want ik ga nog wel wat veranderen eraan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dr blik in 1 juist creepy.. zo leeg..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:54 schreef Timmos het volgende:
[..]
Foto 3 zit voor mij het meeste gevoel in..
Ah crap, je kreeg mn edit niet meer meequote:Op zondag 12 juni 2011 00:55 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik vind dr blik in 1 juist creepy.. zo leeg..
Paps is ook van de Stones.. Beatles zijn "taboe" hier, maar stiekem luisteren we er wel naar.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn paps is meer Rolling Stones, Beatles enzo. Beatles ben ik echt verslaafd aan, Rolling Stones vind ik tof als ik het hoor maar heb er niets van zelf, en sinds kort Fleetwood Mac - Rumours verslaafd. Dus binnenkort de rest van FWM ook maar even downloaden.
Ik houdddd van The Beatles. Heb ook twee megaposters van ze in mijn kamerquote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef SP22 het volgende:
[..]
Paps is ook van de Stones.. Beatles zijn "taboe" hier, maar stiekem luisteren we er wel naar.
dat wil ik ook! maar geen geld voor hehequote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef SP22 het volgende:
Leuk idee!
Ik moet ook nog wat met de muren bij mij thuis. Moet eens wat foto's laten afdrukken op canvas/groot formaat.
minuscuul klein tikje lichter en misschien iets meer contrast. Maar das mijn meningquote:Op zondag 12 juni 2011 01:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
dat wil ik ook! maar geen geld voor hehe
moet ik nog wat veranderen aan die eerste foto trouwens? donkerder/lichter/oid?
Ik stond ook met een fleecetrui én jas aan op de IJsseldijkquote:Op zondag 12 juni 2011 01:02 schreef Isdatzo het volgende:
En bwwwuuu wat is het koud buiten, ik dacht dat 't zomer was.
Ik zou om 1 uur slapen riep ik een uur geleden..quote:
Over iets minder dan 12 uur nog een kans. Ik zou voor die gaan!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik zou om 1 uur slapen riep ik een uur geleden..
Wie wat waar?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
je hebt mijn fucking coole gifje gemist
Ik weet ook weer waar ik dat nachtbraken van geërfd heb..quote:Op zondag 12 juni 2011 01:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over iets minder dan 12 uur nog een kans. Ik zou voor die gaan!
Ik vraag niks lief. Ik ben niet lief. Ga wegquote:Op zondag 12 juni 2011 01:10 schreef SP22 het volgende:
Misschien als je het Mexicaantje lief vraagt, dat ze hem nog weer ff terugzet..
Je weet het best!quote:
Ik ging nog even wat performance testjes draaien nu er toch niemand op kantoor is.quote:
Die gaat wel heel voortvarend.. dan lig ik half 2 al in bed!quote:
Het ligt vast aan mij.. maarrr ik zie 't probleem niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:23 schreef SP22 het volgende:
[..]
Die gaat wel heel voortvarend.. dan lig ik half 2 al in bed!
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:23 schreef SP22 het volgende:
[..]
Die gaat wel heel voortvarend.. dan lig ik half 2 al in bed!
Soort zoekt soortquote:Op zondag 12 juni 2011 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom reageren er alleen stomme mensen op m'n motor?
Nice catch..quote:Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, stomme mensen zoeken een stomme motor.
Dat kan van meerderen hier gezegd worden..quote:
MSN?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:30 schreef Timmos het volgende:
Als 't niet al een tijd gezellig was op MSN had ik misschien wel al geslapen..
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_Messenger
das k*t.. te lang gewacht of altijd al bezet geweest?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Merlijn het volgende:
Kut. Ik kom er net achter dat iemand waar ik een oogje op had, toch al bezet is blijkbaar.
Hmmm....
Niet??quote:Op zondag 12 juni 2011 01:36 schreef Isdatzo het volgende:
Wanttt mijn oliepomp-verhaal kan niet kom ik achter.
Holy Crap!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:37 schreef Timmos het volgende:
STACULDIGSPTLIFSEXPTAB&HONZKLBKELZUU VBLOWSDEFTRUMLNSESFOT
Oja, die.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:37 schreef Timmos het volgende:
STACULDIGSPTLIFSEXPTAB&HONZKLBKELZUU VBLOWSDEFTRUMLNSESFOT
Vaders heeft ook geen idee.. (is ook een sleutelaar, heeft zelf een Honda)quote:Op zondag 12 juni 2011 01:39 schreef Isdatzo het volgende:
Foto van een deel van een vrijwel identiek blok (model ouder):
[ afbeelding ]
Groen is het "brein" met oliekanalen die van en naar de pomp leiden. Bovenkant rood is waar mijn olie ergens eruit LIJKT te komen (maar daar zit verder ook heeeeeeeeelemaal niks).
Ja nou, ik denk dus ook dat die olie sneaky doet en niet ergens vandaan komt waar het op lijkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:41 schreef SP22 het volgende:
[..]
Vaders heeft ook geen idee.. (is ook een sleutelaar, heeft zelf een Honda)
Hoe dan? R6-jes laat je heel verdommequote:Op zondag 12 juni 2011 01:43 schreef Merlijn het volgende:
ik kan je daar ook niets nuttigs over meegeven. Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn R6 aan gort te starten.
Het komt eruit via de weg van de minste weerstand en die weg kan best lang zijn..quote:Op zondag 12 juni 2011 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja nou, ik denk dus ook dat die olie sneaky doet en niet ergens vandaan komt waar het op lijkt.
[..]
Hoe dan? R6-jes laat je heel verdomme! Leuke tijden met dat ding gehad
.
Te lang stil laten staan, doorstarten. uiteindelijk laten ophalen door dealer en liep weer als een zonnetje.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja nou, ik denk dus ook dat die olie sneaky doet en niet ergens vandaan komt waar het op lijkt.
[..]
Hoe dan? R6-jes laat je heel verdomme! Leuke tijden met dat ding gehad
.
Aprilia startrelais kost 65 euro en kan maar 45A aan voordat 'ie doorfikt (been there done that), deze van yamaha kost 17 pond en kan 130A aan.quote:Bedankt dat je op eBay winkelt. We sturen je deze update over je bestelling zodat je je aankopen op de voet kunt volgen. Je kunt deze ook bekijken in Mijn eBay. Je updates bekijken
Recente updates met betrekking tot je bestelling
Object(en) gemarkeerd als verzonden.
New Starter Solonoid Yamaha SZR660 95-96 (200551763144)
Wel een bizar verschil ?! zou het dan zoveel meer vermogen kosten om een viercilinder aan te zwengelen ?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:57 schreef Isdatzo het volgende:
Over startrelais gesproken, die van mij is onderweg blijkbaar.
[..]
Aprilia startrelais kost 65 euro en kan maar 45A aan voordat 'ie doorfikt (been there done that), deze van yamaha kost 17 pond en kan 130A aan.
Nee liever niet. Dan slaap ik vannacht niet meer.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:00 schreef Timmos het volgende:
Je moest is weten watvoor een vermogen het (heeft) (ge)kost om die motor van IDZ aan te zwengelen..
Gelukkig is het al bijna ochtend.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee liever niet. Dan slaap ik vannacht niet meer.
weer wat bijgeleerd.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef Isdatzo het volgende:
En nee, een 4 cilinder heeft veel minder compressie.. veel makkelijker starten.
Stiekem hoop ik daar nog een beetje opquote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef SP22 het volgende:
Volgend weekend blijkt het iets heel stoms te zijn en ben je zondag lekker aan het rijden..
Je moet ze eens aan proberen te lopen, bij een dikke 2-cilinder is dat bijna niet te doen (met 3 man is het nog moeilijk)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |